Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ:

    Мектеп:№48 орта мектеп

    Пәні: информатика

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Толекова Айкерим

    Сынып: 5 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Ақпараттың өлшем бірліктері

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты

    5.2.1.2.Ақпараттың өлшем бірліктеріне қатысты, килобайт, мегабайт, гигабайт және террабайт префикстерін қолдану және анықтау.


    Сабақ мақсаттары

    • Барлық оқушылар: ақпараттың көлемін және өлшем бірлік ұғымын біледі.

    • Оқушылардың басым бөлігі:: Ақпаратты кодтай алады және ақпарат санын анықтай алады.

    • Кейбір оқушылар: ақпаратты жеткізу жылдамдығы мен хабарламаның ақпараттық көлемін өлшей алады.


    Бағалау критерийлері

    1. Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.

    2. «Байт» пен «Бит» мағынасын түсінеді.

    3. Бір бірліктен екіншіге аудара алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Құндылықтарды дарыту айналамыздағы ақпаратты бір-бірімізге ынтазарлықпен, татулықпен, адамгершілікпен түсіндіріле отырып жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, интернет ресурстары

    (сайттар), тараптпа материалдар


    Алдыңғы тақырып



    Біздің айналамыздағы ақпарат

    Жоспар


    Жоспарлаған

    уақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

    жоспарланған жаттығулармен қатар

    ескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар

    Бит



    Байт



    Басталуы

    7 мин













    5 мин






















    Жаңа білім

    16 мин







    Топпен жұмыс






























    Компьютермен жеке жұмыс













    Сергіту сәті

    2 мин






























    Жеке жұмыс





    Оқулықпен жұмыс.









    Сабақтың соңы

    5 мин

    Бағалау

    Кері байланыс



    Ұйымдастыру сәті.Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

    Топтық қарым-қатынастарын нығайту, топта ұйымшылдық қалыптастыру мақсатында «Сәлемдесу салттары»көрнекі слайды арқылы бір- бірімен әр ұлттың сәлемдесу салттары арқылы сәлемдеседі. 2 топқа бөліп (ақпараттың өлшем бірліктері арқылы) әр топ, топ басшысын сайлау.

    Үй жұмысын сұрау: «Сұрақтар қобдишасы» әдісімен

    Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған компьютер құрылғыларын таңдау арқылы артындағы сұрақтарға жауап береді.

    1. Ақпарат дегеніміз не?

    2. Ақпараттың қандай түрлері бар?

    3. Мәтіндік ақпарат дегеніміз не түрінде беріледі?

    4. Графикалық ақпарат не түрінде беріледі?

    5. Сандық ақпарат дегеніміз не?

    6. Ақпаратты қабылдауға адамның сезім мүшелері қатысады? Олар қандай мүшелеріміз?

    7. «Ақпарат» сөзі латынның (information), яғни қандай ұғымды білдіреді?

    8. Ақпараттық үдерістер дегеніміз не?

    9. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?

    10. Ғалымдардың деректері бойынша біз ақпараттың қанша пайызын көру арқылы, қанша пайызын есту арқылы, қанша пайыз дәм сезу және сипап сезу арқылы аламыз.

    "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.


    -дұрыс болса "Жарайсың!"



    -дұрыс емес болса "ОйланІ"



    Ендеше бүгін тақырыбымыз: Ақпараттың өлшем бірліктері. Олай болса тақырыпқа байланысты бейнероликті мұқият тыңдап көрейік.

    Бейнероликтен не түсіндік? Қандай ойларың бар?

    Пысықтау.Бүгінгі тақырып бойынша қосымша материалдар арқылы пысықтап өтемін.


    1-тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырыңыз

    1 байт

    1024 Кб

    1 Килобайт

    1024 Мб

    1 Мегабайт

    1024 Гб

    1 Гигабайт

    1024 байт

    1 Терабайт

    8 бит


    Дискриптор

    Білім алушы

    1

    Ақпараттың өлшем бірліктерін сәкестендіре алады


    1


    Жалпы ұпай

    5


    «Смаилик» арқылы бірін- бірі бағалау.

    2-тапсырма.Ұяшықтардағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос жерлерді толтырыңыз.





    3-тапсырма. Компьютерде Word мәтіндік редакторында әркім өздерінің аттарын жазып мәтіндегі ақпарат көлемін санау және байтты битке айналдыру.

    Дескриптор:

    • Ақпараттың өлшем бірлігін басқа өлшем бірліктеріне ауыстыра алады.

    ."Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.


    -дұрыс болса "Жарайсың!"



    -дұрыс емес болса "ОйланІ"



    Сергіту мақалдары. «Мақал-мәтелге қалайсың?»

    Бұл кезеңде компьютерге байланысты сөздермен мақал-мәтелдің мағынасы өзгертілген, сол мақал-мәтелдің дұрыс мағынасын табу қажет.


    Процессор компьютердің арқауы.

    Ас адамның арқауы

    Жүйелік блогына қарап компьютер ал.

    Шешесіне қарап қызын ал.

    Жеті рет кодтап, бір рет кес.

    Жеті рет өлшеп, бір рет кес

    100 теңгең болғанша,

    100 компьютерің болсын.

    100 теңгең болғанша,

    100 досың болсын.


    Компьютер түбі – зейнет.

    Бейнет түбі-зейнет

    Компьютерлі үй – базар,

    Компьютерсіз үй – қу мазар.

    Балалы үй -базар

    Баласыз үй -қу мазар

    Компьютер түгел болса, төбедегі келер.

    Төртеу түгел болса төбедегі келер

    Пернатақтаға құрмет,

    Компьютерге ізет.

    Үлкенге құрмет,

    Компьютерге ізет.

    Пернетақтасы бардың – тышқаны бар,

    Жүйелік блогы бардың – компьютері бар.

    Ағасы бардың жағасы бар,

    Інісі бардың тынысы бар.



    Оқулықпен жұмыс. Есептерді шығарыңдар.

    1. «1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды» деген хабарламаның ақпараттық к көлемін анықтаңдар.

    2. Мәтін компьютердің ¼ килобайт жадын алады. Бұл мәтінде қанша символ бар екенін есептеңдер.

    3. Мәтіндік ақпаратты сақтау үшін 84000 бит керек.Егер әр бетте 30 жол, 70 символ болса, мәтіннің қанша бет болатынын анықтаңдар.

    Бағалау: «Мадақтау»


    Сабақты бекіту

    Рефлексия

    Кері байланыс. Сабақта жеткен жетістіктерін «Пікірлер ағашы» кері байланысына стикерге өз есімдерін жазып білдіреді.







    Слайд,






























    Bilimland.kz сайты


    Интербелсенді тақта





    Интербелсенді тақта

    А3 форматы қағаздар,

    фломастерлер




























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Толекова Айкерим Канатовна
    20 Мамыр 2022
    582
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ақпараттың өлшем бірліктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ақпараттың өлшем бірліктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақпараттың өлшем бірліктері ашық сабақ 5 сынып. Сабақта ақпараттың өлшем бірліктеріне қысқаша мәлімет берілген, тапсырмалары жеңіл. 5 сынып деңгейіне сай
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ:

    Мектеп:№48 орта мектеп

    Пәні: информатика

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Толекова Айкерим

    Сынып: 5 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Ақпараттың өлшем бірліктері

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты

    5.2.1.2.Ақпараттың өлшем бірліктеріне қатысты, килобайт, мегабайт, гигабайт және террабайт префикстерін қолдану және анықтау.


    Сабақ мақсаттары

    • Барлық оқушылар: ақпараттың көлемін және өлшем бірлік ұғымын біледі.

    • Оқушылардың басым бөлігі:: Ақпаратты кодтай алады және ақпарат санын анықтай алады.

    • Кейбір оқушылар: ақпаратты жеткізу жылдамдығы мен хабарламаның ақпараттық көлемін өлшей алады.


    Бағалау критерийлері

    1. Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.

    2. «Байт» пен «Бит» мағынасын түсінеді.

    3. Бір бірліктен екіншіге аудара алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Құндылықтарды дарыту айналамыздағы ақпаратты бір-бірімізге ынтазарлықпен, татулықпен, адамгершілікпен түсіндіріле отырып жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, интернет ресурстары

    (сайттар), тараптпа материалдар


    Алдыңғы тақырып



    Біздің айналамыздағы ақпарат

    Жоспар


    Жоспарлаған

    уақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

    жоспарланған жаттығулармен қатар

    ескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар

    Бит



    Байт



    Басталуы

    7 мин













    5 мин






















    Жаңа білім

    16 мин







    Топпен жұмыс






























    Компьютермен жеке жұмыс













    Сергіту сәті

    2 мин






























    Жеке жұмыс





    Оқулықпен жұмыс.









    Сабақтың соңы

    5 мин

    Бағалау

    Кері байланыс



    Ұйымдастыру сәті.Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

    Топтық қарым-қатынастарын нығайту, топта ұйымшылдық қалыптастыру мақсатында «Сәлемдесу салттары»көрнекі слайды арқылы бір- бірімен әр ұлттың сәлемдесу салттары арқылы сәлемдеседі. 2 топқа бөліп (ақпараттың өлшем бірліктері арқылы) әр топ, топ басшысын сайлау.

    Үй жұмысын сұрау: «Сұрақтар қобдишасы» әдісімен

    Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған компьютер құрылғыларын таңдау арқылы артындағы сұрақтарға жауап береді.

    1. Ақпарат дегеніміз не?

    2. Ақпараттың қандай түрлері бар?

    3. Мәтіндік ақпарат дегеніміз не түрінде беріледі?

    4. Графикалық ақпарат не түрінде беріледі?

    5. Сандық ақпарат дегеніміз не?

    6. Ақпаратты қабылдауға адамның сезім мүшелері қатысады? Олар қандай мүшелеріміз?

    7. «Ақпарат» сөзі латынның (information), яғни қандай ұғымды білдіреді?

    8. Ақпараттық үдерістер дегеніміз не?

    9. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?

    10. Ғалымдардың деректері бойынша біз ақпараттың қанша пайызын көру арқылы, қанша пайызын есту арқылы, қанша пайыз дәм сезу және сипап сезу арқылы аламыз.

    "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.


    -дұрыс болса "Жарайсың!"



    -дұрыс емес болса "ОйланІ"



    Ендеше бүгін тақырыбымыз: Ақпараттың өлшем бірліктері. Олай болса тақырыпқа байланысты бейнероликті мұқият тыңдап көрейік.

    Бейнероликтен не түсіндік? Қандай ойларың бар?

    Пысықтау.Бүгінгі тақырып бойынша қосымша материалдар арқылы пысықтап өтемін.


    1-тапсырма. Сәйкестендіру кестесін толтырыңыз

    1 байт

    1024 Кб

    1 Килобайт

    1024 Мб

    1 Мегабайт

    1024 Гб

    1 Гигабайт

    1024 байт

    1 Терабайт

    8 бит


    Дискриптор

    Білім алушы

    1

    Ақпараттың өлшем бірліктерін сәкестендіре алады


    1


    Жалпы ұпай

    5


    «Смаилик» арқылы бірін- бірі бағалау.

    2-тапсырма.Ұяшықтардағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос жерлерді толтырыңыз.





    3-тапсырма. Компьютерде Word мәтіндік редакторында әркім өздерінің аттарын жазып мәтіндегі ақпарат көлемін санау және байтты битке айналдыру.

    Дескриптор:

    • Ақпараттың өлшем бірлігін басқа өлшем бірліктеріне ауыстыра алады.

    ."Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау.


    -дұрыс болса "Жарайсың!"



    -дұрыс емес болса "ОйланІ"



    Сергіту мақалдары. «Мақал-мәтелге қалайсың?»

    Бұл кезеңде компьютерге байланысты сөздермен мақал-мәтелдің мағынасы өзгертілген, сол мақал-мәтелдің дұрыс мағынасын табу қажет.


    Процессор компьютердің арқауы.

    Ас адамның арқауы

    Жүйелік блогына қарап компьютер ал.

    Шешесіне қарап қызын ал.

    Жеті рет кодтап, бір рет кес.

    Жеті рет өлшеп, бір рет кес

    100 теңгең болғанша,

    100 компьютерің болсын.

    100 теңгең болғанша,

    100 досың болсын.


    Компьютер түбі – зейнет.

    Бейнет түбі-зейнет

    Компьютерлі үй – базар,

    Компьютерсіз үй – қу мазар.

    Балалы үй -базар

    Баласыз үй -қу мазар

    Компьютер түгел болса, төбедегі келер.

    Төртеу түгел болса төбедегі келер

    Пернатақтаға құрмет,

    Компьютерге ізет.

    Үлкенге құрмет,

    Компьютерге ізет.

    Пернетақтасы бардың – тышқаны бар,

    Жүйелік блогы бардың – компьютері бар.

    Ағасы бардың жағасы бар,

    Інісі бардың тынысы бар.



    Оқулықпен жұмыс. Есептерді шығарыңдар.

    1. «1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды» деген хабарламаның ақпараттық к көлемін анықтаңдар.

    2. Мәтін компьютердің ¼ килобайт жадын алады. Бұл мәтінде қанша символ бар екенін есептеңдер.

    3. Мәтіндік ақпаратты сақтау үшін 84000 бит керек.Егер әр бетте 30 жол, 70 символ болса, мәтіннің қанша бет болатынын анықтаңдар.

    Бағалау: «Мадақтау»


    Сабақты бекіту

    Рефлексия

    Кері байланыс. Сабақта жеткен жетістіктерін «Пікірлер ағашы» кері байланысына стикерге өз есімдерін жазып білдіреді.







    Слайд,






























    Bilimland.kz сайты


    Интербелсенді тақта





    Интербелсенді тақта

    А3 форматы қағаздар,

    фломастерлер




























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 5 сынып
    20.05.2022
    582
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Толекова Айкерим Канатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации