|
Білім беру ұйымының атауы |
№42 ЖББ орта мектебі |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шаганбаева С.К |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
12.02.2022ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақ Орда. Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Өткен тақырыпты еске түсіру «Ұяшық таңдау» ойыны
Ой салу
1. Мына сурет сендерге таныс па? 2.ҚР Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп аталады? 3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген, орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет туралы не білеміз? Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру, тақырыпқа сәйкес видеоролик көрсету |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру 2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа шығу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010 Презентация Бейнеролик https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу және талдау Тапсырма-1: Мәтінмен жұмыс «Карта ойыны» әдісі арқылы топтық жұмыс жүргізу 1. Ақ Орданың құрылу тарихын анықтау 2.Саяси тарихын сипаттайды 3. Ақ Орданың ыдырау себебін анықтау 4. Ақ Орданың шаруашылығы Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін кескін картаға түсіру Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін көрсету
Тапсырма-2. Жұптық жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы хронологиялық дереккөздерін сөйлету.
Тапсырма – 3. Жеке жұмыс. Семантикалық карта
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: Ақ Орданың мемлекетінің құрылу тарихына талдау жасайды; Ақ Орданың хандарының ерекшеліктерін ажыратады; Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясатын анықтайды; Шаруашылығына талдау жасайды; Картадан Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын анықтайды Дескриптор: 1.Оқулықтан өздеріне қажетті ақпаратты табады 2.Маңызды элеметтерді сұрыптап, гистограммаға түсіреді 3.Ақпаратты жеткізеді Дескриптор: Деректердегі тарихи тұлғалардың тарихи роліне, олардың жасаған тарихи оқиғаларына сипаттама береді; Оқушылардың міндеті – бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007. http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218 «Біздің тарих" Моңғол атты әскері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA |
|||||||||||||||||
|
|
Тапсырма. Бақыт Ақжанға
|
Дескриптор − Ақ Орда мемлекетінің билеушісін айтады; Астанасын, шаруашылығын, этникалық құрамын айтып, жазады |
|
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Ақ Орда мемлекетінің хандарын ретін сақтап жазып келу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс
|
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Ақ Орда 6 сынып
Ашық сабақ Ақ Орда 6 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
№42 ЖББ орта мектебі |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шаганбаева С.К |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
12.02.2022ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақ Орда. Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Өткен тақырыпты еске түсіру «Ұяшық таңдау» ойыны
Ой салу
1. Мына сурет сендерге таныс па? 2.ҚР Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп аталады? 3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген, орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет туралы не білеміз? Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру, тақырыпқа сәйкес видеоролик көрсету |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру 2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа шығу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010 Презентация Бейнеролик https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу және талдау Тапсырма-1: Мәтінмен жұмыс «Карта ойыны» әдісі арқылы топтық жұмыс жүргізу 1. Ақ Орданың құрылу тарихын анықтау 2.Саяси тарихын сипаттайды 3. Ақ Орданың ыдырау себебін анықтау 4. Ақ Орданың шаруашылығы Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін кескін картаға түсіру Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін көрсету
Тапсырма-2. Жұптық жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы хронологиялық дереккөздерін сөйлету.
Тапсырма – 3. Жеке жұмыс. Семантикалық карта
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: Ақ Орданың мемлекетінің құрылу тарихына талдау жасайды; Ақ Орданың хандарының ерекшеліктерін ажыратады; Ақ Орданың ішкі-сыртқы саясатын анықтайды; Шаруашылығына талдау жасайды; Картадан Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын анықтайды Дескриптор: 1.Оқулықтан өздеріне қажетті ақпаратты табады 2.Маңызды элеметтерді сұрыптап, гистограммаға түсіреді 3.Ақпаратты жеткізеді Дескриптор: Деректердегі тарихи тұлғалардың тарихи роліне, олардың жасаған тарихи оқиғаларына сипаттама береді; Оқушылардың міндеті – бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007. http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218 «Біздің тарих" Моңғол атты әскері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA |
|||||||||||||||||
|
|
Тапсырма. Бақыт Ақжанға
|
Дескриптор − Ақ Орда мемлекетінің билеушісін айтады; Астанасын, шаруашылығын, этникалық құрамын айтып, жазады |
|
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Ақ Орда мемлекетінің хандарын ретін сақтап жазып келу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс
|
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















