«Қарлығаш»
балабақшасы
«Алаңқайдағы
саңырауқұлақтар»
Тәрбиеші: Кулшина
А.А
Білім беру
саласы: Шығармашылық.
Ұ.О.Қ:
Сурет
Тақырыбы:
«Алаңқайдағы
саңырауқұлақтар» Мақсаты:
Күз мезгілінің
ерекшеліктерімен таныстыру; саңырау құлақтар туралы білімдерін
нақтылау ; түстерді ажырата үйрету; тапсырманы шығармашылықпен
орындауға тәрбиелеу.
Шаттық
шебері:
Отбасының
гүліміз,
Көңілді өтер
күніміз.
«Қайырлы таң!» деп
айтамыз
Бір болып, кеште
қайтамыз.
Балалар біздерге Айзере жұмбақ жасырғыс келіп
тұр
Жұмбақ :
1) Бір аяғы, қалқиған қалпағы
бар
Ағаш түбінде тұрағы
бар.
-Саңырауқұлақ
-Жарайсыңдар
балалар.
Слайд:
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Күз
мезгілі
-Күз мезгілінің айларын
атайықшы?
-Қыркүйек, қазан,
қараша.
Саңырауқұлақ орманда өседі. Саңырауқұлақтар
екі түрге бөлінеді, олар әртүрлі жерлерде топталып өседі. Олардың
ішінде улы саңырауқұлақ және жеуге жарамды саңырауқұлақ бар.
Саңырауқұлақтар күзде , жауыннан кейін өседі. Топтасып өсетін
саңырауқұлақтарды отбасылық саңырауқұлақтар
дейміз.
Кім саңырауқұлақ тауралы тақпақ
біледі?
Ақниет:
Саңырауқұлақ
саңырауқұлақ
Басында басында қалпағы
бар
Ормандағы
жәндіктерге
Жауын жауса пана
болар
Ғажайып
сәт:
Есік қағылады балалар бір дыбыс естілетін
сияқты, мен қарап көрейін, осы кезде ұшып хат келеді. Балалар бізге
кірпіден хат келіпті, мен хатты оқиын. (Сәлеметсіздерме балалар ,
маған көмектесіңдерші мен қысқа азық қылатын саңырауқұлақтарды
табалмай жүрмін. Маған көмектесіңдерші деп хат жолдапты) балалар
кірпіге көмектесеміз бе?
-Иә.
-Саңырауқұлақтар қайда өсетін
еді?
-Орманда.
- Олай болса орманға барайық. Орманға біздер
жаяу, серуендеп таза ауамен демалып барамыз
.
- Орманға да келдік. саңырауқұлақтарды жерден
жинап берейік, бірақ балалар жерде ешқандай саңырауқұлақ көрінбейді
енді нестейміз?
Саңырауқұлақ:
-Сәлеметсіздер ме,
балалар.
-Балалар менің достарым көп еді, бірақ таба
алмай жүрмін.
-Балалар маған көмектесесіздер
ме?
-Иә.
-Балалар саңырауқұлаққа достар жасап береміз
бе ендеше?
-Иә.
-Кәне балалар біздер қайта оралып,
шығармашылық ортаға барайық.
-Жартылай шеңбер болып тұрып
алайық.
Саңырауқұлақтың жасалу жолдарын
түсіндіру.
Саңырауқұлақ екі бөліктен
тұрады. Алдымен алдымыздағы дайын үлгілерден,
саңырауқұлақтарды алаңқайға екі бөлікті бір-біріне біріктіріп,
орналастырамыз. Суретіміздің төменгі жағына саңырауқұлақтың сабағын
алып желімдейміз.
-Сабағы қандай
түсті?
-Сұры.
-Содан кейін, үстіне қалпағын желімдеп
жапсырамыз.
-Қалпағы қандай
түсті?
-Қызыл.
-Ал, енді жұмысқа
кірісеміз.
екі топқа бөлініп саңырауқұлаққа достар жасап
берейік.Сенде бізбен бірге
жүр.
Балалар шаршаған боларсыңдар жаттығу жасап
алайық.
Сергіту
жаттығуы:
Саңырауқұлақ
болайық, Тізе бүгіп отырайық. Жаңбыр
жауса көтеріліп, Өсіп-өсіп
алайық.
Балалар осы жасаған жұмысымызды кімге жасап
беріп жатырмыз?
Саңырауқұлақ пен
кірпіге
-Саңырауқұлақ біреуі саған, ал екіншісін сен
кірпіге бізден сәлемдеме апарып
берерсің.
-Екеуің де риза
болыңдар.
-Саңырауқұлақ, балалардың саған жасап берген
достары ұнадыма?
-Әрине,
рахмет
-Ендеше біздер, бәріміз ойын
ойнайық.
Ойын: «Бөлігін
тап»
Шарты: Мына жарты бөлікті
саңырауқұлақтардан, бірдей түсті бір бүтін саңырауқұлақтар жасап
беріңдерші.
-Балалар серге көп-көп рахмет, менің достарым
енді көп. Ал, мен орманға қайтайын, кірпіге сендердің жасап берген
сәлемдемелеріңді берейін. Балалар сендер ақылды, ұқыпты, епті
екенсіңдер.Сендерге сондай ризамын. Сау
болыңдар
-Сау
болыңыз!
«Кім
шапшаң» ойынын
ойнату
Сұрақ –жауап арқылы сабақты
қорытындылау.
-Біздер кімдерге көмектестік?
-Не
жасадық?
-Неше бөліктен
тұрады?
-Қандай түрлері болады?
-Саңырауқұлақ қайда
өседі?
-Жасаған саңырауқұлақтарың
ұнадыма?
Мадақтау.