Материалдар / Ашық сабақ Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу үшін мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2021
891
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып:

Мұғалімнің аты-жөні:


7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы

Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.5.2-Графиканың түрлі тәсілдерін қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолданып), бұйым жасауда эскиздер, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: Функционалды және эстетикалық талаптарға сай, дизайн дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бұйым жасауда эскиздер, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау

Кейбір оқушылар орындай алады: Қауіпсіздік техника ережелерін және еңбек гигиенасын сақтап, идея ұсыну.

Бағалау критерийлері:

- Нобай орындайды

- Шығармашыл идея ұсынады

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: Диза́йн (от англ. design — проектировать, чертить, задумать, а также проект, план, рисунок) — көркем сурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Инструменты Instruments Құралдар

Древесина Wood Ағаш

Бұл ағаш .......

Ағаштан алынған пиламатериал ….

Пәнаралық байланыстар

  • Геометрия, физика

Құндылықтарға баулу

Мақсаттылық, өмір бойы білім алу.


Алдыңғы оқу:

Оқушылар бұрын механизмін қозғалыс тетіктері және пайдалану дағдысын қол электр құралдарын қауіпсіз ережелерін сақтай отырып, жұмыс істеу.

Физикалық, механикалық және технологиялық қасиеттерін, конструкцияны ,анықтады және табиғи және жасанды материалдар мен оларды қолдану саласын пайдалану.

Материалдық шығындарды анықтап бұйымдарды дайындау. Бірнеше бөлшектерді қолдана отырып, ажыратылатын және ажыратылмайтын қосылыстару.

Жоспарланған уақыт:

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы




Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушылармен сәлемдесу.

Сабақтың мақсаты мен оқу критерийлерін айту.

Топтасу.

Оқушылар топтарға біріктіру.

1 топ- Дискілі электроара;

2 топ – электр сүргі;

3 топ – электр ара;

4 топ – электр бұрғы.

Үлгілер

Сабақтың ортасы





























Оқушыларға топта жұмыс істеу принциптері ұсынуға зерделеп, әр түрлі технологиялық машиналар конструкциялық, өңдеу бойынша табиғи және жасанды материалдардан (мысалы: токарлық ағаш станок, бұрғылау станогы, жону станок қайрақ станок тағы басқалар) суреттерін, ресурстарын пайдаланып отыру.

Өңдеу бойымен әр түрлi технологиялық машиналар жұмыс принциптері топтарындағы құрылым, табиғи зерделенуге жиiленуге ұсынсын және мысалы жасанды материалдар: ағаш бойымен токарлық станогi, бұрғылау станогi, қайрақ станок тағы басқалар ) ғаламтор ресурстарды пайдаланады.Сынып алдында жүргізген зерттеулерінің нәтижелерімен әр топқа бөлу (станоктың құрылысы, жұмыс істеу принципі, мүмкіндіктері мен тәсілдері, қауіпсіз жұмысымен танысу).Мұғалім ағаш өңдеу жұмыс істеу тәсілдерін технологиялық машиналарды, таңдау және бекітуге дайындау. Алдын ала барысында токар станоктың қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін сақтаудың маңыздылығына көз жеткізіңіз. Оқушылар жұмысын бақылау Мұғалімнің басшылығымен оқушылар қарапайым операцияларды станокта орындайды
Тапсырма Ағаштан қарапайым бұйым жасау үшін нобай салыңыз және жоспар құрыңыз.Мысалы

Дескриптор

Білім алушы

қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін жұмыс барысында көрсетеді;

жұмыс орнын ұйымдастырады;

ағаш бұйымның эскизін салады;

эскиз бойынша жұмыс кезеңдерін анықтайды;

жоспар құрастырады.

Әр түрлі ағаш материалдар

материалдарды өңдеу үшін құрал-саймандар мен жабдықтарды,

ағашты өңдеу кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық

ағаш өңдеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы

Материалдардың қасиеттері

ағаш материал қасиеттері


Сабақтың соңы


Бекіту тапсырмалары

Жұмыс орнын тазалау.

Бүгінгі сабақта оқушылардың не үйренгендігін сұрап шығу.


Рефлексия

Жұмыс істеу кезінде станокта ағаш өңдеу бойынша алған білімдерін келешекте аталған тақырыптарды қолдануға болады.


Бағалау

Журналға жазылатын комментарий жазылады


Қосымша ақпарат

Саралау

Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау

Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


























Қауіпсіздік техникасы ережелері


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

_________________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

Қорытынды баға

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:_____________________________________________________________________________________

2:_____________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:_____________________________________________________________________________________

2:_____________________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.____________________________________________________________________________________

2_____________________________________________________________________________________




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!