
Танирбергенова Индира Дүйсенбековна
«Р.Қошқарбаев атындағы №50 жалпы орта мектебі» КММ
|
|
Пән |
|
5-сынып . Информатика |
|
|
|
|
Мұғалім |
Танирбергенова Индира Дүйсенбековна |
|
||
|
|
Сабақ тақырыбы |
Ақпарат түрлері |
|
||
|
Жұмыс нәтижесі |
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттады. |
||||
|
Сілтеме |
Электрондық оқулық, информатика 5-сынып, пән бойынша әдістемелік нұсқау, мұғалімдерге арналған нұсқаулық, |
||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдері |
Топпен жұмыс, диалогтік оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы «Басбармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Ыстық орындық»,құзырлық тапсырма, сарамандық жұмыс. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, постер, стикер, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар. |
||||
|
Ұйымдастыру |
– Оқушылармен сәлемдесу; – Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; – Жағымды психологиялық ахуал туғызу («Досымның жақсы қасиетті»); – Оқушыларды топқа бөлу флипчарт көрсетілген«Сыйқырлы сандықша» ойыны арқылы («Алма», «Әуен», «Жібек»суреттері бойынша); – Топта басшысын тағайындау. |
||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Жылдамдыққа топпен сөзжұмбақ шешу. Флипчарт. |
||||
|
Тапсырма түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Білу» 5минут |
1) Өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтарға қойып, жауапберу. («Ыстық орындық» әдісі) 2)Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтабірнеше бейнетаспа көрсету.Өздеріне мысал келтіру. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқыса бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
|
1)Әр топтан оқушылар шығып орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді. 2)Оқушылармұғалімменбірге бойынша жұмысжасайды.Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқиды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Түсіну» 9 минут |
1)Ақпараттың түрлері. 2)Ақпараттың қасиеттері. http://bilimland.kz/kk/home#lesson=1630 сілтемесі арқылы түсіндірме жұмысын жүргізу. 3) Ақпарат көзіhttp://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқыту. 4) Құзырлық тапсырма: «Ой қозғау».
|
1)Оқушылар сілтемесін тыңдап, мағлұмат алады. Ой қозғап, ой бөліседі. 2)http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқиды. Берілген кестені толтырып, себебін түсіндіреді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Қолдану»
|
1)Компьютермен тәжірибелік жұмыс «Кім жылдам?» 2)Қыз қандай ақпарат алды?
|
1)Оқушылар сілтеме бойынша компьютерде тапсырмалар орындайды 2)Қыз қандай ақпарат алды?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Талдау»
|
1)«Өмірде ақпараттың қандай түрлері кездеседі?»деген сұраққаой қозғау. 2) Постер.
3)Постерді бағалау. 4)Сөздікті дәптерге түсіру. |
1)Әр топ осы сұрақ көлемінде постергеойларынжазып, талдайды, сызады. 2)Постерді қорғайды.
3)Әр топ қарсы топтың постерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды. 4)Сөздікті дәптерге жазып алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 1минут |
БЕРІЛГЕН КАРТОЧКАЛАРДЫ АШУ АРҚЫЛЫ СӘЙКЕС ЖҰПТАРДЫ ТАБЫҢЫЗ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Жинақтау» теориясы 13минут
|
1) 2-жаттығу. «Дұрыс жауабын таңдаңыз». 2) 3-жаттығу. «Ұяшықтағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос орындарды толтырыңыз». 3)Тест тапсырады «Дұрыс нұсқасын таңдаңыз».
|
1)Әр топ берілген тапсырманың дүрыс жауабын табады. 2)Әр топ өз ойларын жинақтап, ұяшықтарды толтырады. 3)Тесттапсырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Бағалау» 1 минут
|
Бағалау парағы. Бағалау критерийлері •Үйжұмысы «Ыстық орындық» •Тақырып ашу •Құзырлық тапсырма «Ой қозғау» •Кім жылдам? •Постер қорғау •№2 тапсырма •№3 тапсырма •Тест |
Бағалау критерийлерінегізінде бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 1минут |
«Басбармақ» |
Оқушылар бүгінгі сабақбойынша алған білімдері мен әсерлерінбілдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§2.Ақпарат түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Ақпарат түрлері 5 сынып
Ашық сабақ: Ақпарат түрлері 5 сынып

Танирбергенова Индира Дүйсенбековна
«Р.Қошқарбаев атындағы №50 жалпы орта мектебі» КММ
|
|
Пән |
|
5-сынып . Информатика |
|
|
|
|
Мұғалім |
Танирбергенова Индира Дүйсенбековна |
|
||
|
|
Сабақ тақырыбы |
Ақпарат түрлері |
|
||
|
Жұмыс нәтижесі |
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттады. |
||||
|
Сілтеме |
Электрондық оқулық, информатика 5-сынып, пән бойынша әдістемелік нұсқау, мұғалімдерге арналған нұсқаулық, |
||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдері |
Топпен жұмыс, диалогтік оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы «Басбармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Ыстық орындық»,құзырлық тапсырма, сарамандық жұмыс. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, постер, стикер, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар. |
||||
|
Ұйымдастыру |
– Оқушылармен сәлемдесу; – Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; – Жағымды психологиялық ахуал туғызу («Досымның жақсы қасиетті»); – Оқушыларды топқа бөлу флипчарт көрсетілген«Сыйқырлы сандықша» ойыны арқылы («Алма», «Әуен», «Жібек»суреттері бойынша); – Топта басшысын тағайындау. |
||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Жылдамдыққа топпен сөзжұмбақ шешу. Флипчарт. |
||||
|
Тапсырма түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Білу» 5минут |
1) Өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтарға қойып, жауапберу. («Ыстық орындық» әдісі) 2)Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтабірнеше бейнетаспа көрсету.Өздеріне мысал келтіру. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқыса бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
|
1)Әр топтан оқушылар шығып орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді. 2)Оқушылармұғалімменбірге бойынша жұмысжасайды.Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқиды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Түсіну» 9 минут |
1)Ақпараттың түрлері. 2)Ақпараттың қасиеттері. http://bilimland.kz/kk/home#lesson=1630 сілтемесі арқылы түсіндірме жұмысын жүргізу. 3) Ақпарат көзіhttp://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқыту. 4) Құзырлық тапсырма: «Ой қозғау».
|
1)Оқушылар сілтемесін тыңдап, мағлұмат алады. Ой қозғап, ой бөліседі. 2)http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқиды. Берілген кестені толтырып, себебін түсіндіреді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Қолдану»
|
1)Компьютермен тәжірибелік жұмыс «Кім жылдам?» 2)Қыз қандай ақпарат алды?
|
1)Оқушылар сілтеме бойынша компьютерде тапсырмалар орындайды 2)Қыз қандай ақпарат алды?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Талдау»
|
1)«Өмірде ақпараттың қандай түрлері кездеседі?»деген сұраққаой қозғау. 2) Постер.
3)Постерді бағалау. 4)Сөздікті дәптерге түсіру. |
1)Әр топ осы сұрақ көлемінде постергеойларынжазып, талдайды, сызады. 2)Постерді қорғайды.
3)Әр топ қарсы топтың постерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды. 4)Сөздікті дәптерге жазып алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 1минут |
БЕРІЛГЕН КАРТОЧКАЛАРДЫ АШУ АРҚЫЛЫ СӘЙКЕС ЖҰПТАРДЫ ТАБЫҢЫЗ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Жинақтау» теориясы 13минут
|
1) 2-жаттығу. «Дұрыс жауабын таңдаңыз». 2) 3-жаттығу. «Ұяшықтағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос орындарды толтырыңыз». 3)Тест тапсырады «Дұрыс нұсқасын таңдаңыз».
|
1)Әр топ берілген тапсырманың дүрыс жауабын табады. 2)Әр топ өз ойларын жинақтап, ұяшықтарды толтырады. 3)Тесттапсырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Бағалау» 1 минут
|
Бағалау парағы. Бағалау критерийлері •Үйжұмысы «Ыстық орындық» •Тақырып ашу •Құзырлық тапсырма «Ой қозғау» •Кім жылдам? •Постер қорғау •№2 тапсырма •№3 тапсырма •Тест |
Бағалау критерийлерінегізінде бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 1минут |
«Басбармақ» |
Оқушылар бүгінгі сабақбойынша алған білімдері мен әсерлерінбілдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§2.Ақпарат түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


шағым қалдыра аласыз

















