Еришова Лязат Жалгасовна, қазақ
тілі пәнінің мұғалімі
«Аманқарағай ауылдық округінің
әкімі аппараты» ММ
«Бөбек» Аманқарағай бөбекжай –
бақшасы» МКҚК
Қостанай қаласы, Аманқарағай
ауылы
Қазақ тілі пәні бойынша
«Жануарлар қыста» тақырыбына сабақ жоспары
Өткізу күні: 23.11.2020
жыл
Білім беру саласы:
«Коммуникация»
Бөлімі: қазақ
тілі
Дамыту: Эмоциональдік
құзыреттілік, Ақпараттық құзыреттілік.
Өтпелі тақырып: «Аңдар қысқа
қалай дайындалады »
Тақырыбы:
«Аңдар
қыста»
Мақсаты: Балаларға бірлесе
іздестіру арқылы ойын қызметі процесінде шығармашылық қабілеттерін
дамыту үшін жағдай жасау, қазақ тілі сөздік қорын
молайту.
Ресурстармен қамтамасыз ету:
интерактивтік тақта, қағаз, қарындар.
Көрнекі-құралдар: аңдардың
суреттері мен іздері бар карточкалар
Көптілдік:
Сәлеметсіздер ме –Здравствуйте
- hello
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
барысы:
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Балалар таңғы шеңберге
тұрады.
Армысың, алтын
күн!
Армысың, көк
аспан!
Армысың, жан
досым!
Армысың,
апайым!
/экрандағы
сурет/
-
Сәлеметсіздер ме –Здравствуйте
– hello, балалар!
-
Сабағымызды бастамас бұрын
артикулярлық жаттығуды жасап алайқ. Экранға қарап қайталаймыз! /
ребята смотрим на экран и делаем артикуляционную
гимнастику/
-
ЖАРАЙСЫҢДАР!
2.Негізгі
бөлім:
Тәрбиеші: Балалар, қазір
қандай жыл мезгілі?
Дұрыс, күз. А если посмотрим в
окно, что мы видим? Правильно наулице лежит снег. / Дұрыс, далада
қар жатыр/ потому что сейчас уже поздняя осень, значит не за
горами зима, ребята. А это значит, что нужно готовиться к зиме. К
зиме готовятся не только люди, но и звери. Как на
казахском языке
будет зверь – АҢ – звери – АҢДАР /повторяем
хором/.
А чтобы узнать какие звери
обитают в зимнем лесу / ҚЫСҚЫ ОРМАНДА – повторяем хором/, мы
долны будем отгадать загадки /
ЖҰМБАҚ ШЕШЕМІЗ
/
-
Зверь ушастый, летом серый,
А зимою снежно-белый.
Я его не испугался
Целый час за ним гонялся…
ДҰРЫС ОЛ
ҚОЯН
-Міне балалар сендердің алдында
қоянның суретерті, қоян жазда және қыста. Қандай айырмашылық бар?
Қарандаршы! Дұрыс, қоян тонын ауыстырып алыпты. Жаңа ақ тон киіпті.
Не үшін? Қалай ойлайсыңдар?
2)
Всех зверей она хитрей,
Шубка рыжая на ней.
Пышный хвост – ее краса
Этот
зверь лесной - … ДҰРЫС,
ТҮЛКІ
-Қарандаршы, балалар түлкі де
өзіне жаңа тон киіпті. Түсі өзгерді ма? Жаңа тоны қандай? Құйрығы
қандай?
3)
Кто по
ёлке ловко скачет,
И
взлетает на дубы?
Кто
в дупле орешки прячет,
Сушит на зиму грибы? ДҰРЫС,
ТИІН
-Қарандаршы, балалар, тиін де
өзіне жаңа тон киіпті. Түсі өзгерді ма? Жаңа тоны қандай? Құйрығы
қандай? И ещё,
она в отличии от многих зверей делает себе припасы
на зиму. Сушит грибы, заготавливает орешки.
4) Серый я, живу в
лесу.
Знаю рыжую
лису.
Песню грусную
тяну
Громко вою на
луну . ҚАСҚЫР –
ВОЛК
-Қарандар, балалар, ол да қысқа
дайындалған.
5)
Трав копытами касаясь,
Ходит по лесу красавец,
Ходит смело и легко,
Рога
раскинув широко. БҰҒЫ –
ОЛЕНЬ
-Міне, қараңдаршы. Бұғы қалай
өзгерді?
Баллар, айтыңдаршы, қысқы
орманда барлық аңдарды көруге болады ма? Дұрыс, жоқ. Мысалы, аюды
қысқы орманда кездесе алмайсыңдар? Неге? Ия,ол қыста ұйықтайды.
Бірақ, ол да алдын-ала дайындалады. Күзде ол көп тамақ жиді. Өзіне
май жинайды. Сол май оған қыста энергия береді. Солай ол көктемге
дейін ұйықтайды.
Мыне баллар, аюдың
опаны
-Өте
жақсы!
ЕНДІ ДЕНЕМІЗДІ СЕРГЕТІН
АЛАЙЫҚ
ТАМАША!
Баллар, ал қысты орманда біз
аңдарды қалай таба аламыз? Әрине, ісдерінен табамыз. Қазір біз
аңдардың іздері қандай болытынын қараймыз. Және еске сақтауға
тырысамыз. Эктарға назар аударайық.
Экранға шығарып
көрсету.
Ал енді тапсырма, алдарындағы
карточкаларда аңдар мен іздері салыгған. Сендер сызықша арқылы
аңдарды өз іздерімен қосу керек.
Тамаша,
балалар!
Енді бүгінгі сабақтың жаңа
сөздерін қайталап шығайқ.
Қысқы орман – зимний
лес
Қоян –
заяц
Түлкі –
лиса
Тиін –
белка
Қасқыр –
волк
Бұғы –
олень
Аю –
медведь
Із –
след
Келесі сабаққа дейін осы
сөздерді жаттау керек.
Осымен сабағымыз
аяқталды.
САУ БОЛЫҢДАР!
ДОСВИДАНЬЯ!