Сабақтың ортасы
(30
мин)
|
Сабақтың күтілетін нәтижесімен
таныстыру:
– Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша
әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа
үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге
дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігін
білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға
ажыратасыңдар.
«Ө
ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.
«Ө
ө» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.
«Құпия зат» әдісі.
(Оқушыларға затты көрсетіңіз. Олардан оның не екенін
жəне сабақпен қалай байланысқанын анықтауды
сұраңыз.)
-
Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту
жұмысы.Сурет
бойынша әңгіме құрау.

-
Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын
анықтау.
-
Бір
сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.
-
Өтілетін жаңа дыбысы бар «өрнек» сөзіне дыбыстық
талдау жасау.
-
Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын
анықтау.
-
«Ө»
дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.
-
«Ө»
дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.
-
Жіптен «ө» әрпін жасау.
Жұптық
жұмыс.
Ө.Тұрманжанов «Туған өлкем» өлеңін мәнерлеп
оқыту.
Ө дыбысы
кездесетін сөздерді табу.
Оқылым.
-
Оқулықтың 76-бетінде берілген сөздер мен мәтінді
буындап, тұтастай оқу.
-
«Ө»
дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын өздіктерінен табуына
мүмкіндік жасау.
-
Сөз
мағынасымен жұмыс.
Сөздің
соңына (өнер–
өнерлі), сөз алдына (бөрік – көрік), сөз ортасына (өрнек – өрмек)
тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін
түсінеді.
Ойын: «Допты ұтып ал»
Ө
дыбысы кездесетін сөздер айту.
Топтық
тапсырма:
Адасқан
әріптер
реӨн -
неӨз –
некӨр-
кірбӨ –
Сергіту сәті.
«Төлдер» әні
|
Күтілетін нәтижені мұқият
тыңдайды.
-
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:
«Әсем қағазға өрнек салды. Өрнегі өте көркем болып шықты. Апасы
оны мақтады».
-
Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған
әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).
-
Осы
сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді ( Әсем қағазға өрнек салды)
сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 4 сөз бар.
-
Өтілетін жаңа дыбысы бар «өрнек» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен
«өр-нек» деп буынға бөледі.
-
«Өр-» бірінші буынын айтып, қай дыбыс созылып
айтылып тұрғанын табады.
-
«Ө»
дыбысының айтылу
ерекшелігімен
танысады.
-
Жіптен «ө» әрпінің сұлбасын
жасайды.
-
Әр
буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни
дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
-
Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.
-
Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен
саналы оқиды.
Сергіту сәті жасалады.
|
Қолдау
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек
беру.
|
Суреттер, оқулық Сызба
Жіп.
Оқулық
«Балапан» Тв «Төлдер» әні
|