Материалдар / Ашық сабақ "Ақ Орда"

Ашық сабақ "Ақ Орда"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары "Ақ Орда" тақырыбына жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес жасалған. Бұл сабақ жоспары 7 сыныпқа арналған. Осы қысқа мерзімді сабақ жоспарын өзім Талдықорған қаласында "жақартылған білім беру мазмұны" курсынан өткен кезде қорғаған болатынмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3494
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Ш.Уәлиханов


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенова Г.К


Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың

тақырыбы


Ақ Орда

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсатары


6.3.1.6 картаны қолдану арқылы 13-15 ғ. мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру.

Сабақтың

Мақсаты








Барлық оқушылар

13-15 ғ.Ақ Орда мемлекетінің пайда болуын түсіндіреді және қамтығае аумағын картадан көрсете алады.

Көптеген оқушылар

Ақ орданың құрылуы мен мемлекет болып қалыптасуын түсіне алады.

Кейбір оқушылар

Ақ Орда мемлекетінің билік жүйесі мен саяси тарихын анықтайды, қосымша дерекетермен жұмыс жасай алады.


Бағалау

критерийі







Ақ Орда мемлекетінің қалай пайда болғандығын біледі, картадан территориясын көрсете алады.

-Ақ Орда мемлекетінің құрылу ерекшелігін айқындайды.

-Ақ Орда мемлекетінің қоғамдық құрылысы мен саяси тарихының кезеңдерін анықтай алады.

Тілдік мақсаттар




Пәндік лексика мен терминология:

ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,б

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Мен келесі өзгерістерді байқадым....

Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді себебі....

Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылыс мынандай болады.....

Біздің топтың ойынша....


Құндылықтарға баулу





Мәңгілік Ел идеясының 5 құндылығы «тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын дарыта отырып, ұлы дала тарихына деген құрмет пен мақтаныш сезімін қатар көшбасшылық пен төзімділікке қалыптастыру,

Алдыңғы білім




Ұлыс ұғымының мағынасын біледі

Қазақстан жерінде құрылған ұлыстарды айта алады, тарихи-географиялық аумағын картадан көрсете алады



Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы























Психологиялық ахуал тудыру.

Оқушыларды тақырыпқа байланысты түрлі түсті стикерге жазылған сөздер арқылы 3топқа топтастыру

1топ Ақ Орда

2 топ Орда Ежен

3 топ Сығанақ


Ребус шешу


1.

2.

3.

ш

А

ғ

а

т

а

й



Қ

у

я

ш



ж

О

ш

ы


4.

т

ө

Р

т


ү

г

е

Д

е

й


6.

ж

А

с

а

қ



  1. Шыңғыс ханның екінші ұлының аты?


  1. Шағатайдың жазғы ордасы қалай аталған?


  1. Ертіс өзенінен бастап батыс Еуропа жеріне дейінгі территориясын иеленген қай ұлыс?


  1. Шыңғыс ханның қанша ұлы болған?


  1. Хан атағын алған соң Орхан, Қарақорым жерін мекендеген қай хан?


  1. Монғол мемлекетінің басты заңы қалай аталады?



Ребустағы кілт сөз арқылы жаңа тақырып ашу, оқушылпрмен бірге тақырыптың мақсатттарын анықтау.



Мақтау, мадақтау




Сабақтың

ортасы



























«Миға шабуыл» әдісімен сұрақ қою арқылы тақырыптың мағынасын ашу.

  1. «Ақ Орда» сөзінің өткен сабақпен қандай байланысы бар?

  2. «Ақ Орда» сөзі ненің атын білдіреді қалай ойлайсындар?



Мадақтау басбармақ



Топтық жұмыс

1 тапсырма

«Джигсо» әдісі арқылы әр топқа мәтінен үзінді беріледі

1 топ Ақ Орданың пайда болуы

2 топ Мемлекеттік құрылысы

3 топ Саяси тарихының кезеңдері


Критерий

Ақ Орданың мемлекеттік құрылысы мен саяси тарихына топтар сипаттама бере алады

Дескриптор

-Ақ Орда мемлекетінің территориясын біледі

-Мемлекеттік құрылысын анықтай алады

-Саяси тарихының негізгі 3 кезеңін біледі.


Әр топ өз-өздерін шапалақ арқылы бағалайды.



Жеке жұмыс «Кім жылдам» әдісі

Картамен жұмыс. Ақ орда аумағын картадан белгілеу

Критерий

Ақ Орда аумағын картадан тауып белгілей алады.

Дескриптор

Оқушы картадан Ақ Орда аумағын тапты

Жұптық жұмыс «Кесте толтыру»

Мәтінмен жұмыс

Құрылуы

Нығаюы

Құлдырауы








Критерий

Ақ Орданың тарихындағы негізгі үш кезеңді талдайды

Дескриптор

Құрылуын дәлелдейтін факторлар



Сабақтың соңы






Саралау- Сіз қандай тәсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз

басқаларға қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай тапсырмалар

бересіз?

Қабілеті жоғары деңгейдегі оқушыға тапсырма құрастыруда оқушының қажеттілігі мен мүмкіндігі ескеріліп күрделі сұрақтар құрастырдым.

Таблица қолдану арқылы тапсырмаларды оқу деңгейлеріне қарай құрастырдым.


Бағалау-Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлап

отырсыз?







Денсаулық

және

қауіпсіздік

техникасын

сақтау
















Сабақ бойынша рефлексия




Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қарсы)?


1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қарсы)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!