Оқулықпен
жұмыс.
(Ұ) БК1.«Допты қағып ал»
әдісі
- Неше қолың бар? (Екі қолым
бар.)
- Неше аяғың бар? (Екі аяғым бар.)
- Мұрын не үшін керек?(Мұрын тыныс алу үшін керек)
- Саусақтарың нешеу? (Он саусағым бар.)
- Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар.)
- Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау
үшін керек.)
- Аяқ не үшін керек?
(Аяқжүруүшінкерек.)
Дескриптор:
ҚБ: Қол
шапалақтау
БК1,2. Дәптермен
жұмыс
Дене бөліктерін
сәйкестендір.
Дискриптор:
- Адамның дене бөліктерінің
атауларын біледі және ажырата
алады;
- Дене бөліктерінің атауларын
сәйкестендіріп
сызады.
ҚБ: Өте жақсы!
Жарайсыңдар! (кері
байланыс)
Дәптермен
жұмыс
БК2.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
Адамның қанша дене мүшесі
бар?
Суретке қарап, қанша дене
мүшесін көріп тұрғанын анықта. Жауаптарыңды санмен
жаз.
Жауабы: 10 саусақ, 2 тізе, 1 бас, 1
мойын, 2 көз, 1
мұрын.
Дескриптор:
ҚБ: Бағдаршам
әдісі
Сергіту
сәті
(МК)«Сен білесің бе?»
әдісі
Мүмкіндігі шектеулі адамдар
үшін Паралимпиада ойындары туралы мағлұмат
беру.
(Д) БК2. «Менің
ойымша...»
Суретке мұқият қара. Сурет
бойынша қолмен орындалып тұрған әрекеттерді
әңгімеле.
Дескриптор:
-
суреткесүйеніп,
қолменорындалғанәрекеттердіәңгімелейді;
-
аяқтыңатқаратынқызметінемысалдаркелтіреді.
- Адам денесінің негізгі
мүшелерінің қызметін
сипаттайды.
ҚБ:Жарайсың! Керемет!
САРАЛАУ: Диалог және
қолдау
А. «Қолдауды көп қажет
ететін оқушыларға түсінікті болу мақсатында кесте
ұсынылады.
Адам қолмен және аяқпен істей
алатын әрекетті + белгісімен
көрсетіңіз.
|
Қол
|
Аяқ
|
секіру
|
|
|
жүгіру
|
|
|
шапалақтау
|
|
|
жүру
|
|
|
жазу
|
|
|
В.
«Қолдаудыорташақажетететін оқушылартүрлі түсті қағаздан дене
мүшелерін
жапсырмалайды.
С. «Қолдауды аз
қажетететін оқушылар
Денеміздіңқаймүшесімаңыздыдепойлайсыз?
Неліктен? сұрағына жауап
береді.
Дескриптор:
-
Адам қолмен және аяқпен істей
алатын әрекеттерді дұрыс таңдай
алады.
-
Қол бөліктерін анықтайды және
атайды.
-
Денемізді маңызды мүшесін
біледі.
ҚБ: «Қолпаштау, мадақтау»
әдісі
Өте тамаша!
Бәрекелді!
|