Материалдар / Ашық сабақ "Ақылшым мұғалім"

Ашық сабақ "Ақылшым мұғалім"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
1642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Пәні:әдебиеттік оқуТақырыбы: Ақылшым-мұғалім.Күні:17.11.2017ж

Алматы облысы,Талғар ауданы,Кеңдала ауылы«Мектеп жасындағы шағын орталығы бар №42 жалпы білім беретін орта мектеп»мемлекеттік коммуналдық мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Нуртай Кулзада

Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)





2.2.3.1-мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.2.1.1-мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп,мәнерлеп оқу.




Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:.


  • өлеңді мәнерлеп оқиды.Негізгі ойды анықтайды.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • топта жұмыс жасай отырып өз ойын ашық айтады.


  • Кейбір оқушылар:


  • тапсырмаларды орындауда белсенділік танытады.Шығармашылық тапсырмаларды тиянақты орындайды.Лидерлік қабілеттерін танытады.
  • Бағалау критерийлері:Өлеңді мәнерлеп оқып,тапсырмаларды орындайды.Жеке, жұпта, топта белсенділік танытады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аударып,тақырыпқа сай пікірін айта алады.
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.




    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,көркем еңбек,тәрбие құндылықтары.




    Тілдік мақсат:









    Оқушылар орындай алады:өлеңді мәнерлеп оқиды,өз ойын еркін айтып жеткізеді.



    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:ұстаз,мұғалім,білім беруші. Мұғалім-учитель-tishe


    Талқылауға арналған сұрақтар:-Ұстаз сөзіне қандай мағынасы жуық сөздер бар?


    -Мұғалім деген кім? -Кімге мұғалім мамандығы ұнайды?
    Алдыңғы оқу
  • мин
  • Өткен сабақта өтілген «Мектеп –біздің анамыз» тақырыбы бойынша үй тапсырмасын тексеру мақсатындағы топтық жұмыс:1-топ:жазушылар -автор туралы мәлімет.2-топ: ақындар- өлеңді мәнерлеп оқу.3-топ: зерттеушілер - сөздіктер.4-топ:суретшілер- суретпен жұмыс
    ЖоспарланғанУақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар




    Басталуы 5минут




    Топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топ бойынша сәттілік тілеу.
    1-топ:жазушылар2-топ:ақындар3-топ:зерттеушілер4-топ: суретшілер
    Ортасы 15 минут





























    Білу және түсіну 7 минут Топтық жұмыс:«Ұстаз» сөзжұмбағын шешу:1.Оқу-білім...(бұлағы)2.Қына тасқа бітеді,Білім ....(басқа) бітеді.3....(Ат) өнері білінбес,Бәйгеге түсіп жарыспай.4....(Ақыл) –тозбайтын тон,Білім-таусылмайтын кен.5.Оқу инемен құдық ...(қазғандай).Ортақ тақырып қою. (топтардың бірін бірі бағалауы)Ұстаз сөзіне мағынасы жуық сөздерді айту:ұстаз,мұғалім,.....Ұстаз –деген кім?Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Ақылшым-мұғалім» Оқылым:оқып беру,іштей оқу,әр топтан бір оқушыға тізбелей оқыту. «Балмұздақ таяқшалары» стратегиясын қолдану.Авторы туралы мәліметпен танысу.Қолдану 8 минут Жалпыға арналған тапсырма:жазылымДәптермен жұмыс.Тақырыпты жазу. 6-тапсырма.Әр топтан бір-бір оқушыға оқыту.









    Сөзжұмбақ жазылғанплакаттар















    оқулық









    слайд











    Сергіту сәті 3 минут«Әлқисса»Көңілді әуен

    Аяқталуы минут7 минСинтез.Топпен жұмыс:1-топ:жазушылар мұғалім

    2-топ:ақындар өлең құрастыру: Күндей жарқын көңілі,Ұстаз біздің –.....(анамыз).Өнер,білім,тәрбиені,Ұстаздан біз .....(аламыз)3-топ: суретшілер «Ұстазға тарту» гүл суретін салу.4-топ: зерттеушілер ұстазды құрметтеуге байланысты 3-4 әдептілік ережесін жазу.


    А3 парағыМаркерлер ,түрлі түсті бояулы қарындаштар

















    Кері байланыс3минЖетістік баспалдағы



    Үйге тапсырма:өлеңді жаттау

    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ