Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Адамның дене мүшелері" 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: жаратылыстануМектеп: Сарысай негізгі орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Зейнелғабдинова Гүлшат Зейнелғабдинқызы Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адамның дене мүшелері |
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін білу. Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін ажырату,көрсету, жаттығу жасау арқылы адам денесінің негізгі бөліктерін бақылау. Кейбір оқушылар:Адам өміріндегі дене бөліктерінің маңыздылығын түсіну. |
Бағалау критерийлері: |
1.Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. 2.Адам денесінің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды |
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге тән лексика мен терминология: Адамның дене бөліктері: Бас (көз, мұрын, құлақ, ауыз) – голова (глаза, нос, уши, рот) - head Мойын – шея - neck Иық – плечо – shoulder Дене – тело – body Қол – рука – hand Саусақтар – пальчики – fingers Аяқ – ноги - legs Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
Құндылықтарды дарыту: |
Ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық, құрмет, адамгершілік құндылықтарын дарыту. |
Пәнаралық байланыс: |
Дене шынықтыру - сергіту сәтінде орындалатын жаттығу, Ағылшын – үш тілде амандасу, дене мүшелерінің атауларын атау. |
АКТ қолдану дағдылары: |
Бейнеролик: QazUstaz TV |
Бастапқы білім: |
Адамның дене мүшелерін атайды, біледі. |
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин. |
Ширату жаттығулары «Мозайка» әдісі Оқушыларға түрлі қима қағаздардан ұсынылған сурет бөліктерінен адамның дене бөліктері «қол», «аяқ», «кеуде», «бас» құрастырады. (МК) Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын:
1. Оң қолды сол аяққа
тигізеді. Адам сұлбасынжәне дене мүшелеріне байланысты видеоролик көрсетемін. Оқушыларадамныңденемүшелерінатапшығады. |
«ПолЭдиссон» әдісі
АКТ Бейнеролик: QazUstaz TV. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин. |
Оқулықпен жұмыс. (Ұ) БК1.«Допты қағып ал» әдісі
- Неше қолың бар? (Екі қолым
бар.) Дескриптор:
ҚБ: Қол шапалақтау БК1,2. Дәптермен жұмыс Дене бөліктерін сәйкестендір.
Дискриптор: - Адамның дене бөліктерінің атауларын біледі және ажырата алады; - Дене бөліктерінің атауларын сәйкестендіріп сызады. ҚБ: Өте жақсы! Жарайсыңдар! (кері байланыс) Дәптермен жұмыс БК2.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Адамның қанша дене мүшесі бар? Суретке қарап, қанша дене мүшесін көріп тұрғанын анықта. Жауаптарыңды санмен жаз. Жауабы: 10 саусақ, 2 тізе, 1 бас, 1 мойын, 2 көз, 1 мұрын.
Дескриптор:
ҚБ: Бағдаршам әдісі Сергіту сәті (МК)«Сен білесің бе?» әдісі Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары туралы мағлұмат беру. (Д) БК2. «Менің ойымша...» Суретке мұқият қара. Сурет бойынша қолмен орындалып тұрған әрекеттерді әңгімеле.
Дескриптор: - суреткесүйеніп, қолменорындалғанәрекеттердіәңгімелейді; - аяқтыңатқаратынқызметінемысалдаркелтіреді. - Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды. ҚБ:Жарайсың! Керемет! САРАЛАУ: Диалог және қолдау А. «Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға түсінікті болу мақсатында кесте ұсынылады. Адам қолмен және аяқпен істей алатын әрекетті + белгісімен көрсетіңіз.
В. «Қолдаудыорташақажетететін оқушылартүрлі түсті қағаздан дене мүшелерін жапсырмалайды. С. «Қолдауды аз қажетететін оқушылар Денеміздіңқаймүшесімаңыздыдепойлайсыз? Неліктен? сұрағына жауап береді. Дескриптор:
ҚБ: «Қолпаштау, мадақтау» әдісі Өте тамаша! Бәрекелді! |
Оқулық 32-бет
Жұмыс дәптері, 20 - бет
Жұмыс дәптері 20-бет
Видеоролик (Адам қаңқасының биі)
ҚБ тапсырмасы.31-бет Тақтада ілінген сурет
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |