Ұйымдастыру сәті.Білім алушылармен
сәлемдесу, түгелдеу.
Топтық қарым-қатынастарын
нығайту, топта ұйымшылдық қалыптастыру мақсатында «Сәлемдесу
салттары»көрнекі слайды арқылы бір- бірімен әр ұлттың сәлемдесу
салттары арқылы сәлемдеседі. 2 топқа бөліп (ақпараттың өлшем
бірліктері арқылы) әр топ, топ басшысын сайлау.
Үй жұмысын
сұрау: «Сұрақтар қобдишасы» әдісімен
Сандықшаның ішіндегі
сұрақтар жазылған компьютер құрылғыларын таңдау арқылы артындағы
сұрақтарға жауап береді.
1. Ақпарат дегеніміз
не?
2. Ақпараттың қандай
түрлері бар?
3. Мәтіндік ақпарат
дегеніміз не түрінде беріледі?
4. Графикалық ақпарат не
түрінде беріледі?
5. Сандық ақпарат
дегеніміз не?
6. Ақпаратты қабылдауға
адамның сезім мүшелері қатысады? Олар қандай
мүшелеріміз?
7. «Ақпарат» сөзі латынның
(information), яғни қандай ұғымды білдіреді?
8. Ақпараттық үдерістер
дегеніміз не?
9. Адам ақпаратты қалай
және қайда сақтайды?
10. Ғалымдардың деректері
бойынша біз ақпараттың қанша пайызын көру арқылы, қанша пайызын
есту арқылы, қанша пайыз дәм сезу және сипап сезу арқылы
аламыз.
"Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.
-дұрыс болса
"Жарайсың!"
-дұрыс емес болса
"ОйланІ"
Ендеше бүгін тақырыбымыз:
Ақпараттың өлшем бірліктері. Олай болса тақырыпқа байланысты
бейнероликті мұқият тыңдап көрейік.
Бейнероликтен не түсіндік?
Қандай ойларың бар?
Пысықтау.Бүгінгі тақырып
бойынша қосымша материалдар арқылы пысықтап
өтемін.
1-тапсырма. Сәйкестендіру
кестесін толтырыңыз
1 байт
|
1024 Кб
|
1 Килобайт
|
1024 Мб
|
1 Мегабайт
|
1024 Гб
|
1 Гигабайт
|
1024 байт
|
1 Терабайт
|
8 бит
|
Дискриптор
Білім алушы
|
1
|
Ақпараттың өлшем
бірліктерін сәкестендіре алады
|
1
|
|
Жалпы ұпай
|
5
|
«Смаилик» арқылы бірін-
бірі бағалау.
2-тапсырма.Ұяшықтардағы
сөздерді тартып әкелу арқылы бос жерлерді
толтырыңыз.
3-тапсырма. Компьютерде
Word мәтіндік редакторында әркім өздерінің аттарын жазып мәтіндегі
ақпарат көлемін санау және байтты битке
айналдыру.
Дескриптор:
."Бас бармақ" әдісі
арқылы бағалау.
-дұрыс болса
"Жарайсың!"
-дұрыс емес болса
"ОйланІ"
Сергіту мақалдары.
«Мақал-мәтелге қалайсың?»
Бұл кезеңде компьютерге байланысты
сөздермен мақал-мәтелдің мағынасы өзгертілген, сол мақал-мәтелдің
дұрыс мағынасын табу қажет.
Процессор компьютердің арқауы.
|
Ас адамның арқауы
|
Жүйелік блогына қарап компьютер ал.
|
Шешесіне қарап қызын ал.
|
Жеті рет кодтап, бір рет кес.
|
Жеті рет өлшеп, бір рет кес
|
100 теңгең болғанша,
100 компьютерің болсын.
|
100
теңгең болғанша,
100 досың болсын.
|
Компьютер түбі – зейнет.
|
Бейнет түбі-зейнет
|
|
|
Компьютерлі үй – базар,
Компьютерсіз үй – қу мазар.
|
Балалы үй -базар
Баласыз үй -қу мазар
|
Компьютер түгел болса, төбедегі келер.
|
Төртеу түгел болса төбедегі келер
|
Пернатақтаға құрмет,
Компьютерге ізет.
|
Үлкенге құрмет,
Компьютерге ізет.
|
Пернетақтасы бардың – тышқаны бар,
Жүйелік блогы бардың – компьютері бар.
|
Ағасы бардың жағасы бар,
Інісі бардың тынысы бар.
|
Оқулықпен жұмыс.
Есептерді шығарыңдар.
-
«1948 жылы Клод Шеннон
алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды» деген хабарламаның ақпараттық
к көлемін анықтаңдар.
-
Мәтін компьютердің ¼
килобайт жадын алады. Бұл мәтінде қанша символ бар екенін
есептеңдер.
-
Мәтіндік ақпаратты
сақтау үшін 84000 бит керек.Егер әр бетте 30 жол, 70 символ болса,
мәтіннің қанша бет болатынын
анықтаңдар.
Бағалау:
«Мадақтау»
Сабақты
бекіту
Рефлексия
Кері
байланыс. Сабақта жеткен
жетістіктерін «Пікірлер ағашы» кері байланысына стикерге өз
есімдерін жазып білдіреді.
|