Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Алиакбар Баян Даниярқызы 4-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақжоспары
Күні:06.03.2019ж
Уақыты:15-45
Ашықсабақтыңтақырыбы:
Тоқсандықбағдарламаменжұмыс
Пәні:Жекесабақ,баянаспабы.
Оқытушы:ДуйсеноваИндираҚалжанқызы
Оқушы:ӘлиакбарБаян4-сыныпоқушысы
Сабақтыңтүрі:Ашықсабақ
Сабақтыңмақсаты:Оқушыныңаспаптаойнаудағы
дағдыларынжетілдіру.
Сабақтыңбарысы:
1.Ұйымдастырукезеңі
2.Үйтапсырмасынтексеру.
3.Жаңасабақ
4.Бағалау
5.Көрнекілігі
6.Қорытынды
Сабақтыңкөрнекілігі:Стенділер,пайдаланатынкітаптар.
Сабақтыңбарысы:
А)Ұйымдастырукезеңі
Оқушыменсәлемдесіпболғансоң,ноталарын
түгелдеп,баянаспабынаотырғызу.Шығарманы
бастамасбұрыноқушыныңыңғайлыотырысымен
аспаптыикемдіұстауы,сырнайаспабындұрыс
меңгерудіңнегізгішартыболыптабылады.
Оқушыныңорындықтыңшетінесәлеңкейгенкүйде
отырады.
Денесалмағыорындыққажәнебір-бірінеалшақ
қойылғанекіаяғынатүседі.Әроқушыныңбелдігідене
бітімінесайасатарнемесекеңболмайтындайетіп,екі
иыққакиіліп,ықшамдапбекітіледі.Мехтыжинау
қозғалысындааспаптыңауытқыпкетпей,нықтұруы
үшінсолжақтағыиықбелдігінтартыпбекіткенжөн.
Белдіктердіасатартыптасталуықауіпті.Бұлжағдайда
аспапсалмағыаяққатүспейекіиыққа«ілініп»,
орындаушынышаршатуымүмкін.
Сырнайсыныбынжүргізетінұстаздыңнегізгі
мақсаты–музыканттәрбиелеу.Сырнайғаүйретумен
қатароқушығаэстетикалықтәрбиеберіледі.Олардың
көркемшығармалардағыәдеміліктісезінуіөзмузыкалық
қабілетіндамытуынасырнайдаорындаущылық
шеберлігінжетілдіруінеықпалжасалады.Музыкалық
көркемшығармалардыңмәнінтереңтүсінбеймузыкант
тәрбиелеумүмкінемес.Аспаптыңтехникалықкөркемдік
мүмкіншілігінбілу,онышығармамазмұнынашуүшін
пайдалануболашақкәсіпқойнемесеәуесқой
музыканттыңшығармашылықжұмысыныңнәтижелі
болуынқамтамасызетеді.Оқушылардыңоқужүйесінд
берілгентапсырманыоқытушыныңбасшылығымен
орындалуыүшінжәнедамытаоқытупринципініңнегізгі
боптабылатынойлауқабілетіндамытумақсатында
шығармаменөзбетіншежұмысістеугеүйретіп,олардың
шығармашылықбелсенділігінарттырып,техникалық
қиындықтардыжеңугебағытталған.Балаларсөзге
қарағанда,қимылдытезқабылдайды.Солсебептен
теориялықтүсініктемелерқысқатұжырымдыболып,
міндеттітүрдеаспаптаойнапкөрсетіліпотыруыкерек.
Әржаңашығарманыбалағамұқияттүсіндіріпқана
шектелмей,ісжүзіндеойнатып,ұғындырыпжібергенжөн.
Ұйымдастырукезеңі:
Кіріспе.Баянаспабынүйретудегіеңмаңыздыроль
болыптабылатынжұмыс,олоқушыныңдеңгейіне,
қабілетінесайшығарматаңдау.Еңалдыменұстазы
оқушыныңпсихологиялықтүрдежақсытануықажет.
Оқушыныңмінез-құлқынасайетіпшығарматаңдаған
жөн.МінезіауыроқушыларғабарыншажайAndate,
moderatoекпінінесайболғанжақсы,алашықжеңіл
мінездібалаларғакөңілдіallegro,allegrettoекпінімен
бергенжақсы.Қайуақыттаболмасыноқушының
техникасынжетілдіруқажет,олүшінтехникалық
жаттығуларкөпойнатқанжөн.Гамманыкөптеген
штрихтарментональдіктерменарпеджиомендамыту
қажет.Аспаптықтехникалықкөркемшығарманытаңдау,
білуоныңмазмұнынтануарқылыболашақкәсіпқой
немесеәуесқоймузыканттыңшығармашылық
жұмысыныңнәтижеліболуынқамтамасызетеді.
Оқушыныңшығарматаңдаудаөзеркінесалыпсоған
лайықтышығармаларойнапкөрсетіп,солшығармалар
ішіненкөңілінеұнағанәуендітаңдағандұрыс.Көңіліне
ұнағаншығарманыоқушыықыласымензейінқойып
орындауғатырысады.
Оқушыныңтаңдағаншығармасыкүрделіболған
жағдайда,мұғалімоқушыныңқабілетінесай
жеңілдетілгентүрінүйретуқажет.
Үйтапсырмасы:
Оқушыныңүйтапсырмасынтексеруарқылықаншалықтыжәне
қандайжауапкершілікпендайындалыпкелгенінбайқауға
болады.Ендігікезектеүйтапсырмасынанбұрынбіріншісоль
мажоргаммасын(терциялы,сексталы);жәнеарпеджиосын,
аккордтарынойнатыпсаусақтарынжаттықтырыпаламыз.
Гаммадегенімізбіроктавакөлемінқамтитындыбыстізбегі.
Этюд.Ж.ДювернуаC-dur
Этюдтіңөлшемі2/4,екпініАllegretto(тездеу).
1-шінегізгітақырыптағыәуенсексталыжәнетерциялы
үндестікпенстаккатоштрихындажүріпотырады.Терция,
секста,октаваүндестігіменжазылғанәуендер,жаттығулар
құлаққаөтежағымдыестіледі,әріоқушыныңаккордпенойнау
дағдыларынжетілдіругетигізеркөмегікөпдепесептеймін,осы
тұстажоғарыдааталғанүндестіктердіойнаубарысында
саусақтардыңыңғайлықойылутәртібінқадағалаудаөтеқажет,
себебі:белгілібірсаусақтарменүздіксізойнайберуәдемі
көрінбейді,әріоқушыныңқолыталыпкетуінеәкепсоғады.
Жаңасабақ:
"Роднойнапев".С.Бредис.d-moll,өлшем4/4,екпін-"асықпай".
Оқушығашығарматүсініктіболуүшінбаянаспабыменбастан
аяқойнапкөрсетуіқажет.Соданоқушығабастапқыбуынының
нотасынаталдаужасаймыз.Саусаққойылымынаөтемәнберіп
ойнаймыз.Әуенмәтінінегізіненлегатоштрихындажазылған.
Легато-дыбыстардыңбір-біріменсозылтажалғастырып
орындалуы.Легатоойнағанкездеқолдыңсалмағынсезініп,әрі
қолдыңбуындарынбосатып,саусақтарментүймелерді
бауырлайбасыпқимылдатамыз.
Нотаныоқыпойнаудыбастамасбұрын,шығарманыңноталық
мәтінінқарапшығып,сарындылығын,кілттікальтерация
белгілерін,өлшеміменырғағынанықтап,қайталанатынтактілер
менмузыкалықсөйлемдерінанықтауқажет.
Нотаныоқыпойнаукезінде,текойналыпотырғаннотағағана
қарапқоймай,келесіойналатыннотаныдаалдын-алаоқып
қамтуқажет.Мысалытактішіндегіәлдідыбыстардыойнап
отырып,әлсіздыбыстардыоқуғатырысуарқылықатесізәрі
тоқтаусызорындауғадағдысынқалыптастырамыз.
Шығарманыойнағанкездетоқтамауғатырысып,аяқасты
қателесіпнемесетоқтапқалғанжағдайдасолтактіні
қайталамай,тоқтапқалғансебебінанықтауғаболады.Тек
нотаныоқыпотырыпойнағандағанаемес,шығарманыөтежәй
ойнағандадатоқтамайойнауқажет.Тоқтамайойнау-нотаны
оқыпойнаудыңбірден-бірталабыбопесептеледі.
Шығармаоқушығалайықөтеқиынемесорташаекпінмен
орындалады.Жоғарғысыныпоқушысынасайбаланың
қабілетінеқарайқызығушылығыменалынғаншығарма.
Бастапқыбөлігінтолығыменталдаужасапкелгенжерінедейін
үйтапсырмасынабереміз.
Үйтапсырмасы:
Роднойнапев.С.Бредис
Екіқолдыбөлек-бөлекталдапберілгенжергедейінталдапкелу
жәнеЭтюдтітолықжаттапмехпендұрысқарапкелу.
Қорытындылау.
Оқушыныңмузыкалыққабілетіәртүрліболғандықтанәр
оқушыменжеке–даражұмысжасауқажет.Оқушылардың
деңгейіқабілетінеқарайбелгіленеді.Кейбіроқушылартез
алғырболсабасқаоқушыларбаяуболады.Яғнимінездеріне
тікелейбайланысты.Оқушыныңөзбетіменшығарманыталдау
жасатқанжөн.Себебіоқушыныңнотасауатыныңдамуынаүлес
қосады.
Бағалау.
Оқушыныңберілгентапсырмағажауапкершіліктанытып,
жақсыжауапберіпөзқабілетінеқарайойнағаныүшін
бағаланады.
Сабақтыңкөрнекілігі:
1."Баян3класс"Учебныйрепертуардетскихмузыкальныхшкол.
Киев"МУЗИЧНАУКРAIНА"1988ж
2.«Сырнайүйренумектебі»Б.Мустафин«Білім»Алматы2004ж.
3."Сборникпьесдлябаяна(аккардеона)2-4классДМШиДШИ.С.
В.Бредис.Ростов-на-Дону"Феникс"2015ж.