Ашық сабақ Ақпараттың сипаттары 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ақпараттың сипаттары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ақпараттың сипаттары 9 сынып Ақпараттың қасиетін анықтау,Ақпараттың өзектілігін, құндылығын, анық және нақтылығын анықтау жолдарын үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


1-бөлім. Ақпаратпен жұмыс




Оқушылар:

1-сабақ

1.1. Ақпараттың сипаттары

Ақпараттың өзектілігін, құндылығын, анық және нақтылығын анықтау жолдарын үйренеді.

Тақырып: Ақпараттың сипаттары

Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

9.2.1.1- ақпараттың қасиеттерін анықтау (өзектілігі, нақтылығы, анықтығы, құндылығы және тағы басқа)

9.4.1.1 - компьютерді ұзақ уақыт бойы қолдануға байланысты қауіптерді сынап бағалау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтау.

Көптеген оқушылар үшін:

Ақпарат қасиеттерін салыстыру.

Кейбір оқушылар үшін:

Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіру.


Бағалау критерийі

  1. Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтайды.

  2. Ақпарат қасиеттерін салыстырады.

  3. Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіреді.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын жүзеге асыру. Топта бірлесіп жұмыс жасау, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдау, сыйлау.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін.

Пәндік лексика және терминология:

Ақпарат-информация-information, ақпарат көзі-источник информации-the source of information, көру-видеть-to see, сезу- чувствовать-feeling, есту-слышать-hearing, сенімді-надежный-reliable, толық-полный-complete, өзекті-актуальный-actual, құндылық- ценность-value, объективті-объективный-objectively, түсінікті- понятный-understanding.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

  • ақпарат адам үшін қаншалықты маңызды?

-ақпарат қандай түрде болуы мүмкін?

  • ақпараттың қандай қасиеттерін білесіңдер?

Жазу:

Ақпараттың қасиеттерін жазыңдар.


Пәнаралық байланыс


Физика пәні бойынша ақпараттың сигнал, дыбыс түрінде алынатыны қолданылады, дыбыс бөлімі.

Тірек білім, білік,

дағдылар

Ақпараттың сипаттары.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

Қосымша ресурстар

Басталуы

  1. мин







  1. мин

Ой сергіту жаттығуы: «Телефон» ойыны.

Оқушылар екі қатар болып тұрады. Мұғалім бірінші топтың топбасшысына «Сабақ болмайды» деп, ал екінші топтың топбасшысына «Ертең сағат 10:30-да сабақ болмайды» деп сыбырлайды. Топбасшысы келесі оқушыға сыбырлап айтады, соңғы оқушыға жеткенде оқушы ақпаратты дауыстап айтады. Мұғалім оқушылардан айтылған екі ақпараттың қандай ұқсастығы және айырмашылығы бар екенін сұрайды.

Оқушылар пікірлерін айтады.

Жаңа топ құру: «Мозаика».

-берілген мақал-мәтелдердің қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді:

  1. «Мың рет естігенше, бір рет көр».

  2. «Еңбегі аздың, өнбегі аз». 3. «Ағаш айғайға кұламайды».

Кестемен жұмыс: Оқушылар кестеге білетіндерін жазады.



Оқу мақсатын таныстыру, оқушылардың қажеттілігін анықтау.

Телефон




А4 парағы

Негізгі бөлім

3 мин

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау.

  • Ақпарат дегеніміз не?

  • Ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері бар?

  • Ақпараттың адам өміріндегі маңызы жайлы не айтуға болады?


Оқулықпен жұмыс: Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды. (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).


Практикалық тапсырмалар:

  1. Өзің ақпарат алатын дереккөздердің тізімін көрсет.

  2. Қызметтің негізгі түрі ақпаратпен жұмыс істеуге болатын мамандықтар тізімін жаса.

  3. Өзің ақпарат көзі, ақпарат алушы болатын жағдайлар туралы мысалдар келтір.

  4. Кешке қарай, сабақтан қайтқан кезде, сыныптасың күтпеген жерден қоңырау шалып, ертеңгі сабақ кестесі өзгертілгенін ескертті. Сыныптасың саған жаңа сабақ кестесін берді. Бұл ақпаратта сен үшін қандай қасиеттер бар? (Сенімділік, толық, өзекті, құнды, түсінікті, объективті. )




3 мин

Оқулық Bilimland.kz


5 мин



Shape1

Ақпарат түрлері

Ақпарат қасиеттері








5 мин







5 мин





4 мин




1мин










Дескриптор Ақпарат көзін анықтайды. Ақпарат қасиеттерін салыстырады.


Топтық жұмыс:

Ақпараттың барлық қасиеттері маңызды десекте, әртүрлі мамандық иелері үшін осы қасиеттердің бірі басқаларына қарағанда айрықша маңыздылыққа ие болады. Мысалы, журналист үшін бірінші кезекте ақпараттың өзектілігі маңызды. Әрбір мамандық иесі үшін ақпараттың қай қасиеті ерекше маңызды екеніне талдау жасаңдар.

Дескриптор

Ақпарат қасиеттерін анықтайды. Ақпарат қасиеттерін салыстырады. Жұптық жұмыс:

Ақпараттың әрбір қасиетіне күнделікті өмірден алынған бір- бірден дәлелді мысал дайындап, ұсыныңдар.

Дескриптор

Ақпарат қасиеттерін өмірде қолданады.

Жеке жұмыс

Компьютермен жұмыс істеудің зиянды жақтарын ескеріп, өзің үшін комьютерде денсаулығына кері әсер етпейтіндей жұмыс істеу ережесін құрастыр. Құрастырған ережең денсаулығынды қорғауға қаншалықты көмектесетінін бағала.

Дескриптор

Компьютермен жұмыс істеудің зияндық жақтарынан қорғанудың маңыздылығын тұжырымдайды Бағалау

Бағалау шкала әдісі бойынша жүреді. Топбасшы тапсырмаларды орындауына байланысты жасыл, сары, қызыл

түстермен ұяшықтарды бояйды.



Аты-жөні

Топтық

жұмыс

Жұптық

жұмыс

Жеке

жұмыс


1.





2.





3.





4.





Аяқталуы

5 мин






  1. Ақпараттың қандай түрлері бар?

  2. Ақпараттың қандай қасиеттерін білесің?

  3. Ақпаратты адам қай сезім мүшесімен ең көп қабылдайды?

  4. Тарихи ақпараттың қандай қасиеттерін айтуға болады?

  5. Ақпараттың өзектілігіне қандай мысалдар келтіруге болады?

Оқулық

Рефлексия

1 мин

  • сабақтағы көңіл күйім қандай болды?

  • бүгін қандай ақпарат алдым?

  • алған ақпаратты кімдермен бөлісемін?

Үй тапсыр- масы

1 мин

Шағын мақала дайындап келу: Адамның ақпараттық іс-әрекеті.

Әртүрлі салалардағы ақпаратпен жұмыс.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.00.2021
3706
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі