Сабақтың тақырыбы:
| Дені саудың – жаны сау№52. Көп ұйықтаған зиян-ау. Ә.Оспанов. Сүт қалай ұйықтады? |
Күні: 15.01.2018 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Нұрсұлу |
Сынып: 2 «А» | Қатысқандар саны: 24 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың оқыту мақсаттары | 2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді қолдану2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың бәрі мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады. |
| Оқушылардың көпшілігі тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады, сүттің іс-әрекетін әңгімелейді, қорытынды ойды түсінеді. |
| Кейбір оқушылар ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді. |
Бағалау критерийлері | Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды. мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
Құндылықтарға баулу | өзара сыйластық, салт-дәстүрді құрметтеу құндылықтарды тәрбиелеу. |
Ойлау дағдылары | білу, түсіну, қолдану,жинақтау |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, слайд, топтық тапсырмалар, кері байланыс, бағалау парақшалары |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру |
Пәнаралық байланыс | дүниетану, қазақ тілі. |
Жоспар |
Уақыт | Жоспарланған жұмыс түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | Қызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру.Оқушыларға хормен өлеңді жатқа айтқызу.
Ұқыпты бала ұтады,Іздеген бала табады.Көп іздеген озады.Жалқау, еріншек қалады.- Жалқау боламыз ба?- Жоқ.- Олай болса, жалқаулыққа бой алдырмай, сабаққа жақсы қатысайық. Сабаққа деген көңіл-күйлеріңді, дайындықтарыңды анықтау мақсатында жұмбақ жасырғым келіп тұр.Шанамен зырғып желдетіп,Шаңғы коньки тебеміз.Аққала жасап ойнайтынҚай мезгіл деп ойлайсың? (Қыс)- Дұрыс айтасыңдар. Бұл қыс мезгілі. Сендерге қыс мезгілі ұнай ма? Несімен ұнайды? (Оқушылардың жауабын тыңдап алу)1-баспалдақ.(Ү )« Не оқып, не үйрендік?»II. Үй тапсырмасын тексеру.1. Қомағайлық –жаман әдет. Дескриптор Білім алушы:«Қомағайлық», «Қожанасыр мен ашқарақ» мәтіндерінің мазмұнын айта алады.;Сөздердің мағынасын айта алады;Жалқаулық, еріншектік, ұйқышылдық туралы мақал –мәтел біледі. |
|
Сабақтың ортасы25-30 минут | Мағынаны ажыратуОй қозғау: Білу.1. Жаңылтпашты жаңылмай айтуға дағдылан.• Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.Жаңылтпаш арқылы тақырыпқа болжам жасату Жаңа сабақ.2-баспалдақ «Тұлғаны таны» әдісі Дескриптор Білім алушы− Кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді;-Автордың шығармаларын айтады. «Сүт қалай ұйықтады?» Оспанхан Әубәкіров.- Балалар бүгін ертегінің авторы Оспанхан Әубәкіров – сықақшы, оның шығармаларында қоғамға жат қылықтар өткір тілмен сыналады.- Бүгін біз Оспанхан атаның «Сүт қалай ұйықтады?» мысал ертегісімен танысамыз.Сабақтың мақсатын жариялауБүгінгі сабақтың жетістік критерийін құруМәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.Ертегідегі нақыл сөз табады.Ертегіні өз сөзімен айта алады.Ертегідегі қорытынды ойды тауып, дәлел келтіре алады. | слайд, оқулық |
| Түсіну.3-баспалдақ. ОқылымСүт қалай ұйықтады? Ертегіні түсініп оқу.Қолдану.4-баспалдақ. Жұптық жұмыс. Тапсырма: Ертегідегі нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндіріңдер.Бағалау. Жұптар өзара бір-бірін ауызша бағалайды.5- баспалдақ. Жеке жұмысСуретке қарап, ертегідегі сүттің іс-әрекетін өз сөзімен әңгімелейді.6-баспалдақ .ЖазылымТапсырма: Кестені толтыр.7-баспалдақСинтез.Топтық жұмыс.-Сүт туралы не білесің?-Сүттің пайдасы (Оқушылар жауабы тыңдалады).Сиырдан, қойдан, ешкіден алынады.Айран, құрт, ірімшік, май жасалады.Пайдасы тұмауратсаң ішіп жазыласың.Дені сау бала өседі. |
Оқулық, жұмыс дәптері, Үлестірмелі парақшалар,
|
Сабақтың соңы5 минут | Бағалау. Үйге: №6-тапсырма.Кері байланыс.
| Бағалау баспалдағы. |