Күні
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика
Тақырыбы: «Түстер әлемі»
Мақсаты:
Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары,
көк, жасыл.
Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып,
ой- түйсігін, қиялын дамыту.
Сенсорлық ойлау қабілетін дамыту.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық:
құрал- жабдықтарды дайындау, «Түстерді қайталау».
Сөздік жұмыс: Қызыл, жасыл, көк, сары.
Дидактикалық құралдар: шарлар, түрлі- түсті гараждар, машиналар,
пішіндер, пирамида.
Блингвистикалық компонеті: Қызыл - красный, көк – синий,сары - желтый,
жасыл – зеленый.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мадақтау
|
Іс-әрекеті кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивация |
Сәлеметсіңдер ме балалар! -Көңіл күйлерің қалай? -Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? Шаттық шеңбері Сәлем ,Алтын күн Сәлем, Көк аспан Сәлем ,Жер ана Сәлем, достарым Сұрақ-жауап. Баланың оқу-қызметіне кірісуіне түрткі болу: -Балалар,көзімізді жұмайықшы.Қазір біздер «Түстер әлеміне» саяхатқа барамыз. Топқа әсем әуеннің ырғағымен Түстер Ханшайымы кіреді. -Сәлеметсіздер ме, балақайлар! Менің түстер әлеміме қош келдіңдер! Мен осы түстер әлемі Ханшайымы .Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі -сары. Мен сендерге тапсырмалар алып келдім. |
Балалар шаттық шеңберін орындайды. |
|
Ізденіс-ұйымдастыру |
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1тапсырма: Түстеріне байланысты әр шәшкены өз орнынына 3. Бағдаршамнын түрлі түсті түстерін орындау Балалар сендер шаршадындар ма? Кәне орналастыру. 2тапсырма. Түрлі- түсті кірпінң инелерын кыскышпен орындау кішкене демалып саусақ ойын жасайық Сергіту сәті. Алаканды соқ- соқ Аяқпенен топ- топ бір оңга ,бір солға .Өзін өзің айнала Қоян, қоян, тұршы, Беті-қолыңды жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. 4 Ойын: «Не жетіспейді?» Балалар сендер сондай ақылды екенсіңдер. Тапсырмалар мен ойындарды жақсы орындадыңдар. Ал енді мен түстер әлеміне кететін уақытым болды. Сау болындар Балалар! Енді көзімізді жұмып,өз тобымызға қайтамыз. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Балалар сергіту сәтін орындайды. |
|
Рефлексия |
Балалар, сонымен біз бүгінгі сабақта не туралы айттық? Еңдеше кімге ұнады сол қызыл қалпақты киеді ал кімге ұнаған жоқ сол көк түсті қалпакты киеді. Мадақтау. Марапаттау. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
|
Есеп |
1. Түстеріне байланысты әр шәшкены өз орнынына орналастырады балалар 2. Түрлі- түсті кірпінң инелерын кыскышпен орналастырды 3. Түрлі- түсті дөнгелектерді орнына жасырып қойды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Айдаргазина Шолпан Жалеловна
Ашық сабақ Айдаргазина Шолпан Жалеловна
Күні
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика
Тақырыбы: «Түстер әлемі»
Мақсаты:
Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары,
көк, жасыл.
Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып,
ой- түйсігін, қиялын дамыту.
Сенсорлық ойлау қабілетін дамыту.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық:
құрал- жабдықтарды дайындау, «Түстерді қайталау».
Сөздік жұмыс: Қызыл, жасыл, көк, сары.
Дидактикалық құралдар: шарлар, түрлі- түсті гараждар, машиналар,
пішіндер, пирамида.
Блингвистикалық компонеті: Қызыл - красный, көк – синий,сары - желтый,
жасыл – зеленый.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мадақтау
|
Іс-әрекеті кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивация |
Сәлеметсіңдер ме балалар! -Көңіл күйлерің қалай? -Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? Шаттық шеңбері Сәлем ,Алтын күн Сәлем, Көк аспан Сәлем ,Жер ана Сәлем, достарым Сұрақ-жауап. Баланың оқу-қызметіне кірісуіне түрткі болу: -Балалар,көзімізді жұмайықшы.Қазір біздер «Түстер әлеміне» саяхатқа барамыз. Топқа әсем әуеннің ырғағымен Түстер Ханшайымы кіреді. -Сәлеметсіздер ме, балақайлар! Менің түстер әлеміме қош келдіңдер! Мен осы түстер әлемі Ханшайымы .Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі -сары. Мен сендерге тапсырмалар алып келдім. |
Балалар шаттық шеңберін орындайды. |
|
Ізденіс-ұйымдастыру |
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1тапсырма: Түстеріне байланысты әр шәшкены өз орнынына 3. Бағдаршамнын түрлі түсті түстерін орындау Балалар сендер шаршадындар ма? Кәне орналастыру. 2тапсырма. Түрлі- түсті кірпінң инелерын кыскышпен орындау кішкене демалып саусақ ойын жасайық Сергіту сәті. Алаканды соқ- соқ Аяқпенен топ- топ бір оңга ,бір солға .Өзін өзің айнала Қоян, қоян, тұршы, Беті-қолыңды жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. 4 Ойын: «Не жетіспейді?» Балалар сендер сондай ақылды екенсіңдер. Тапсырмалар мен ойындарды жақсы орындадыңдар. Ал енді мен түстер әлеміне кететін уақытым болды. Сау болындар Балалар! Енді көзімізді жұмып,өз тобымызға қайтамыз. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Балалар сергіту сәтін орындайды. |
|
Рефлексия |
Балалар, сонымен біз бүгінгі сабақта не туралы айттық? Еңдеше кімге ұнады сол қызыл қалпақты киеді ал кімге ұнаған жоқ сол көк түсті қалпакты киеді. Мадақтау. Марапаттау. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
|
Есеп |
1. Түстеріне байланысты әр шәшкены өз орнынына орналастырады балалар 2. Түрлі- түсті кірпінң инелерын кыскышпен орналастырды 3. Түрлі- түсті дөнгелектерді орнына жасырып қойды. |
|
шағым қалдыра аласыз













