Сабақтың тақырыбы: Міржақып Дулатов.Мектептен. | Мұғалімнің аты-жөні:СадвакасоваК.АКүні: 23.11. |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : |
Басталуы5 минут
Үй жұмысын тексеру
Пән аралық байланыс | 1.Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Күн мезгілі» топқа бөлінеді 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мектебім » әні«Әнді жалғастыр!»Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.3.Үй жұмысын тексеру:М. Дулатовтың мектепке өленің жатқа сұрау4.Үй жұмысын бекітуСұрақ- жауап әдісі1.Сен қашан мектепке келесің?2. Мектепке келгенше үйде не істейсің?3. М.Дулатовтың мектепке өлеңі қай мезгілді суреттейді?4. Автор қай күн мезгілінде мектепке барындар деп тұр?5.Кіріктірілген сабақ (орыс тілі ағылшын )Мектеп туралы орыс тілінде сұрақтарға жауап беру. Тақтаға бір сұрақтын жауабын орыс тілінде жазу.6.Ағылшынша мектеп туралы әңгімелеу.7.Слайдпен жұмыс (Қыс мезгіліндегі мектептен қайтқан оқушылар суретін әңгімелету)
|
Жаңа білім10 минут
| 8.Білу және түсіну- Бүгінгі сабағымыздың жаңа тақырыбы: М. Дулатовтың Мектепке. Мектептен өлеңімен танысамыз.(Интербелсенді тақтадан М. Дулатовтың портреті, өмірбаяны көрсетіледі)- М. Дулатовтың Мектептен өлеңді электрондық кітаптан тыңдатамын.9.Кітаппен жұмыс. Тізбектей оқу.- 7 - 8 оқушы дауыстап, мәнерлеп, дауыс ырғағына, нақышына келтіріп орындайды.10.Сөздік жұмысы. Өлеңдегі қиын түсінігі бар сөзді табу мағынасын дәптерге жазу.Тақтамен жұмыс. Майлыаяқ – иттің аты.11.Топтық тапсырмалар орындату.1 – тапсырма.Екі өлеңді салыстыру2- топ Өзі туралы әңгімелеу3-топОйлан жауап бер12.Сергіту кезеңі
|
Ортасы 10 минут
| Қолдану13.Дәптермен жұмыс.Өлең жолдарынан самауыр сөзі тұрған жолды тауып оқып жазу.14.Өлең жолдарындағы самауыр суретін көрсету қазіргі заманауи самауыр мен салыстыру15.Самауырдың пайдасы туралы кеңінен мағлұмат беру. |
| 16.Сабақты бекіту: Мақалдың жалғасын тап.Мектеп кеме..........(Білім теңіз)Қына тасқа бітеді,..... (Білім басқа бітеді.) |
| 17.Балалар өз білімдерін үш тілдеалған смайлктерін санап, бас бармақпен бағалайды. бағалайды.18. Үйге тапсырма: өленді жаттау 91 бет |