|
Сабақ: |
Мектеп:№48 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: информатика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Толекова Айкерим |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.2.1.2.Ақпараттың өлшем бірліктеріне қатысты, килобайт, мегабайт, гигабайт және террабайт префикстерін қолдану және анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1. Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі. 2. «Байт» пен «Бит» мағынасын түсінеді. 3. Бір бірліктен екіншіге аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту айналамыздағы ақпаратты бір-бірімізге ынтазарлықпен, татулықпен, адамгершілікпен түсіндіріле отырып жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд, интернет ресурстары (сайттар), тараптпа материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Біздің айналамыздағы ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бит
Байт Басталуы 7 мин
5 мин Жаңа білім 16 мин Топпен жұмыс Компьютермен жеке жұмыс Сергіту сәті 2 мин Жеке жұмыс Оқулықпен жұмыс. Сабақтың соңы 5 мин Бағалау Кері байланыс |
Ұйымдастыру сәті.Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Топтық қарым-қатынастарын нығайту, топта ұйымшылдық қалыптастыру мақсатында «Сәлемдесу салттары»көрнекі слайды арқылы бір- бірімен әр ұлттың сәлемдесу салттары арқылы сәлемдеседі. 2 топқа бөліп (ақпараттың өлшем бірліктері арқылы) әр топ, топ басшысын сайлау.
Үй жұмысын сұрау: «Сұрақтар қобдишасы» әдісімен Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған компьютер құрылғыларын таңдау арқылы артындағы сұрақтарға жауап береді. 1. Ақпарат дегеніміз не? 2. Ақпараттың қандай түрлері бар? 3. Мәтіндік ақпарат дегеніміз не түрінде беріледі? 4. Графикалық ақпарат не түрінде беріледі? 5. Сандық ақпарат дегеніміз не? 6. Ақпаратты қабылдауға адамның сезім мүшелері қатысады? Олар қандай мүшелеріміз? 7. «Ақпарат» сөзі латынның (information), яғни қандай ұғымды білдіреді? 8. Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? 9. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды? 10. Ғалымдардың деректері бойынша біз ақпараттың қанша пайызын көру арқылы, қанша пайызын есту арқылы, қанша пайыз дәм сезу және сипап сезу арқылы аламыз. "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.
-дұрыс болса "Жарайсың!"
-дұрыс емес болса "ОйланІ"
Ендеше бүгін тақырыбымыз: Ақпараттың өлшем бірліктері. Олай болса тақырыпқа байланысты бейнероликті мұқият тыңдап көрейік. Бейнероликтен не түсіндік? Қандай ойларың бар? Пысықтау.Бүгінгі тақырып бойынша қосымша материалдар арқылы пысықтап өтемін.
1-тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырыңыз
«Смаилик» арқылы бірін- бірі бағалау. 2-тапсырма.Ұяшықтардағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос жерлерді толтырыңыз.
3-тапсырма. Компьютерде Word мәтіндік редакторында әркім өздерінің аттарын жазып мәтіндегі ақпарат көлемін санау және байтты битке айналдыру. Дескриптор:
."Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.
-дұрыс болса "Жарайсың!"
-дұрыс емес болса "ОйланІ"
Сергіту мақалдары. «Мақал-мәтелге қалайсың?» Бұл кезеңде компьютерге байланысты сөздермен мақал-мәтелдің мағынасы өзгертілген, сол мақал-мәтелдің дұрыс мағынасын табу қажет.
Оқулықпен жұмыс. Есептерді шығарыңдар.
Бағалау: «Мадақтау»
Сабақты бекіту Рефлексия Кері байланыс. Сабақта жеткен жетістіктерін «Пікірлер ағашы» кері байланысына стикерге өз есімдерін жазып білдіреді. |
Слайд,
Bilimland.kz сайты Интербелсенді тақта Интербелсенді тақта А3 форматы қағаздар, фломастерлер
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Толекова Айкерим КанатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Ақпараттың өлшем бірліктері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Ақпараттың өлшем бірліктеріМатериал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттың өлшем бірліктері ашық сабақ 5 сынып. Сабақта ақпараттың өлшем бірліктеріне қысқаша мәлімет берілген, тапсырмалары жеңіл. 5 сынып деңгейіне сай
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















