Мақсаты: Оқушыларға адамның ішкі
сұлулығының маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік
құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
-
Білімділік: Оқушылардыбәрін
жақсы көре білуге үйрету.
-
Дамытушылық: Оқушылар
бойындағы достық қасиеттерін дамыту.
-
Тәрбиелік: Оқушыларды ақкөңіл
болуға тәрбиелеу.
|
Ресурстар:
(материалдар,
дереккөздер)
|
Сабақтың
барысы:
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Т – ережесі:
-
Тәртіп.
-
Талап.
-
Тыныштық.
-
Тазалық.
-
Татулық. Балалар ережені есімізге
түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып,
тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
Жағымды күйге
келу.
«Мейірімді жүрек»
жаттығуы
Бүгінгі сабағымызды мейірімге
толы жүрекпен бір-бірімізге жүрек жарды тілек
айтайық.
Топқа бөліну гүлдер
арқылы
Достық
Бақыт
Үй
тапсырмасы.
1.
№6 – сабақ. 4 – тапсырманы
мәнерлеп оқу
Тамаша, балалар яғни
мінез-құлық әркімнің өзін кқрсететін айнасы екенін
ұмытпаңдар.
Сұрақтар:
• Сыртқы сұлулық артық па, әлде
ішкі сұлулық артық па? Неліктен?
• Адамды әсем ететін сыртқы
келбеті ме, әлде жақсы мінезі ме?
Неліктен?
• Адамды түр-әлпетіне қарап
бағалаған дұрыс па, әлде адамшылығына қарап бағалаған дұрыс па?
Неліктен?
• Сырты сұлу сұлу ма, әлде іші
сұлу сұлу ма? Неліктен?
|
Слайд
Жүрек
Түрлі-түсті
гүлдер
|
3. Сабақтың
дәйексөзі.
Нәрсенің сыртына қызықпа, асылы ішінде
болар.
Ыбырай
Алтынсарин.
Ыбырай Алтынсарин (шын аты —
Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы,
жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам
қайраткері
|
Слайд
|
-
Оқиға айту (Мұғалім
сыйы).
Даналық
тағылымы
нан қамал жасап ойнады. Кенеттен алыстан қарт
ана қөрінді. Оның киімдері кір, жыртық, ақ шаштары желмен жалбырап
кеткен. Ол өзімен-өзі күбірлеп, құмнан бір заттарды теріп алып,
сөмкесіне салып жүр. Ата-аналар балаларын жандарына шақырып,
кемпірге жақындауға тыйым салды. Ол жандарынан өтіп бара жатып, бір
затты алу үшін еңкейген уақытта адамдарға қарап күлімсіреді, бірақ
бірде-біреуі оның бұл ықыласына жауап қайтармады. Олар бірнеше апта
өткен соң қарт ананың жағажайдан балалардың аяқтарын жарақаттап
алмауы үшін үнемі шыны сынықтарын теріп жүретінін
естіді.
Талқылау
сұрақтары:
-
Балалар жағажайдан кімді
көрді?
-
Ата-аналар балаларына ол жерге баруына неге
тыйым салды?
-
Қарт ана оларға қалай
қарады?
-
Бірнеше аптадай кейін олар нені
естіді.
-
Балалар, қарт ана осы жерде
оларға қандай құндылығы арқылы көмегін
көрсетті?
Тамаша балалар
жарайсыңдар
Ал енді оқулықтағы мәтінді
оқиықшы.Дәлелдеу
Дәптермен
жұмыс
Өзіңді сұлумын деп санайсың
ба? Неліктен?
|
Жұмыс
дәптері
|
-
Шығармашылық жұмыс, топпен
жұмыс.
Бақыт
тобы «Сәйкестендіру» әдісі
бойынша
Көп
нүктенің орнына қажетті сөзді қойып, нақыл сөздерді
оқиды
Адам
барлық жағынан да: түрі де, киімі де, жаны да, ойы да ... болуы
керек.
Антон Чехов
Адамның
асқан сұлулығы – оның ... .
Василий
Сухомлинский
Адамның ойы да, бойы да ...
.
Ғабит
Мүсірепов
Сұлулық
жақсы. Бірақ адамның ең алдымен, ... сұлу болу
керек.
Сәкен
Сейфуллин
Достық
тобы «Сұлулық» сөзіне адам бойында кездесетін қасиеттерді
жазады
С-ыпайылық
Ұ-
КішіпейіЛ
Уайымшыл
БатыЛ
ШыншЫл
Қарапайымдылық
Күншуақтарының ішінен өзіңнің бойыңдағы адамгершілік
қасиеттерді теріп жаз және оларды ісжүзінде қалай көрсетіп
жүргеніңді айтып бер.
|
А4,маркер
Күн және
шуақтары
|
-
Топпен ән
айту.
Мен әдепті
баламын
Өлеңін жазған Әбдірахман
Асылбек
Әнін жазған Ибрагим
Нүсіпбаев
Мені үлкендер әдепті деп
мақтайды,
Мінезімнен теріс қылық
таппайды.
Ал, егер сен жалқау болсаң
тілазар,
Ондай әдет жақсылыққа
жатпайды.
Қайырмасы:
Айтқан тілді
аламын,
Айтқан жерге
барамын,
Мен
әдепті,
Мен әдепті
баламын.
Тілін алып кішінің де
кәрінің,
Айтқанынан шығып жүрмін
бәрінің.
Ата-ананың айтқанынан
шығуды,
Әдептілік белгісі деп
таныдым.
Қайырмасы.
|
Аудио
жазба,
слайд
|
7. Үй
тапсырмасы.
1.
№7 – сабақ. 3 – тапсырманы
орындау.
|
|
8. Сабақтың қорытынды
сәті.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалімнің тілегі және сыйы
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы
қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
|
|