Материалдар / Ашық сабақ "Әлемдегі биік таулар" 6-сынып қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Әлемдегі биік таулар" 6-сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша қазақ тілі мен әдебиет пәнінен 6-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге пайдалы қысқа мерзімді жоспар. Бұл жоспарда бала деңгейіне лайықты тапсырмалар мен әдістер берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
2940
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР (ашық сабақ)


Бөлім: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тіршілігі

Мектеп №1

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Альпиева А.Т.

Сынып 6 «Б»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әлемдегі биік таулар

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

6.2.5.1 Коммунткативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру.

6.5.1.2 Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: таулар және олардың ерекшеліктері жайлы түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: «Табиғат» тақырып төңірегінде сөйлей білу.  Туынды зат есім, зат есім жасайтын жұрнақтары ережелерін қолдана білу.

 Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар

Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық –грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады.

Лексикалық минимум:

Талғам, жарасымды, келіссөз, тағып алыңыздар, орамал, ұсақ-түйек,

келіссөз, ару

Құндылықтарды дарыту

Өз идеялары мен көзқарастарына ой тастайтын, жаңа идеяларға және көзқарастарға ашықтық

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы тақырып

өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз.

Суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбы ашылады.

(Тақтада оқушыларға арналған оқу мақсаты жазылады.)

Топқа бөлу 2 минут

«Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру) Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

Оқушыларды түгенде;

Үй тапсырмасын сұрау өткен тақырып бойынша

1-топ Бақыт

2-топ Сәттілік

3-топ Қуаныш




Ортасы 20 минут

Күн тәртібін жазу.

Оқылым дағдысы.

Сабақ тақырыбы «Болжау» стратегиясы арқылы басталады.

1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы болады?

2.Қандай тақырып маңайында өрбиді?

3.Сіздердің өз болжауларыңыз тура келді ме,жоқ па?


Жаңа тақырыптың мақсатын түсіндіру.

Сабақ критерийлерін шығарады:

  • Әлемдегі биік таулар туралы білу;

  • Реттік сан есім мен жинақтық сан есімнің ережелерін еске түсіру

  • Белсенді әрекет жасау


Сөздік жұмысы  

Көтеріңкі – возвышенный

Өркештеу – горбиться

Заңғар – высочайший

Құзды – скалистый, с утесами

Түзілу – образоваться

Жаншу – придавить

Тау қатпары – горные складки

Қозғалыс - перемещение

Тау-горы

ҚБ. Жұлдызшалар арқылы бағалау.

/ бейнематериал тамашалау қосымша қызықты ақпаратпен бөліседі/

Бейнематериал бойынша тапсырмалар:

1-топ. «Бақыт» -тобы ИНСЕР кестесін толтыру.

Нені білемін?

Нені білдім?

Нені білгім келеді?

 

 

 

 

 

 

 



Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.

4,7,9,75

Реттік сан есім

Жинақтық сан есім



2-топ «Сәттілік» - тобы. Хикая картасы.

Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.

3,5,39,6

Реттік сан есім

Жинақтық сан есім



3-топ. «Қуаныш»–тобы. «Веер» әдісі сұрақ құрастыру.

Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.

1,2,86,155

Реттік сан есім

Жинақтық сан есім





«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.































Таудың суреті арқылы көрсету.



Сергіту сәті 2 минут

Логикалық сұрақтар.



Аяқталуы 20 минут























































Рефлексия



Мәтінмен жұмыс:

Тау – жер бетінен жоғары да көтеріңкі өркештене тізбектеліп, созылып жатқан заңғар құзды биіктік Таулардың түзілуіне мыңдаған жылдар керек. Көптеген таулар жердің бір платформасы басқасын жаншып жатқанда пайда болған Платформаның шетіндегі жартастардың бірін-бірі жаншуынан орасан зор қатпарлар пайда болады. Таудың биік басына қарай климат суыта бастайды. Кейбір таулардың басында суық болғаны соншалық, олардың ұшар басындағы қар жыл бойы ерімейді.

1-топ. Диалог құрастыру

2-топ. Синквейн

3-топ. Кластер



Дескриптор.

Топ

Дескриптор

Белгі

Білім алушы

«Бақыт»

Мәтін мазмұнын түсінеді


тақырып төңірегінде диалогке қатысады;


диалог мазмұнында тірек сөздерді қолданады.

«Сәттілік»

Мәтін мазмұнын түсінеді

Зат есімнің ережесін біледі


Сын есімнің ережесін біледі


Етістіктің ережесін біледі


Синоним сөздерді таба алады.



«Қуаныш»

Мәтін мазмұнын түсінеді


Негізгі ойды таба біледі


Негізгі сөздер мен сөз тіркестерін таба алады.



Бағалау критерийі

Мәтінді мазмұнын оқып, түсіну;

Мәтін желісіне сүйене отырып диалогқа түсу;

Мәтінге ат қою;

Мәтін бойынша бес жолды өлең құрастыру;

Мәтіннен негізгі сөздер мен сөз тіркестерін ажырату.



Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.









(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді)



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!