Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал тудыру. Оқушыларды тақырыпқа байланысты түрлі түсті стикерге жазылған сөздер арқылы 3топқа топтастыру 1топ Ақ Орда 2 топ Орда Ежен 3 топ Сығанақ
Ребус шешу
Ребустағы кілт сөз арқылы жаңа тақырып ашу, оқушылпрмен бірге тақырыптың мақсатттарын анықтау.
Мақтау, мадақтау
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Миға шабуыл» әдісімен сұрақ қою арқылы тақырыптың мағынасын ашу.
Мадақтау басбармақ
Топтық жұмыс 1 тапсырма «Джигсо» әдісі арқылы әр топқа мәтінен үзінді беріледі 1 топ Ақ Орданың пайда болуы 2 топ Мемлекеттік құрылысы 3 топ Саяси тарихының кезеңдері
Критерий Ақ Орданың мемлекеттік құрылысы мен саяси тарихына топтар сипаттама бере алады Дескриптор -Ақ Орда мемлекетінің территориясын біледі -Мемлекеттік құрылысын анықтай алады -Саяси тарихының негізгі 3 кезеңін біледі.
Әр топ өз-өздерін шапалақ арқылы бағалайды.
Жеке жұмыс «Кім жылдам» әдісі Картамен жұмыс. Ақ орда аумағын картадан белгілеу Критерий Ақ Орда аумағын картадан тауып белгілей алады. Дескриптор Оқушы картадан Ақ Орда аумағын тапты Жұптық жұмыс «Кесте толтыру» Мәтінмен жұмыс
Критерий Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді талдайды Дескриптор Құрылуын дәлелдейтін факторлар
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Қабілеті жоғары деңгейдегі оқушыға тапсырма құрастыруда оқушының қажеттілігі мен мүмкіндігі ескеріліп күрделі сұрақтар құрастырдым. Таблица қолдану арқылы тапсырмаларды оқу деңгейлеріне қарай құрастырдым.
|
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қарсы)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қарсы)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ақ Орда"
Ашық сабақ "Ақ Орда"
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал тудыру. Оқушыларды тақырыпқа байланысты түрлі түсті стикерге жазылған сөздер арқылы 3топқа топтастыру 1топ Ақ Орда 2 топ Орда Ежен 3 топ Сығанақ
Ребус шешу
Ребустағы кілт сөз арқылы жаңа тақырып ашу, оқушылпрмен бірге тақырыптың мақсатттарын анықтау.
Мақтау, мадақтау
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Миға шабуыл» әдісімен сұрақ қою арқылы тақырыптың мағынасын ашу.
Мадақтау басбармақ
Топтық жұмыс 1 тапсырма «Джигсо» әдісі арқылы әр топқа мәтінен үзінді беріледі 1 топ Ақ Орданың пайда болуы 2 топ Мемлекеттік құрылысы 3 топ Саяси тарихының кезеңдері
Критерий Ақ Орданың мемлекеттік құрылысы мен саяси тарихына топтар сипаттама бере алады Дескриптор -Ақ Орда мемлекетінің территориясын біледі -Мемлекеттік құрылысын анықтай алады -Саяси тарихының негізгі 3 кезеңін біледі.
Әр топ өз-өздерін шапалақ арқылы бағалайды.
Жеке жұмыс «Кім жылдам» әдісі Картамен жұмыс. Ақ орда аумағын картадан белгілеу Критерий Ақ Орда аумағын картадан тауып белгілей алады. Дескриптор Оқушы картадан Ақ Орда аумағын тапты Жұптық жұмыс «Кесте толтыру» Мәтінмен жұмыс
Критерий Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді талдайды Дескриптор Құрылуын дәлелдейтін факторлар
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Қабілеті жоғары деңгейдегі оқушыға тапсырма құрастыруда оқушының қажеттілігі мен мүмкіндігі ескеріліп күрделі сұрақтар құрастырдым. Таблица қолдану арқылы тапсырмаларды оқу деңгейлеріне қарай құрастырдым.
|
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қарсы)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қарсы)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













