Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Әліппе пәні Ө ө дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысы
Теректі ауданы
Подстепный ауылы
Подстепный ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі: Масалимова Р.Е.
Пәні: Бөлім: |
Әліппе Әліппе кезеңі |
Мектеп: Подстепный ЖОББМ |
||||
Педагогтің аты- жөні: Күні: |
Р. Е. Масалимова |
|
||||
Сынып: 1а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ө дыбысы және әрпі |
|||||
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу; 1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу |
||||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!
Психологиялық ахуал орнату. -Отан- елдің анасы, Отан- жердің анасы. Бақытты ғой дәл мендей, Тәуелсіз елдің баласы. -Өлең не туралы? -Тәуелсіздік -Тәуелсіздікке неше жыл? -30 жыл -Олай болса, бүгінгі біздің білімдегі жетістігіміз осы мерекеге арналады. Жұмбақ жасыру. Слайдпен жұмыс 1.Сарғайып отсыз піседі. Үзіліп жерге түседі. (Өрік) 2.Таудан сарқырап ағады, Салаға барып құяды. (Өзен) -Өрік, өзен сөздері қандай дыбыстан басталып тұр? -Ө дыбысынан -Олай болса, біз бүгін Ө ө дыбысы және әрпімен танысамыз. Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, -«Ө ө» дыбысының таңбасы – оның әрпімен, өдыбысы бар сөздермен танысасыңдар, өлеңдер оқисыңдар, сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Ө» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. Қосымша тапсырмаларды орындау арқылы жаңа дыбысты меңгересіңдер. «Ө ө» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. -Ө ө дыбысының әріп таңбасы - Ө әріпі қандай әріпке ұқсайды? -О әрпіне, екеуіде дөңгелек пішінді. Айырмашылығы Ө әрпінің белінде сызықшасы бар екен. -Ө әрпінен басталатын сөздерді атап өтейікші -Өрмекші, өрік, өзен, өшіргіш. -Әріп туралы жұмбақ жасырамын. Әлде толған ай ма екен, Әлде үрген шар ма екен. Белінде бар белдігі Мұндай әріп бар ма екен? -Дұрыс айтасыңыз, Ө әрпі екен - Ө дегенім өрік, Өрікті ал теріп, Өзің ғана жеме, Өркенге бер бөліп. -Өлең не туралы. Өрік жемісі туралы. Өрік ағашта өсетін жеміс. Ө-рік, Ө дыбысы- бірінші буында. Ө –еш кедергісіз созылып айтылады. -Өрік сөзіне дыбыстық талдау жасалады. -Ө дыбысы бар сөздерді оқып, жаттығайық. Өр-кеш, өр-нек, кө-лік, кө-мір, өр-мек-ші, ө-шір-гіш. -Ө дауысты дыбыс |
Оқушылар амандасады. Сұрақтарға жауап береді. Жұмбақ шешеді
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды. Сөзге дыбыстық талдау жасайды |
Қолдау |
|
Сабақтың ортасы |
|
|
Қолдау Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Суреттер, оқулық Сызба Жіп. |
|
( Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. ( Ұ) Оқылым.
– өнерлі), сөз алдына (бөрік – көрік), сөз ортасына (өрнек – өрмек) тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну. ( Ө) Жазылым
|
Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.
1.Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы «ө» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. 2.Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру. Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. Мақтау, қолдау |
Әріптің баспа жазылу түрі Оқулық Оқулық Жазу дәптері |
Сабақтың соңы |
(Т) Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: 1топ: Дыбыс сызбасындағы жасырынған сөзді тап. «Ө» дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықта. Төлдер сөзімен сөйлем құра. 2 топ: Көбелек сөзіне дыбыстық талдау жаса, сөйлем құра. 3 топ:Мына сөйлемдердегі сөздерден Ө дыбысын тап. -Мен қазақ болып туылғаныма, осындай байтақ өлкеде өмір сүріп жатқаныма қуаныштымын. Өйткені, мен Тәуелсізбін, тәуелсіз елдің ұланымын! 4 топ: Өлең шумақтарын мәнерлеп оқып бер. Ө дыбысы бар сөздерді тап, орнын анықтап, дыбыстық талдау жаса. Ө дыбысы бар сөздерді тап. -Қу-ат
ал-ған ө-зің-нен, «Сөздік қор жинағы» ойыны. Бүгінгі танысқан әріпке байланысты сөздерді қорапқа салады. - Қазақ, көрпе, өзен, көл, өтірік, шаңғы, өсиет, Өркен, көмек, кітап, тұмар, төсеніш, көрме, құрал, дөңгелек |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. оқушылар дыбыс сызбасында жасырынған сөзді табады; Төл сөзіндегі «ө» дыбысының орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтайды. Төлдер сөзімен сөйлем құрайды. -Көбелек сөзіне дыбыстық талдау жасайды, осы сөзді қатыстырып, сөйлем құрайды. -Сөйлемдердегі сөздерден, өлең шумақтарынан ө дыбысын тауып, орнын анықтайды. |
|
|
|
«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалмен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу. Сабақты «Өнерлі бала сүйкімді» деген қорытынды пікірмен аяқтау. |
талпынады. |
|
Саралау тапсырмалары Әліппе. Үнтаспа. «Атамұра», 2020 |
Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі». Әр сұраққа түстерді көрсетіп отырады. Сол арқылы мұғалім оқушылардың бүгінгі материалды меңгеру деңгейін анықтап, бағалай алады.
|
Бағдаршам түстерін көтереді: Қызыл – қинал Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |