
|
САБАҚ: Жүсіпбек Аймауытов. Қартқожаның туған жері. |
Мектеп:№66 Ақтөбе қаласы |
|||
|
Күні:29.11.18ж |
Мұғалімнің есімі: Сагынгалиева Мейрамгуль Темировна
|
|||
|
СЫНЫП: 2 «В» |
Қатысқандар саны: 23 |
Қатыспағандар: 0 |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (слайд) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық қателерді табу және түзету |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
|
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Ақтөбе» Топқа бөлу2 минут Өзіміздің өлкемізге байланысты топқа бөліну (Е.Есмаханның «Туған жер »әні қосылып тұрады) |
1-топ «Ақтөбе» 2-топ «Астана» 3-топ «Сазды» 4-топ «Бауырластар» |
||
|
Ортасы 15 минут |
Білу және түсіну Жұптық жұмыс: Өткенді қайталау мақсатында барлық топ тест тапсырмасын орындайды.Барлық орындалған тапсырмдан кейін смайликтер беріліп отырады. Дескриптор:
Қолдану Топтық жұмыс 1-топ. Әріптер арасына жасырынған сөздерді табу (бөлім аты: Менің туған өлкем) 2-топ: Әріптерден сөз құрайды. «Менің Отаным- Қазақстан» тараудың аты шығады. 3- топ : «Кітап оқу »мәтінінен үзінді оқиды 4-топ : «Отан»туралы 5 жолды өлең Мұғалім: Отаншылдық өз жеріңе,өз ауылыңа,өңіріңе,өзіңнің туған өлкеңе деген сүйіспеншіліктен бастау алады,-деп елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай бүгінгі сабағымыз туған ел,Отанға арналады.
|
Барлық материалдар слайдтан көрініп тұрады. |
||
|
Аяқталуы15 минут |
Талдау Тапсырма №1 (Тыңдалым) Таныс емес сөздермен сөздік жұмысы (Кітап жабық тұрады) Диктафоннан мәтін оқылып,слайдтан сурет көрсетіліп тұрады. Тапсырма № 2 Оқылым 1-топ: Мәтінді тізбектей оқиды 2-топ: №5 тапсырма бойынша тауып оқу 3-топ: №7 тапсырма бойынша әр бөлікке ат қою 4-топ:Оқулықтағы суретті құрастырып әңгіме құрау,ат қою |
|
||
|
Сергіту сәті 5 мин
|
«Интерью»әдісі бойынша әр оқушы мәтінге байланысты сұрақ құрастырады, «Қар лақтыру»ойыны бойынша бір-біріне қағаздан қар кесегін лақтырады.Әр топ бойынша кейбір оқушылардан сұраққа жауап алынады. |
|
||
|
|
Жинақтау Тапсырма № 3 Жазылым №8 тапсырманы барлығы топта орындайды. Кері байланыс «Туған жерге тілек» Топ атауына байланысты әр топ өз жерлеріне тілек айтып,Ақтөбе облысының картасын шығарады. Бағалау Блум таксономиясының «Білім игеруге бағытталған 6 қадам» бойынша бағаланады.
|
|
||
|
Үйге тапсырма: Мәтінді оқу |
||||
|
САБАҚ: Жүсіпбек Аймауытов. Қартқожаның туған жері. |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Сагынгалиева Мейрамгуль Темировна
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «В» |
Қатысқандар саны: 23 |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Ақтөбе» Топқа бөлу2 минут Өзіміздің өлкемізге байланысты топқа бөліну Топтың атын өздері құрап шешеді.(әріптер мен сандардың көмегімен құрау,, сөзжұмбақ, ребус,шарада) |
1-топ «Ақтөбе» 2-топ «Астана» 3-топ «Сазды» 4-топ «Бауырластар» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15 минут |
Білу және түсіну 10 минут 1-топ және 2- топ тест тапсырмасын орындайды 3- топ : Әріптерден сөз құрайды. «Менің Отаным- Қазақстан» тараудың аты шығады. 4-топ : «Кітап оқу» мәтінінен үзінді оқиды Мұғалім: Отаншылдық өз жеріңе,өз ауылыңа,өңіріңе,өзіңнің туған өлкеңе деген сүйіспеншіліктен бастау алады,-деп елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай бүгінгі сабағымыз туған ел,Отанға арналады. Қолдану 8 минут
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Талдау Тапсырма №1 (Тыңдалым) Таныс емес сөздермен сөздік жұмысы (Кітап жабық тұрады) Диктафоннан мәтін оқылып,слайдтан сурет көрсетіліп тұрады. Тапсырма № 2 Оқылым 1-топ: Мәтінді тізбектей оқиды 2-топ: №5 тапсырма бойынша тауып оқу 3-топ: №7 тапсырма бойынша әр бөлікке ат қою 4-топ:Оқулықтағы суретті құрастырып әңгіме құрау,ат қою Жинақтау Тапсырма № 3 Жазылым №8 тапсырманы барлығы топта орындайды. Кері байланыс «Туған жерге тілек» Топ атауына байланысты әр топ өз жерлеріне тілек айтып,рухани жаңғыру аясында құстың белгісін шығарады. Бағалау Блум таксономиясының «Білім игеруге бағытталған 6 қадам» бойынша бағаланады.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сагынгалиева Мейрамгуль ТемировнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2-класс Қартқожа
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2-класс ҚартқожаМатериал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге туғанжерге сүйіспеншілігін ояту
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













