«Қарлығаш» балабақшасы
«Алаңқайдағы саңырауқұлақтар»
Тәрбиеші: Кулшина А.АБілім беру саласы: Шығармашылық. Ұ.О.Қ: Сурет Тақырыбы: «Алаңқайдағы саңырауқұлақтар» Мақсаты: Күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру; саңырау құлақтар туралы білімдерін нақтылау ; түстерді ажырата үйрету; тапсырманы шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу.Шаттық шебері:Отбасының гүліміз,Көңілді өтер күніміз.«Қайырлы таң!» деп айтамызБір болып, кеште қайтамыз.Балалар біздерге Айзере жұмбақ жасырғыс келіп тұрЖұмбақ :1) Бір аяғы, қалқиған қалпағы бар Ағаш түбінде тұрағы бар. -Саңырауқұлақ-Жарайсыңдар балалар. Слайд: -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Күз мезгілі-Күз мезгілінің айларын атайықшы?-Қыркүйек, қазан, қараша.Саңырауқұлақ орманда өседі. Саңырауқұлақтар екі түрге бөлінеді, олар әртүрлі жерлерде топталып өседі. Олардың ішінде улы саңырауқұлақ және жеуге жарамды саңырауқұлақ бар. Саңырауқұлақтар күзде , жауыннан кейін өседі. Топтасып өсетін саңырауқұлақтарды отбасылық саңырауқұлақтар дейміз.Кім саңырауқұлақ тауралы тақпақ біледі?
Ақниет:Саңырауқұлақ саңырауқұлақБасында басында қалпағы барОрмандағы жәндіктергеЖауын жауса пана болар
Ғажайып сәт: Есік қағылады балалар бір дыбыс естілетін сияқты, мен қарап көрейін, осы кезде ұшып хат келеді. Балалар бізге кірпіден хат келіпті, мен хатты оқиын. (Сәлеметсіздерме балалар , маған көмектесіңдерші мен қысқа азық қылатын саңырауқұлақтарды табалмай жүрмін. Маған көмектесіңдерші деп хат жолдапты) балалар кірпіге көмектесеміз бе?-Иә.-Саңырауқұлақтар қайда өсетін еді?-Орманда.- Олай болса орманға барайық. Орманға біздер жаяу, серуендеп таза ауамен демалып барамыз .- Орманға да келдік. саңырауқұлақтарды жерден жинап берейік, бірақ балалар жерде ешқандай саңырауқұлақ көрінбейді енді нестейміз?Саңырауқұлақ: -Сәлеметсіздер ме, балалар.-Балалар менің достарым көп еді, бірақ таба алмай жүрмін.-Балалар маған көмектесесіздер ме?-Иә.-Балалар саңырауқұлаққа достар жасап береміз бе ендеше?-Иә.-Кәне балалар біздер қайта оралып, шығармашылық ортаға барайық.-Жартылай шеңбер болып тұрып алайық.
Саңырауқұлақтың жасалу жолдарын түсіндіру. Саңырауқұлақ екі бөліктен тұрады. Алдымен алдымыздағы дайын үлгілерден, саңырауқұлақтарды алаңқайға екі бөлікті бір-біріне біріктіріп, орналастырамыз. Суретіміздің төменгі жағына саңырауқұлақтың сабағын алып желімдейміз.-Сабағы қандай түсті?-Сұры.-Содан кейін, үстіне қалпағын желімдеп жапсырамыз. -Қалпағы қандай түсті?-Қызыл.-Ал, енді жұмысқа кірісеміз.екі топқа бөлініп саңырауқұлаққа достар жасап берейік.Сенде бізбен бірге жүр.Балалар шаршаған боларсыңдар жаттығу жасап алайық.
Сергіту жаттығуы: Саңырауқұлақ болайық, Тізе бүгіп отырайық. Жаңбыр жауса көтеріліп, Өсіп-өсіп алайық.
Балалар осы жасаған жұмысымызды кімге жасап беріп жатырмыз?Саңырауқұлақ пен кірпіге-Саңырауқұлақ біреуі саған, ал екіншісін сен кірпіге бізден сәлемдеме апарып берерсің. -Екеуің де риза болыңдар.-Саңырауқұлақ, балалардың саған жасап берген достары ұнадыма?-Әрине, рахмет-Ендеше біздер, бәріміз ойын ойнайық.
Ойын: «Бөлігін тап»Шарты: Мына жарты бөлікті саңырауқұлақтардан, бірдей түсті бір бүтін саңырауқұлақтар жасап беріңдерші.
-Балалар серге көп-көп рахмет, менің достарым енді көп. Ал, мен орманға қайтайын, кірпіге сендердің жасап берген сәлемдемелеріңді берейін. Балалар сендер ақылды, ұқыпты, епті екенсіңдер.Сендерге сондай ризамын. Сау болыңдар-Сау болыңыз!«Кім шапшаң» ойынын ойнату Сұрақ –жауап арқылы сабақты қорытындылау. -Біздер кімдерге көмектестік?-Не жасадық?-Неше бөліктен тұрады?-Қандай түрлері болады?-Саңырауқұлақ қайда өседі? -Жасаған саңырауқұлақтарың ұнадыма?Мадақтау.