Материалдар / Ашық сабақ әдебиеттік оқу Ата-баба тәрбиесі Ұшқан ұя 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ әдебиеттік оқу Ата-баба тәрбиесі Ұшқан ұя 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тақырыпқа сәйкес шығарма түрлерімен танысады. Шығарма мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу мүмкіндігін қарастырады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2021
1233
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

А.Айткожанова

Пән/Сынып:

Әдебиеттік оқу 4

Күні:

05.10.21

Қай аптаның нешінші сабағы

15 сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Құндылықтар

Сабақтың тақырыбы:

Ата-баба тәрбиесі Ұшқан ұя

Оқу мақсаты:




4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге

шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу



Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:Оқушылар тақырыпқа сәйкес шығарма түрлерімен танысады. Шығарма мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу мүмкіндігін қарастырады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

Оқушылардың көбі жасай алады:Әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет) анықтауды жалғастырады Материалды өңдеу және тұжырым жасау мен себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсете алу әрекеттері жүйеленеді.Шығарманың құрылымын, әр түрлі стильде жазылғанжұмыстарды жетілдіреді, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қатені табу және түзетудің жолдары қарастырылады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:Оқушыларды түрлі жанрдағы . шығармалармен таныстыру арқылы Ұлы дала тарихы, Отаны туралы шежіре сырлары, Туған жердің табиғаты туралы ойларын ортаға салады. Бөлімде Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады.

Бағалау критерийі:

Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру

Мұғалім оқушылардан Бауыржан ата туралы білетіндерін сұрап,

өз тарапынан толықтырады. Оқулықтағы ақпаратты

пайдаланады

Не меңгеретінін білу үшін




Жаңа сабақ

Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру

1-тапсырма

Түсініп оқы» айдары «Аялдамамен оқу» әдісі бойынша

жүзеге асады. «Ұшқан ұя» мәтіні оқылып, оқу барысында

аялдамалар жасау арқылы мәтінді бөлімдерге бөлуге әзірлік

жүргізіледі. (Мұғалім өзі оқуына немесе оқушыларға оқытуына

болады. «Оңай, қиын сұрақтар» қою арқылы мәтін мазмұнына

талдау жасатады).

Мәтін бөлімдері:

1.Ата-бабам

2.Батырдың балалық шағы

3. Атаның батасы

Дескриптор.

Мәтінді жүргізе оқиды.

Мазмұнымен жұмыс жасай алады

Жаңа тақырыпты меңгеру



Табыс сатысымен өрлейді

Б.Момышұлы туралы бейнебаян


Тәжірибе

2-тапсырма

«Пікіріңді айт» айдары бойынша берілген сұрақтарға

жауап беріп, өз пікірлерін оқулықта берілген мақалдармен

байланыстырады.

1. Мәтіннен жазушының отбасы мүшелеріне деген қандай

сезімдерін байқадың?

2. Жазушы сәбидің дүниеге келуіне байланысты ұлттық

дәстүрлердің қайсысын еске алған?

Дескриптор:

Сұрақтарға толық жауап береді

Отбасы құндылықтарын түсінеді

3-тапсырма

«Дәлелде» айдары бойынша Бауыржан отбасындағы қай

бала болғандығы туралы дәлел келтіру. Бұрынғы Бауыржанның

балалық шағы туралы оқыған әңгімелерін естеріне түсіреді.

а) Тұңғышы ә) Ортаншысы б) Кенжесі

Дескрипторы:

«Бауыржан отбасындағы қай бала?» деген сұраққа қатысты

өз пікірін білдіреді.

Пікірінің дұрыстығын дәлелдейді.

ҚБ: «Басбармақ» әдісі

«Бағала» айдары бойынша оқушылар төмендегі сұрақ төңірегінде өз ойларын білдіреді. Сол бөлікті дәптерге жазып

алуды оқушыларға тапсыру.

Саған Бауыржанның бабасының берген ақ батасының қай сөзі

ұнады?

Оқушылар өздеріне ұнаған бата туралы өз пікірін

білдіреді.

Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру

Оқушының жауабы тыңдалады














Бауыржан туралы айтады

Оқушылар өздеріне ұнаған бата туралы өз пікірін

білдіреді.

Бағалау критерийлерін ұсыну


.













ҚБ: Басбармақ

әдісі










Суреттер












Оқулық








Суреттер


Бекіту

4-тапсырма

Үзіндіні 3-жақта (ол) өзгертіп оқиды. Оқушылар зат есімді 3

жақта тәуелдеу туралы қазақ тілінен алған білімдерін естеріне

түсіреді.

«Момыш әкемнің айтуынша, мен мың да тоғыз жүз оныншы

жылдың қысында, ескіше желтоқсанның жиырма төртінде

туыппын. Әкем ол күні Әулиеата шаһарында екен. Мен туған

соң Имаш бабам жан-жаққа кісі шаптырып, әкеме де хабаршы

жіберіпті...»

  1. Момыш әкем

  2. Момыш әкең

  3. Момыш әкесі

Дескриптор:

Сөздерді өзгертіп оқи алады

Тәуелдеуді меңгерген

Тақырыпты меңгергенін анықтау





Тәуелдік жалғауларын пайдаланып сөздерді өзгертеді

Бағалау критерийлерін ұсыну

ҚБ:

Тамаш жұмыс жасадың!









Суреттер






Оқулық


Кері байла

Ныс










Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!