Ашық сабақ "Алтын адам туралы аңыз" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Алтын адам туралы аңыз" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне дүниетану пәнінен әдістемелік көмек ретінде қмж ұсынып отырмын. Әріптестеріме көмегі тиер деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні: 03.03.2018

Сынып: 1 «А»

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Алтын Адам туралы аңыз

Сабақтың негізделген оқу мақсаты

1.3 1.2 ежелгі заманның танымал тарихи ескерткіштері, жәдігерлері туралы әңгімелеу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:Алтын адам туралы аңызбен танысады.

Оқушылардың басым бөлігі: Бұрынғы заман мен болашақ арасындағы айырмашылықты салыстырады, әңгімелейді.

Кейбір оқушылар:Қазақстандағы тарихи ескертіштер мен жәдігерлерді анықтай алады.

Бағалау критерийлері

Алтын адам туралы толық мағлұмат алады.

-Ежелгі заманның тарихи жәдігерлері туралы әңгімелейді.

Мәтіннің мазмұнын ашып , тапсырманы орындайды

Тілдік мақсаттары

Ежелгі заманның тарихи жәдігерлері туралы әңгімелеп, ажырата біліп сөйлемдерді тұжырымдайды (аңыз, алтын адам, монета , археолог)

нумизматика аңыз алтын

numismatics legend gold

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану, сауат ашу, көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Бастапқы білім

Тарихи ескерткіштер туралы біледі

Сабақтың жоспарланған уақыты


Сабақтағы жоспарланған іс -әрекет


Ресурстар


Сабақтың басталуы









Психологиялық сәт

«Шаттық шеңбері» әдісі

Суреттер,слайд

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушылар шаттық шеңберге тұрып, бір-біріне өздерінің есімдерінің алғашқы әріпін пайдалана отырып жақсы тілектер тілейді.Содан соң оқушылардан үй тапсырмасы сұралып , өткен сабақты пысықтайды.


Топқа біріктіру

I топ: Алтын айдар

II топ: Алтын жебе

ІІІ топ: Алтын дулыға

«Сұрақты ұстап ал» әдісі. Мұғалім оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.

  • Алғашқы адамдар қай жерде пайда болған ?

  • Ежелгі адамдар жазуды қайда жазды ?

  • Ежелгі адамдар жазбалар арқылы не білген ?













Доп

Сабақтың ортасы



















































«Ой қозғау» әдісі Мұғалімнің ауызша түсіндіруі

Балалар алтын адамды көргендерің бар ма?

  • Балалар , қалай ойлайсыңдар алтын, күміс адам болады ма?

  • Енді, мына бейнежазбаға қарайық.

Бейнежазбада «Алтын адам» туралы оқушыларға қысқаша мәлімет айтылады.

Археологтар 1969 жылы Алматы маңындағы Есік қорғанынан Алтын адам тапқан.

Оқулықпен жұмыс «Барлаушы» әдісі

«Алтын адам» мәтінін тізбектеп оқу, мазмұнын ашу.

Тапсырма

Дұрыс жауабын таңда.

Бағалау критерийі

Қазақстандағы танымал ескерткіштерді анықтайды.

Дескриптор

Сұрақтарды оқиды.

Жауаптарды саралайды.

Дұрыс жауабын белгілейді.


Алтын адам кім болған?

А) шебер

В) бақташы

С) зергер

Д) жауынгер

Аңыз бойынша Алтын адамды қалай атаған?

А) Алтын батыр

В) Алтын Айдар

С) Алтын дулыға

Д) Алтын семсер


Алтын адам қай облыстан табылған?

А) Ақтөбе

В) Аматы

С) Атырау

Д) Ақтау

«Интервью» әдісі Суретке қарап, заттарды қай жерде қолданылатынын айтады

  • Заттарды ата.

  • Қазіргі заманда бұл заттарды не үшін қолданады?

  • Теріден қандай заттар жасалады?

  • Ұлу қабыршақтары қайда болды?

  • Бұл заттарды не үшін қолданған деп ойлайсың?

Мәтінді тізбектеп оқу. «Шынжыр» әдісі

Ертеде адамдар ақша орнына бағалы заттарды қолданған. Кейіннен қолайлы болуы үшін монетаны ойлап тапқан . Монета өткен заман туралы сыр шертеді. Алтын адам монетасының оң жақ бетінде қанатты аттар бейнеленген. Келесі бетінде Алтын адам бейнесі салынған. Алтын адам туралы аңыз тарихта сақталған






Бейнежаза

«Сен білесіңбе? Алтын адам»




Оқулық, қалыптастырушы бағалау тапсырмасы



































Сурет , микрафон



Монеталар , монета суреттері

Сабақтың соңы

Өз монетаңды ойлап тап. Орындап көр

Оның оң жақ бетіне не бейнелер едің?

А4 қағазы

Кері байланыс:


«Бағдаршам» әдісі

Маған бәрі түсінікті

Менде қалған сұрақ

Мен түсінбедім

Бағдаршам

Саралау оқушы-ларға қалай көбі-рек қолдау көрсе-туді жоспарлай-сыз?Қабілеті жоғары оқушы-ларға қандай мін-дет қоюдыжоспар-

лап отырсыз?


Бағалау оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және кауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушыларға көбі-рек қолдау көрсету мақсатында сурет арқылы сұрақтар дайындаймын.

Оқушыларды стикер арқылы бағалаймын


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бү-

гін оқушылар не

үйренді?Сабақ қа-лай өтті?Қандай

кедергілер болды?

Не сәтті өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсыр

малар сәйкес бол-ды ма?)Уақытты қалай пайдалан-

дым?Жоспарыма

қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.07.2018
1821
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі