Мақсаты:Балаларды жылдың күз
мезгілімен , табиғаттағы күзгі ерекшеліктермен таныстыру.
Табиғаттың сұлулығын түсініп, табиғат аясындағы қарапайым
мінез-құлық ережелерін сақтап,табиғатқа қамқор болуға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Күз мезгілінің
суреттері.
Билингвалды
компоненттер: Күз-осень, жапырақ-листья,
жаңбыр-дождь,құстар-птицы.
Шаттық
шеңбері:Біз балдырған тең
басқан,
Дос құшағын кең
ашқан.
Тілегіміз
тыныштық,
Ашық болсын кең
аспан.
Мықты болсын
іргеміз,
Бәрімізде
біргеміз!
Балалар орындарынан тұрып
шаттық шеңберін қимыл- қозғалыс арқылы
жасайды.
Тәрбиеші: -Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
Балалар:- Күз
мезгілі.
-Күздің неше айы
бар?
-Күз мезгілінде үш ай бар.
Олар қыркүйек, қазан,қараша.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар. ( Күз
мезгілінің ерекшеліктері бейнеленген сурет бойынша балаларға
сұрақтар қою)
-Балалар күзде жапырақтардың
түсі қандай болады?
-Жапырақтар сарғаяды,гүлдер
солады.
-Құстар қай жаққа
ұшады?
-Құстар жылы жаққа ұшып
кетеді.
Тәрбиеші:Күзде күн суытады, жаңбыр
жауады, жапырақтар сарғаяды,құстар жылы жаққа ұшып
кетеді.
Тәрбиеші: Ендеше көздеріңді жұмып тұрып,
менің айтқанымды қайталаңдар.
Релаксация:
Кәне, кәне
айтайық,
Әжеге барып
қайтайық!
(Балалар көздерін жұмып
тұрып тәрбиешінің айтқанын қайталайды)
Көздерін ашып қалғанда,әженің
ауылына келіп қалады.
Алдарында әже, бау-бақша.
Бау-бақшада әже тұрады.( Балалар таң
қалады)
Сәлеметсізбе, әже! Біз
балабақшадан келіп тұрмыз,жәй келгеніміз жоқ, арнайы сізге
көмектесуге, сондай-ақ жемістер мен көкөністер туралы көп
мағлұматтар алуға келдік.
Әже жеміс талдарымен
таныстырып шығады. Жемістер , көкөністердің пайдасы туралы, олардан
әртүрлі тағамдар дайындауға болатыны туралы түсінік беріп
өтеді
-Мынау суреттегі қандай
жеміс?( алма)
-Түсі, пішіні
қандай?
-Мынау
не?(алмұрт)
-Түсі пішіні
қандай?
-Жемістер қайда
өседі?
-Ағашта, бақта
өседі.
-Ал мынау суретте қандай
көкөністер?
-Ал мынау
не?(сәбіз)
-Ал мынау
не?(қырыққабат)
-Ал мынау
не?(пияз)
-Көкөністер қайда
өседі?
-Бақшада.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар.(Балалар
жемістермен көкөністермен танысып,олардың пайдасы туралы көп
түсінік алдық. Сондай-ақ олардың түсі,пішіні туралы
үйрендік)
Дидактикалық
ойын:, ,,Талда өсе ме, бақшада өсе
ме?,,
Ойын
шарты:Ағашта жемістер мен
көкөністердің суреті араласа ілініп тұрады, ортаға бір бала шығып
жемістердің арасынан көкөністерді тауып бөлек жерге жинауы
тиіс.
Билингвалды
компоненттер: Күз-осень, жапырақ-листья,
жаңбыр-дождь,құстар-птицы.
Сергіту сәті: Ормандағы
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп-теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
Қайтадан көздерін жұмып,
сиқырлы сөзді айтады.
Релаксация:(Сиқырлы әуен
ойналады)
Қане,кане
айтайық,
Балабақшаға
қайтайық.
(Балалар көздерін жұмып тұрып,
сиқырлы сөзді қайталайды) Балалар әжелерімен қоштасып, топтарына
қайта оралады.
Қорытынды:
-Балалар біз бүгін қонаққа
қайда бардық?
-Әженің ауылына
бардық.
-Әженің бақшасында қандай
жемістермен таныстық?
-Алма,
алмұрт.
-Жемістер қайда
өседі?
-Ағашта,бақта.
-Ал көкөністер қайда өседі
екен?
-Бақшада,
жерде.
Жылулық
шеңбері.
Қол ұстасып
тұрайық,
Шеңберді біз
құрайық.
Көріскенше күн
жақсы,
Сау-саламат
болайық.