
|
Күні: |
Пәні Информатика |
6 «А»- сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: Алгоритмнің түрлері |
||
|
Сілтеме |
|
|
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға алгоритм тілін және алгоритм түрлерін ажырата білуге, бағдарламалар және блок-сызбаларды практика түрінде қолдана білуге дағдыландыру. |
|
|
Күтілетін нәтижие |
Алгоритмнің түрлеріне бағдарлама, блок- схемасын құра біледі және өз ойларын еркін, нақты жеткізе алады. |
|
|
Сабақтың түрі |
Практикалық сабақ |
|
|
Әдіс - тәсілдері |
«Семантикалық карта», «Футбол ойыны», «Ұшқыр ой» ,«Ақылдың алты қалпағы» әдістері, мозайка, сөзжұмбақ, термин сөздерді табу, логикалық тапсырмалар т.б. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, геометрия |
|
|
Оқыту модулі |
7-модуль, Блум таксономиясы, топтық, жұптық және жеке жұмыс |
|
|
Кезең |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2. Топқа бөлу |
1. Оқушылар алгоритмдердің түрлері бойынша блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар арқылы 3-топқа бөлінеді |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылығын арттыру «Футбол ойыны» |
1. Әр доптың үстінде алгоритм және түрлеріне байланысты сұрақтар жазылған. 2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады.
|
Оқушылар жеке жұмыс ретінде әр қайсысы өздері сұрақтарға жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану кезеңі «Ұшқыр ой» әдісі |
Алгоритм түрлеріне байланысты суреттер беріледі. Берілген суреттерге қарап, логикалық түрде ойлана отырып, алгоритмнің сөздік формада және блок-сызба түрінде жазылуын көрсету керек. |
Оқушылар жұптық тапсырма ретінде орындайды. Екі оқушыға 1-суреттен беріледі. Ойланып жауап беру керек. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Талдау кезеңі «Семантикалық карта» |
Оқушыларға компьютерге алгоритмнің түрлері және олардың айырмашылықтары, жазылу түрлері туралы тапсырма беріледі. Семантикалық карталар
|
Т |
Компьютер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау кезеңі Топтық жұмыс |
Оқушыларға 1-топқа «Сөзжұмбақ» 2-топқа «Термин сөздерді құрастыру» 3-топқа «Мозайканы құрастыру» беріледі |
Топ бойынша бірлесе отырып жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау «Ақылдың алты қалпағы» әдісі |
Бүгінгі сабақты қалай түсінгендігін тексеру үшін «Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар беріледі. |
Оқушылар алгоритм тақырыбын қаншалықты түсінгендіктерін қорытып, айтып береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Алгоритм тақырыбына логикалық тапсырмалар құрып келу керек. |
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Рефлексия |
Қосу-алу қызықты
|
Оқушылар бүгінгі өткен сабақтан нені түсінді, не қиын болды, және қызықты болған жайттарды жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Алгоритм түрлері" 6 сынып
Ашық сабақ "Алгоритм түрлері" 6 сынып

|
Күні: |
Пәні Информатика |
6 «А»- сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: Алгоритмнің түрлері |
||
|
Сілтеме |
|
|
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға алгоритм тілін және алгоритм түрлерін ажырата білуге, бағдарламалар және блок-сызбаларды практика түрінде қолдана білуге дағдыландыру. |
|
|
Күтілетін нәтижие |
Алгоритмнің түрлеріне бағдарлама, блок- схемасын құра біледі және өз ойларын еркін, нақты жеткізе алады. |
|
|
Сабақтың түрі |
Практикалық сабақ |
|
|
Әдіс - тәсілдері |
«Семантикалық карта», «Футбол ойыны», «Ұшқыр ой» ,«Ақылдың алты қалпағы» әдістері, мозайка, сөзжұмбақ, термин сөздерді табу, логикалық тапсырмалар т.б. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, геометрия |
|
|
Оқыту модулі |
7-модуль, Блум таксономиясы, топтық, жұптық және жеке жұмыс |
|
|
Кезең |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2. Топқа бөлу |
1. Оқушылар алгоритмдердің түрлері бойынша блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар арқылы 3-топқа бөлінеді |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылығын арттыру «Футбол ойыны» |
1. Әр доптың үстінде алгоритм және түрлеріне байланысты сұрақтар жазылған. 2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады.
|
Оқушылар жеке жұмыс ретінде әр қайсысы өздері сұрақтарға жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану кезеңі «Ұшқыр ой» әдісі |
Алгоритм түрлеріне байланысты суреттер беріледі. Берілген суреттерге қарап, логикалық түрде ойлана отырып, алгоритмнің сөздік формада және блок-сызба түрінде жазылуын көрсету керек. |
Оқушылар жұптық тапсырма ретінде орындайды. Екі оқушыға 1-суреттен беріледі. Ойланып жауап беру керек. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Талдау кезеңі «Семантикалық карта» |
Оқушыларға компьютерге алгоритмнің түрлері және олардың айырмашылықтары, жазылу түрлері туралы тапсырма беріледі. Семантикалық карталар
|
Т |
Компьютер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау кезеңі Топтық жұмыс |
Оқушыларға 1-топқа «Сөзжұмбақ» 2-топқа «Термин сөздерді құрастыру» 3-топқа «Мозайканы құрастыру» беріледі |
Топ бойынша бірлесе отырып жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау «Ақылдың алты қалпағы» әдісі |
Бүгінгі сабақты қалай түсінгендігін тексеру үшін «Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар беріледі. |
Оқушылар алгоритм тақырыбын қаншалықты түсінгендіктерін қорытып, айтып береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Алгоритм тақырыбына логикалық тапсырмалар құрып келу керек. |
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Рефлексия |
Қосу-алу қызықты
|
Оқушылар бүгінгі өткен сабақтан нені түсінді, не қиын болды, және қызықты болған жайттарды жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз

апсырманы жеке жұмыс ретінде компьютерде
орындайды.














