Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    «Адам құқығы мен бостандығы».

    Синтаксис.

    Тұрар Рысқұлов атындағы № 20 жалпы білім беретін мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Демесінова Сағынкүл Демесінқызы

    Сынып: 9

    Пәні: қазақ тілі

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Әйел құқығы.

    Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.1.1. мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру.


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады: мәтін бойынша дайындалған сұрақтарға себеп- салдар салалас құрмалас сөйлемдер арқылы болжаммен жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін бойынша дайын сұраққа болжаммен жауап беріп, түпнұсқамен салыстырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: түпнұсқадан себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемді табады, жасалу жолдарын түсіндіреді.

    Бағалау критерийлері:

    - сұрақтарға болжаммен жауап береді;

    - болжамдарын түпнұсқамен салыстырады;

    - түрлерін ажыратады;

    - себеп - салдар салалас құрмалас сөйлемді қатыстыра отырып эссе жазады.

    Ойлау деңгейі

    білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар орындай алады:

    мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап береді,түпнұсқамен салыстырады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    бостандық, әйел тағдыры, еншілестік, енші, кемеңгерлік, аманат, ұсыныс

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    қазақ әйелінің тағдыры, мал-мүлік, жүйрік ат, аманат құда, көшпелі елдер, қыз көру, әмеңгерлік, пышақ кесті тоқталу, мәжіліс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Әйел тағдыры қай заманда да неге өзекті мәселе болып саналады?

    Бостандық, адам бостандығы дегеніміз не?

    Құндылықтарға баулу

    3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият

    Мемлекет және қоғамдық өмірдің зайырлы сипатын, адам құқығы мен отбасы құндылықтарын түсіндіре отырып, салт- дәстүрді сақтауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    Алдыңғы оқу

    Әйел құқығы.

    Сабақ барысы

    Сабақтың басы

    5 минут


    Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

    «Заряд алу» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Шеңберге тұрып бастаушы бір рет, екінші айналымда екі рет қысады, соңында үш рет қысады, басына келгенше қанша заряд бергенін айтады.

    Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту.


    І топ «Ұлпан» тобы,

    ІІ топ «Есеней» тобы,

    ІІІ топ «Артықбай» тобы.

    Ширату жаттығуы:

    «Сен білесің бе?»

    1. Әйел тағдыры қай заманда да неге өзекті мәселе болып саналады?

    2. Бостандық, адам бостандығы дегеніміз не?

    3. Адам құқығы қалай қорғалады?

    4. ХІХ ғасырдағы қазақ әйелінің басында қандай бостандықтар болды?

    5. Жесір әйелдің жүгі қандай?

    6. Әмеңгерлік дегеніміз не?

    7. Ер азамат пен әйел адамның құқықтары бірдей ме?

    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Ресурстар






    Кейіпкерлер есімі арқылы топқа бөлінеді. «Сен білесің бе?»





    Слайд, экраннан сұрақтар беріледі


    Сабақтың ортасы

    10 минут







































































    8 минут


















    9 минут

























    5 минут

    1-тапсырма. ТЖ.

    Дайындалған сұрақтарға себеп салдар салалас құрмалас сөйлем арқылы болжаммен жауап беріңдер.

    «Бұрқасын сұрақ» әдісі.

    І топ.

    1. Ер адам неге жоғары бағаланған?

    2.Енші берудің сыры неде?

    3. «...Әлі туылмаған балаларды атастырып, аманат құда болысып қалады.Әйел тағдыры осыдан басталмай ма?» деген сөз астарын қалай түсінесің?

    ІІ топ.

    1. «Қыз көру» дәстүрін дұрыс деп санайсың ба?

    2. Әмеңгерлікке ұшыраған әйел бақытты бола ала ма?

    3. Әйел атын атап сыйыну әбестік пе?

    ІІІ топ.

    1. Сол кезеңде қазақ әйелінің тағдыры қандай болған?

    2. Есеней неге Ұлпанға сенімді?

    3. Ұлпан бүкіл Сибанды басқара ала ма?

    Ықтимал жауаптар:

    І топ.

    1. Қазақта ер адамды жоғары бағалаған, себебі отбасының иесі, асыраушысы, қамқоршысы деп есептеген.

    2. Енші берудің өзіндік сыры бар, себебі үйленген баласын отауға шығарғанда берілетін мал – мүлікті «енші беру» деп айтады.

    3. Әлі туылмаған балаларды атастырып, аманат құда болысып қалады, себебі әр ата – ана өз ұлының болашақ қалыңдығын ерте ойластырған.

    ІІ топ.

    1. «Қыз көру» дәстүрін дұрыс деп санаймын, себебі «қызды кім көрмейді, қымызды кім ішпейді» деген мақал бар.

    2. Әмеңгерлікке ұшыраған әйел бақытты болады, өйткені өсіріп отырған баласы ешкімге жәутеңдемей өз руының қамқорлығында болады.

    3. Әйел атын атап сыйыну әбестік, неге десеңіз қазақ қашанда ер адамға ғана сыйынған.

    ІІІ топ.

    1. Сол кезеңде қазақ әйелінің тағдыры ауыр болған, себебі өз басының билігі болмаған әйел тағдырын бүкіл ел шешкен.

    2. Есеней Ұлпанға сенімді, өйткені Ұлпанның ақылдылығына көзі жетеді.

    3. Ұлпан бүкіл Сибанды басқара алды, өйткені оған Ұлпанның ақылы мен адамгершілігі сай болды.

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді;

    - болжамдарын түпнұсқамен салыстырады;

    - жауап беруде себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемді қолданады.

    Саралау тапсырмасы: (оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау)

    Қолдауды барынша қажет ететін оқушы: Дайындалған сұрақтарға себеп салдар салалас құрмалас сөйлем арқылы болжаммен жауап беруде 1-2 ықтимал жауап ұсыну арқылы қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топ бірін-бірі бағалайды. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат, Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе.

    2-тапсырма. ЖЖ.

    Берілген мәтін бойынша себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын талдаңдар.

    «Құрастыр, сосын жауап бер, талда» әдісі

    Дескриптор:

    - себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемнің жалғаулықты-жалғаулықсыз түрлерін ажыратады;

    - талдау шеберлігі артады.

    Саралау тапсырмасы. Таңдау бойынша саралау.

    Қолдауды орташа қажет ететін оқушы:

    Таңдалған сөйлемінің нәтижелі шығуына қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде «Қошемет сөздер» әдісі арқылы жұп бірін-бірі бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Бұдан да жақсы істей аласың»

    3- тапсырма. Ж.

    Бүгінгі таңдағы қазақ әйелінің құқықтарын анықтап, өз пікіріңді «Төрт сөйлем» әдісі арқылы түйіндеңдер.

    1. Пікір. (мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады) – менің ойымша ...

    2. Дәлел. (пікірін дәлелдеп шығады) – себебі ...

    3. Мысал. (мысал келтіреді) – мысал...

    4. Қорытынды. (қорытынды шешім шығарады) – сол себепті, сондықтан...

    Дескриптор:

    - өзіндік пікірін айтады;

    - дәлелдейді;

    - мысал келтіреді;

    - қорытынды шығарады.

    Саралау тапсырмасы: (Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау)

    Қолдауды орташа қажет ететін оқушы: мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен жеткізе білуге қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде бағалау парағы арқылы өзін - өзі бағалайды.

    Бағалау парағы

    ТАӘ

    пікір

    дәлел

    мысал

    қорытынды

    Асан

    +

    -

    +

    +





















    4- тапсырма. Ж.

    “Әйел – өмір тірегі” тақырыбына себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемдерді қатыстыра отырып, эссе жазыңдар.

    “Автор орындығы” әдісі

    Дескриптор:

    - ақпарат көзіне сүйенеді;

    - себеп - салдар салалас құрмалас сөйлемді қатыстырады;

    - өз көзқарасын білдіреді;

    - эссе жазады.

    Саралау тапсырмасы: (таңдау бойынша саралау)

    Қолдауды аз қажет ететін оқушыға: эссе құрылымы жүйесінің кіріспе бөлімінің жазылуын түсіндіру арқылы қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде өзін – өзі бағалайды.


    «Бұрқасын сұрақ» әдісі.











































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Демесінова Сағынкүл Демесінқызы
    21 Қараша 2020
    4421
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Әйел құқығы. Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем. 9- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Әйел құқығы. Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем. 9- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл 9- сыныпқа сабақ беретін мұғалімдердің қажетіне жарайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    «Адам құқығы мен бостандығы».

    Синтаксис.

    Тұрар Рысқұлов атындағы № 20 жалпы білім беретін мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Демесінова Сағынкүл Демесінқызы

    Сынып: 9

    Пәні: қазақ тілі

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Әйел құқығы.

    Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.1.1. мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру.


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады: мәтін бойынша дайындалған сұрақтарға себеп- салдар салалас құрмалас сөйлемдер арқылы болжаммен жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін бойынша дайын сұраққа болжаммен жауап беріп, түпнұсқамен салыстырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: түпнұсқадан себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемді табады, жасалу жолдарын түсіндіреді.

    Бағалау критерийлері:

    - сұрақтарға болжаммен жауап береді;

    - болжамдарын түпнұсқамен салыстырады;

    - түрлерін ажыратады;

    - себеп - салдар салалас құрмалас сөйлемді қатыстыра отырып эссе жазады.

    Ойлау деңгейі

    білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар орындай алады:

    мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап береді,түпнұсқамен салыстырады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    бостандық, әйел тағдыры, еншілестік, енші, кемеңгерлік, аманат, ұсыныс

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    қазақ әйелінің тағдыры, мал-мүлік, жүйрік ат, аманат құда, көшпелі елдер, қыз көру, әмеңгерлік, пышақ кесті тоқталу, мәжіліс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Әйел тағдыры қай заманда да неге өзекті мәселе болып саналады?

    Бостандық, адам бостандығы дегеніміз не?

    Құндылықтарға баулу

    3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият

    Мемлекет және қоғамдық өмірдің зайырлы сипатын, адам құқығы мен отбасы құндылықтарын түсіндіре отырып, салт- дәстүрді сақтауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    Алдыңғы оқу

    Әйел құқығы.

    Сабақ барысы

    Сабақтың басы

    5 минут


    Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

    «Заряд алу» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Шеңберге тұрып бастаушы бір рет, екінші айналымда екі рет қысады, соңында үш рет қысады, басына келгенше қанша заряд бергенін айтады.

    Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту.


    І топ «Ұлпан» тобы,

    ІІ топ «Есеней» тобы,

    ІІІ топ «Артықбай» тобы.

    Ширату жаттығуы:

    «Сен білесің бе?»

    1. Әйел тағдыры қай заманда да неге өзекті мәселе болып саналады?

    2. Бостандық, адам бостандығы дегеніміз не?

    3. Адам құқығы қалай қорғалады?

    4. ХІХ ғасырдағы қазақ әйелінің басында қандай бостандықтар болды?

    5. Жесір әйелдің жүгі қандай?

    6. Әмеңгерлік дегеніміз не?

    7. Ер азамат пен әйел адамның құқықтары бірдей ме?

    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Ресурстар






    Кейіпкерлер есімі арқылы топқа бөлінеді. «Сен білесің бе?»





    Слайд, экраннан сұрақтар беріледі


    Сабақтың ортасы

    10 минут







































































    8 минут


















    9 минут

























    5 минут

    1-тапсырма. ТЖ.

    Дайындалған сұрақтарға себеп салдар салалас құрмалас сөйлем арқылы болжаммен жауап беріңдер.

    «Бұрқасын сұрақ» әдісі.

    І топ.

    1. Ер адам неге жоғары бағаланған?

    2.Енші берудің сыры неде?

    3. «...Әлі туылмаған балаларды атастырып, аманат құда болысып қалады.Әйел тағдыры осыдан басталмай ма?» деген сөз астарын қалай түсінесің?

    ІІ топ.

    1. «Қыз көру» дәстүрін дұрыс деп санайсың ба?

    2. Әмеңгерлікке ұшыраған әйел бақытты бола ала ма?

    3. Әйел атын атап сыйыну әбестік пе?

    ІІІ топ.

    1. Сол кезеңде қазақ әйелінің тағдыры қандай болған?

    2. Есеней неге Ұлпанға сенімді?

    3. Ұлпан бүкіл Сибанды басқара ала ма?

    Ықтимал жауаптар:

    І топ.

    1. Қазақта ер адамды жоғары бағалаған, себебі отбасының иесі, асыраушысы, қамқоршысы деп есептеген.

    2. Енші берудің өзіндік сыры бар, себебі үйленген баласын отауға шығарғанда берілетін мал – мүлікті «енші беру» деп айтады.

    3. Әлі туылмаған балаларды атастырып, аманат құда болысып қалады, себебі әр ата – ана өз ұлының болашақ қалыңдығын ерте ойластырған.

    ІІ топ.

    1. «Қыз көру» дәстүрін дұрыс деп санаймын, себебі «қызды кім көрмейді, қымызды кім ішпейді» деген мақал бар.

    2. Әмеңгерлікке ұшыраған әйел бақытты болады, өйткені өсіріп отырған баласы ешкімге жәутеңдемей өз руының қамқорлығында болады.

    3. Әйел атын атап сыйыну әбестік, неге десеңіз қазақ қашанда ер адамға ғана сыйынған.

    ІІІ топ.

    1. Сол кезеңде қазақ әйелінің тағдыры ауыр болған, себебі өз басының билігі болмаған әйел тағдырын бүкіл ел шешкен.

    2. Есеней Ұлпанға сенімді, өйткені Ұлпанның ақылдылығына көзі жетеді.

    3. Ұлпан бүкіл Сибанды басқара алды, өйткені оған Ұлпанның ақылы мен адамгершілігі сай болды.

    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді;

    - болжамдарын түпнұсқамен салыстырады;

    - жауап беруде себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемді қолданады.

    Саралау тапсырмасы: (оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау)

    Қолдауды барынша қажет ететін оқушы: Дайындалған сұрақтарға себеп салдар салалас құрмалас сөйлем арқылы болжаммен жауап беруде 1-2 ықтимал жауап ұсыну арқылы қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топ бірін-бірі бағалайды. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат, Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе.

    2-тапсырма. ЖЖ.

    Берілген мәтін бойынша себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын талдаңдар.

    «Құрастыр, сосын жауап бер, талда» әдісі

    Дескриптор:

    - себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемнің жалғаулықты-жалғаулықсыз түрлерін ажыратады;

    - талдау шеберлігі артады.

    Саралау тапсырмасы. Таңдау бойынша саралау.

    Қолдауды орташа қажет ететін оқушы:

    Таңдалған сөйлемінің нәтижелі шығуына қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде «Қошемет сөздер» әдісі арқылы жұп бірін-бірі бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Бұдан да жақсы істей аласың»

    3- тапсырма. Ж.

    Бүгінгі таңдағы қазақ әйелінің құқықтарын анықтап, өз пікіріңді «Төрт сөйлем» әдісі арқылы түйіндеңдер.

    1. Пікір. (мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады) – менің ойымша ...

    2. Дәлел. (пікірін дәлелдеп шығады) – себебі ...

    3. Мысал. (мысал келтіреді) – мысал...

    4. Қорытынды. (қорытынды шешім шығарады) – сол себепті, сондықтан...

    Дескриптор:

    - өзіндік пікірін айтады;

    - дәлелдейді;

    - мысал келтіреді;

    - қорытынды шығарады.

    Саралау тапсырмасы: (Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау)

    Қолдауды орташа қажет ететін оқушы: мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен жеткізе білуге қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде бағалау парағы арқылы өзін - өзі бағалайды.

    Бағалау парағы

    ТАӘ

    пікір

    дәлел

    мысал

    қорытынды

    Асан

    +

    -

    +

    +





















    4- тапсырма. Ж.

    “Әйел – өмір тірегі” тақырыбына себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемдерді қатыстыра отырып, эссе жазыңдар.

    “Автор орындығы” әдісі

    Дескриптор:

    - ақпарат көзіне сүйенеді;

    - себеп - салдар салалас құрмалас сөйлемді қатыстырады;

    - өз көзқарасын білдіреді;

    - эссе жазады.

    Саралау тапсырмасы: (таңдау бойынша саралау)

    Қолдауды аз қажет ететін оқушыға: эссе құрылымы жүйесінің кіріспе бөлімінің жазылуын түсіндіру арқылы қолдау көрсетемін.

    ҚБ: дескриптор нәтижесінде өзін – өзі бағалайды.


    «Бұрқасын сұрақ» әдісі.











































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    21.11.2020
    4421
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Демесінова Сағынкүл Демесінқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации