Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: жаратылыстануМектеп: Сарысай негізгі орта мектебі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Зейнелғабдинова Гүлшат Зейнелғабдинқызы

    Сынып: 1 Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0


    Сабақтың тақырыбы:

    Адамның дене мүшелері

    Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың

    қызметтерін атау


    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар:Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін білу.

    Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін ажырату,көрсету, жаттығу жасау арқылы адам денесінің негізгі бөліктерін бақылау.

    Кейбір оқушылар:Адам өміріндегі дене бөліктерінің маңыздылығын түсіну.

    Бағалау критерийлері:

    1.Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды.

    2.Адам денесінің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар:


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Адамның дене бөліктері:

    Бас (көз, мұрын, құлақ, ауыз) – голова (глаза, нос, уши, рот) - head

    Мойын – шея - neck

    Иық – плечо – shoulder

    Дене – тело – body

    Қол – рука – hand

    Саусақтар – пальчики – fingers

    Аяқ – ноги - legs

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Адамның дене бөліктерін ата.

    • Адамның дене бөліктері бізге не үшін қажет?

    • Дене бөліктері қандай қызмет атқарады?

    Құндылықтарды дарыту:

    Ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық, құрмет, адамгершілік құндылықтарын дарыту.

    Пәнаралық байланыс:

    Дене шынықтыру - сергіту сәтінде орындалатын жаттығу,

    Ағылшын – үш тілде амандасу, дене мүшелерінің атауларын атау.

    АКТ қолдану дағдылары:

    Бейнеролик: QazUstaz TV


    Бастапқы білім:

    Адамның дене мүшелерін атайды, біледі.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 мин.


    Ширату жаттығулары

    «Мозайка» әдісі

    Оқушыларға түрлі қима қағаздардан ұсынылған сурет бөліктерінен адамның дене бөліктері «қол», «аяқ», «кеуде», «бас»

    құрастырады.

    (МК)  Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын:

     1. Оң қолды сол аяққа тигізеді.
     2. Сол қолды оң аяққа тигізеді.
     3. Қолдың саусақтарын айқастырады.
     4. Аяқтарын  айқастырады.
     5. Көзбен шеңбер сызады.
     Оқушылар орындарына отырады.
      -Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіңдер.
     Жаттығу жасаған кезде біз:
     - көзімізбен көрдік
     - құлағымызбен естідік
     - қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық.
     - Бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың қызметімен танысамыз.

    Адам сұлбасынжәне дене мүшелеріне байланысты видеоролик көрсетемін. Оқушыларадамныңденемүшелерінатапшығады.



    «ПолЭдиссон» әдісі


    АКТ

    Бейнеролик: QazUstaz TV.

    Сабақтың ортасы

    30 мин.











    Оқулықпен жұмыс.

    (Ұ) БК1.«Допты қағып ал» әдісі

      - Неше қолың бар? (Екі қолым бар.)
      - Неше аяғың бар? (Екі аяғым бар.)
      - Мұрын не үшін керек?(Мұрын тыныс алу үшін керек)
      - Саусақтарың нешеу? (Он саусағым бар.)
      - Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар.)
      - Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін керек.)
      - Аяқ не үшін керек?
    (Аяқжүруүшінкерек.)

    Дескриптор:

    • Дене мүшелерінің қанша екенін анықтай алады.

    • Дене мүшелері не үшін қажет екенін біледі.

    ҚБ: Қол шапалақтау

    БК1,2. Дәптермен жұмыс

    Дене бөліктерін сәйкестендір.

    Дискриптор:

    - Адамның дене бөліктерінің атауларын біледі және ажырата алады;

    - Дене бөліктерінің атауларын сәйкестендіріп сызады.

    ҚБ: Өте жақсы! Жарайсыңдар! (кері байланыс)

    Дәптермен жұмыс

    БК2.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Адамның қанша дене мүшесі бар?

    Суретке қарап, қанша дене мүшесін көріп тұрғанын анықта. Жауаптарыңды санмен жаз.

    Жауабы: 10 саусақ, 2 тізе, 1 бас, 1 мойын, 2 көз, 1 мұрын.



    Дескриптор:

    • Дене мүшелері атауларын біледі.

    • Әр дене мүшесінің санын анықтай алады.

    ҚБ: Бағдаршам әдісі

    Сергіту сәті

    (МК)«Сен білесің бе?» әдісі

    Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары туралы мағлұмат беру.

    (Д) БК2. «Менің ойымша...»

    Суретке мұқият қара. Сурет бойынша қолмен орындалып тұрған әрекеттерді әңгімеле.


    Дескриптор: 

    - суреткесүйеніп, қолменорындалғанәрекеттердіәңгімелейді;

    - аяқтыңатқаратынқызметінемысалдаркелтіреді.

    - Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін

    сипаттайды.

    ҚБ:Жарайсың! Керемет!    

    САРАЛАУ: Диалог және қолдау

    А. «Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға түсінікті болу мақсатында кесте ұсынылады.

    Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекетті + белгісімен көрсетіңіз.

     

    Қол

    Аяқ

    секіру

     

     

    жүгіру

     

     

    шапалақтау

     

     

    жүру



    жазу



     

    В. «Қолдаудыорташақажетететін оқушылартүрлі түсті қағаздан дене мүшелерін жапсырмалайды.

    С. «Қолдауды аз қажетететін оқушылар

    Денеміздіңқаймүшесімаңыздыдепойлайсыз? Неліктен? сұрағына жауап береді.

    Дескриптор:

    • Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекеттерді дұрыс таңдай алады.

    • Қол бөліктерін анықтайды және атайды.

    • Денемізді маңызды мүшесін біледі.

    ҚБ: «Қолпаштау, мадақтау» әдісі

    Өте тамаша! Бәрекелді!

    Оқулық 32-бет













    Жұмыс дәптері,

     20 - бет
















    Жұмыс дәптері

    20-бет






    Видеоролик (Адам қаңқасының биі)



























    ҚБ тапсырмасы.31-бет

    Тақтада ілінген сурет















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Зейнелғабдинова Гүлшат Зейнелғабдинқызы
    23 Ақпан 2021
    418
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Адамның дене мүшелері" 1-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Адамның дене мүшелері" 1-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал мұғалімдерге керек болады. Ашық сабақ өткізетін ұстаздарға көмегі бар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: жаратылыстануМектеп: Сарысай негізгі орта мектебі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Зейнелғабдинова Гүлшат Зейнелғабдинқызы

    Сынып: 1 Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0


    Сабақтың тақырыбы:

    Адамның дене мүшелері

    Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың

    қызметтерін атау


    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар:Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін білу.

    Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін ажырату,көрсету, жаттығу жасау арқылы адам денесінің негізгі бөліктерін бақылау.

    Кейбір оқушылар:Адам өміріндегі дене бөліктерінің маңыздылығын түсіну.

    Бағалау критерийлері:

    1.Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды.

    2.Адам денесінің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар:


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Адамның дене бөліктері:

    Бас (көз, мұрын, құлақ, ауыз) – голова (глаза, нос, уши, рот) - head

    Мойын – шея - neck

    Иық – плечо – shoulder

    Дене – тело – body

    Қол – рука – hand

    Саусақтар – пальчики – fingers

    Аяқ – ноги - legs

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Адамның дене бөліктерін ата.

    • Адамның дене бөліктері бізге не үшін қажет?

    • Дене бөліктері қандай қызмет атқарады?

    Құндылықтарды дарыту:

    Ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық, құрмет, адамгершілік құндылықтарын дарыту.

    Пәнаралық байланыс:

    Дене шынықтыру - сергіту сәтінде орындалатын жаттығу,

    Ағылшын – үш тілде амандасу, дене мүшелерінің атауларын атау.

    АКТ қолдану дағдылары:

    Бейнеролик: QazUstaz TV


    Бастапқы білім:

    Адамның дене мүшелерін атайды, біледі.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 мин.


    Ширату жаттығулары

    «Мозайка» әдісі

    Оқушыларға түрлі қима қағаздардан ұсынылған сурет бөліктерінен адамның дене бөліктері «қол», «аяқ», «кеуде», «бас»

    құрастырады.

    (МК)  Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын:

     1. Оң қолды сол аяққа тигізеді.
     2. Сол қолды оң аяққа тигізеді.
     3. Қолдың саусақтарын айқастырады.
     4. Аяқтарын  айқастырады.
     5. Көзбен шеңбер сызады.
     Оқушылар орындарына отырады.
      -Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіңдер.
     Жаттығу жасаған кезде біз:
     - көзімізбен көрдік
     - құлағымызбен естідік
     - қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық.
     - Бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың қызметімен танысамыз.

    Адам сұлбасынжәне дене мүшелеріне байланысты видеоролик көрсетемін. Оқушыларадамныңденемүшелерінатапшығады.



    «ПолЭдиссон» әдісі


    АКТ

    Бейнеролик: QazUstaz TV.

    Сабақтың ортасы

    30 мин.











    Оқулықпен жұмыс.

    (Ұ) БК1.«Допты қағып ал» әдісі

      - Неше қолың бар? (Екі қолым бар.)
      - Неше аяғың бар? (Екі аяғым бар.)
      - Мұрын не үшін керек?(Мұрын тыныс алу үшін керек)
      - Саусақтарың нешеу? (Он саусағым бар.)
      - Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар.)
      - Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін керек.)
      - Аяқ не үшін керек?
    (Аяқжүруүшінкерек.)

    Дескриптор:

    • Дене мүшелерінің қанша екенін анықтай алады.

    • Дене мүшелері не үшін қажет екенін біледі.

    ҚБ: Қол шапалақтау

    БК1,2. Дәптермен жұмыс

    Дене бөліктерін сәйкестендір.

    Дискриптор:

    - Адамның дене бөліктерінің атауларын біледі және ажырата алады;

    - Дене бөліктерінің атауларын сәйкестендіріп сызады.

    ҚБ: Өте жақсы! Жарайсыңдар! (кері байланыс)

    Дәптермен жұмыс

    БК2.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Адамның қанша дене мүшесі бар?

    Суретке қарап, қанша дене мүшесін көріп тұрғанын анықта. Жауаптарыңды санмен жаз.

    Жауабы: 10 саусақ, 2 тізе, 1 бас, 1 мойын, 2 көз, 1 мұрын.



    Дескриптор:

    • Дене мүшелері атауларын біледі.

    • Әр дене мүшесінің санын анықтай алады.

    ҚБ: Бағдаршам әдісі

    Сергіту сәті

    (МК)«Сен білесің бе?» әдісі

    Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары туралы мағлұмат беру.

    (Д) БК2. «Менің ойымша...»

    Суретке мұқият қара. Сурет бойынша қолмен орындалып тұрған әрекеттерді әңгімеле.


    Дескриптор: 

    - суреткесүйеніп, қолменорындалғанәрекеттердіәңгімелейді;

    - аяқтыңатқаратынқызметінемысалдаркелтіреді.

    - Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін

    сипаттайды.

    ҚБ:Жарайсың! Керемет!    

    САРАЛАУ: Диалог және қолдау

    А. «Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға түсінікті болу мақсатында кесте ұсынылады.

    Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекетті + белгісімен көрсетіңіз.

     

    Қол

    Аяқ

    секіру

     

     

    жүгіру

     

     

    шапалақтау

     

     

    жүру



    жазу



     

    В. «Қолдаудыорташақажетететін оқушылартүрлі түсті қағаздан дене мүшелерін жапсырмалайды.

    С. «Қолдауды аз қажетететін оқушылар

    Денеміздіңқаймүшесімаңыздыдепойлайсыз? Неліктен? сұрағына жауап береді.

    Дескриптор:

    • Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекеттерді дұрыс таңдай алады.

    • Қол бөліктерін анықтайды және атайды.

    • Денемізді маңызды мүшесін біледі.

    ҚБ: «Қолпаштау, мадақтау» әдісі

    Өте тамаша! Бәрекелді!

    Оқулық 32-бет













    Жұмыс дәптері,

     20 - бет
















    Жұмыс дәптері

    20-бет






    Видеоролик (Адам қаңқасының биі)



























    ҚБ тапсырмасы.31-бет

    Тақтада ілінген сурет















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    23.02.2021
    418
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Зейнелғабдинова Гүлшат Зейнелғабдинқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации