Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:_________
Бөлім: |
1-бөлім: «Дананың сөзі- ақылдың көзі» |
|
Педагогтің аты-жөні |
А.Әмірғалиқызы |
|
Күні: 08.10.24 жыл |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|
Сынып: 8 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет» өлеңі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Құндылыққа баулу |
Бірлік және ынтымаққа баулу бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар
|
||||||||||||
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 10 минут 5 минут 5 минут Сабақтың аяқталуы 2 минут |
1. Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ой шақыру» кезеңі Үй тапсырмасын сұрау және бекіту мақсатында «WordwaII» платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру. 1.Ақтамберді жыраудың әкесінің аты кім? Сары 2.Ақтамберді неше жасынан ақындық қабілеті ашыла бастайды? 10-11 3.Ақтамбердіге жамағайын туысы болып келетін батырдың есімі кім? Бердіке 4.Ақтамберді неше жасында соғысқа аттанады? 17 5.Ақтамберді қандай отбасында дүниеге келді? Ауқатты 6.Ақтамберді елін кімдерден қорғады? Қазақ жеріне көз тіккен сыртқы жаулардан 7.Ақтамберді жыраудың басқаға ұқсамайтын ерекшелігі неде? Даңқты қолбасшы әрі жырау 8.Жыраудың «Күлдір – күлдір» кісінетіп толғауы кімнің жырына ұқсас? Д.Бабатайұлы «О,Ақтан жас,Ақтан жас» өлеңі 9.Жырау неше жасында дүниеден өтті? 93 10.Жыраудың жартылай құлаған күмбезі қай жерде? Шығыс Қазақстан облысы,Абай ауданы,Жүрекжота деген төбенің басында Мұғалім сөзі -Жарайсыңдар! Ақтамберді Сарыұлы жайлы жан-жақты мәліметті жақсы меңгеріпсіңдер. Жаңа сабаққа кіріспе. «WordwaII» платформасы арқылы берілген тақырыптарға мақал – мәтел айту. Жарайсыңдар! Олай болса, бүгін біз даңқты қолбасшы,отты жылдардың жалынды жыр иесі Ақтамберді жыраудың «Балаларыма өсиет» өлеңімен танысамыз. Ойтүрткі «Өсиет» деген не? Өсиет –жазбаша түрде немесе ауызша айтылып қалдырылған ақыл-кеңес,талап-тілек (слайдта) Сабақ тақырыбы мен мақсаты таныстырылады Тыңдалым Ақтамберді жыраудың «Баларыма өсиет» өлеңін тыңдайды. Балаларыма өсиет Балаларыма өсиет, Қылмаңыздар кепиет, Бірлігіңнен айрылма, Бірлікте бар қасиет. Татулық болар береке, Қылмасын жұрт келеке. Араз болсаң алты ауыз, Еліңе кірер әреке. Талпынып салдым егінді, Ішсін деп әркім тегінді, Ақылың барың ұғарсың, Ойың болса сезімді. Тоқсанға жас келген соң, Өлім жақын көрінді. Бар арманым, айтайын, Батырларша жорықта Өлмедім оқтан, қайтейін! Ел аман болсын лайым, Тілегім берді бәрін де, Разымын, құдайым! Берілген сөздердің мағынасын түсіндіру. Кепиет – кесір, кесапат. Келеке – мазақ, тәлкек. Араз болсаң алты ауыз – ауыз бірлігі жоқ. Әреке – бүлік, лаң. Лайым – әрқашан, әрдайым, үнемі, әмсе. Топтық жұмыс «Құпия хаттар» әдісі арқылы топтық жұмыс орындалады. І топ А) Шығарма қай жанрға жатады? Ә) Ақтамберді жырау өсиет сөздерінде ұрпағына нені аманат етеді? Б) «Бірлігіңнен айырылма, бірлікте бар қасиет» - деген жолдарға негіз болатын бірлік туралы 5 мақал – мітел жазыңызы ІІ топ А) Берілген өлең жолдарында не баяндалады? Ә) Берілген толғаудың идеясы мен тақырыбы неде? ІІІ топ А) Жыраудың арманы не? Өз ойларыңды толғаудан үзіндіні мысал ретінде келтіре отырып, дәлелдеп беріңдер. IV топ Ә) «Араз болсаң алты ауыз, Еліңе кірген әреке» деген жолдарды негізге ала отырып, сәйкес мақалды тауып, жазыңдар. Әреке деген не? В) Аманат деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Жұптық жұмыс Сюжеттік сыңарын тап “ЖҰПТАС-БӨЛІС”
Жеке жұмыс
«Үздік қалам» әдісі Толғау желісі бойынша берілген үзіндіні өңдеп жазыңыз
Кері байланыс
3 идеялы ой жарығы
Үйге тапсырма 11- тапсырма, 41- бет |
Бүгінгі күндеріне сәттілік айтып,жақсы көңіл күй сыйлау «WordwaII» платформасы арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
«WordwaII» платформасы арқылы берілген тақырыптарға мақал – мәтел айтады. «Жасанды интеллект» арқылы жыраудың толғауын тыңдайды. 1 топ А) Берілген өлең жолдарында не баяндалады? Ә) Шығарма қай жанрға жатады? Б) Ақтамберді жырау өсиет сөздерінде ұрпағына нені аманат етеді? В) Аманат деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды.
Топтағы оқушылар бір – бірімен жұптасып отырып, тапсырманы орындайды.
«Үздік қалам» әдісі Толғау желісі бойынша берілген үзіндіні өңдеп жазады.
Сабақтың өн бойына кері байланыс береді
|
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!
Дескриптор Білім алушы -өз көзқарасын білдіреді; -көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады
Бағалау парақшасымен бағаланады Дескриптор -мақал-мәтел мазмұнын ашады; -толғаудан мағыналас үзіндіні табады; - өз көзқарасын білдіруде үзіндіні қолданады; -өз ойын жүйелі жеткізеді.
Дескриптор: -шығармадан үзінді алады -өлең немесе мәтін түрінде өңдейді -креативті (жаңаша) ойды дамытып жазады -өз ойын еркін жеткізеді
Бағалау парағы бойынша бағаланады |
Әуен
тақырыптық слайд «WordwaII» платформасы Бағалау парағы Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
Жасанды интеллект https://everything.kz/article/28410019-balalaryma-siet тақырыптық слайд аудио тыңдалым
«Домбыра» әдісі арқылы бағалау
|