Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру кезең: -
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Үй тапсырмасын
сұрау: «kahoot» платформасы арқылы
үй тапсырмасын сұрау
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=dfb2aac6-d7c4-4f3a-aa81-1787ea816864&hostId=f6326977-b562-4368-9d2a-5e0ded2d821e
Сынып оқушылары «Алтын
адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3
топқа бөлінеді.
Қызығушылықты ояту
кезеңі
Сынып оқушылары «Алтын
адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3
топқа бөлінеді. Сонымен қатар тақтада осы суреттер жинағын қосып
қою арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы
артады.
СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН
ЖҰМЫС:
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар?
2.Не ерекше болды? 3.Осы жәдігерлер туралы не
білесіздер?
4. Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбымен, сабақ мақсаттарымен
таныстыру
Бейне ролик
көрсету
|
Амандасу,түгендеу,топқа
бөлінеді
Үй
тапсыпмасы
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға
жауап береді
1 орын 3
балл
2-3 орын 2
балл
4-5 орын 1
балл
Жалпы 3
балл
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Сынып оқушылары «Алтын
адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері арқылы 3
топқа бөлінеді
|
Мадақ
тау
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға жауап
береді
3 балл
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Есік обасында жүргізілген
археологиялық қазба жұмыстары бейнеленген ғаламтордан алынған
фотосуреттер, карточкалар, кескін карта, стикерлер, маркерлер,
флипчарт
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс.
1-тапсырма:
«Тыңдап отырған үштік»
әдісі
Есік қорғанынан табылған
«Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін
оқушылар Деректермен жұмыс
арқылы «Есік қорғанын қазу және
зерттеу жұмыстары» туралы кесте
толтырады.
1-топ: сәйкестендіріп, дұрыс жауапты
көрсетеді: https://wordwall.net/ru/resource/39531628/%D0%B0%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%BE%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D1%81%D1%8B
2-топ: «Алтын адам» археологиялық
олжалары табылған аймақтарды картадан
белгілейді https://wordwall.net/ru/resource/83441320/%d1%82%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%85/%d0%b0%d0%bb%d1%82%d1%8b%d0%bd-%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d0%bc-%d0%b0%d1%80%d1%85%d0%b5%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%b8%d1%8f%d0%bb%d1%8b%d2%9b-%d0%be%d0%bb%d0%b6%d0%b0%d0%bb%d0%b0%d1%80%d1%8b-
3-топ: «Алтын адам» жәдігерлерінің
белгілерін, тарихын
анықтайды
https://wordwall.net/ru/resource/83522785/%D0%B0%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC
2-тапсырма Жұптық
жұмыс
Дерекпен
жұмыс.

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында ұсынамын
Бос орындарға
керекті сөздерді
орналастырыңыздар.
Алтын киімді сақ
жауынгерлерінің денесі
.................................................. Жетісу жеріндегі
Есік қорғанынан
археолог..........................................................................тапты.
Зерттеушілердің пікірі бойынша
«Алтын адам» .............................. ғасырларға жатады. Оның
жасы..............................,
бойы..................................деген болжам
бар.
Кемал Ақышев, 165 см,
б.з.б. V IV ғасырлар 1970 жылы, 17 –
18
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескриптор:
1.Алтын адам тарихын
анықтайды;
2.Қазақстан териториясында
«Алтын адам» жәдігерлерінің табылған аумағын
көрсетеді;
3.Қазақстан териториясында
«Алтын адам» жәдігерлерінің табылған уақытын
ажыратады;
3
балл
Дескриптор:
1.«Алтын адам» археологиялық
жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды;2
балл
2.оқушылар қазақстандық
ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі 2
балл
4
балл
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында ұсынамын
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық
мәтін
Тақырыптық
карточкалар
Карта
Суреттер
Кесте
Археологиялық заттар
суреттері
Үлестірмелі
қағаздар
|
Кері
байланыс
|
-
Алдымен біз былай деп
ойладық.....
-
Одан кейін біз мына кедергіге
тап болдық.............
-
Кедергіні шешу
үшін......жасадық.
-
Бұдан
біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны
білдіреді.................
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|