Қысқа мерзімді жоспарлау
|
Сабақ Алгебра Бекітуге арналған есептерді шығару. /Квадрат түбір. Квадрат түбірдің қасиеттері/ |
«Ш. Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 12.10.16 |
Жактаева Динара Омиртаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «А» |
Қатысқандар саны- Қатыспағандар саны- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары. |
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Санның квадрат түбірлерін табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат түбірдің қасиеттерін есеп шығаруда дұрыс пайдаланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып есептер құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат. |
Оқушылар: ( не істей алады?) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен тақырып бойынша алған білімдерін есептер шығаруда, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдалануда қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Арифметикалық квадрат түбір |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Арифметикалық квадрат түбір мен оның қасиеттерінің ғана қарастырылады, себебі бұл қасиеттер арифметикалық квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру кезінде қолданылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен.....екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай кезде санның квадрат түбірі табылмайды?Неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түбір таңбасын дұрыс жазу, түбір астындағы сандарды дұрыс жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу. |
Үй тапсырмасын тексеру. №58, 59 Слайд 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Топқа бөлу /ғалымдардың суреттері арқылы/ Бүгінгі сабақта бойымызға жақсы қасиеттерді дарытатын боламыз. Әр орындаған тапсырмаларың үшін бір жақсы қасиетке ие боласыңдар. Олай болса іске сәт! «Қайталау – оқу анасы» Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Тақтаға оқушылар жазады. Слайд1 (тексеру)
Теорема 1.
Егер
Теорема 3. Х-тің кез-келген
мәні үшін
Теорема 4
. Сабырлылық – адам бойына екі жолмен дариды, бірі туа біткені де, екіншісі адам өзін-өзі тәрбиелеу жолымен келеді. Сабырлылық адамның өз мінез-құлқына ие бола алатынын көрсетеді.
|
Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Топтық сайыс «Алгоритм» тәсілі бойынша: 1-топ: №10(1,4), №11 (1,4), №12 (1,4) 2-топ: №10(2,5), №11 (2,5), №12 (2,5) 3-топ: №10(3,6), №11 (3,6), №12 (3,6) Имандылық – әр адам ұлтына, нәсіліне, жынысына, дініне қарамастан иманды болып туады. Иманды бала дөрекілікке бармайды, ата-анасын ардақтайды, кісіге қиянат жасамайды. Имандылық бар жерде рухани тазалық бар, сенім бар. «Сен маған, мен саған» тәсілі бойынша: 1-2-3-1 әр топ 2 есептен қарсылас топтарға береді. Шығарған топ өздеріне қайтарады. Оларды тексеріп, бағалау. Ізеттілік – айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту. «Сергіту сәті» Дұрыс болса қолды жоғары көтеру. Қате болса қолды алдыға созу. 1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+) 2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+) 3. 5+а= 5а (-)
4.
5. 6. 23=8 (+) 7. 4*4=-16 8. (-5)2=-25 (-) Қайырымдылық – айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ. Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді. Қайырымды бала қашанда ата-анасының мақтанышы.
«Кім тапқыр» тәсілі бойынша: (оқулықпен жұмыс) №60, 64 Батылдық – адам бойындағы ержүректікті, қайсарлықтыбілдіреді. Сын сағатта шешім қабылдай алу, қауіп-қатерге қарсы тұра білу, қиындықтан қорықпау әрекеттерімен ерекшеленеді. «Ойлан, жұптас, талқыла» тәсілі бойынша Тест орындау, бірін бірі тексеру, бағалау. Әділ болу – адамшылықтың асыл белгісі. Әдет-ғұрып дәртүрлеріне қалыптасқан қағидаларға, құқықтық нормаларға, заңға сүйенгенде ғана әділдік жеңеді. |
А4 бет, фломастарлер, смайликтер Конверттер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Критерилер арқылы бағалау Әр топтың бағалауларын тексеру /келісу не келіспеу, себебін түсіндіру/ Кері байланыс
|
Бағалау парақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қ Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637 жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау (сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?) |
Бағалау (оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?) |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ басшысын сайлау Топ басшысына тобының тапсырмаларын тексеру, оларды әділ бағалау міндеттерін жүктеу. Тобының озып шығуына септігін тигізуін атап тапсыру. |
Топ басшысының бағалауымен қоса тақырыптық тест жұмысын орындату.
Компьютердегі тест орындау (жоғары деңгейдегі оқушылар) Жекелеме жұмыс
Тест.1-нұсқа
Дұрыс жауап:
Тест.2-нұсқа
Дұрыс жауап:
Қорытынды бағаны шығару. |
Электронды оқулық. Интерактивті тақта. Қазақ әдебиеті.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? 1 2 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта білді? 1 2 Cабақ барысында мен сынып немесе жеке оқушылардың жұмысын жандандыруда келесі сабақта көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» кмм
«Бекітемін»
директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары
________ С.Қ.Бекбатыр
АШЫҚ САБАҚ
«Квадрат түбірлер және олардың қасиеттері тақырыбын бекіту есептерін шығару»
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8 «А»
Пән мұғалімі: Жактаева Динара Омиртаевна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Алгебра. "Квадрат түбірлер және олардың қасиеттері"
Ашық сабақ. Алгебра. "Квадрат түбірлер және олардың қасиеттері"
Қысқа мерзімді жоспарлау
|
Сабақ Алгебра Бекітуге арналған есептерді шығару. /Квадрат түбір. Квадрат түбірдің қасиеттері/ |
«Ш. Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 12.10.16 |
Жактаева Динара Омиртаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «А» |
Қатысқандар саны- Қатыспағандар саны- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары. |
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Санның квадрат түбірлерін табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат түбірдің қасиеттерін есеп шығаруда дұрыс пайдаланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып есептер құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат. |
Оқушылар: ( не істей алады?) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен тақырып бойынша алған білімдерін есептер шығаруда, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдалануда қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Арифметикалық квадрат түбір |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Арифметикалық квадрат түбір мен оның қасиеттерінің ғана қарастырылады, себебі бұл қасиеттер арифметикалық квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру кезінде қолданылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен.....екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай кезде санның квадрат түбірі табылмайды?Неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түбір таңбасын дұрыс жазу, түбір астындағы сандарды дұрыс жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу. |
Үй тапсырмасын тексеру. №58, 59 Слайд 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Топқа бөлу /ғалымдардың суреттері арқылы/ Бүгінгі сабақта бойымызға жақсы қасиеттерді дарытатын боламыз. Әр орындаған тапсырмаларың үшін бір жақсы қасиетке ие боласыңдар. Олай болса іске сәт! «Қайталау – оқу анасы» Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Тақтаға оқушылар жазады. Слайд1 (тексеру)
Теорема 1.
Егер
Теорема 3. Х-тің кез-келген
мәні үшін
Теорема 4
. Сабырлылық – адам бойына екі жолмен дариды, бірі туа біткені де, екіншісі адам өзін-өзі тәрбиелеу жолымен келеді. Сабырлылық адамның өз мінез-құлқына ие бола алатынын көрсетеді.
|
Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Топтық сайыс «Алгоритм» тәсілі бойынша: 1-топ: №10(1,4), №11 (1,4), №12 (1,4) 2-топ: №10(2,5), №11 (2,5), №12 (2,5) 3-топ: №10(3,6), №11 (3,6), №12 (3,6) Имандылық – әр адам ұлтына, нәсіліне, жынысына, дініне қарамастан иманды болып туады. Иманды бала дөрекілікке бармайды, ата-анасын ардақтайды, кісіге қиянат жасамайды. Имандылық бар жерде рухани тазалық бар, сенім бар. «Сен маған, мен саған» тәсілі бойынша: 1-2-3-1 әр топ 2 есептен қарсылас топтарға береді. Шығарған топ өздеріне қайтарады. Оларды тексеріп, бағалау. Ізеттілік – айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту. «Сергіту сәті» Дұрыс болса қолды жоғары көтеру. Қате болса қолды алдыға созу. 1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+) 2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+) 3. 5+а= 5а (-)
4.
5. 6. 23=8 (+) 7. 4*4=-16 8. (-5)2=-25 (-) Қайырымдылық – айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ. Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді. Қайырымды бала қашанда ата-анасының мақтанышы.
«Кім тапқыр» тәсілі бойынша: (оқулықпен жұмыс) №60, 64 Батылдық – адам бойындағы ержүректікті, қайсарлықтыбілдіреді. Сын сағатта шешім қабылдай алу, қауіп-қатерге қарсы тұра білу, қиындықтан қорықпау әрекеттерімен ерекшеленеді. «Ойлан, жұптас, талқыла» тәсілі бойынша Тест орындау, бірін бірі тексеру, бағалау. Әділ болу – адамшылықтың асыл белгісі. Әдет-ғұрып дәртүрлеріне қалыптасқан қағидаларға, құқықтық нормаларға, заңға сүйенгенде ғана әділдік жеңеді. |
А4 бет, фломастарлер, смайликтер Конверттер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Критерилер арқылы бағалау Әр топтың бағалауларын тексеру /келісу не келіспеу, себебін түсіндіру/ Кері байланыс
|
Бағалау парақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қ Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637 жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау (сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?) |
Бағалау (оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?) |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ басшысын сайлау Топ басшысына тобының тапсырмаларын тексеру, оларды әділ бағалау міндеттерін жүктеу. Тобының озып шығуына септігін тигізуін атап тапсыру. |
Топ басшысының бағалауымен қоса тақырыптық тест жұмысын орындату.
Компьютердегі тест орындау (жоғары деңгейдегі оқушылар) Жекелеме жұмыс
Тест.1-нұсқа
Дұрыс жауап:
Тест.2-нұсқа
Дұрыс жауап:
Қорытынды бағаны шығару. |
Электронды оқулық. Интерактивті тақта. Қазақ әдебиеті.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? 1 2 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта білді? 1 2 Cабақ барысында мен сынып немесе жеке оқушылардың жұмысын жандандыруда келесі сабақта көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» кмм
«Бекітемін»
директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары
________ С.Қ.Бекбатыр
АШЫҚ САБАҚ
«Квадрат түбірлер және олардың қасиеттері тақырыбын бекіту есептерін шығару»
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8 «А»
Пән мұғалімі: Жактаева Динара Омиртаевна
шағым қалдыра аласыз
осымша
ақпарат
















