Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы Ұ дыбысы және әрпі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбысты анықтайды; оқу түрлерін(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбытайды; оның мағына ажыратушы қызметін түснеді.
Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы; жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.
1.1.8.1 сөздерді үндестік
заңына сәйкес дұрыс айту
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
Сабақтың
мақсаты
Сурет бойынша сөйлем, сөйлемнен мәтін
құрастырады
Оқиғалар ретін сақтай отырып
мазмұндайды.
Сөздерді үндестік заңына сәйкес
айтады
Буындап тұтас оқиды.
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы(3мин)
Ұйымдастырукезеңі:
1.Сәлемдесу.
2.Оқушылардытүгендеу.
Психологиялық ахуал
орнату.
«Үш қадам»
әдісі
1.Көңіл – күйіміз қандай? (қол
бұлғау)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай?
(шапалақтау)
3.Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ
көрсету)
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Оқушылар сұраққа
жауап береді
Тамаша!Керемет!
Ғажап!
Сабақтың ортасы
(5мин)
10 мин
«Ой
қозғау»
«Суреттер сөйлейді»әдісі
арқылы В дыбысы бар сөздерді
атайды.
«Үш сұрақ»
әдісі
1.Дыбыс 2 ге
бөлінеді қандай?
2.Дауысты дыбыстың
ережесі?
3.дауыссыз дыбыстың
ережесі?
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма
«1
сурет,3сөйлем»әдісі
Дескриптор:
- сурет бойынша
сөйлем құрастырады
ЕҚББ– сурет бойынша әңгіме
құрайды.
2-тапсырма
Ұжымдық
жұмыс
«Байланысқан оқу»
әдісі
Сөздерді тізбектеп, қосып
оқы.
Мәтінді
оқы.
Велосипед
Велосипед-көлік түрі.Ол біздің
жүрісімізді жылдамдатады.Қорап сүйреткен велосипедтер де
бар.Мәшиненің жүксалғышынасыйып кететіндері де
болады.Жиналмалы түрлері жылдам
құрастырылады.
Дескриптор:
-сөздерді буындап, қосып
оқиды
-мәтіннің мазмұнын
айтады
ЕҚББ-мәтінді буындап
оқиды.
Суреттен В әрпі бар
сөздерді табады.
Дауысты және
дауыссыз? Ережесін айтады.Сөздерді дұрыс
қолданады.
В дыбысы және
әрпі
Сюжетті сурет
бойынша шағын әңгіме
құрайды.
Сөйлемдітізбектеп қосып
оқиды
Сөйлем
құрайды
Мәтін бойынша сұраққа жауап
береді
Мадақтау
Велосипед
,ваза,вокзал,автобус,вагонның
суреті
А4
Оқулық
87
бет
В
әрпінің
баспа,
жазба
түрлері
Қатты қағаздан жасалған
әріптер
8
мин
Сергіту
сәті
2 минут
3 –
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Карточкамен
жұмыс
Вагон трамвай
автобус
Вокзал велосипед
аквариум
Дыбыстық талдаужаса.
Сөздерді буынға
бөл.
Дескриптор:
-Дыбыстық
талдаужасайды
-Сөздерді буынға
бөледі
ЕҚББжұбымен сөзді буынға
бөледі.
Берілген сөздерді
буынға бөледі.
Дыбыстық талдау
жасайды
Бейнекөріністен
қайталап жасайды.
Сөздерді буынға
бөледі
«Смайлик»
арқылы
Карточкалар
Сабақтыңсоңы
10мин
3-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Дәптермен жұмыс
В әрпін жазу үлгісі
В ның үлкен әрпі мен
кіш
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз