|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 орта мектеп |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Диханбаева Назира Биядиловна |
|||||
|
Күні: |
13.12 |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Сақтардың әйгілі археологиялық ескерткіштерін атайды; - Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болғандығын анықтайды |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанды, туған жерді сүюге баулу, ата - бабамызды құрметтеуге тәрбиелеу. Өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйрету. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезең: - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. Үй тапсырмасын сұрау: «kahoot» платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау Сынып оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді. Қызығушылықты ояту кезеңі Сынып оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді. Сонымен қатар тақтада осы суреттер жинағын қосып қою арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы артады. СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:
Болжамдарын негіздейді. Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, сабақ мақсаттарымен таныстыру Бейне ролик көрсету |
Амандасу,түгендеу,топқа бөлінеді Үй тапсыпмасы Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді 1 орын 3 балл 2-3 орын 2 балл 4-5 орын 1 балл Жалпы 3 балл
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Сынып оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді |
Мадақ тау Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді 3 балл ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
|
Есік обасында жүргізілген археологиялық қазба жұмыстары бейнеленген ғаламтордан алынған фотосуреттер, карточкалар, кескін карта, стикерлер, маркерлер, флипчарт |
||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс. 1-тапсырма: «Тыңдап отырған үштік» әдісі Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар Деректермен жұмыс арқылы «Есік қорғанын қазу және зерттеу жұмыстары» туралы кесте толтырады. 1-топ: сәйкестендіріп, дұрыс жауапты көрсетеді: https://wordwall.net/ru/resource/39531628/%D0%B0%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%BE%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D1%81%D1%8B 2-топ: «Алтын адам» археологиялық олжалары табылған аймақтарды картадан белгілейді https://wordwall.net/ru/resource/83441320/%d1%82%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%85/%d0%b0%d0%bb%d1%82%d1%8b%d0%bd-%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d0%bc-%d0%b0%d1%80%d1%85%d0%b5%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%b8%d1%8f%d0%bb%d1%8b%d2%9b-%d0%be%d0%bb%d0%b6%d0%b0%d0%bb%d0%b0%d1%80%d1%8b- 3-топ: «Алтын адам» жәдігерлерінің белгілерін, тарихын анықтайды https://wordwall.net/ru/resource/83522785/%D0%B0%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC 2-тапсырма Жұптық жұмыс Дерекпен жұмыс.
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында ұсынамын Бос орындарға керекті сөздерді орналастырыңыздар. Алтын киімді сақ жауынгерлерінің денесі .................................................. Жетісу жеріндегі Есік қорғанынан археолог..........................................................................тапты. Зерттеушілердің пікірі бойынша «Алтын адам» .............................. ғасырларға жатады. Оның жасы.............................., бойы..................................деген болжам бар. Кемал Ақышев, 165 см,
б.з.б. V IV ғасырлар 1970 жылы, 17 –
18 |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: 1.Алтын адам тарихын анықтайды; 2.Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған аумағын көрсетеді; 3.Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған уақытын ажыратады; 3 балл Дескриптор: 1.«Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды;2 балл 2.оқушылар қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі 2 балл 4 балл ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында ұсынамын |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін Тақырыптық карточкалар Карта Суреттер Кесте Археологиялық заттар суреттері Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау “Сақтар” сөзжұмбағын шешу арқылы бекіту: Үйге тапсырма «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына эссе жазу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Алтын киімді адам"
Ашық сабақ "Алтын киімді адам"
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 орта мектеп |
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Диханбаева Назира Биядиловна |
|||||
|
Күні: |
13.12 |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Сақтардың әйгілі археологиялық ескерткіштерін атайды; - Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болғандығын анықтайды |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанды, туған жерді сүюге баулу, ата - бабамызды құрметтеуге тәрбиелеу. Өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйрету. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезең: - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. Үй тапсырмасын сұрау: «kahoot» платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау Сынып оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді. Қызығушылықты ояту кезеңі Сынып оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді. Сонымен қатар тақтада осы суреттер жинағын қосып қою арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы артады. СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:
Болжамдарын негіздейді. Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, сабақ мақсаттарымен таныстыру Бейне ролик көрсету |
Амандасу,түгендеу,топқа бөлінеді Үй тапсыпмасы Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді 1 орын 3 балл 2-3 орын 2 балл 4-5 орын 1 балл Жалпы 3 балл
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Сынып оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді |
Мадақ тау Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді 3 балл ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
|
Есік обасында жүргізілген археологиялық қазба жұмыстары бейнеленген ғаламтордан алынған фотосуреттер, карточкалар, кескін карта, стикерлер, маркерлер, флипчарт |
||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс. 1-тапсырма: «Тыңдап отырған үштік» әдісі Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар Деректермен жұмыс арқылы «Есік қорғанын қазу және зерттеу жұмыстары» туралы кесте толтырады. 1-топ: сәйкестендіріп, дұрыс жауапты көрсетеді: https://wordwall.net/ru/resource/39531628/%D0%B0%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%BE%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D1%81%D1%8B 2-топ: «Алтын адам» археологиялық олжалары табылған аймақтарды картадан белгілейді https://wordwall.net/ru/resource/83441320/%d1%82%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%85/%d0%b0%d0%bb%d1%82%d1%8b%d0%bd-%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d0%bc-%d0%b0%d1%80%d1%85%d0%b5%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%b8%d1%8f%d0%bb%d1%8b%d2%9b-%d0%be%d0%bb%d0%b6%d0%b0%d0%bb%d0%b0%d1%80%d1%8b- 3-топ: «Алтын адам» жәдігерлерінің белгілерін, тарихын анықтайды https://wordwall.net/ru/resource/83522785/%D0%B0%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC 2-тапсырма Жұптық жұмыс Дерекпен жұмыс.
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында ұсынамын Бос орындарға керекті сөздерді орналастырыңыздар. Алтын киімді сақ жауынгерлерінің денесі .................................................. Жетісу жеріндегі Есік қорғанынан археолог..........................................................................тапты. Зерттеушілердің пікірі бойынша «Алтын адам» .............................. ғасырларға жатады. Оның жасы.............................., бойы..................................деген болжам бар. Кемал Ақышев, 165 см,
б.з.б. V IV ғасырлар 1970 жылы, 17 –
18 |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: 1.Алтын адам тарихын анықтайды; 2.Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған аумағын көрсетеді; 3.Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған уақытын ажыратады; 3 балл Дескриптор: 1.«Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды;2 балл 2.оқушылар қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі 2 балл 4 балл ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында ұсынамын |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін Тақырыптық карточкалар Карта Суреттер Кесте Археологиялық заттар суреттері Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау “Сақтар” сөзжұмбағын шешу арқылы бекіту: Үйге тапсырма «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына эссе жазу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз















