Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Бөлім:

    7.1XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:7 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

    Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.2.3 Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау;


    Сабақтың мақсаты

    Абылай ханның жүргізген ішкі, сыртқы саясаттың мәнін түсінеді, Абылай ханның қазақ тарихында алатын орнына баға береді.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    0-5 мин


    (Б) Ұйымдастыру сәті.

    Ынтымақтастық атмосфера орнату: «Мен естігім келетін тілек».

    «ПАЗЛ» әдісі арқылы топқа біріктіріледі, топ спикерін сайлап алу ұсынысы айтылады.

    Қызығушылықты ояту кезеңі.

    БЫМ «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен бөліс». Топқа біріккенде, пазлды құрастыру арқылы суреттер шығады. Абылай хан, аю, айдаһар, хан сайлау кезіңдегі суреті көрсетіліп, оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылады:

    • Не көріп тұрсыздар?

    • Қандай қорытындыға келдіңіз?

    Рисунок 18

    Оқушыларға сұрақ төңірегінде өзіндік ойлануға мүмкіндік беру, одан кейін жұппен, ал одан кейін көрші жұппен ойларымен бөлісуге ұсыныс жасау. Осылайша екі жұптан құралған бір топ ортақ ең үздік үш ойды таңдап, сынып алдында жариялайды. Осы суреттер негізінде сабақ тақырыбына болжам жасату, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін сыныпқа таныстыру.

    (М) Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары таныстырылғаннан соң сабақ мақсатын бірге анықтауға ұсыныс айтылады.

    Бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

    Тарихи концепт: Дәлел мен тарихи интерпретация

    Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр ханның Анна Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдарлары қандай болды?

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

    Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді.



    Абылай хан, аю, айдаһар, т.б.

    суреттері бойынша болжам жауаптар айтады.



















    Оқушылар сабақта қандай мақсатқа қол жеткізгілері келетінін айта отырып, сабақ мақсаты құрылады.





    Абылай хан жүргізген ішкі саясатын талдайды;

    Абылай хан жүргізген сыртқы саясатын талдайды;

    Абылай ханның қазақ тарихында алатын орнына баға береді.














    «ДИАГРАММА» ӘДІСІМЕН БАҒАЛАУ (өзін-өзі бағалау).

    Тақырыптық суреттер, Интерактивті тақта, слайдтар.


    Сабақтың ортасы

    Бүкілсыныптық жұмыс түрі

    Бейнематериалды тыңдау:

    3 мин

    Талқылау:

    5 мин












    10 мин

































































    жеке жұмыс

    5-7 мин



















    Сергіту сәті

























    10 мин



    (Т) Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталған соң

    тақырыпқа байланысты видео – XVIII ғ Қазақ хандығының саяси жағдайын «Оқиға желісін жалғастыр» әдісі арқылы талқылай отырып, Абылай хан туралы мәлімет беріледі.

    Оқулық тақырыпшасын оқу тапсырылады, мәтіндер беріледі (қосымша бағалау парағы, білім парағы, кескін карта).

    1-тапсырма

    Деректі және оқулық тақырыпшасын оқуға тапсырма беріледі. Оқып болғаннан кейін талқылау жүргізіледі. Талқылаудан соң білім парағындағы тапсырманы орындайды (әр топқа жеке тапсырма беріледі). Тақтаға шығып жауап беретін оқушыны рулетка арқылы анықтайды.

    1-топ:

    «Суреттер сөйлейді» әдісі негізінде Абылай ханға саяси қайраткер ретінде сипаттама беріңдер.

    Шын есімі

    Лақап аты

    Әскери ұраны

    Бас қолбасшы

    Титул

    Дипломат

    Әулие

    Жерленген жері


    2-топ.

    «Ол кім? Бұл не?» тапсырмасы.

    Кім? Абылайдың дербес саясатын мойындаған Қытай императоры.

    Не? «Жылқыға – жібек» деген...

    Қашан? Түркістанда Абылайды ақ киізге отырғызып «үш алаштың» ханы етіп сайлады.

    Қалай? Абылай тұтқыннан құрметпен босап, көп сыйлық және қалыңдық алып оралған.

    Неге? Абылай қырғыздарға екі мәрте жорық жасаған.

    Неліктен? Абылай көрші Ресей, Қытай мемлекеттерімен мәмілеге келіп отырған.

    Сәйкестендіру керек жауаптар:

    Туысқан қырғыз халқын қытайланудан сақтап, Қазақ хандығына қосуды мақсат еткен.

    Абылай Қалдан Серенге өзінің жеке басының азаматтық қасиеттерін мойындатты.

    Цянлунь

    Қазақ халқын аман алып қалу үшін.

    1771 жылы

    Айырбас сауда

    3-топ

    Тарихи құжатпен жұмыс.

    Абылайдың

    • Ел басқару ісіндегі өзгерістері;

    • Шаруашылықтағы жетістіктері;

    • Мәдениет пен тұрмыстағы өзгерістері;

    туралы құжатты талдайды.


    4-топ «Тарихи домино» әдісі.

    Оқиға және жыл көрсетілген доминоны сәйкесін тауып жалғастыру

    1

    Абылай хан дүниеге келген жыл

    1711

    2

    Патша үкіметінің әкімшілігі Әбілмәмбетті тағынан тайдырып, оның орнына Абылайды отыруын ұсынған уақыт (сұлтан ұсынысты қабыл алмады).

    1759

    3

    Түркістан қаласында бүкіл үш жүзінің ханы болып жарияланды

    1771

    4

    Абылай хан Қытай үкіметімен дипломатиялық қатынас орната бастады

    1756

    5

    Абылай қазақтардың мазасын ала берген қырғыздарға жорық жасауға мәжбүр болды

    1779

    6

    Абылай хан қайтыс болған жыл

    1881


    2-тапсырма: «

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Матаева Назерке Сембековна
    07 Қаңтар 2024
    436
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты тақырыбына ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Бөлім:

    7.1XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:7 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

    Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.2.3 Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау;


    Сабақтың мақсаты

    Абылай ханның жүргізген ішкі, сыртқы саясаттың мәнін түсінеді, Абылай ханның қазақ тарихында алатын орнына баға береді.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    0-5 мин


    (Б) Ұйымдастыру сәті.

    Ынтымақтастық атмосфера орнату: «Мен естігім келетін тілек».

    «ПАЗЛ» әдісі арқылы топқа біріктіріледі, топ спикерін сайлап алу ұсынысы айтылады.

    Қызығушылықты ояту кезеңі.

    БЫМ «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен бөліс». Топқа біріккенде, пазлды құрастыру арқылы суреттер шығады. Абылай хан, аю, айдаһар, хан сайлау кезіңдегі суреті көрсетіліп, оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылады:

    • Не көріп тұрсыздар?

    • Қандай қорытындыға келдіңіз?

    Рисунок 18

    Оқушыларға сұрақ төңірегінде өзіндік ойлануға мүмкіндік беру, одан кейін жұппен, ал одан кейін көрші жұппен ойларымен бөлісуге ұсыныс жасау. Осылайша екі жұптан құралған бір топ ортақ ең үздік үш ойды таңдап, сынып алдында жариялайды. Осы суреттер негізінде сабақ тақырыбына болжам жасату, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін сыныпқа таныстыру.

    (М) Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары таныстырылғаннан соң сабақ мақсатын бірге анықтауға ұсыныс айтылады.

    Бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

    Тарихи концепт: Дәлел мен тарихи интерпретация

    Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр ханның Анна Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдарлары қандай болды?

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

    Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді.



    Абылай хан, аю, айдаһар, т.б.

    суреттері бойынша болжам жауаптар айтады.



















    Оқушылар сабақта қандай мақсатқа қол жеткізгілері келетінін айта отырып, сабақ мақсаты құрылады.





    Абылай хан жүргізген ішкі саясатын талдайды;

    Абылай хан жүргізген сыртқы саясатын талдайды;

    Абылай ханның қазақ тарихында алатын орнына баға береді.














    «ДИАГРАММА» ӘДІСІМЕН БАҒАЛАУ (өзін-өзі бағалау).

    Тақырыптық суреттер, Интерактивті тақта, слайдтар.


    Сабақтың ортасы

    Бүкілсыныптық жұмыс түрі

    Бейнематериалды тыңдау:

    3 мин

    Талқылау:

    5 мин












    10 мин

































































    жеке жұмыс

    5-7 мин



















    Сергіту сәті

























    10 мин



    (Т) Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталған соң

    тақырыпқа байланысты видео – XVIII ғ Қазақ хандығының саяси жағдайын «Оқиға желісін жалғастыр» әдісі арқылы талқылай отырып, Абылай хан туралы мәлімет беріледі.

    Оқулық тақырыпшасын оқу тапсырылады, мәтіндер беріледі (қосымша бағалау парағы, білім парағы, кескін карта).

    1-тапсырма

    Деректі және оқулық тақырыпшасын оқуға тапсырма беріледі. Оқып болғаннан кейін талқылау жүргізіледі. Талқылаудан соң білім парағындағы тапсырманы орындайды (әр топқа жеке тапсырма беріледі). Тақтаға шығып жауап беретін оқушыны рулетка арқылы анықтайды.

    1-топ:

    «Суреттер сөйлейді» әдісі негізінде Абылай ханға саяси қайраткер ретінде сипаттама беріңдер.

    Шын есімі

    Лақап аты

    Әскери ұраны

    Бас қолбасшы

    Титул

    Дипломат

    Әулие

    Жерленген жері


    2-топ.

    «Ол кім? Бұл не?» тапсырмасы.

    Кім? Абылайдың дербес саясатын мойындаған Қытай императоры.

    Не? «Жылқыға – жібек» деген...

    Қашан? Түркістанда Абылайды ақ киізге отырғызып «үш алаштың» ханы етіп сайлады.

    Қалай? Абылай тұтқыннан құрметпен босап, көп сыйлық және қалыңдық алып оралған.

    Неге? Абылай қырғыздарға екі мәрте жорық жасаған.

    Неліктен? Абылай көрші Ресей, Қытай мемлекеттерімен мәмілеге келіп отырған.

    Сәйкестендіру керек жауаптар:

    Туысқан қырғыз халқын қытайланудан сақтап, Қазақ хандығына қосуды мақсат еткен.

    Абылай Қалдан Серенге өзінің жеке басының азаматтық қасиеттерін мойындатты.

    Цянлунь

    Қазақ халқын аман алып қалу үшін.

    1771 жылы

    Айырбас сауда

    3-топ

    Тарихи құжатпен жұмыс.

    Абылайдың

    • Ел басқару ісіндегі өзгерістері;

    • Шаруашылықтағы жетістіктері;

    • Мәдениет пен тұрмыстағы өзгерістері;

    туралы құжатты талдайды.


    4-топ «Тарихи домино» әдісі.

    Оқиға және жыл көрсетілген доминоны сәйкесін тауып жалғастыру

    1

    Абылай хан дүниеге келген жыл

    1711

    2

    Патша үкіметінің әкімшілігі Әбілмәмбетті тағынан тайдырып, оның орнына Абылайды отыруын ұсынған уақыт (сұлтан ұсынысты қабыл алмады).

    1759

    3

    Түркістан қаласында бүкіл үш жүзінің ханы болып жарияланды

    1771

    4

    Абылай хан Қытай үкіметімен дипломатиялық қатынас орната бастады

    1756

    5

    Абылай қазақтардың мазасын ала берген қырғыздарға жорық жасауға мәжбүр болды

    1779

    6

    Абылай хан қайтыс болған жыл

    1881


    2-тапсырма: «

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    07.01.2024
    436
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Матаева Назерке Сембековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации