Ашық сабақ: Ақпарат түрлері 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Ақпарат түрлері 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Picture 5

Танирбергенова Индира Дүйсенбековна



«Р.Қошқарбаев атындағы №50 жалпы орта мектебі» КММ


Пән


5-сынып . Информатика



Мұғалім

Танирбергенова Индира Дүйсенбековна



Сабақ тақырыбы

Ақпарат түрлері


Жұмыс нәтижесі

Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттады.

Сілтеме

Электрондық оқулық, информатика 5-сынып, пән бойынша әдістемелік нұсқау, мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

Қолданылатын әдіс-тәсілдері

Топпен жұмыс, диалогтік оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы «Басбармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Ыстық орындық»,құзырлық тапсырма, сарамандық жұмыс.

Ресурстар

Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, постер, стикер, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар.

Ұйымдастыру

Оқушылармен сәлемдесу;

Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

Жағымды психологиялық ахуал туғызу («Досымның жақсы қасиетті»);

Оқушыларды топқа бөлу флипчарт көрсетілген«Сыйқырлы сандықша» ойыны арқылы («Алма», «Әуен», «Жібек»суреттері бойынша);

Топта басшысын тағайындау.

Үй тапсырмасын тексеру

Жылдамдыққа топпен сөзжұмбақ шешу. Флипчарт.



Тапсырма түрлері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

«Білу»

5минут

1) Өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтарға қойып, жауапберу. («Ыстық орындық» әдісі)

2)Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтабірнеше бейнетаспа көрсету.Өздеріне мысал келтіру. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқыса бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.


1)Әр топтан оқушылар шығып орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді.

2)Оқушылармұғалімменбірге бойынша жұмысжасайды.Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқиды.


Shape1 Shape2 Shape3

«Түсіну»

9 минут

1)Ақпараттың түрлері.

2)Ақпараттың қасиеттері.

http://bilimland.kz/kk/home#lesson=1630 сілтемесі арқылы түсіндірме жұмысын жүргізу.

3) Ақпарат көзіhttp://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқыту.

4) Құзырлық тапсырма: «Ой қозғау».


Кестені толтырыңыз

Жұмсақ,тәтті,айқай,қызыл,тікінек,жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті,ақ-ала

Есту

Көру

Дәм сезу

Иіскеу

Сезу











Себебі:

Себебі:

Себебі:

Себебі:

Себебі:


1)Оқушылар сілтемесін тыңдап, мағлұмат алады. Ой қозғап, ой бөліседі.

2)http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқиды.

Берілген кестені толтырып, себебін түсіндіреді.



Кестені толтырыңыз

Жұмсақ, тәтті, айқай, қызыл, тікінек, жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті, ақ-ала

Есту

Көру

Дәм сезу

Иіскеу

Сезу

айқай

қатты

тәтті

жұпар иісті

Жұмсақ

жай дыбыс

ақ-ала

қышқыл


тікінек

Себебі:

Себебі:

Себебі:

Себебі:

Себебі:




«Қолдану»

  1. минут


1)Компьютермен тәжірибелік жұмыс «Кім жылдам?»

2)Қыз қандай ақпарат алды?

1)Оқушылар сілтеме бойынша компьютерде тапсырмалар орындайды

2)Қыз қандай ақпарат алды?

«Талдау»

  1. минут


1)«Өмірде ақпараттың қандай түрлері кездеседі?»деген сұраққаой қозғау.

2) Постер.



3)Постерді бағалау.

4)Сөздікті дәптерге түсіру.

1)Әр топ осы сұрақ көлемінде постергеойларынжазып, талдайды, сызады.

2)Постерді қорғайды.


3)Әр топ қарсы топтың постерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

4)Сөздікті дәптерге жазып алады.

Сергіту сәті

1минут

БЕРІЛГЕН КАРТОЧКАЛАРДЫ АШУ АРҚЫЛЫ СӘЙКЕС ЖҰПТАРДЫ ТАБЫҢЫЗ.


«Жинақтау» теориясы

13минут


1) 2-жаттығу. «Дұрыс жауабын таңдаңыз».

2) 3-жаттығу. «Ұяшықтағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос орындарды толтырыңыз».

3)Тест тапсырады «Дұрыс нұсқасын таңдаңыз».


1)Әр топ берілген тапсырманың дүрыс жауабын табады.

2)Әр топ өз ойларын жинақтап, ұяшықтарды толтырады.

3)Тесттапсырады.

«Бағалау»

1 минут


Бағалау парағы.

Бағалау критерийлері

Үйжұмысы «Ыстық орындық»

Тақырып ашу

Құзырлық тапсырма «Ой қозғау»

Кім жылдам?

Постер қорғау

•№2 тапсырма

•№3 тапсырма

Тест

Бағалау критерийлерінегізінде бағалайды.


Рефлексия

1минут

«Басбармақ»

Оқушылар бүгінгі сабақбойынша алған білімдері мен әсерлерінбілдіреді.

Үйге тапсырма

§2.Ақпарат түрлері





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2021
712
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі