«Қарлығаш» балабақшасы
«Алаңқайдағы саңырауқұлақтар»
Тәрбиеші: Кулшина А.А
Білім беру саласы: Шығармашылық. Ұ.О.Қ: Сурет Тақырыбы: «Алаңқайдағы саңырауқұлақтар» Мақсаты: Күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру; саңырау құлақтар туралы білімдерін нақтылау ; түстерді ажырата үйрету; тапсырманы шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу.
Шаттық шебері:
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
«Қайырлы таң!» деп айтамыз
Бір болып, кеште қайтамыз.
Балалар біздерге Айзере жұмбақ жасырғыс келіп
тұр
Жұмбақ :
1) Бір аяғы, қалқиған қалпағы
бар
Ағаш түбінде тұрағы бар.
-Саңырауқұлақ
-Жарайсыңдар
балалар.
Слайд:
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек, қазан,
қараша.
Саңырауқұлақ орманда өседі. Саңырауқұлақтар
екі түрге бөлінеді, олар әртүрлі жерлерде топталып өседі. Олардың
ішінде улы саңырауқұлақ және жеуге жарамды саңырауқұлақ бар.
Саңырауқұлақтар күзде , жауыннан кейін өседі. Топтасып өсетін
саңырауқұлақтарды отбасылық саңырауқұлақтар
дейміз.
Кім саңырауқұлақ тауралы тақпақ біледі?
Ақниет:
Саңырауқұлақ саңырауқұлақ
Басында басында қалпағы бар
Ормандағы жәндіктерге
Жауын жауса пана болар
Ғажайып
сәт:
Есік қағылады балалар бір дыбыс естілетін
сияқты, мен қарап көрейін, осы кезде ұшып хат келеді. Балалар бізге
кірпіден хат келіпті, мен хатты оқиын. (Сәлеметсіздерме балалар ,
маған көмектесіңдерші мен қысқа азық қылатын саңырауқұлақтарды
табалмай жүрмін. Маған көмектесіңдерші деп хат жолдапты) балалар
кірпіге көмектесеміз бе?
-Иә.
-Саңырауқұлақтар қайда өсетін еді?
-Орманда.
- Олай болса орманға барайық. Орманға біздер жаяу, серуендеп таза ауамен демалып барамыз .
- Орманға да келдік. саңырауқұлақтарды жерден жинап берейік, бірақ балалар жерде ешқандай саңырауқұлақ көрінбейді енді нестейміз?
Саңырауқұлақ:
-Сәлеметсіздер ме, балалар.
-Балалар менің достарым көп еді, бірақ таба алмай жүрмін.
-Балалар маған көмектесесіздер ме?
-Иә.
-Балалар саңырауқұлаққа достар жасап береміз бе ендеше?
-Иә.
-Кәне балалар біздер қайта оралып, шығармашылық ортаға барайық.
-Жартылай шеңбер болып тұрып алайық.
Саңырауқұлақтың жасалу жолдарын түсіндіру.
Саңырауқұлақ екі бөліктен тұрады. Алдымен алдымыздағы дайын үлгілерден, саңырауқұлақтарды алаңқайға екі бөлікті бір-біріне біріктіріп, орналастырамыз. Суретіміздің төменгі жағына саңырауқұлақтың сабағын алып желімдейміз.
-Сабағы қандай түсті?
-Сұры.
-Содан кейін, үстіне қалпағын желімдеп жапсырамыз.
-Қалпағы қандай түсті?
-Қызыл.
-Ал, енді жұмысқа кірісеміз.
екі топқа бөлініп саңырауқұлаққа достар жасап
берейік.Сенде бізбен бірге
жүр.
Балалар шаршаған боларсыңдар жаттығу жасап
алайық.
Сергіту жаттығуы:
Саңырауқұлақ
болайық, Тізе бүгіп отырайық. Жаңбыр
жауса көтеріліп, Өсіп-өсіп
алайық.
Балалар осы жасаған жұмысымызды кімге жасап
беріп жатырмыз?
Саңырауқұлақ пен кірпіге
-Саңырауқұлақ біреуі саған, ал екіншісін сен кірпіге бізден сәлемдеме апарып берерсің.
-Екеуің де риза болыңдар.
-Саңырауқұлақ, балалардың саған жасап берген достары ұнадыма?
-Әрине, рахмет
-Ендеше біздер, бәріміз ойын ойнайық.
Ойын: «Бөлігін тап»
Шарты: Мына жарты бөлікті саңырауқұлақтардан, бірдей түсті бір бүтін саңырауқұлақтар жасап беріңдерші.
-Балалар серге көп-көп рахмет, менің достарым енді көп. Ал, мен орманға қайтайын, кірпіге сендердің жасап берген сәлемдемелеріңді берейін. Балалар сендер ақылды, ұқыпты, епті екенсіңдер.Сендерге сондай ризамын. Сау болыңдар
-Сау
болыңыз!
«Кім
шапшаң» ойынын
ойнату
Сұрақ –жауап арқылы сабақты
қорытындылау.
-Біздер кімдерге көмектестік?
-Не жасадық?
-Неше бөліктен тұрады?
-Қандай түрлері болады?
-Саңырауқұлақ қайда
өседі?
-Жасаған саңырауқұлақтарың ұнадыма?
Мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Алаңқайдағы саңырауқұлақтар"
Ашық сабақ "Алаңқайдағы саңырауқұлақтар"
«Қарлығаш» балабақшасы
«Алаңқайдағы саңырауқұлақтар»
Тәрбиеші: Кулшина А.А
Білім беру саласы: Шығармашылық. Ұ.О.Қ: Сурет Тақырыбы: «Алаңқайдағы саңырауқұлақтар» Мақсаты: Күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру; саңырау құлақтар туралы білімдерін нақтылау ; түстерді ажырата үйрету; тапсырманы шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу.
Шаттық шебері:
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
«Қайырлы таң!» деп айтамыз
Бір болып, кеште қайтамыз.
Балалар біздерге Айзере жұмбақ жасырғыс келіп
тұр
Жұмбақ :
1) Бір аяғы, қалқиған қалпағы
бар
Ағаш түбінде тұрағы бар.
-Саңырауқұлақ
-Жарайсыңдар
балалар.
Слайд:
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі
-Күз мезгілінің айларын атайықшы?
-Қыркүйек, қазан,
қараша.
Саңырауқұлақ орманда өседі. Саңырауқұлақтар
екі түрге бөлінеді, олар әртүрлі жерлерде топталып өседі. Олардың
ішінде улы саңырауқұлақ және жеуге жарамды саңырауқұлақ бар.
Саңырауқұлақтар күзде , жауыннан кейін өседі. Топтасып өсетін
саңырауқұлақтарды отбасылық саңырауқұлақтар
дейміз.
Кім саңырауқұлақ тауралы тақпақ біледі?
Ақниет:
Саңырауқұлақ саңырауқұлақ
Басында басында қалпағы бар
Ормандағы жәндіктерге
Жауын жауса пана болар
Ғажайып
сәт:
Есік қағылады балалар бір дыбыс естілетін
сияқты, мен қарап көрейін, осы кезде ұшып хат келеді. Балалар бізге
кірпіден хат келіпті, мен хатты оқиын. (Сәлеметсіздерме балалар ,
маған көмектесіңдерші мен қысқа азық қылатын саңырауқұлақтарды
табалмай жүрмін. Маған көмектесіңдерші деп хат жолдапты) балалар
кірпіге көмектесеміз бе?
-Иә.
-Саңырауқұлақтар қайда өсетін еді?
-Орманда.
- Олай болса орманға барайық. Орманға біздер жаяу, серуендеп таза ауамен демалып барамыз .
- Орманға да келдік. саңырауқұлақтарды жерден жинап берейік, бірақ балалар жерде ешқандай саңырауқұлақ көрінбейді енді нестейміз?
Саңырауқұлақ:
-Сәлеметсіздер ме, балалар.
-Балалар менің достарым көп еді, бірақ таба алмай жүрмін.
-Балалар маған көмектесесіздер ме?
-Иә.
-Балалар саңырауқұлаққа достар жасап береміз бе ендеше?
-Иә.
-Кәне балалар біздер қайта оралып, шығармашылық ортаға барайық.
-Жартылай шеңбер болып тұрып алайық.
Саңырауқұлақтың жасалу жолдарын түсіндіру.
Саңырауқұлақ екі бөліктен тұрады. Алдымен алдымыздағы дайын үлгілерден, саңырауқұлақтарды алаңқайға екі бөлікті бір-біріне біріктіріп, орналастырамыз. Суретіміздің төменгі жағына саңырауқұлақтың сабағын алып желімдейміз.
-Сабағы қандай түсті?
-Сұры.
-Содан кейін, үстіне қалпағын желімдеп жапсырамыз.
-Қалпағы қандай түсті?
-Қызыл.
-Ал, енді жұмысқа кірісеміз.
екі топқа бөлініп саңырауқұлаққа достар жасап
берейік.Сенде бізбен бірге
жүр.
Балалар шаршаған боларсыңдар жаттығу жасап
алайық.
Сергіту жаттығуы:
Саңырауқұлақ
болайық, Тізе бүгіп отырайық. Жаңбыр
жауса көтеріліп, Өсіп-өсіп
алайық.
Балалар осы жасаған жұмысымызды кімге жасап
беріп жатырмыз?
Саңырауқұлақ пен кірпіге
-Саңырауқұлақ біреуі саған, ал екіншісін сен кірпіге бізден сәлемдеме апарып берерсің.
-Екеуің де риза болыңдар.
-Саңырауқұлақ, балалардың саған жасап берген достары ұнадыма?
-Әрине, рахмет
-Ендеше біздер, бәріміз ойын ойнайық.
Ойын: «Бөлігін тап»
Шарты: Мына жарты бөлікті саңырауқұлақтардан, бірдей түсті бір бүтін саңырауқұлақтар жасап беріңдерші.
-Балалар серге көп-көп рахмет, менің достарым енді көп. Ал, мен орманға қайтайын, кірпіге сендердің жасап берген сәлемдемелеріңді берейін. Балалар сендер ақылды, ұқыпты, епті екенсіңдер.Сендерге сондай ризамын. Сау болыңдар
-Сау
болыңыз!
«Кім
шапшаң» ойынын
ойнату
Сұрақ –жауап арқылы сабақты
қорытындылау.
-Біздер кімдерге көмектестік?
-Не жасадық?
-Неше бөліктен тұрады?
-Қандай түрлері болады?
-Саңырауқұлақ қайда
өседі?
-Жасаған саңырауқұлақтарың ұнадыма?
Мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













