Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Алтынемел ұлттық саябағы 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстандағы көрікті жерлер Лексикография |
Мектеп: Кеңес Одағының Батыры Сабыр Рахымов атындағы Шымкент республикалық «Жас ұлан» мектебі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 04.11.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Э.Е.Байжанова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 Е |
Қатысқан оқушылар саны: 12 |
Қатыспағандар:12 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Алтынемел ұлттық саябағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
10.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. 10.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу. 10.4.1.1 . Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық ұландар oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, сөйлемдерді іріктей отырып мәтін жазады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұландардың көпшiлiгi oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды іріктейді. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып жинақы мәтін жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кeйбiр ұландар oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Оқылым және тыңдалым материалдарын өмірмен байланыстырады және тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып орфографиялық нормаға сай мәтін жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
-Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. -Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады - Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып орфографиялық нормаға сай жинақы мәтін жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Ұландар орындай алады: Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бесшатыр хан қорғаны, Әнші құм, шипажайлар, қонақүйлер, табиғат, археологиялық ескерткіштер. Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) мәтіннен негізгі ойды анықтауға бағытталған сұрақтар. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Еліміздің көрікті жерлері қай өңірде орналасқан? 2.Еліміздің қай жерлерін міндетті түрде көру керек деп ойлайсыңдар? 3. Елімізді көрікті ету үшін сендер қандай әрекет жасар едіңдер? . 4. Қазақстанның табиғаты неліктен сені қызықтырады? 5.Өз еліңнің көрікті жерлерін басқа елдермен салыстыра аласың ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Қазақстанның көрікті жерлерімен таныстыра отырып, туған жерге деген құрметін арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады және сұрақ қоя біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cабақтың басы: 2 мин 2 мин 1 мин 3 минут Сабақтың ортасы 2 минут 3 минут 3 минут 10 минут 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: Взвод командир орынбасарының баянатын қабылдаймын. Психологиялық ахуал орнату «Шаттық шеңбері» бойынша бір- біріне жақсы тілек айту. «Мазайка» әдісі арқылы топқа бөлу (қырқылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу) 1-топ Әдебиетшілер 2-топ Географтар 3-топ Тарихшылар
Әр топтан топ басшысын анықтап алып бағалау парақшасын таратып беремін. Дұрыс жауапты «+» , «-» белгілейді.
Үй тапсырмасын сұрау: Бір сөйлеммен тұжырымдама жаса әдісі.
Тыңдалымалды Алтынемел ұлттық саябағы туралы мәтінді тыңдатамын. Ұландар мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
Тыңдалатын мәтін: Алтынемел ұлттық саябағы Алматы облысы Кербұлақ және Панфилов аудандарында орналасқан. Жер көлемі - 520 мың гектар. Саябақ аумағында туристерді қатты қызықтыратын бірегей табиғи құрылымдар және байырғы тарих ескерткіштері орналасқан. Шатқалдарында ежелгі адамдардың тасқа қашап салған суреттерін көруге болады. Қапшағай мемлекеттік аңшылық шаруашылығы негізінде 1996 жылы құрылды Бақтың климаты қатаң континенттік, қысы суық, жазы ыстық. Жылдық жауын-шашын мөлшері 330 мм-ден аспайды. Қаңтардың орташа температурасы – 8,6°С, шілденің орташа температурасы 26°С. Қар аз түседі, ол жабайы жануарлардың қыстап шығуына қолайлы жағдай туғызады. Қазақстанның кең-байтақ жері әлі күнге дейін сыры ашылмаған, талай құпияларды бойына сақтап келе жатқан ерекше табиғатымен танымал. Тауды да, тасты да, шөлді де, көлі де бір арнаға сыйғыза алған табиғаттың құдіреттілігі мен қасиетін еріксіз мойындамасқа амал жоқ! Табиғат кешенін, археологиялық және тарихи-мәдени ескерткіштерді, өсімдіктер мен жануарлардың сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін сақтау мақсатында ұлттық табиғи саябақтар жұмыс істейді.Соның бірі – 1996 жылы құрылған «Алтынемел» мемлекеттік ұлттық табиғи саябағы. «Әнші құм» атты құмды төбені өз қамқорлығына алған Алтынемел ұлттық қорығы кезінде Шоқан Уәлихановтың Қашқария сапарында пана болған деседі. «Әнші құм» - Алматы облысының Кербұлақ ауданы жеріндегі Іле өзенінің аңғарын бойлай орналасқан Үлкен Қалқан тауы және Кіші Қалқан тауы етегіндегі құмды төбе. Алматы қаласынан 250 шақырым қашықтықта орналасқан. Биіктігі – 150 метр, Ені-3 км, Ұзындығы – 8 км. Қалқан тауларынан соғатын желдің бағыты үнемі өзгеріп отыруы нәтижесінде құм қоспасынан тұратын төбеге айналған. Екі жақтан соққан желдің әсерінен қозғалысқа келген кезде, одан кәдімгі сырнайдан шыққан таза ән ырғағына ұқсас әуезді дыбысты естуге болады. Шығыстан соққан желдің күші ұлғайған кезде биіктігі 150 метрлік құм таудың басына қарай шоғырланады. Осы кезде реактивті ұшақтың гүріліне ұқсайтын дыбыс естіледі. Бұл табиғат құбылысы көбіне түнде орын алады екен. 1 тапсырма Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі Жетекші сұрақтар: 1.Қандай суреттер көріп тұрсыңдар? 2.Қазақстанның көрікті, көркем жерлерін сақтау арқылы неге қол жеткізе аламыз? 3. Қазақстанның көрікті жерлерінің бірі Алтынемел ұлттық саябағы туралы не білдіңдер? 4.Тау жотасына не себепті «Алтынемел» деген атау берілген деп ойлайсыңдар? 5. «Әнші құм» туралы бұрын естігендерің, барып көргендерің бар ма? 6. «Әнші құмның» құпиясын ашқыларың келе ме?
Мақсаты: Ұландармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсаттарын анықтау; ұландардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау.
Дескриптор: - мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды;
Бағалау: «Қолтаңба» арқылы өзара бағалайды : әрбір дұрыс жауап берген оқушыларға стикер таратып отырамын. Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.
2 тапсырма «Тыңдап отырған үштік» әдіісі
Әдебиетшілер
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |