Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: Н.Тілендиев атындағы облыстық мектеп-интернат

    Күні:15.10.2021 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Абзелова Г.Ғ.

    Сынып: 9 «Ә»

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Бұқар Қалқаманұлы «Ай,Абылай, Абылай!» толғауы


    Оқу мақсаттары

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

    9.3.3,1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

    Сабақ мақсаттары/ бағалау критерии

    1.Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау

    жасайды;

    2.Шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады.

    Бағалау критерийлері

    1.«Ай,Абылай» өлеңінің мазмұнын біледі;

    2. Шығарма желісі бойынша кейіпкер бейнесін ашады;

    3. Шығармаға компазициялық талдау жасайды;

    4. Жырау қолданған сөз айшықтарына,өлең құрылысына талдау жасайды.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:Бұқар өмірі мен шығармаларын біледі,«Ай,Абылай»өлеңінің мазмұнын біледі және кейіпкерге мінездеме бере алады. «Ай,Абылай»өлеңінің негізгі идеясын аша отырып,жырау қолданған сөз айшықтарына,өлең құрылысына талдау жасайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сюжет,эпитет,

    теңеу,метафора,

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Қабырғалы би-ықпалды ,күшті би

    Парық-1)бір нәрсенің екінші нәрседен айырмасы,ерекшелігі;2) бір нәрсенің қадір-қасиеті,мән-жайы,жай-жапсары;3)белгілі бір істің байыбы,пайымы;4)белгілі бір затқа тән баға,құн.

    Парасаттылық-адамға тән байыптылық,байсалдылық.

    Азғындық-теріс жолға түсіп,бұзылғандық.

    Құндылықтар

    Оқушыларды шыншылдыққа,адалдыққа тәрбиелеу .

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    Бейнежазба

    Алдыңғы оқу:

    Жыраулар поэзиясы, Бұқар жырау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Дерек көздер

    Басы


    12 минут


    Сәлемдесу,түгелдеу.

    Үй тапсырмасы – шығармашылық жұмыс.

    1-топ. «Көмекей әулие - Бұқар жырау» слайд.

    2-топ.«Бұқар жырау поэзиясы мен Абылай хан

    Бейнесі» постер.

    3-топ. Бұқар жыраудың «Тілек» өлеңін жатқа

    айту.

    Дискриптор

    - Кейіпкер бейнесін ашады;

    - Шығарманы жатқа айтады

    Бағалау: Бағдаршам арқылы бағалау

    БShape1 ағалау. Өзара бағалау. «Бағдаршам» әдісі.

    - Берілген тапсырма толық орындалған

    Shape2 -Жұмыс толықтыруды қажет етеді

    Shape3 -Нақтылық жоқ



    Ортасы

    2 минут






















    15 минут



























    5-минут

    -- Бұқар жырау есімін атағанда не ойлайсың?

    -- Оның ақындығынан басқа тағы қай қырынан танисың?

    Ал ,балалар,біздің бүгінгі тақырыбымыз не екен?

    1. Бұқар Қалқаманұлы «Ай,Абылай, Абылай!»

    Бұқар жырау Қалқаманұлы –қазақтың ұлы жырауы, ХVІІІ ғасырда жоңғар басқыншыларына қарсы қазақтың азаттық соғысын бастаушысы әрі ұйымдастырушысы,атақты Абылай ханның ақылшысы.Сөйлегенде көмейі бүлкілдеп, аузынан тек өлең сөз төгілетіндіктен, «көмекей әулие»атанған.

    Кезінде арғын руының қабырғалы,беделді билерінің бірі болған;өмірінің біраз шағын хан сарайының-Абылайдың маңында өткізіп,ел басқару ісіне белсене қатысқан.

    Бұқар жыраудың «Ай, Абылай, Абылай!» өлеңін тыңдайды. Бір оқушы мәнерлер оқиды.

    Сол үзінді бойынша үш топқа шығармашылық жұмыстар беріліп,оны постермен қорғайды.


    1-топ. Бұқар екі толғауын салыстырып, ондағы ортақ

    ойларға талдау жасайды.



    2-топ. Шығармаға сатылай кешенді талдаужасайды.

    3-топ Қосымша мәліметтерді пайдаланып, төмендегі кестеге сай Абылай бейнесін ашып көрсетеді.

    Тарихтағы Абылай бейнесі

    Жырдағы Абылай бейнесі




    Қандай?

    Қандай?




    Не істеді?

    Не істеді?




    Дискриптор

    - Кейіпкер бейнесін ашады;

    - Шығармаға компазициялық талдау жасайды;

    - Дастанда қолданылған көркемдік тәсілін табады;

    - Өлең құрылысына талдау жасайды.

    Бағалау: Смайликтер арқылы бірін – бірі бағалайды.



    Ойтолғау «Бұқар жырау бүгінгі күннің жырауы болса,

    толғауларын қандай тақырыпта жазар еді? »



    «Миға шабуыл»әдісі























    АКТ


    Топтық жұмыс

    А4 парағы

    Флипчарт, маркер

    Постер қорғау















    Жеке жұмыс







    5 минут
















    Соңы

    5 минут

    3. «Шындық-Жалған» әдісі

    1. Бұқар жырау 1668-1781 жылдар аралығында өмір

    сүрген (Шындық)

    2. Жырауды «Көмекей әулие» деп атаған Абылай хан

    (Жалған).

    3. Бұқар жырау «Ердің бақыты - әйел» шығармасының авторы

    (Жалған)

    4. «Жырау... заман сыншысы, сөйлесе шешілмеген

    жұмбақ, түйіні шатасқан сөздерді ғана сөйлейді» деп

    баға берген М.Әуезов (Шындық)

    5. С.Сейфуллин Бұқар жырау мұрасын жинап,

    жариялағандардың бірі (Шындық)

    6. Бұқар жырау Абылай бетіне ащы шындықты айта

    алмаған(Жалған)

    «Шындық-Жалған» әдісі.














    Кері байланыс

    Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтарм ен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абзелова Гулназира Габитовна
    04 Сәуір 2022
    802
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Ай, Абылай, Абылай!"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Ай, Абылай, Абылай!"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Бұқар жырау "Ай, Абылай, Абылай!" шығармасы. Оқу мақсаты: Шығарманың көркемдік құндылығын бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: Н.Тілендиев атындағы облыстық мектеп-интернат

    Күні:15.10.2021 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Абзелова Г.Ғ.

    Сынып: 9 «Ә»

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Бұқар Қалқаманұлы «Ай,Абылай, Абылай!» толғауы


    Оқу мақсаттары

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

    9.3.3,1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

    Сабақ мақсаттары/ бағалау критерии

    1.Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау

    жасайды;

    2.Шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады.

    Бағалау критерийлері

    1.«Ай,Абылай» өлеңінің мазмұнын біледі;

    2. Шығарма желісі бойынша кейіпкер бейнесін ашады;

    3. Шығармаға компазициялық талдау жасайды;

    4. Жырау қолданған сөз айшықтарына,өлең құрылысына талдау жасайды.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:Бұқар өмірі мен шығармаларын біледі,«Ай,Абылай»өлеңінің мазмұнын біледі және кейіпкерге мінездеме бере алады. «Ай,Абылай»өлеңінің негізгі идеясын аша отырып,жырау қолданған сөз айшықтарына,өлең құрылысына талдау жасайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сюжет,эпитет,

    теңеу,метафора,

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Қабырғалы би-ықпалды ,күшті би

    Парық-1)бір нәрсенің екінші нәрседен айырмасы,ерекшелігі;2) бір нәрсенің қадір-қасиеті,мән-жайы,жай-жапсары;3)белгілі бір істің байыбы,пайымы;4)белгілі бір затқа тән баға,құн.

    Парасаттылық-адамға тән байыптылық,байсалдылық.

    Азғындық-теріс жолға түсіп,бұзылғандық.

    Құндылықтар

    Оқушыларды шыншылдыққа,адалдыққа тәрбиелеу .

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    Бейнежазба

    Алдыңғы оқу:

    Жыраулар поэзиясы, Бұқар жырау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Дерек көздер

    Басы


    12 минут


    Сәлемдесу,түгелдеу.

    Үй тапсырмасы – шығармашылық жұмыс.

    1-топ. «Көмекей әулие - Бұқар жырау» слайд.

    2-топ.«Бұқар жырау поэзиясы мен Абылай хан

    Бейнесі» постер.

    3-топ. Бұқар жыраудың «Тілек» өлеңін жатқа

    айту.

    Дискриптор

    - Кейіпкер бейнесін ашады;

    - Шығарманы жатқа айтады

    Бағалау: Бағдаршам арқылы бағалау

    БShape1 ағалау. Өзара бағалау. «Бағдаршам» әдісі.

    - Берілген тапсырма толық орындалған

    Shape2 -Жұмыс толықтыруды қажет етеді

    Shape3 -Нақтылық жоқ



    Ортасы

    2 минут






















    15 минут



























    5-минут

    -- Бұқар жырау есімін атағанда не ойлайсың?

    -- Оның ақындығынан басқа тағы қай қырынан танисың?

    Ал ,балалар,біздің бүгінгі тақырыбымыз не екен?

    1. Бұқар Қалқаманұлы «Ай,Абылай, Абылай!»

    Бұқар жырау Қалқаманұлы –қазақтың ұлы жырауы, ХVІІІ ғасырда жоңғар басқыншыларына қарсы қазақтың азаттық соғысын бастаушысы әрі ұйымдастырушысы,атақты Абылай ханның ақылшысы.Сөйлегенде көмейі бүлкілдеп, аузынан тек өлең сөз төгілетіндіктен, «көмекей әулие»атанған.

    Кезінде арғын руының қабырғалы,беделді билерінің бірі болған;өмірінің біраз шағын хан сарайының-Абылайдың маңында өткізіп,ел басқару ісіне белсене қатысқан.

    Бұқар жыраудың «Ай, Абылай, Абылай!» өлеңін тыңдайды. Бір оқушы мәнерлер оқиды.

    Сол үзінді бойынша үш топқа шығармашылық жұмыстар беріліп,оны постермен қорғайды.


    1-топ. Бұқар екі толғауын салыстырып, ондағы ортақ

    ойларға талдау жасайды.



    2-топ. Шығармаға сатылай кешенді талдаужасайды.

    3-топ Қосымша мәліметтерді пайдаланып, төмендегі кестеге сай Абылай бейнесін ашып көрсетеді.

    Тарихтағы Абылай бейнесі

    Жырдағы Абылай бейнесі




    Қандай?

    Қандай?




    Не істеді?

    Не істеді?




    Дискриптор

    - Кейіпкер бейнесін ашады;

    - Шығармаға компазициялық талдау жасайды;

    - Дастанда қолданылған көркемдік тәсілін табады;

    - Өлең құрылысына талдау жасайды.

    Бағалау: Смайликтер арқылы бірін – бірі бағалайды.



    Ойтолғау «Бұқар жырау бүгінгі күннің жырауы болса,

    толғауларын қандай тақырыпта жазар еді? »



    «Миға шабуыл»әдісі























    АКТ


    Топтық жұмыс

    А4 парағы

    Флипчарт, маркер

    Постер қорғау















    Жеке жұмыс







    5 минут
















    Соңы

    5 минут

    3. «Шындық-Жалған» әдісі

    1. Бұқар жырау 1668-1781 жылдар аралығында өмір

    сүрген (Шындық)

    2. Жырауды «Көмекей әулие» деп атаған Абылай хан

    (Жалған).

    3. Бұқар жырау «Ердің бақыты - әйел» шығармасының авторы

    (Жалған)

    4. «Жырау... заман сыншысы, сөйлесе шешілмеген

    жұмбақ, түйіні шатасқан сөздерді ғана сөйлейді» деп

    баға берген М.Әуезов (Шындық)

    5. С.Сейфуллин Бұқар жырау мұрасын жинап,

    жариялағандардың бірі (Шындық)

    6. Бұқар жырау Абылай бетіне ащы шындықты айта

    алмаған(Жалған)

    «Шындық-Жалған» әдісі.














    Кері байланыс

    Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтарм ен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 9 сынып
    04.04.2022
    802
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абзелова Гулназира Габитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации