Ұйымдастыру
кезеңі: Взвод командир орынбасарының
баянатын қабылдаймын.
Психологиялық ахуал
орнату
«Шаттық шеңбері» бойынша бір-
біріне жақсы тілек айту.
«Мазайка» әдісі арқылы
топқа бөлу (қырқылған суреттерді
құрастыру арқылы топқа
бөлу)
1-топ Әдебиетшілер
2-топ Географтар
3-топ Тарихшылар


Әр топтан топ басшысын анықтап
алып бағалау парақшасын таратып беремін.
Дұрыс жауапты «+» , «-»
белгілейді.
Оқу
шының
аты-жөні
|
Үй
тапсыр
масы
|
№1
Ой
қозғау
|
№2
Тыңдап отырған
үштік
|
№3 Шебер
жазушы
|
№4
Құпия
конверт
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау: Бір сөйлеммен тұжырымдама жаса
әдісі.
Тыңдалымалды
Алтынемел ұлттық саябағы
туралы мәтінді тыңдатамын. Ұландар
мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып,
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтайды.
Тыңдалатын
мәтін:
Алтынемел ұлттық
саябағы
Алматы облысы Кербұлақ және Панфилов аудандарында орналасқан.
Жер көлемі - 520 мың гектар. Саябақ аумағында туристерді қатты
қызықтыратын бірегей табиғи құрылымдар және байырғы тарих
ескерткіштері орналасқан. Шатқалдарында ежелгі адамдардың тасқа
қашап салған суреттерін көруге болады. Қапшағай мемлекеттік
аңшылық шаруашылығы негізінде 1996 жылы
құрылды
Бақтың климаты қатаң
континенттік, қысы суық, жазы ыстық. Жылдық жауын-шашын мөлшері 330
мм-ден аспайды. Қаңтардың орташа температурасы – 8,6°С, шілденің
орташа температурасы 26°С. Қар аз түседі, ол жабайы жануарлардың
қыстап шығуына қолайлы жағдай
туғызады.
Қазақстанның кең-байтақ жері
әлі күнге дейін сыры ашылмаған, талай құпияларды бойына сақтап келе
жатқан ерекше табиғатымен танымал. Тауды да, тасты да, шөлді де,
көлі де бір арнаға сыйғыза алған табиғаттың құдіреттілігі мен
қасиетін еріксіз мойындамасқа амал жоқ!
Табиғат кешенін, археологиялық
және тарихи-мәдени ескерткіштерді, өсімдіктер мен жануарлардың
сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін сақтау
мақсатында ұлттық табиғи саябақтар жұмыс істейді.Соның бірі – 1996
жылы құрылған «Алтынемел» мемлекеттік ұлттық табиғи саябағы. «Әнші
құм» атты құмды төбені өз қамқорлығына алған Алтынемел ұлттық
қорығы кезінде Шоқан Уәлихановтың Қашқария сапарында пана болған
деседі.
«Әнші құм» - Алматы облысының
Кербұлақ ауданы жеріндегі Іле өзенінің аңғарын бойлай орналасқан
Үлкен Қалқан тауы және Кіші Қалқан тауы етегіндегі құмды төбе.
Алматы қаласынан 250 шақырым қашықтықта орналасқан. Биіктігі – 150
метр, Ені-3 км, Ұзындығы – 8 км.
Қалқан тауларынан соғатын
желдің бағыты үнемі өзгеріп отыруы нәтижесінде құм қоспасынан
тұратын төбеге айналған. Екі жақтан соққан желдің әсерінен
қозғалысқа келген кезде, одан кәдімгі сырнайдан шыққан таза ән
ырғағына ұқсас әуезді дыбысты естуге болады. Шығыстан соққан желдің
күші ұлғайған кезде биіктігі 150 метрлік құм таудың басына қарай
шоғырланады. Осы кезде реактивті ұшақтың гүріліне ұқсайтын дыбыс
естіледі. Бұл табиғат құбылысы көбіне түнде орын алады
екен.
1
тапсырма
Белсенді оқу
әдісі: «Ой қозғау»
әдісі
Жетекші
сұрақтар:
1.Қандай суреттер көріп
тұрсыңдар?
2.Қазақстанның көрікті,
көркем жерлерін сақтау арқылы неге қол жеткізе
аламыз?
3. Қазақстанның көрікті
жерлерінің бірі Алтынемел ұлттық
саябағы туралы не
білдіңдер?
4.Тау жотасына не себепті
«Алтынемел» деген атау берілген деп
ойлайсыңдар?
5. «Әнші құм» туралы бұрын
естігендерің, барып көргендерің бар ма?
6. «Әнші құмның» құпиясын
ашқыларың келе ме?
Мақсаты: Ұландармен бірге сабақ
мақсаттарын, оқу мақсаттарын анықтау; ұландардың «жақын арадағы
даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді
анықтау.
Дескриптор:
-
мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып,
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтайды;
Бағалау:
«Қолтаңба» арқылы өзара бағалайды : әрбір
дұрыс жауап берген оқушыларға стикер
таратып отырамын.
Дескриптор негізінде кері
байланыс беремін.
2
тапсырма
«Тыңдап отырған үштік»
әдіісі
Әдебиетшілер

|