Материалдар / Ашық сабақ Әліппе пәні Ө ө дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Әліппе пәні Ө ө дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әліппе пәні бойынша өткізілген ашық сабақ жоспары жас мамандарға пайдалы деп ойлаймын. Ө дыбысы мен әрпіне байланысты жаңа әдістер мен тәсілдер пайдаланылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2022
1381
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы

Теректі ауданы

Подстепный ауылы

Подстепный ЖОББМ

Бастауыш сынып мұғалімі: Масалимова Р.Е.





Пәні:

Бөлім:

Әліппе

Әліппе кезеңі

Мектеп: Подстепный ЖОББМ

Педагогтің аты- жөні:

Күні:

Р. Е. Масалимова



Сынып: 1а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ө дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер

1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;

1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық!

  1. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

-Отан- елдің анасы,

Отан- жердің анасы.

Бақытты ғой дәл мендей,

Тәуелсіз елдің баласы.

-Өлең не туралы?

-Тәуелсіздік

-Тәуелсіздікке неше жыл?

-30 жыл

-Олай болса, бүгінгі біздің білімдегі жетістігіміз осы мерекеге арналады.

Жұмбақ жасыру. Слайдпен жұмыс

1.Сарғайып отсыз піседі.

Үзіліп жерге түседі. (Өрік)

2.Таудан сарқырап ағады,

Салаға барып құяды. (Өзен)

-Өрік, өзен сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?

-Ө дыбысынан

-Олай болса, біз бүгін Ө ө дыбысы және әрпімен танысамыз.

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, -«Ө ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен, өдыбысы бар сөздермен танысасыңдар, өлеңдер оқисыңдар, сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. Қосымша тапсырмаларды орындау арқылы жаңа дыбысты меңгересіңдер. «Ө ө» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

-Ө ө дыбысының әріп таңбасы

- Ө әріпі қандай әріпке ұқсайды?

-О әрпіне, екеуіде дөңгелек пішінді. Айырмашылығы Ө әрпінің белінде сызықшасы бар екен.

-Ө әрпінен басталатын сөздерді атап өтейікші

-Өрмекші, өрік, өзен, өшіргіш.

-Әріп туралы жұмбақ жасырамын.

Әлде толған ай ма екен,

Әлде үрген шар ма екен.

Белінде бар белдігі

Мұндай әріп бар ма екен?

-Дұрыс айтасыңыз, Ө әрпі екен

- Ө дегенім өрік,

Өрікті ал теріп,

Өзің ғана жеме,

Өркенге бер бөліп.

-Өлең не туралы. Өрік жемісі туралы. Өрік ағашта өсетін жеміс. Ө-рік, Ө дыбысы- бірінші буында. Ө –еш кедергісіз созылып айтылады.

-Өрік сөзіне дыбыстық талдау жасалады.

-Ө дыбысы бар сөздерді оқып, жаттығайық. Өр-кеш, өр-нек, кө-лік, кө-мір, өр-мек-ші, ө-шір-гіш.

-Ө дауысты дыбыс



Оқушылар амандасады.






Сұрақтарға жауап береді.








Жұмбақ шешеді












Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.










Сөзге дыбыстық талдау жасайды





Қолдау








Сабақтың ортасы

  1. Сурет бойынша әңгіме құрау.


  1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

  2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

  3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «өрнек» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

  4. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  5. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.

  6. «Ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.

  7. Жіптен «ө» әрпін жасау.



  1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Әсем қағазға өрнек салды. Өрнегі өте көркем болып шықты. Апасы оны мақтады».

  2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).

  3. Осы сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді ( Әсем қағазға өрнек салды) сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 4 сөз бар.

  4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «өрнек» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «өр-нек» деп буынға бөледі.

  5. «Өр-» бірінші буынын айтып, қай дыбыс созылып айтылып тұрғанын табады.

  6. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

  7. Жіптен «ө» әрпінің сұлбасын жасайды.


Қолдау






Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.






Суреттер, оқулық Сызба





Жіп.



( Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

( Ұ) Оқылым.

  1. Оқулықтың 76-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

  2. «Ө» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

  3. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (өнер

өнерлі), сөз алдына (бөрік – көрік), сөз ортасына (өрнек – өрмек) тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.


( Ө) Жазылым

  1. Оқулықтағы «ө» әрпінің таңбалануына назар аудару.

  2. «Ө» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  3. «Ө» әрпін ауада жазып көрсету.

  4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  1. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

  2. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

1.Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы

«ө» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

2.Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс

«Жарайсың!», «қызыл» түс

«Ойлан!».



Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру.



Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

Мақтау, қолдау

Әріптің баспа жазылу түрі





Оқулық






Оқулық Жазу дәптері

Сабақтың соңы

(Т) Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

1топ: Дыбыс сызбасындағы жасырынған сөзді тап. «Ө» дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықта. Төлдер сөзімен сөйлем құра.

2 топ: Көбелек сөзіне дыбыстық талдау жаса, сөйлем құра.

3 топ:Мына сөйлемдердегі сөздерден Ө дыбысын тап.

-Мен қазақ болып туылғаныма, осындай байтақ өлкеде өмір сүріп жатқаныма қуаныштымын. Өйткені, мен Тәуелсізбін, тәуелсіз елдің ұланымын!

4 топ: Өлең шумақтарын мәнерлеп оқып бер. Ө дыбысы бар сөздерді тап, орнын анықтап, дыбыстық талдау жаса. Ө дыбысы бар сөздерді тап.

-Қу-ат ал-ған ө-зің-нен,
Ту-ған ел-дің ұ-лы-мын.
Ба-қыт-ты е-тіп ө-сір-ген
О-та-ным-ның ұ-лы-мын!

«Сөздік қор жинағы» ойыны. Бүгінгі танысқан әріпке байланысты сөздерді қорапқа салады. - Қазақ, көрпе, өзен, көл, өтірік, шаңғы, өсиет, Өркен, көмек, кітап, тұмар, төсеніш, көрме, құрал, дөңгелек

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


оқушылар дыбыс сызбасында жасырынған сөзді табады;

Төл сөзіндегі «ө» дыбысының орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтайды. Төлдер сөзімен сөйлем құрайды.

-Көбелек сөзіне дыбыстық талдау жасайды, осы сөзді қатыстырып, сөйлем құрайды.

-Сөйлемдердегі сөздерден, өлең шумақтарынан ө дыбысын тауып, орнын анықтайды.






«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалмен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.

Сабақты «Өнерлі бала сүйкімді» деген қорытынды пікірмен аяқтау.

  1. Оқушылар мақалды тыңдайды.

  2. Мақалдың мағынасын өз ойларымен түсіндіруге тырысады.

  3. Адамға пайда әкелетін, қуаныш сыйлайтын өнермен шұғылдануға

талпынады.


Саралау тапсырмалары

Әліппе. Үнтаспа.

«Атамұра», 2020

Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі». Әр сұраққа түстерді көрсетіп отырады. Сол арқылы мұғалім оқушылардың бүгінгі материалды меңгеру деңгейін анықтап, бағалай алады.

  • «Ө ө» дыбысын танимын, ажыратамын.

  • «Ө ө» дыбысының сөз ішіндегі орнын анықтай аламын.

  • «Ө ө» әрпін көркем жаза аламын.

  • «Ө ө» әрпіне дыбыстық талдау жасай аламын.

Бағдаршам түстерін көтереді:

Қызыл қинал

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!