Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ. Ақша
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,Математикадан алған білімдерін тексеру. Ақша туралы түсініктерін қалыптастыру. Ақшаны ұсақ монеталармен ұсақтай білуді игерту. Математикалық түсініктерін кеңейту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Педагогтың аты -
жөні
Шпекбаева Раушан
Кажымукановна
Күні:
Сынып:3-А
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
Қағаз
ақша.
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
3.1.3.6.
1000,2000,5000, теңгелік ақшаларды ажырту және түрліше төлем
жасау.
Сабақтың
мақсаты:
Барлығы:Жаңа тақырыпқа байланысты
тапсырмаларды
орындайды.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана
алады.
Сабақ
барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
7
мин
Сабақтың
ортасы
27
мин
Сабақтың соңы 6
мин
Ұ.(М.К)
Жылулық шеңбері.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Балалар сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге сәттілік
тілейік .
Шеңбер болып тұрайық жылы
жүзбен,
Бізге
келсін қуаныш, нұр іздеген.
Шуақ
толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі
алсын көрген жан мына бізден.
Оқушыларды суреттер арқылы
3 топқа бөлу.
Топқа
бірігу.
Өзен атаулары
арқылы топқа біріктіру.
«Есіл», «Жайық»,
«Ертіс» топтары.
Картамен
жұмыс.
Есіл-Астана
қаласы осы өзеннің бойында
орналасқан.
Ертіс-Қазақстандағы ең ірі
өзен.
Жайық –Батыс
Қазақстандағы ұзын өзен
Өткенді
қайталау.
Ұжымдық жұмыс
.
«Сандармен
сырласайық»
111 санын екі есе
артыр
468 санын 4 есе
кеміт
100 санын 135
санына аттыр
Көбейту мен
бөлудің компонеттерін
ата.
Дескриптор:
Тапсырманы
орындайды
Теңдігін
айтады.
ҚБ: «Графикалық
бағалау»
Жаңа
сабақ
Таныстыру.
«Ұлттық
валюта»
-Қағаз ақшалардың
қайсылары саған таныс?
-Мынау неше
теңгелік қағаз ақша?
-Таныс емес ақша
бар ма?
№1. Жеке жұмыс.
«Балық аулау» әдісі.
Әр топтан екі
оқушыдан шақырып, қармақпен балық аулатамын. Қармаққа ілінген
ақшаның неше теңгелік екенін
атайды.
Критерий:
Қармаққа ілінген
қағаз ақшаларды таниды, неше теңгелік екендігін
айтады.
Дескриптор:
1.Қармаққа
ілінген қағаз ақшаны
таниды.
2. Қағаз ақшаның
неше теңгелік екенін
атайды.
ҚБ. «Қор жинау»
әдісібойынша 200 теңгелік қағаз
ақшамен бағалау.
№2. Топтық
жұмыс. «Сәйкестендіру»
әдісі.
І топ
орындайды.
Критерий:
2000 теңгелік,
5000 теңгелік қағаз ақшаларды
ұсақтайды.
Дескриптор:
2000 теңгелік
қағаз ақшаны ұсақтайды.
5000 теңгелік
қағаз ақшаны ұсақтайды.
Тағы қалай ұсақтауға болатынын
көрсетеді.
ҚБ. «Қор
жинау» әдісібойынша500теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау.
№3. Топтық
жұмыс.«Топтастыру»
әдісі.
ІІ, ІІІ топтар
орындайды.
Критерий:
Көрсетілген
соманы әр түрлі тәсілмен
жинайды.
ІІ топқа
дескрипторлар:
9000 теңгені әр
түрлі тәсілмен жинайды.
700 теңгені әр
түрлі тәсілмен жинайды.
ІІІ тоқа
дескрипторлар:
6000 теңгені әр
түрлі тәсілмен жинайды.
1000 теңгені әр
түрлі тәсілмен жинайды.
ҚБ. « Қор
жинау» әдісібойынша500теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау.
№4. Ұжымдық
жұмыс. «Бәйге» ойыны.Есептің сұрағына жауап беру
үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны
шығар.
Есіл өзенінде
теплоходпен серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға
арналған 1000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік
6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге
төледі?
1000*3+500*6=3000+3000=6000(тг)
Критерий:
Есеп мазмұнын
түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті
шығарады.
Дескрипторлар:
Есеп мазмұнын
түсінеді.
Маңызды
мәліметтерді таба
біледі.
Есептің жауабын
дұрыс табады.
ҚБ. « Қор
жинау» әдісібойынша1000теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау.
Сергіту сәті.
«Дүкенде» ойыны.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз