Ашық сабақ А.Құнанбаев «Ескендір» поэмасы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ А.Құнанбаев «Ескендір» поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Құнанбаев «Ескендір» поэмасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Өлең -сөздің патшасы Мектеп: «№.......мектеп-гимназиясы» КММ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

А.Құнанбаев «Ескендір» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.1.1 - әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

Сабақ мақсаты

Оқушылар мәтіндегі ойға өз көзқарасын білдіреді, мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады, мәтіндегі ойға сыни тұрғыдан баға береді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут






3 минут













7 минут




Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Қызығушылықты ояту. «Әуенді тап» әдісі.

Оқушыларға Абайдың әндерінің әуені тыңдатылады. Оқушылар әуенді тыңдап, оның қандай өлеңі екендігін табады.



Топқа бөлу.

Оқушыларды «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу:



Оқушылар суреттерді шығарма мазмұнымен байланыстырады. Әр топ өзінің суретінің мағынасын шығарма мазмұнымен байланыстыруға тырысады. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауы бағаланады.

Талдау аяқталған соң мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Оқушылар ұсынылған әндерді тыңдап, атауларын анықтайды.


Оқушылар «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлінеді, топ ішінен топ басшысы тағайындалады және топқа атау береді.


Алдыңғы тақырыпты еске түсіру мақсатында оқушылар сұрақтарға нақты жауап береді.

AutoShape 1













«Өзін-өзі бағалау» парағы. таратылады









ҚБ «Мадақтау» әдісі




Интербелсенді тақта









Суреттердің қиындылары

Сабақтың ортасы

20 минут





















































































5 минут

1-тапсырма. Топтық жұмыс.

«Ойлан. Жұптас.Талқыла.»

Топ мүшелері бір-бірімен ақылдаса отырып, Ескендір поэмасының мазмұнын талқылайды, композициялық құрылымына талдау жасайды. Оқушыларға А3 парағы таратылады. Тапсырманы топпен бірге орындайды. Тапсырманы орындап болған соң, әр топ өздерінің жұмысын интербелсенді тақтадағы дұрыс нұсқамен тексеріп, қажет болса, түзетулер енгізеді.

І топқа тапсырма:

1.Сюжеттің басталуы. Филипп патша қайтыс болған соң Ескендірдің таққа отыруы. Әскер жиып көрші елдерді жаулауы. 
2. Сюжеттік байланыс. Елсіз шөлге тап болуы. Өлдім - талдым дегенде мөлдір бұлаққа кездесуі. 


ІІ топқа тапсырма:
1. Шиеленісуі. Алтын қорған. «Бұл – Құдайға бастайтын қақпа» деп ашпай қоюы. Қақпаның ар жағынан алған сый. 
2. Шарықтау шегі. Алғаш сыйдың қу сүйек екенін біліп ашуға булығу. Аристотельдің ақылы. Таразыға түскен қу сүйек.


ІІІ топқа тапсырма: 
1. Шешімі. Хакім Аристотельдің жауабы: Жеміт көз жер жүзіне тоймаса да, 
Өлсе тояр көзіне құм құйылғанда.

2. Талқылау. Шығарманың қазіргі өмірмен байланысы.


Дескриптор:

  • Шығарманың мазмұнын дұрыс анықтайды;

  • Шығарманың композициялық құрылымына талдау жасайды

  • Шығарманы қазіргі өмірмен байланыстырады

ҚБ



2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Сәйкеcтендіру әдісі. (сөздікпен жұмыс)

Оқушылар жұпта ақылдаса отырып, сөздерді мағынасымен сәйкестендіреді. Жұмыстарын топта тексереді.


Антұрған


Ақымақ, надан

Бодан


Біреудің қол астында болу; кіре берістегі үй

Ғибрат


Тәлім-тәрбиелік, өнегесі бар нақыл

Даңғой


Есер, мақтаншақ

Жарақтану


Қарулану, дайындалу

Жеміт


Қанағатсыз, тойымсыз

Сандалу


Жоқтан өзгені айтып бос сөйлеу; қаңғу, тентіреу

Шат


Мәз-мәйрам, мәре-сәре, шадыман; бытыстыру, шатастыру

Шаужай


Аттың шылбыры мен тізгінінің түйіскен тұсы; алдын орау, кес-кестеу


Дескриптор:

  • Берілен ұғымдар мен сипаттамаларды дұрыс сәйкестендіреді

  • Сөздердің мағынасын түсініп, таңдау жасайды

  • Сөздердің баламасын табады

ҚБ


3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Ой тастау, ойланту, ойлау» технологиясы.

«Сұрақ-жауап» әдісі.

Оқушылар тақырыпты басқа пәндермен байланыстырып сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

1-топ:

  • «Ескендір» дастанының мазмұнын айтады;

  • Ескендір Зұлқарнайынның тарихтағы бейнесін анықтайды;

2-топ:

  • Поэманың стилін анықтайды.

  • Аристотельдің жасын анықтайды;

3-топ:

  • Биологиялық тұрғыдан адамның бас сұйегінің құрылысын айтып береді;

  • Македония шаһарының географиялық жағдайын әңгімелейді.

ҚБ


Бекіту тапсырмасы. Топтық жұмыс.

Ескендірдің іс-әрекеті, Аристотель шешімі. «Дербес пікір» әдісі. Әр топ екі кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты дербес пікір білдіреді.

  1. Өзіндік пікір ( ой, идея)

  2. Дәлел.

  3. Өз пікірін айғақтайтын мысал.

  4. Өз пікіріне қарсы дәлел.

  5. Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал.

  6. Қорытынды

Дескриптор:

  • Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өз пікірін білдіреді;

  • Дәлелдейді;

  • Өз пікірін айғақтайтын мысал келтіреді;

  • Өз пікіріне қарсы дәлел айтады;

  • Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал келтіреді;

  • Қорытынды шығарады.

ҚБ

Түйін.

 Жеміт көз жер жүзіне тоймаса да,.

Өлсе тояр, көзіне құм құйғанда. 

Мықтымын деп мақтанба ақыл білсең 

Мықты болсаң өзіңнің нәпсіңді жең.



Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» парағы әр оқушыға таратылып беріледі де сабақ соңында мұғалімге тапсырады.

Үйге тапсырма

  • Ескендірдің тарихи тұлғасын талдап жазу.

  • «Тойымсыздықтың сыры неде?» тақырыбында әдеби эссе.










Топтар бірін бірі «Ашық микрофон» әдісі арқылы бағалайды. Яғни топ басшысы шығып топтың пікірін жеткізеді.









































Оқушылар тақырыпты басқа пәндермен байланыстырып сұрақтарға жауап береді.
























Топтар екі кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты дербес пікір білдіреді.












ҚБ

«Ашық микрофон»

әдісі AutoShape 2



























ҚБ.

Смайлдар арқылы бағалау

















ҚБ

«Қол шапалақтау» әдісі































ҚБ «Мадақтау сөздері»






Плакаттар, маркерлер, таратпа қағаздар


Интербелсенді тақта
























«Kahoot» платформасы.






Ұялы телефон, интербелсенді тақта









































































Таратпа қағаздар




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі