Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
6.3.1.6 картаны қолданып
XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді
түсіндіру;
6.1.1.2 XIII-XV
ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын
анықтау
6.3.2.5 тарихи оқиғалардың
өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII
XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы
саясатын түсіндіру
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Өткен
тақырыпты еске түсіру «Ұяшық таңдау»
ойыны
Ой
салу
1. Мына сурет сендерге таныс
па?
2.ҚР
Президенті Н.Назарбаевтың резиденциясы не себепті Ақорда деп
аталады?
3.XIII-XV ғғ. арасында Шығыс Дешті Қыпшақта өмір сүрген,
орта ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған алғашқы мемлекет
туралы не білеміз?
Ойланып көріңіз,сабақтың
тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз.
Жаңа
сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру, тақырыпқа сәйкес
видеоролик көрсету
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаттары мен бағалау критерийлерімен
таныстыру
2-3 оқушыны тыңдау, тақырыпқа
шығу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақстан тарихы көне заманнан
бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра,
2010
Презентация
Бейнеролик
https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу және
талдау
Тапсырма-1: Мәтінмен жұмыс «Карта ойыны» әдісі арқылы
топтық жұмыс
жүргізу
1. Ақ Орданың құрылу тарихын
анықтау
2.Саяси тарихын
сипаттайды
3. Ақ Орданың ыдырау себебін
анықтау
4. Ақ Орданың
шаруашылығы
Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін
кескін картаға түсіру Ақ Орда мемлекетінің мекендеген жерлерін
көрсету
Тапсырма-2.
Жұптық жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі
арқылы хронологиялық
дереккөздерін
сөйлету.
-
жыл
|
|
Оқиға
|
1226-1253
|
|
Орда
Ежен
|
1361-1376
|
|
Ұрыс
хан
|
1423-1428
|
|
Барақ
хан
|
ХІҮғ
70-80
|
|
Әмір Темір
жорығы
|
Тапсырма –
3. Жеке
жұмыс. Семантикалық
карта
|
Мәтінмен
жұмыс
Дескриптор:
Ақ Орданың
мемлекетінің құрылу тарихына талдау
жасайды;
Ақ Орданың
хандарының ерекшеліктерін
ажыратады;
Ақ Орданың ішкі-сыртқы
саясатын анықтайды;
Шаруашылығына талдау
жасайды;
Картадан Ақ Орда мемлекетінің
алып жатқан аумағын
анықтайды
Дескриптор:
1.Оқулықтан өздеріне қажетті
ақпаратты табады
2.Маңызды элеметтерді
сұрыптап, гистограммаға
түсіреді
3.Ақпаратты
жеткізеді
Дескриптор:
Деректердегі тарихи
тұлғалардың тарихи роліне, олардың жасаған тарихи оқиғаларына
сипаттама береді;
Оқушылардың міндеті – бұл
оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың
жүргізген саясатының нәтижелерін
тұжырымдайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Шыңғыс ханның, моңғолдар
шапқыншылығы суреттері
Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және
оның ұрпақтары. – А: Мектеп,
2007.
http://lms.nci.kz/history/view?f=1
46&id=7&lang=kaz
Моңғол дәуіріндегі
Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218
«Біздің тарих" Моңғол атты
әскері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA
|
|
Тапсырма. Бақыт
Ақжанға
Ақ
Орда
|
Негізін қалаған
кім?
|
|
Астанасы
|
|
Шаруашылығы
|
|
Этникалық
құрамы
|
|
|
Дескриптор
− Ақ Орда мемлекетінің
билеушісін айтады;
Астанасын, шаруашылығын,
этникалық құрамын айтып,
жазады
|
|
|
Кері
байланыс
|
-
«Нысана»
-
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|