Сабақтың
барысы:
Сабақтың
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі: 2
минут
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
кезеңі: 5 минут
III. Үй тапсырмасын бекіту
3 минут
IV. Жаңа сабақ 20
минут
V. Жаңа сабақты бекіту 5
минут
VI. Үйге тапсырма 3
минут
VI. Бағалау 2
минут
VII. Күтілетін
нәтиже
Сабақ барысы:
I Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу
Сыныпты
түгелдеу
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Психологииялық
дайындық:
Ойға толсын
санамыз,
Бестік болсын
бағамыз.
Баласындай бір
үйдің,
Тату болсын
арамыз.
Оқушылармен «Шаттық шеңбер»
жасап, оқушылар бір біріне жылулық сыйлап, тілек
айтады.
Оқушыларды топқа бөлу:
суреттер арқылы бөлінеді.
І топ:
«Қанжар»
ІІ топ:
«Сауыт»
ІІІ топ:
«Жыға»
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
«Махамбет пен Жақия» туралы үш
топқа бөліп берілген оқушылардан сұрау.Тақырыпқа байланысты
Жәңгірхан, Махамбет, Исатай батырларды ізденіс жұмысына берілген
ІІІ топта қорғап шықты.
Топты кесте арқылы
бағалау.
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Шығармашылық
тапсырма
|
Жаңа
сабақ
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
ІҮ. Жаңа
сабақ
Оқушыларға экраннан
«Сөзжұмбақ» көрсету арқылы жаңа сабақты
бастау.
Балалар ортада қандай сөз
шықты?
Олай болса, бүгінгі өтетін
тақырыбым «Амангелді батыр» туралы. Батыр туралы оқушыларға
бейнетаспа көрсетіледі.
Оқушылардан батырлар туралы
қайталап сұрау.
Бүгін біздің жаңа сабағымыз
«Амангелді батырым» өлеңі.
Бұл өлеңнің авторы Нұрпейіс
Байғанин жазған екен. Олай болса автор туралы экранға назар
аударайық. Оқушыларға бейнетаспа көрсетіледі. Балалар біз өлеңнің
авторымен таныстық. Енді өлеңді мәнерлеп оқыдық. Балалардан өлең не
туралы айтылғанын сұрау.
Дәптермен
жұмыс
Сергіту
сәті «Мен қазақпын» әні
орындалады.
Ал, балалар суретте нені көріп
тұрмыз?
Суретті салған кім
екен?
Ә. Қастеев бейнетаспа
көрсетіледі. Оқушыларға Ә.Қастеевтің суретімен
таныстыру.
Бұл кісінің басқа да салған
суреттері өте көп екен.
Ү. Жаңа сабақты
бекіту.
Оқушылардың алдында түрлі
түсті қағаздар жатыр. Жақсы көңіл күйі болса жасыл түсті алып.
Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Не білдім? ойынымен жүрекшеге жазып,
сөздерін айтып қорғап шығады.
Оқушылар қосымша «Батырлар»
туралы 1-2 мақалдан сұрап, білімдерін
толықтырады.
ҮІ. Үйге
тапсырма.
«Амангелді батырым» жатқа
айту
Сурет бойынша әңгіме
құрау.
ҮІІ. Оқушылардың білімін
бағалау.
Сабаққа белсене қатысқан
оқушыларды Амангелді батырдың сауытымен
бағалау.
ҮІІІ. Күтілетін
нәтиже.
Өлең мазмұнын толық
түсіну.
|