Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстандағы көрікті жерлер

    Лексикография

    Мектеп: Кеңес Одағының Батыры Сабыр Рахымов атындағы

    Шымкент республикалық «Жас ұлан» мектебі


    Күні: 04.11.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Э.Е.Байжанова

    Сынып: 10 Е

    Қатысқан оқушылар саны: 12

    Қатыспағандар:12

    Сабақтың тақырыбы

    Алтынемел ұлттық саябағы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    10.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

    10.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

    10.4.1.1 . Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

    Сабақтың

    мақсаттары

    Бaрлық ұландар oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, сөйлемдерді іріктей отырып мәтін жазады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді ажыратады.


    Ұландардың көпшiлiгi oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды іріктейді. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып жинақы мәтін жазады.


    Кeйбiр ұландар oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Оқылым және тыңдалым материалдарын өмірмен байланыстырады және тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып орфографиялық нормаға сай мәтін жазады.


    Бағалау критерийлері

    -Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

    -Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады

    - Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып орфографиялық нормаға сай жинақы мәтін жазады.



    Тілдік мақсаттар

    Ұландар орындай алады:

    Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бесшатыр хан қорғаны, Әнші құм, шипажайлар, қонақүйлер, табиғат, археологиялық ескерткіштер.

    Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) мәтіннен негізгі ойды анықтауға бағытталған сұрақтар.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Еліміздің көрікті жерлері қай өңірде орналасқан?

    2.Еліміздің қай жерлерін міндетті түрде көру керек деп ойлайсыңдар?

    3. Елімізді көрікті ету үшін сендер қандай әрекет жасар едіңдер? .

    4. Қазақстанның табиғаты неліктен сені қызықтырады?

    5.Өз еліңнің көрікті жерлерін басқа елдермен салыстыра аласың ба?



    Сабақта қамтылатын құндылықтар

    Қазақстанның көрікті жерлерімен таныстыра отырып, туған жерге деген құрметін арттыру

    Пәнаралық байланыс

    География, тарих


    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ,

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Мәтіннің тақырыбын анықтай алады және сұрақ қоя біледі.


    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дерек көздер

    Cабақтың басы:



    2 мин




    2 мин





















    1 мин















    3 минут




    Сабақтың ортасы

    2 минут
















































    3 минут




























    3 минут



































    10 минут
























    5 минут


    Прямоугольник 1 Прямоугольник 4

    Ұйымдастыру кезеңі: Взвод командир орынбасарының баянатын қабылдаймын.



    Психологиялық ахуал орнату

    «Шаттық шеңбері» бойынша бір- біріне жақсы тілек айту.



    «Мазайка» әдісі арқылы топқа бөлу (қырқылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу)

    1-топ Әдебиетшілер

    2-топ Географтар

    3-топ Тарихшылар



    Әр топтан топ басшысын анықтап алып бағалау парақшасын таратып беремін.

    Дұрыс жауапты «+» , «-» белгілейді.

    Оқу

    шының аты-жөні

    Үй тапсыр

    масы

    №1

    Ой қозғау

    №2

    Тыңдап отырған үштік

    №3 Шебер жазушы

    №4

    Құпия конверт




















































    Үй тапсырмасын сұрау: Бір сөйлеммен тұжырымдама жаса әдісі.



    Тыңдалымалды

    Алтынемел ұлттық саябағы туралы мәтінді тыңдатамын. Ұландар мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.


    Тыңдалатын мәтін:

    Алтынемел ұлттық саябағы

    Алматы облысы Кербұлақ және Панфилов аудандарында орналасқан. Жер көлемі - 520 мың гектар. Саябақ аумағында туристерді қатты қызықтыратын бірегей табиғи құрылымдар және байырғы тарих ескерткіштері орналасқан. Шатқалдарында ежелгі адамдардың тасқа қашап салған суреттерін көруге болады. Қапшағай мемлекеттік аңшылық шаруашылығы негізінде 1996 жылы құрылды

    Бақтың климаты қатаң континенттік, қысы суық, жазы ыстық. Жылдық жауын-шашын мөлшері 330 мм-ден аспайды. Қаңтардың орташа температурасы – 8,6°С, шілденің орташа температурасы 26°С. Қар аз түседі, ол жабайы жануарлардың қыстап шығуына қолайлы жағдай туғызады.

    Қазақстанның кең-байтақ жері әлі күнге дейін сыры ашылмаған, талай құпияларды бойына сақтап келе жатқан ерекше табиғатымен танымал. Тауды да, тасты да, шөлді де, көлі де бір арнаға сыйғыза алған табиғаттың құдіреттілігі мен қасиетін еріксіз мойындамасқа амал жоқ!

    Табиғат кешенін, археологиялық және тарихи-мәдени ескерткіштерді, өсімдіктер мен жануарлардың сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін сақтау мақсатында ұлттық табиғи саябақтар жұмыс істейді.Соның бірі – 1996 жылы құрылған «Алтынемел» мемлекеттік ұлттық табиғи саябағы. «Әнші құм» атты құмды төбені өз қамқорлығына алған Алтынемел ұлттық қорығы кезінде Шоқан Уәлихановтың Қашқария сапарында пана болған деседі.

    «Әнші құм» - Алматы облысының Кербұлақ ауданы жеріндегі Іле өзенінің аңғарын бойлай орналасқан Үлкен Қалқан тауы және Кіші Қалқан тауы етегіндегі құмды төбе. Алматы қаласынан 250 шақырым қашықтықта орналасқан. Биіктігі – 150 метр, Ені-3 км, Ұзындығы – 8 км.

    Қалқан тауларынан соғатын желдің бағыты үнемі өзгеріп отыруы нәтижесінде құм қоспасынан тұратын төбеге айналған. Екі жақтан соққан желдің әсерінен қозғалысқа келген кезде, одан кәдімгі сырнайдан шыққан таза ән ырғағына ұқсас әуезді дыбысты естуге болады. Шығыстан соққан желдің күші ұлғайған кезде биіктігі 150 метрлік құм таудың басына қарай шоғырланады. Осы кезде реактивті ұшақтың гүріліне ұқсайтын дыбыс естіледі. Бұл табиғат құбылысы көбіне түнде орын алады екен.

    1 тапсырма

    Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі

    Жетекші сұрақтар:

    1.Қандай суреттер көріп тұрсыңдар?

    2.Қазақстанның көрікті, көркем жерлерін сақтау арқылы неге қол жеткізе аламыз?

    3. Қазақстанның көрікті жерлерінің бірі Алтынемел ұлттық саябағы туралы не білдіңдер?

    4.Тау жотасына не себепті «Алтынемел» деген атау берілген деп ойлайсыңдар?

    5. «Әнші құм» туралы бұрын естігендерің, барып көргендерің бар ма?

    6. «Әнші құмның» құпиясын ашқыларың келе ме?



    Мақсаты: Ұландармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсаттарын анықтау; ұландардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау.


    Дескриптор:

    - мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды;


    Бағалау: «Қолтаңба» арқылы өзара бағалайды : әрбір дұрыс жауап берген оқушыларға стикер таратып отырамын.

    Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.



    2 тапсырма

    «Тыңдап отырған үштік» әдіісі


    Әдебиетшілер



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байжанова Эльмира Ендибаевна
    12 Желтоқсан 2020
    843
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Алтынемел ұлттық саябағы 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Алтынемел ұлттық саябағы 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, сөйлемдерді іріктей отырып мәтін жазады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді ажыратады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстандағы көрікті жерлер

    Лексикография

    Мектеп: Кеңес Одағының Батыры Сабыр Рахымов атындағы

    Шымкент республикалық «Жас ұлан» мектебі


    Күні: 04.11.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Э.Е.Байжанова

    Сынып: 10 Е

    Қатысқан оқушылар саны: 12

    Қатыспағандар:12

    Сабақтың тақырыбы

    Алтынемел ұлттық саябағы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    10.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

    10.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

    10.4.1.1 . Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

    Сабақтың

    мақсаттары

    Бaрлық ұландар oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды, сөйлемдерді іріктей отырып мәтін жазады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді ажыратады.


    Ұландардың көпшiлiгi oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды іріктейді. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып жинақы мәтін жазады.


    Кeйбiр ұландар oрындaй aлaды: мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

    Оқылым және тыңдалым материалдарын өмірмен байланыстырады және тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып орфографиялық нормаға сай мәтін жазады.


    Бағалау критерийлері

    -Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

    -Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады

    - Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді қатыстыра отырып орфографиялық нормаға сай жинақы мәтін жазады.



    Тілдік мақсаттар

    Ұландар орындай алады:

    Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бесшатыр хан қорғаны, Әнші құм, шипажайлар, қонақүйлер, табиғат, археологиялық ескерткіштер.

    Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) мәтіннен негізгі ойды анықтауға бағытталған сұрақтар.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Еліміздің көрікті жерлері қай өңірде орналасқан?

    2.Еліміздің қай жерлерін міндетті түрде көру керек деп ойлайсыңдар?

    3. Елімізді көрікті ету үшін сендер қандай әрекет жасар едіңдер? .

    4. Қазақстанның табиғаты неліктен сені қызықтырады?

    5.Өз еліңнің көрікті жерлерін басқа елдермен салыстыра аласың ба?



    Сабақта қамтылатын құндылықтар

    Қазақстанның көрікті жерлерімен таныстыра отырып, туған жерге деген құрметін арттыру

    Пәнаралық байланыс

    География, тарих


    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ,

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Мәтіннің тақырыбын анықтай алады және сұрақ қоя біледі.


    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дерек көздер

    Cабақтың басы:



    2 мин




    2 мин





















    1 мин















    3 минут




    Сабақтың ортасы

    2 минут
















































    3 минут




























    3 минут



































    10 минут
























    5 минут


    Прямоугольник 1 Прямоугольник 4

    Ұйымдастыру кезеңі: Взвод командир орынбасарының баянатын қабылдаймын.



    Психологиялық ахуал орнату

    «Шаттық шеңбері» бойынша бір- біріне жақсы тілек айту.



    «Мазайка» әдісі арқылы топқа бөлу (қырқылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу)

    1-топ Әдебиетшілер

    2-топ Географтар

    3-топ Тарихшылар



    Әр топтан топ басшысын анықтап алып бағалау парақшасын таратып беремін.

    Дұрыс жауапты «+» , «-» белгілейді.

    Оқу

    шының аты-жөні

    Үй тапсыр

    масы

    №1

    Ой қозғау

    №2

    Тыңдап отырған үштік

    №3 Шебер жазушы

    №4

    Құпия конверт




















































    Үй тапсырмасын сұрау: Бір сөйлеммен тұжырымдама жаса әдісі.



    Тыңдалымалды

    Алтынемел ұлттық саябағы туралы мәтінді тыңдатамын. Ұландар мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.


    Тыңдалатын мәтін:

    Алтынемел ұлттық саябағы

    Алматы облысы Кербұлақ және Панфилов аудандарында орналасқан. Жер көлемі - 520 мың гектар. Саябақ аумағында туристерді қатты қызықтыратын бірегей табиғи құрылымдар және байырғы тарих ескерткіштері орналасқан. Шатқалдарында ежелгі адамдардың тасқа қашап салған суреттерін көруге болады. Қапшағай мемлекеттік аңшылық шаруашылығы негізінде 1996 жылы құрылды

    Бақтың климаты қатаң континенттік, қысы суық, жазы ыстық. Жылдық жауын-шашын мөлшері 330 мм-ден аспайды. Қаңтардың орташа температурасы – 8,6°С, шілденің орташа температурасы 26°С. Қар аз түседі, ол жабайы жануарлардың қыстап шығуына қолайлы жағдай туғызады.

    Қазақстанның кең-байтақ жері әлі күнге дейін сыры ашылмаған, талай құпияларды бойына сақтап келе жатқан ерекше табиғатымен танымал. Тауды да, тасты да, шөлді де, көлі де бір арнаға сыйғыза алған табиғаттың құдіреттілігі мен қасиетін еріксіз мойындамасқа амал жоқ!

    Табиғат кешенін, археологиялық және тарихи-мәдени ескерткіштерді, өсімдіктер мен жануарлардың сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін сақтау мақсатында ұлттық табиғи саябақтар жұмыс істейді.Соның бірі – 1996 жылы құрылған «Алтынемел» мемлекеттік ұлттық табиғи саябағы. «Әнші құм» атты құмды төбені өз қамқорлығына алған Алтынемел ұлттық қорығы кезінде Шоқан Уәлихановтың Қашқария сапарында пана болған деседі.

    «Әнші құм» - Алматы облысының Кербұлақ ауданы жеріндегі Іле өзенінің аңғарын бойлай орналасқан Үлкен Қалқан тауы және Кіші Қалқан тауы етегіндегі құмды төбе. Алматы қаласынан 250 шақырым қашықтықта орналасқан. Биіктігі – 150 метр, Ені-3 км, Ұзындығы – 8 км.

    Қалқан тауларынан соғатын желдің бағыты үнемі өзгеріп отыруы нәтижесінде құм қоспасынан тұратын төбеге айналған. Екі жақтан соққан желдің әсерінен қозғалысқа келген кезде, одан кәдімгі сырнайдан шыққан таза ән ырғағына ұқсас әуезді дыбысты естуге болады. Шығыстан соққан желдің күші ұлғайған кезде биіктігі 150 метрлік құм таудың басына қарай шоғырланады. Осы кезде реактивті ұшақтың гүріліне ұқсайтын дыбыс естіледі. Бұл табиғат құбылысы көбіне түнде орын алады екен.

    1 тапсырма

    Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі

    Жетекші сұрақтар:

    1.Қандай суреттер көріп тұрсыңдар?

    2.Қазақстанның көрікті, көркем жерлерін сақтау арқылы неге қол жеткізе аламыз?

    3. Қазақстанның көрікті жерлерінің бірі Алтынемел ұлттық саябағы туралы не білдіңдер?

    4.Тау жотасына не себепті «Алтынемел» деген атау берілген деп ойлайсыңдар?

    5. «Әнші құм» туралы бұрын естігендерің, барып көргендерің бар ма?

    6. «Әнші құмның» құпиясын ашқыларың келе ме?



    Мақсаты: Ұландармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсаттарын анықтау; ұландардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау.


    Дескриптор:

    - мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды;


    Бағалау: «Қолтаңба» арқылы өзара бағалайды : әрбір дұрыс жауап берген оқушыларға стикер таратып отырамын.

    Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.



    2 тапсырма

    «Тыңдап отырған үштік» әдіісі


    Әдебиетшілер



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 10 сынып
    12.12.2020
    843
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байжанова Эльмира Ендибаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации