Жұптық
жұмыс. «Кластер» әдісі
бойынша
1тапсырма.
Суреттерді дене мүшелеріне (бас,қол, аяқ) қатысты сәйкестендір,
қимылдарын көрсет және осы сұрақтар бойынша
әңгімеле.
-Біздің дене мүшелеріміз
қандай қызмет
атқарады?
-Дене
мүшелерін қалай
күтеміз?
Бұл тапсырманы орындатудағы
мақсатым, оқушыларға адамның
дене мүшелерінің атқару қызметін түсіндіру және
меңгерту..
Сонымен бірге белсенді
оқудың «Түсіндіру және сипаттау» кезеңі іске
асады.
Қолдауды қажетететін
оқушылар «Кластер» жұптық
жұмысында өмірде көріп жүрген дене мүшелерін сәйкестендіргенде,
әңгімелегенде белсенділік танытып, көрінеді. Айтылым дағдылары
дамиды.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1. Адам дене мүшелерінің
негізгі бөліктерін біледі және
ажыратады.
|
1.Бас,аяқ,қол дене
мүшелерімен қимыл жасайды.
2.Басқа
байланысты
суреттерді
сәйкестендір.
3.Қолға байланысты
суреттерді сәйкестендір.
4.Аяққа байланысты
суреттерді сәйкестендір.
5. дене мүшелерін қалай
күтетінін айтады.
|
Топтар
бір-бірін «Басбармақ»әдісі арқылы
бағалау,
Би: «Қаражорға
биі»
Бұл оқушы бүгінгі
сабаққа сай болу керек.
Бұл сергіту сәтін
жасатудағы мақсатым, балалардың дене мүшелерімен қимыл
жасайды.

Топтық жұмыс. «Әлемді
шарлау әдісі бойынша» 2
тапсырма.
Келесі тапсырма
бойынша жұмысымыз:
1-Бас
тобы. Дене мүшелері туралы әңгіме
құрайды. «Денеміздің қай мүшесі
маңызды деп
ойлайсың?»
2-Қол
тобы. Адамның дене мүшелерін
топтастырады.

3-Аяқ
тобы. Қай дене мүшелері қозғалып
тұрғанын суреттегі сұлбадан
тап.
Сурет
сұлба

Бұл тапсырманы
орындатудағы мақсатым, оқушыларға адамның дене
мүшелері туралы әңгіме құратып,дене мүшелерінің аттарын меңгерткізу
және естерінде сақтату. Белсенді оқудың зерделеу және зерттеу, есте
сақтау кезеңдері
орындалады.
Саралау
кезінде, қаблеті жоғары оқушылыр
«Әлемді шарлау» әдісі бойынша жасаған
тапсырмада қимыл қозғалыстар мен дене мүшелерін топтастырғанда
белсенділік танытып
көрінеді.
Топтар
бір-бірін «Бас бармақ» арқылы
бағалау.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1. Дене мүшелерінің
қызметін атайды.
|
1. Дене мүшелері туралы әңгіме
құрайды.
2. Адамның дене мүшелерін
топтастырады.
3.
Дене мүшелерінің қозғалысын
суреттен табады.
|
|