Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ әдебиеттік оқу Мәдениеттің дамуы. Ер қаруы- бес қару
Ашық сабақ әдебиеттік оқу Мәдениеттің дамуы. Ер қаруы- бес қару
Материал туралы қысқаша түсінік
Шығарманы мазмұндау
шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау
Шығармадағы оқиғаны болжау шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру
Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Әлихан Бөкейхан
атындағы № 39ЖОББМ КММ
Пәні:
Әдебиеттік
оқу
Бөлім:
Мәдени
мұра
Педагогтің
аты-жөні:
Даутова Асель
Серикболовна
Күні:
27.10.21
Сынып:4
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Мәдениеттің
дамуы. Ер қаруы- бес
қару
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
1.2 Шығарманы
мазмұндау
4.1.2.1* шығарма мазмұнын
түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар
қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық,
ішінара мазмұндау
1.3 Шығармадағы оқиғаны
болжау
4.1.3.1 шығарманың
тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау,
оның себебін түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
Мәдени мұрамызбен
танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс
жасайды
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
Амандасу
Оқу мақсатын таныстыру.
Күтілетін нәтижені
анықтау
Алдыңғы білімді еске түсіру
құндылықтар туралы
әңгімелесу.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Суреттерде адамзат дамуының
қай кезеңдері бейнеленгені туралы
әңгімелеңдер
2-тапсырма
Ойлан
Адам тіршілігі мен
мәдениетінің заман өткен сайын дамып отыруына не себеп
болды?
Жауабы: адамдар ізденіп, дамып
отырды.Тіршілік ету жағдайын жақсарту үшін
күресті.
Жылдар мен ғасырлар өткен
сайын адамдар да жетіліп,өзгеріп отырды. Тіршілік ету жағдайлары
жақсара бастады. Тұрмыс жағдайларын жақсарту үшін үнемі ізденіс
үстінде болды.
Түсіндірме Білгенге
маржан
Мәдени мұра – жалпыадамзаттық
мәдениеттің бір бөлігі. Бабаларымыздан бүгінге дейін жеткен тарихи
ескерткіштер, көне қалалар мен жазбалар, ұлттық спорт, ойын, өнер
түрлері, қару-жарақ, бұйымдар, ауыз әдебиеті, мерекелер мен
әдет-ғұрып, салт-дәстүр мәдени мұраға
жатады.
Түртіп алып
оқы
«Ер қаруы-бес қару» мәтінін
оқыту
Сөздікпен
жұмыс
Жіті қадағалау – назар салып
бақылау
Нысанаға дөп тию – көздеп
атқан нәрсесіне
тигізу
3-тапсырма
Ойлан
Адамдар бес қаруды не
мақсатпен жасады?
Қарапайым құралдың сапасы
қалай жетілді?
Ж:1.Тіршілік ету үшін азық
керек болды. Азық табу үшін құрал-сайман
жасады.
2.Құралдарын алғашқыда ағаштан
жасаса кейін тасты егеп,одан соң темірден жасауды
үйренді.
4-тапсырма
Адамның ойлап тапқандарының
барлығы тек жақсылыққа қызмет етті ме? Қазіргі заманнан мысал
келтіріп айтыңдар.
Ғылым-білім
жаңалығы
Адамға пайдасы мен
зияны
Ғылым мен білімнің
жаңалығы өте көп. Ғарышты игеру,телефон түрлері, тағамдардың,
киімдердің, үйлердің түр-түрлерінің көбеюі ғылым мен білімнің
арқасы
Оның пайдасы мен
зияны қатар жүреді. Адамның жағдайын жақсартамыз деп табиғатқа
үлкен зиян келтіріп
жатырмыз.
5-тапсырма
Ерте замандағы
адамдар
дың тұрмыс-тіршілігі
туралы білімдерін ортаға
салады
Балалар өз ойларын
айтады
Мәдени мұра туралы
айтады
Сөздіктер
ді жазып
алады
Бес қарумен
танысады
Кестені
толтырады
Өз ойларын айтып ,
жазады
Жоспар
құрастырады
Кері байланыс
жасайды
Тапсырма
ны орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Дескриптор:
Ертедегі адамзаттың дамуы
туралы түсініктері
бар.
Суреттерді пайдаланып
әңгімелей алады
ҚБ:
Керемет
әңгіме!
Дескриптор:
Адамзаттың даму тарихы туралы
біледі
Өз ойларын еркін жеткізе
алады
Дескрипторы:
Өз ойын, сезімін,
көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен
салыстыра отырып пікір
білдіреді.
Берілген
тапсырмаларды орындайды.
Сұрақтарға жауап
беріп, өз пікірін
дәлелдейді.
Дескриптор:
Ғылым мен білімнің
пайдасы мен зиянын біледі
Кестені талапқа сай
толтырады
Дескриптор:
Тақырыпқа жоспар
құруды біледі
Жоспар бойынша
әңгімелей алады
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре
алады.
Құндылық
тар туралы
суреттер
Ерте заман адамдары
туралы суреттер
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз