Материалдар / Ашық сабақ Алиакбар Баян Даниярқызы 4-сынып

Ашық сабақ Алиакбар Баян Даниярқызы 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының баян аспабын ойнаудағы дағдыларын жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қаңтар 2020
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Сабақжоспары
Күні:06.03.2019ж
Уақыты:15-45
Ашықсабақтыңтақырыбы:
Тоқсандықбағдарламаменжұмыс
Пәні:Жекесабақ,баянаспабы.
Оқытушы:ДуйсеноваИндираҚалжанқызы
Оқушы:ӘлиакбарБаян4-сыныпоқушысы
Сабақтыңтүрі:Ашықсабақ
Сабақтыңмақсаты:Оқушыныңаспаптаойнаудағы
дағдыларынжетілдіру.
Сабақтыңбарысы:
1.Ұйымдастырукезеңі
2.Үйтапсырмасынтексеру.
3.Жаңасабақ
4.Бағалау
5.Көрнекілігі
6.Қорытынды
Сабақтыңкөрнекілігі:Стенділер,пайдаланатынкітаптар.


Page 2

Сабақтыңбарысы:
А)Ұйымдастырукезеңі
Оқушыменсәлемдесіпболғансоң,ноталарын
түгелдеп,баянаспабынаотырғызу.Шығарманы
бастамасбұрыноқушыныңыңғайлыотырысымен
аспаптыикемдіұстауы,сырнайаспабындұрыс
меңгерудіңнегізгішартыболыптабылады.
Оқушыныңорындықтыңшетінесәлеңкейгенкүйде
отырады.
Денесалмағыорындыққажәнебір-бірінеалшақ
қойылғанекіаяғынатүседі.Әроқушыныңбелдігідене
бітімінесайасатарнемесекеңболмайтындайетіп,екі
иыққакиіліп,ықшамдапбекітіледі.Мехтыжинау
қозғалысындааспаптыңауытқыпкетпей,нықтұруы
үшінсолжақтағыиықбелдігінтартыпбекіткенжөн.
Белдіктердіасатартыптасталуықауіпті.Бұлжағдайда
аспапсалмағыаяққатүспейекіиыққа«ілініп»,
орындаушынышаршатуымүмкін.


Page 3

Сырнайсыныбынжүргізетінұстаздыңнегізгі
мақсаты–музыканттәрбиелеу.Сырнайғаүйретумен
қатароқушығаэстетикалықтәрбиеберіледі.Олардың
көркемшығармалардағыәдеміліктісезінуіөзмузыкалық
қабілетіндамытуынасырнайдаорындаущылық
шеберлігінжетілдіруінеықпалжасалады.Музыкалық
көркемшығармалардыңмәнінтереңтүсінбеймузыкант
тәрбиелеумүмкінемес.Аспаптыңтехникалықкөркемдік
мүмкіншілігінбілу,онышығармамазмұнынашуүшін
пайдалануболашақкәсіпқойнемесеәуесқой
музыканттыңшығармашылықжұмысыныңнәтижелі
болуынқамтамасызетеді.Оқушылардыңоқужүйесінд
берілгентапсырманыоқытушыныңбасшылығымен
орындалуыүшінжәнедамытаоқытупринципініңнегізгі
боптабылатынойлауқабілетіндамытумақсатында
шығармаменөзбетіншежұмысістеугеүйретіп,олардың
шығармашылықбелсенділігінарттырып,техникалық
қиындықтардыжеңугебағытталған.Балаларсөзге
қарағанда,қимылдытезқабылдайды.Солсебептен
теориялықтүсініктемелерқысқатұжырымдыболып,
міндеттітүрдеаспаптаойнапкөрсетіліпотыруыкерек.
Әржаңашығарманыбалағамұқияттүсіндіріпқана
шектелмей,ісжүзіндеойнатып,ұғындырыпжібергенжөн.


Page 4

Ұйымдастырукезеңі:
Кіріспе.Баянаспабынүйретудегіеңмаңыздыроль
болыптабылатынжұмыс,олоқушыныңдеңгейіне,
қабілетінесайшығарматаңдау.Еңалдыменұстазы
оқушыныңпсихологиялықтүрдежақсытануықажет.
Оқушыныңмінез-құлқынасайетіпшығарматаңдаған
жөн.МінезіауыроқушыларғабарыншажайAndate,
moderatoекпінінесайболғанжақсы,алашықжеңіл
мінездібалаларғакөңілдіallegro,allegrettoекпінімен
бергенжақсы.Қайуақыттаболмасыноқушының
техникасынжетілдіруқажет,олүшінтехникалық
жаттығуларкөпойнатқанжөн.Гамманыкөптеген
штрихтарментональдіктерменарпеджиомендамыту
қажет.Аспаптықтехникалықкөркемшығарманытаңдау,
білуоныңмазмұнынтануарқылыболашақкәсіпқой
немесеәуесқоймузыканттыңшығармашылық
жұмысыныңнәтижеліболуынқамтамасызетеді.
Оқушыныңшығарматаңдаудаөзеркінесалыпсоған
лайықтышығармаларойнапкөрсетіп,солшығармалар
ішіненкөңілінеұнағанәуендітаңдағандұрыс.Көңіліне
ұнағаншығарманыоқушыықыласымензейінқойып
орындауғатырысады.
Оқушыныңтаңдағаншығармасыкүрделіболған
жағдайда,мұғалімоқушыныңқабілетінесай
жеңілдетілгентүрінүйретуқажет.


Page 5

Үйтапсырмасы:
Оқушыныңүйтапсырмасынтексеруарқылықаншалықтыжәне
қандайжауапкершілікпендайындалыпкелгенінбайқауға
болады.Ендігікезектеүйтапсырмасынанбұрынбіріншісоль
мажоргаммасын(терциялы,сексталы);жәнеарпеджиосын,
аккордтарынойнатыпсаусақтарынжаттықтырыпаламыз.
Гаммадегенімізбіроктавакөлемінқамтитындыбыстізбегі.
Этюд.Ж.ДювернуаC-dur
Этюдтіңөлшемі2/4,екпініАllegretto(тездеу).
1-шінегізгітақырыптағыәуенсексталыжәнетерциялы
үндестікпенстаккатоштрихындажүріпотырады.Терция,
секста,октаваүндестігіменжазылғанәуендер,жаттығулар
құлаққаөтежағымдыестіледі,әріоқушыныңаккордпенойнау
дағдыларынжетілдіругетигізеркөмегікөпдепесептеймін,осы
тұстажоғарыдааталғанүндестіктердіойнаубарысында
саусақтардыңыңғайлықойылутәртібінқадағалаудаөтеқажет,
себебі:белгілібірсаусақтарменүздіксізойнайберуәдемі
көрінбейді,әріоқушыныңқолыталыпкетуінеәкепсоғады.
Жаңасабақ:
"Роднойнапев".С.Бредис.d-moll,өлшем4/4,екпін-"асықпай".
Оқушығашығарматүсініктіболуүшінбаянаспабыменбастан
аяқойнапкөрсетуіқажет.Соданоқушығабастапқыбуынының
нотасынаталдаужасаймыз.Саусаққойылымынаөтемәнберіп
ойнаймыз.Әуенмәтінінегізіненлегатоштрихындажазылған.
Легато-дыбыстардыңбір-біріменсозылтажалғастырып
орындалуы.Легатоойнағанкездеқолдыңсалмағынсезініп,әрі
қолдыңбуындарынбосатып,саусақтарментүймелерді
бауырлайбасыпқимылдатамыз.


Page 6

Нотаныоқыпойнаудыбастамасбұрын,шығарманыңноталық
мәтінінқарапшығып,сарындылығын,кілттікальтерация
белгілерін,өлшеміменырғағынанықтап,қайталанатынтактілер
менмузыкалықсөйлемдерінанықтауқажет.
Нотаныоқыпойнаукезінде,текойналыпотырғаннотағағана
қарапқоймай,келесіойналатыннотаныдаалдын-алаоқып
қамтуқажет.Мысалытактішіндегіәлдідыбыстардыойнап
отырып,әлсіздыбыстардыоқуғатырысуарқылықатесізәрі
тоқтаусызорындауғадағдысынқалыптастырамыз.
Шығарманыойнағанкездетоқтамауғатырысып,аяқасты
қателесіпнемесетоқтапқалғанжағдайдасолтактіні
қайталамай,тоқтапқалғансебебінанықтауғаболады.Тек
нотаныоқыпотырыпойнағандағанаемес,шығарманыөтежәй
ойнағандадатоқтамайойнауқажет.Тоқтамайойнау-нотаны
оқыпойнаудыңбірден-бірталабыбопесептеледі.
Шығармаоқушығалайықөтеқиынемесорташаекпінмен
орындалады.Жоғарғысыныпоқушысынасайбаланың
қабілетінеқарайқызығушылығыменалынғаншығарма.
Бастапқыбөлігінтолығыменталдаужасапкелгенжерінедейін
үйтапсырмасынабереміз.
Үйтапсырмасы:
Роднойнапев.С.Бредис
Екіқолдыбөлек-бөлекталдапберілгенжергедейінталдапкелу
жәнеЭтюдтітолықжаттапмехпендұрысқарапкелу.
Қорытындылау.
Оқушыныңмузыкалыққабілетіәртүрліболғандықтанәр
оқушыменжеке–даражұмысжасауқажет.Оқушылардың
деңгейіқабілетінеқарайбелгіленеді.Кейбіроқушылартез


Page 7

алғырболсабасқаоқушыларбаяуболады.Яғнимінездеріне
тікелейбайланысты.Оқушыныңөзбетіменшығарманыталдау
жасатқанжөн.Себебіоқушыныңнотасауатыныңдамуынаүлес
қосады.
Бағалау.
Оқушыныңберілгентапсырмағажауапкершіліктанытып,
жақсыжауапберіпөзқабілетінеқарайойнағаныүшін
бағаланады.


Page 8

Сабақтыңкөрнекілігі:
1."Баян3класс"Учебныйрепертуардетскихмузыкальныхшкол.
Киев"МУЗИЧНАУКРAIНА"1988ж
2.«Сырнайүйренумектебі»Б.Мустафин«Білім»Алматы2004ж.
3."Сборникпьесдлябаяна(аккардеона)2-4классДМШиДШИ.С.
В.Бредис.Ростов-на-Дону"Феникс"2015ж.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ