Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Ж.Әлімашұлы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Ж.Әлімашұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4- сынып Әдебиеттану пәнінен мұғалімдерге өзара тәжірбие алмасу үшін көмек ретінде ұсынып отырмын.Балаларға Ертегі мазмұнымен таныса отырып,өз ойларын,пікірлерін еркін айтуға үйрену.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән:Әдебиеттік оқу Сынып: 4 «А» Күні: 17.10.2018ж

Бөлім атауы: Асыл арналар

Мұғалімнің аты-жөні: Ишамбаева А.К

Қатысқандар саны: 24 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жолтай Әлмашұлы. Қауын мен Қарбыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Ертегі мазмұнымен таныса отырып,өз ойларын,пікірлерін еркін айтуға үйрену.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Ертегінің мазмұнын меңгереді

Көптеген оқушылар:

Ертегінің негізгі идеясын түсінеді

Кейбір оқушылар:

Ойымен еркін бөлісе алады

Құндылықтарды дарыту

Достық,бірлік,туған жерді сүю

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану ,Еңбекке баулу,бейнелеу өнері

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Бастапқы білім

Ормандағы оқиға

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру

а) Сәлемдесу

«Менің көңіл-күйім» ширату жаттығуы

Армысың жарық күнім

Көңіл-күйім ашылады,

Шуағымен берген білім,

Өзіңдей боп жарқырайды.

Ертегі ,өлең үйрететін

Бүгін бізде мол дайындық

Құрметтейміз ана тілін!

Қабыл алшы жарық күнім

Әдебиеттік оқу, 4 сынып.

Әдебиеттік оқу әдіст. 2015 жыл

Сабақтың ортасы

Қызығушылықты ояту

Тобқа бөлу.Сандар арқылы топқа бөлу. 1,2,3

Топ басшысын сайлау.Топ ережесін ескерту.

1-топ Ойшылдар

2-топ Тапқырлар

3-топ Алғырлар

1.Үй тапсырмасы

Қайнекей Жармағамбетов

Ормандағы оқиға

Әр топтан бір-бір оқушы шығып мазмұнын айту.

Қайнекей Жармағамбетовтың « Ормандағы оқиға» атты ертегісі не жайлы?

ІІ. Өткенді пысықтау:

Қайың мен Қараағаштың қатты ашулануына Тобылғының қандай сөздері әсер етті деп ойлайсың?(шағыстыруы).

Қараағаштың қылығы қандай адамды елестетеді?

Әңгіменің қай жері саған ерекше әсер етті?•Неліктен?

Сенің қай ағашқа жаның ашыды? Неліктен

Топпен жұмыс.Постер қорғау

1.Әріптер кестесінен ертегідегі ағаш аттарын тауып жазу

2.Сәйкестендіру

3.Семантикалық карта

Мақсат қою кезеңі.

1.Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.

2.Жаңа сабаққа даярлық.

Балалар, сендер қауын, қарбыз жеп көрдіңдер ме?

Оның дәмі қандай?

Олар туралы жұмбақ білесіңдер ме?

(жұмбақ шешу) сабақтың тақырыбын ашу

Жазда өсіп, піседі,

Дәмі тәбет ашады.

Қ” орнына “Ж” қойсаң,

Көктен тамып түседі,

Жердің шаңын басады


(Қауын – Жауын)


Ұнатасың сен оны,

Қыста жердің мен көркі.

Жердің көркі-гүл болса,

Мен боламын ел көркі.

Бөлігімнің екінші

Қ әрпі орнына

Б әріпін оқысаң,

Көкөніспін мен енді

(Қар, қыз, қарбыз)

Мағынаны тану Жолтай Әлмашевтің өмірбаяны

Жолтай Әлмашевтің «Қауын мен Қарбыз» ертегісін түсініп оқу;

Сурет бойынша жаңа сабақты түсіндіру.

Қауын - қауынның отаны - Египет деп тұжырым жасаған. Ал «Арабтар» орта ғасырларда қауынды Жерге түскен «Жұмақтың жемісі»ретінде таныған. Қауынның құрамында қант, А, Р, С дәрумендері глюкоза бар. Қауын жаздың аптапты ыстық күндері шөлді жақсы басады.
Қарбыз – қарбыздың отаны – Оңтүстік Африка саналады. Қарбыздың құрамында фруктоза, В1, В2, С дәрумендері, азотты заттар бар.

Оқушыларға тізбектеп бөліп оқыту

Сұрақ-жауап:

Қарбыз бен Қауын қандай шешімге келді?

Қауынды кім тауып алады?

Қарт қауынның дәнін не істеді?

Қарбыздың жағдайы не болды

Сергіту сәті: «Жемістер, көкөністер» ойыны
Ағаштарда өсетін жемістерді атағанда қолдарын жоғары қөтеріп шапалақтайды.

Жерде өсетін көкөністерді атағанда қолдарын түсіріп шапалақтайды .

Алма,қияр,шие,қарбыз,өрік,қызанақ, алмұрт ,қауын
Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмыс:

Түйнек – өсімдіктің өніп шыққан жеміс түйіні.

Тұз тағылары – далада тіршілік ететін жабайы аңдар.

Пәлек – қауын-қарбыздың көлбей өскен өркені.

Постермен жұмыс

I топ: Қауын мен қарбыз туралы жолды өлең:.

II топ : Қауын мен қарбыздың суретін салып, сипаттау

IIIтоп: «Дән –Қауынның жүрегі.Осы өлмесе,ол мәңгі жасайды» дегенді түсіндіру


ҮІ.Білімін тексеру.

1.Бұл ертегіден нені түсіндің?

ҮІІ Қорыту. Бүгін қандай тақырып өттік?

Нелер жайлы?




Сабақтың соңы







Келесі оқу

Сабақты бекіту

  1. Ертегіні кім жазған? Ж. Әлмашұлы
    2. Ертегіде неше кейіпкер бар? Қауын, қарбыз, ата, бала, автор.
    3. Қауын кіммен кездесті? Баламен, атамен.
    4. Не үшін кездесті? Ен далада өлмеу үшін.
    5. Қауынның шыққан мекені? Египет.
    Бағалау парағы бойынша топ басшыларына айтқызу.
    Үй тапсырмасы Мазмұнын : оқу, әңгімелеу..

Бағалау.

  1. Рефлексия : - Білемін .Білдім .Білгім келеді. Стикерге өз ойларын жазып жапсыру.

Саралау-оқушыларға қалай қолдау

көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Бес жолды өлең құрастыру


Сергіту сәті қимылмен

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жеткізілді ме?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)

1.

2.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)

1.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Тексерілді:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.10.2018
581
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі