Материалдар / Ашық сабақ Әдебиеттік оқу "Сүт қалай ұйықтайды?" 2 сынып

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу "Сүт қалай ұйықтайды?" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша жоспарланған әдебиеттік оқу пәнінен өткен сабағымды сіздермен бөлісіп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2018
3230
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ«СОЗАҚ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ«ШОЛАҚҚОРҒАН» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ»КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

























Әдебиеттік оқуТақырыбы: О.Әубәкіров«Сүт қалай ұйықтады?» (ертегі)Сыныбы: 2 «А»









БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІБАЗАРБАЕВА НҰРСҰЛУ ҚАРЖАНБАЙҚЫЗЫ























Бекітемін_______________Бастауыш сыныптар жөніндегі орынбасар Ж.Бекпенбетов



Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Дені саудың – жаны сау№52. Көп ұйықтаған зиян-ау. Ә.Оспанов. Сүт қалай ұйықтады?
Күні: 15.01.2018 жМұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Нұрсұлу
Сынып: 2 «А»Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:
Сабақтың оқыту мақсаттары2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді қолдану2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Күтілетін нәтижеОқушылардың бәрі мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.


Оқушылардың көпшілігі тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады, сүттің іс-әрекетін әңгімелейді, қорытынды ойды түсінеді.


Кейбір оқушылар ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Бағалау критерийлеріМұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды. мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Құндылықтарға баулуөзара сыйластық, салт-дәстүрді құрметтеу құндылықтарды тәрбиелеу.
Ойлау дағдыларыбілу, түсіну, қолдану,жинақтау
РесурстарОқулық, суреттер, слайд, топтық тапсырмалар, кері байланыс, бағалау парақшалары
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру
Пәнаралық байланысдүниетану, қазақ тілі.
Жоспар
УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
Сабақтың басы5 минутҚызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру.Оқушыларға хормен өлеңді жатқа айтқызу.

Ұқыпты бала ұтады,Іздеген бала табады.Көп іздеген озады.Жалқау, еріншек қалады.- Жалқау боламыз ба?- Жоқ.- Олай болса, жалқаулыққа бой алдырмай, сабаққа жақсы қатысайық. Сабаққа деген көңіл-күйлеріңді, дайындықтарыңды анықтау мақсатында жұмбақ жасырғым келіп тұр.Шанамен зырғып желдетіп,Шаңғы коньки тебеміз.Аққала жасап ойнайтынҚай мезгіл деп ойлайсың? (Қыс)- Дұрыс айтасыңдар. Бұл қыс мезгілі. Сендерге қыс мезгілі ұнай ма? Несімен ұнайды? (Оқушылардың жауабын тыңдап алу)1-баспалдақ.(Ү )« Не оқып, не үйрендік?»II. Үй тапсырмасын тексеру.1. Қомағайлық –жаман әдет. Дескриптор Білім алушы:
  • «Қомағайлық», «Қожанасыр мен ашқарақ» мәтіндерінің мазмұнын айта алады.;
  • Сөздердің мағынасын айта алады;
  • Жалқаулық, еріншектік, ұйқышылдық туралы мақал –мәтел біледі.


  • Сабақтың ортасы25-30 минутМағынаны ажыратуОй қозғау: Білу.1. Жаңылтпашты жаңылмай айтуға дағдылан.• Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.Жаңылтпаш арқылы тақырыпқа болжам жасату Жаңа сабақ.2-баспалдақ «Тұлғаны таны» әдісі Дескриптор Білім алушы Кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді;-Автордың шығармаларын айтады. «Сүт қалай ұйықтады?» Оспанхан Әубәкіров.- Балалар бүгін ертегінің авторы Оспанхан Әубәкіров – сықақшы, оның шығармаларында қоғамға жат қылықтар өткір тілмен сыналады.- Бүгін біз Оспанхан атаның «Сүт қалай ұйықтады?» мысал ертегісімен танысамыз.Сабақтың мақсатын жариялауБүгінгі сабақтың жетістік критерийін құру
  • Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.
  • Ертегідегі нақыл сөз табады.
  • Ертегіні өз сөзімен айта алады.
  • Ертегідегі қорытынды ойды тауып, дәлел келтіре алады.
  • слайд, оқулық
























    Түсіну.3-баспалдақ. ОқылымСүт қалай ұйықтады? Ертегіні түсініп оқу.Қолдану.4-баспалдақ. Жұптық жұмыс. Тапсырма: Ертегідегі нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндіріңдер.Бағалау. Жұптар өзара бір-бірін ауызша бағалайды.5- баспалдақ. Жеке жұмысСуретке қарап, ертегідегі сүттің іс-әрекетін өз сөзімен әңгімелейді.6-баспалдақ .ЖазылымТапсырма: Кестені толтыр.7-баспалдақСинтез.Топтық жұмыс.-Сүт туралы не білесің?-Сүттің пайдасы (Оқушылар жауабы тыңдалады).
  • Сиырдан, қойдан, ешкіден алынады.
  • Айран, құрт, ірімшік, май жасалады.
  • Пайдасы тұмауратсаң ішіп жазыласың.
  • Дені сау бала өседі.


  • Оқулық, жұмыс дәптері, Үлестірмелі парақшалар,













    Сабақтың соңы5 минутБағалау. Үйге: №6-тапсырма.Кері байланыс.

    Бағалау баспалдағы.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.1.Сабақтың оқу мақсаты нақты қойылған.2.Оқушылар жетістік критерийін қою арқылы сабақтың мақсатына жетті.3.Сыныпта ұжымдаса жұмыс істеді, нәтижеге жетті.4.Саралау жұмыстары тиімді болды, себебі оқуда нені білу керек екенін түсінді.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:2:




























































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ