Сабақтың тақырыбы
Құстар айтысы (Үнді ертегісі)
Жалпы мақсаты
Мәтінді түсініп оқу арқылы негізі ойды ашуға көмектесу. Оқушылар достық, ынтымақ, бірлік жайында айта отырып, ертегіні түсініп оқу дағдысы қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
1. Ертегі мазмұны туралы білетін болады.
2. Ынтымақ пен алауыздықты бір-бірінен ажыратуға үйренеді.
3. Топта өзгенің пікірімен санаса алатын болады.
Негізгі идеялар
Ертегіде ынтымақ, бірліктің алмайтын қамалы жоқ екендігі
Тапсырмалар
әңгімелеу, сұрақ - жауап, топтастыру, салыстыру т.б.
Тапсырмалар
Жұптық жұмыс Кестемен жұмыс ,сәйкестендіру.
Тапсырмалар
Жеке жұмыс Ертегіден қандай сабақ алдың? өз ойын жазу
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І Ұйымдастыру
-Көңіл-күйлерің қалай?
-Керемет!(қолдарын көтереді)
-Сабаққа дайындықтарың қалай?
-Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-Ынталарың қалай?
-Ғажап! (қолдарын көтереді)
-Ендеше сабағымызды бастайық!
1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу .
1.2. Топқа бөлу
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
Достық өлкесінің заңы өлең шумақтарын оқыта отырып, не туралы оқығанын айтып кетеді.
Таза тақта әдісімен тақтадағы сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар ойын тыңдау.
-Көзәйнекті кім сындырды?
-Әжесі қандай адам екен?
-Балалар бұл қырсықтан қалай құтылды?
-Кім айтып қойды шындықты?
- Баланың досы қандай еді?
-Нағашысы не деп жауап айтты?
- Әжесі немересінің құлағынан сүйреп қайда апарды?
-Нағашысы не деді?
Мұғалім: Сонымен балалар бүгінгі өлең не туралы болды?
-Достық
-Қандай достар болады екен?
-Біздің сыныпта амал,адал достықтың түрлері кездесті ме?
ІІІ Жаңа сабақ
Жалпы ертегі түрлері туралы видиодан көрсетіп тыңдатамын.
1. Қызығушылығын ояту.Ойын: Кім жылдам?Жыртқыш құс (қыран)Қандай құс жемін түнде аулайды (жапалақ)Қонақ шақыратын құс(сауысқан)Құстардың үйі (Ұя)Орман дәрігері(тоқылдақ)Әнші құс (бұлбұл)- Жарайсыңдар, балалар.2. Тақтаға - қарға, торғай, кептер суреттері ілінеді.Оқушылар осы құстарға сипаттама береді.Құстар суреті- Өзіміз болжап көрейікші, бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?- Құстар туралы.- Неліктен? Тағы не болуы мүмкін?/Құстар туралы ертегі болуы мүмкін/.- Жаңа сабағымыз Құстар айтысы деп аталады.Үнді ертегісі.3.Картамен жұмыс . Үнді мемлекетін көрсету.
Үндістанның астанасы - Дели қаласы. (картадан көрсету)
2.Үнді сөзімен байланысты өмірде не бар ?
Үнді шайы, үнді биі, үнді киносы.
4. Оқулықпен жұмыс.а/Ертегіні 3 топқа бөліп іштей оқыту.б/Әр топқа дауыстап тізбектей оқыту.в/Ертегі мазмұнын баяндау. 3 топтан 3 оқушы шығады.г/Сұрақпен жұмыс. Ертегі талдау.5. Жұптық жұмыс
Мен сендерден сұрақ күтемін дәптерлеріңе осы ертегіге байланысты сұрақ жазыңдар. Сол жазған сұрақтарын жұптарына оқу.
Сергіту сәті (музыкалық жаттығу)
6.Жаңа түсініктер мен іс әрекеттерін қалыптастыру.Сын тұрғысынан ойлау. Т кестесімен жұмыс.Өздеріне ертегіден әсер еткен тұсты оң жағына, сол жағына өз пікірлерін жаздыру.1 - топЕртегіден маған не әсер етті? Ертегі жайлы пікірім2 - топ
Ертегіні суреттейді. Ертегіге байланысты сурет салу.3 - топЫнтымақ, бірлік,алауыздық туралы мақал-мәтелдер жазыңдар.IV. Жаңа түсінікті тексеру.
Сәйкестендіру әр топқа тапсырма беріледі.
Құсбегінің торына бірігіп
Ақылдаса көтеріп әкетті
Бәріміз келіп түсті
Қанатымызды бірдей бастайды
Торды қағып ұшып көрейік
Олар тормен ынтымақпен көтерді
Құсбегі ұша жөнелді
Торда жылдам ұша алмайды
Айтыс басталған соң әр түрлі құс
Әуелде торды жүгіріп келеді
Қарғалар жүгіріп жетті
Жетер енді, түсе бастады
Алауыздық кірген жерде қарғалар!
Тор жерге береке болмайды
Құс аулаушы қарқ-қарқ V. Жаңа сабақты қорытындылау.
- Құстар тордан қалай құтылмақ болды?
-Құсбегі тордағы құстардың айтысатынын қайдан білді?
-Тор неліктен жерге салбырап түсе бастады?
-Құс аулаушы торды не істеді?- Әрі қарай болжам жасап көрейікші, құсбегі тордағы құстарды не істеуі мүмкін деп ойлайсыңдар?- Бүркітке жемтік ретінде беруі мүмкін...- Базарға сатып, ақша алуы мүмкін....- Асырауы мүмкін......- Балалар, осы ертегі ертегінің қай түріне жатады?(жан - жануарлар)Осы ертегінің негізгі ойын қандай мақалмен қорытындылауға болады?Алтау ала болса, ауыздағы кетеді,Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.Бірлік болмай, тірлік болмас.Ынтымақты ел озар.Жеке жұмыс Ертегіден қандай сабақ алдың? өз ойын жазу
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
VI Кері байланыс (Түсіндім,жартылай түсіндім,түсінген жоқпын.)
Кейінгі тапсырмалар
Ырыс алды-ынтымақ эссе жазу.
Кейінгі оқу
Ертегіні мазмұндау.
№
Мазмұны
Мәлімет
1
Автордың толық аты-жөні
Садвакасова Кулайым
2
Қызметі
Бастауыш сынып мұғалімі
3
Жұмыс орны
Осакаровка ауданы № 1 орта мектебі
4
Телефон
87786282436
5
Жұмыстың тақырыбы
Құстар айтысы
6
Бағыты
Әдебиеттік оқу