
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Анықталмаған интеграл қасиеттері."
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Қысқа мерзімді жоспар.
Сабақ: № 50 |
КМҚК «Көлік колледжі» |
||||||||||||
Күні: 28.02.2022 |
Оқытушының аты- жөні: Кайсанова Б.З. |
||||||||||||
Топ: 11 ТМк |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Бөлім: |
Алғашқы функция және интеграл |
||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Анықталмаған интеграл қасиеттері. |
||||||||||||
Сабақтың түрі: |
Жаңа тақырыппен танысу |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.5.1.17 интегралдауды дифференциалдауға кері процесс ретінде түсіну 11.5.1.18 алғашқы функция және анықталмаған интегралдың анықтамасын білу; |
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Студент • интегралдауды дифференциалдауға кері процесс ретінде түсінеді • алғашқы функция және анықталмаған интегралдың анықтамасын біледі; |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
алғашқы функцияның және туындының өзара байланысын түсіндіреді. |
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу. Академиялық адалдық: Бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау |
||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физиканың қолданбалы есептерінде қолданылады. |
||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
||||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар функцияны туындының көмегімен зерттейді және функцияларды әртүрлі тәсілдермен дифференциалдайды, интегралдайды, функция мен оның туындысы, интегралы арасындағы қатынасты зерттейді, y=axn түріндегі және осы түрдегі функциялардың сызықты комбинацияларына қисап тәсілдерін қолдана алады. |
||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 15 минут |
Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу.
3 түрлі түсті қағаз қиындаларын алып, қағаздың түсіне сәйкес өздерінің топтарына барып қосылады.
|
Презентация
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут
15 минут
15 мин
15 минут
|
Оқушылармен бірге алғашқы функция анықтамасын енгізіңіз.
Анықтама.
Берілген функция үшін оның алғашқы функциясы бір мәнді анықталмайды.
Теорема. Егер
Сонымен, берілген
аралықта
Яғни,
берілген
Интеграл ұғымы Интегралдық есептеу- математиканың күрделі бөлімі. Келесі ғасырда интегралдық есептеуді дамыту барысында еңбектермен үлес қосқан математиктер: Лобачевский Н.И., Остроградский М.В., Коши О, Эйлер Л. «Интеграл» латын сөзі «integro» - «қалпына келтіру», «integer» -«бүтін» деген мағынаны береді.Интеграл ұғымы жазық фигураның ауданын, дене бетінің ауданын, көлемін есептеу қажеттігінен пайда болды.
И Анықталмағанған интеграл Анықталған интеграл Бүгінгі сабақта анықталмаған интегралмен танысамыз. АНЫҚТАЛМАҒАН ИНТЕГРАЛ
Анықтама.
Белгілеуі (символдық
жазу):
мұндағы
Белгіленуі:
Анықталмаған интегралды іздеу функцияны интегралдау деп аталады. Интегралдау кезінде интегралдаудың кейбір қасиеттерін, интегралдау формулаларын, сонымен бірге арнайы тәсілдерді білу көмектеседі. Интегралдар кестесі Оқушылармен бірге бірнеше мысалдар қарастыру, тақтада талдау
Мысал.
Барлық Мысал.
Мысал: Берілген функциялар үшін алғашқы функцияларды табыңыз: а)
Шешуі:
Жауабы:
Мысал. а) Анықталмаған интегралды
есептеңіз: Шешуі:
Жауабы:
ә)
Анықталмаған интегралды
есептеңіз: Шешуі:
Жауабы:
Мысал .
«Кім шапшаң?» әдісі Берілген функцияның алғашқы функциясын ауызша табу 1) f(x) = 2x7; 2) f(x) = 4x2; 3) f(x) = 4x -6; 4) f(x) = –2x 2; 5) f(x) = 5 + sinx; 6) f(x) = 6x +4;
7)
f
(x)
=
8)
f(x Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |