Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Андрон мәдениеті 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6-сынып. Ежелгі Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §19-20. Андрон мәдениеті.
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Андронов мәдениеті туралы толық мәлімет беру
Дамытушылық:.Оқушылардың материалды тұжырымдап аяқтап, жүйелі ойлау, өздігінен жұмыс істеу білу дағдыларын дамытады.
Тәрбиелік: Білімділікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: СТО, топтық, «Домино»,сұрақ-жауап.
Көрнекілік: слайд,видео «андроновская культура»,ватманы,маркеры.
Ресурстар: ватман,маркер,түсті қағаздардың кескіндемесі.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: а)Амандасу;оқушыларды түгелдеу.1мин
ІІ. Сыныпты 4 топқа бөлу:келіндер. Түрлі түсті қағаз қындысымен.(Оқушылар өздеріне үнаған түсті тандап топ бөп отырады.Топ басшыларын тағайындау.2 мин.
ІІІ.Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы тексере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашу;
Миыға шабуыл: Ауызша сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашу;10 мин.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
А Н Д Р О Н М Ә Д Е Н И Е Т І
1.Б.з.б 2 мыңжылдық –б.з.б 1 мыңжылдық аралығын қамтыған дәуір (қола)
2. Шығыс Қазақстанда Нарым мен Қалба кен орнында қанша тонна қалайы шығарылған (1100).
3.Қоладан жасалған бұйымдар, неден жасалған еңбек құралдарын ығыстырды
(тастан және мыстан).
4.Қазақстан аумағында ең жақсы зерттелген аймақ (Орталық Қазақстан).
5.Орталық Қазақстан жеріндегі қола дәуірі неше кезеңге бөлінеді (үш кезенге)
6.Ерте қола қай ғасырлар аралығын қамтиды (б.з.б.XVIII-б.з.б.XVI)
7.Орта қола (б.з.б.XVI-XIIғғ.)
8.Кейінгі қола (б.з.б. XII-VIII ғғ.)
9.Жезказған өңірінен қанша тонна кен өндірілген одан қанша тонна мыс қорытылған.(100 мың тонна).
10.Қоладан жасалған құрал-саймандар (балта,шот,қашау).
11.Қай ғалымның есебі бойынша көне заманда Жезказғаннан 1 млн тонна кен өндірілді (Сәтбаев).
12.Мыс кеніне қалайы қосу арқылы Өндірілетін металл (қола)
13.Қола дәуірінде мыс кендері қай жерде өндірілді? (Жезказған,Зарьян).
14.Қазақстанда қола дәуірінің басталған мерзімі.(б.з.б.2 мыңыншы жылдық).
15.Мыспен салыстырғанда қоланың артықшылығы болды.Оның өзгешілігі қандай?
(өзі қатты,балқыту температурасы төмен,түсі алтын сияқты).
Дұрыс жауаптар айтылып болған соң сандардың астында әріптер шығыды оқушылар оқиды: «Андрон мәдениеті».кандай сөз шықтыы.
IV.Видео «Андроновская культура»2 мин.
Ия, балалар бүгінгі біздің сабағымыз Андрон мәдениеті деп аталады.
Ой шақыру.Мәдениет дегеніміз не?түсіндірме айтылып кетеді.2 мин.
-Ендіше бүгінгі сабағымыздың мақсатымызды бірлесіп анықтап алайық.
Мұғалім маркермен ватманға оқушылардың бүгінгі сабақта не білгілері келеді екендігін анықтап алады.(Андрон мәдениеті туралы мәлемет,қоныстары,кәсібі мен тұрмысы,Андрон мәдениетінің таралу аймақтары ).
Әр топқа тапсырмалар беріледі:27. 8 мин. (32)
1-топ.
А) Андрон мәдениеті туралы мәлемет.61-62 бет.Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтің 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
2-топ.
Ә) Андрондықтардың қонысы,кәсібі мен тұрмысы.63-64 бет.
Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтің 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 3 минут.
3-топ.
Б) Андрондықтардың баспаналары.64 бет.
Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтің 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
4-топ.
В) Андрон мәдениетінің таралу аймақтары.Алакөл мәдениеті,Федоров мәдениетінің ескерткіштері.
Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтің 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
V.Әр топ постерлерін қорғайды.3 минуттан.
VI. Видео ролик «Андроновская культура».2 мин.
VII. «Домино» әдісі. (5 сұрақ).
VIII.Рефлексия.(Тақтада білім ағашы салынып тұрады оқушылар стикерге сабаққа өз бағаларын беріп кетеді.
IX.Бағалау.Топ басшылары бағалайды.
Оқушыныңаты-жөні |
“5” теорияныөте жақсыбіледі |
“4” бағасы – практикалық /машықтану жұмысы |
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес) қате жіберілсе. |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
X.Үйге: П 19-20 оқу,к/картамен жұмыс жасау.
Ақмола облысы
№12 орта мектебі
Тақырыбы: Андрон мәдениеті
(6-сынып ашық сабақ)
Көкшетау 2018ж.
1 Тапсырма
Еуразия даласындағы қола дәуірінің жетістіктері........... .......................... деп аталады. Осы мәдениеттің алғашқы ескерткіштері.............. ........ деген селоның маңынан табылған. Бұл село Сібірдегі........... .......... қаласының жанында орналасқан. Сондай – ақ ғалымдар Орталық Қазақстан аумағынан қола дәуіріне тән...... қонысты,...... обаны зерттеді. Қоныстардың маңындағы егістікке..........,..............,............. еккен.
1 Тапсырма
Еуразия даласындағы қола дәуірінің жетістіктері........... .......................... деп аталады. Осы мәдениеттің алғашқы ескерткіштері.............. ........ деген селоның маңынан табылған. Бұл село Сібірдегі........... .......... қаласының жанында орналасқан. Сондай – ақ ғалымдар Орталық Қазақстан аумағынан қола дәуіріне тән...... қонысты,...... обаны зерттеді. Қоныстардың маңындағы егістікке..........,..............,............. еккен.
1 Тапсырма
Еуразия даласындағы қола дәуірінің жетістіктері........... .......................... деп аталады. Осы мәдениеттің алғашқы ескерткіштері.............. ........ деген селоның маңынан табылған. Бұл село Сібірдегі........... .......... қаласының жанында орналасқан. Сондай – ақ ғалымдар Орталық Қазақстан аумағынан қола дәуіріне тән...... қонысты,...... обаны зерттеді. Қоныстардың маңындағы егістікке..........,..............,............. еккен.
1 Тапсырма
Еуразия даласындағы қола дәуірінің жетістіктері........... .......................... деп аталады. Осы мәдениеттің алғашқы ескерткіштері.............. ........ деген селоның маңынан табылған. Бұл село Сібірдегі........... .......... қаласының жанында орналасқан. Сондай – ақ ғалымдар Орталық Қазақстан аумағынан қола дәуіріне тән...... қонысты,...... обаны зерттеді. Қоныстардың маңындағы егістікке..........,..............,............. еккен.
1 Тапсырма
Еуразия даласындағы қола дәуірінің жетістіктері........... .......................... деп аталады. Осы мәдениеттің алғашқы ескерткіштері.............. ........ деген селоның маңынан табылған. Бұл село Сібірдегі........... .......... қаласының жанында орналасқан. Сондай – ақ ғалымдар Орталық Қазақстан аумағынан қола дәуіріне тән...... қонысты,...... обаны зерттеді. Қоныстардың маңындағы егістікке..........,..............,............. еккен.
1 Тапсырма
Еуразия даласындағы қола дәуірінің жетістіктері........... .......................... деп аталады. Осы мәдениеттің алғашқы ескерткіштері.............. ........ деген селоның маңынан табылған. Бұл село Сібірдегі........... .......... қаласының жанында орналасқан. Сондай – ақ ғалымдар Орталық Қазақстан аумағынан қола дәуіріне тән...... қонысты,...... обаны зерттеді. Қоныстардың маңындағы егістікке..........,..............,............. еккен.
1-топ.
А) Андрон мәдениеті туралы мәлемет.61-62 бет.Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтін 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
2-топ.
Ә) Андрондықтардың қонысы,кәсібі мен тұрмысы.63-64 бет.
Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтін 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
3-топ.
Б) Андрондықтардың баспаналары.64 бет.
Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтін 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
4-топ.
В) Андрон мәдениетінің таралу аймақтары.Алакөл мәдениеті,Федоров мәдениетінің ескерткіштері.
Барлық жұмысқа 5 мин.
1/ Оқимыз мәтін 2/ талдау 3/ постерге салу яғни қағазға түсіру ойларынды.
Постерді қорғау 2 минут.
1. “5” бағасы – бір қате
немесе жұмыс қатесіз
орындалса.
2. “4” бағасы – жұмыста 2(екі) не 3(үш) қате
жіберілсе.
3.
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес)
қатежіберілсе.
Оқушыныңаты-жөні |
“5”теорияныөте жақсыбіледі |
“4” бағасы – практикалық /машықтану жұмысы |
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес) қате жіберілсе. |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
IX.Бағалау.Топ басшылары бағалайды.
Оқушыныңаты-жөні |
“5” теорияныөте жақсыбіледі |
“4” бағасы – практикалық /машықтану жұмысы |
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес) қате жіберілсе. |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
Оқушыныңаты-жөні |
“5” теорияныөте жақсыбіледі |
“4” бағасы – практикалық /машықтану жұмысы |
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес) қате жіберілсе. |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
IX.Бағалау.Топ басшылары бағалайды.
Оқушыныңаты-жөні |
“5” теорияныөте жақсыбіледі |
“4” бағасы – практикалық /машықтану жұмысы |
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес) қате жіберілсе. |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
IX.Бағалау.Топ басшылары бағалайды.
Оқушыныңаты-жөні |
“5” теорияныөте жақсыбіледі |
“4” бағасы – практикалық /машықтану жұмысы |
“3” бағасы – жұмыста 4-5(төрт-бес) қате жіберілсе. |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|