Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
ортаңғы «Ақниет» тобы
6– сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Жемістер»
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
-
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, «ұ», дыбыстарын дұрыс айтуын нақтылау және бекіту;
-
Сөздік қорын молайту және белсендіру: алма, алмұрт, жүзім, шие, сары өрік, алхоры,анар, жеміс, сары, жасыл, қара;
-
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық жауап беруге үйрету. Жемістер бақта өсед;
-
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: алма, алмұрт, өрік, анар – жемістер.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, ребус «қарақат»,жидектердің муляждары,қуыршақ,қ,ə,ұ дыбыстарын суреттер;
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың Іс -әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Сәлемдесу. «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас – рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ- та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік». Д/о «Ғажайып қапшық». 2. Білгішбек орамалдың астындағы заттарға назар аудартады: «Кім айтады, орамал астында не бар?» жемістердің қазақша атауларын үйренуді ұсынады. |
Амандасады. Орындайды. Пішіндеріне қарап,сипап, иіскеп жауап табады – жемістер. Қызығады,келіседі. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
Жаңа тақырып үйренеміз. 1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал». Рік-рік-рік – сары домалақ өрік. Зім-зім-зім – қара ұсақ жүзім. Ар-ар-ар – үлкен қышқыл анар. Тер-тер-тер – олар жемістер. |
Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды. |
|
|
2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу. Қайда? Деген сұраққа дұрыс жауап беруді үйрету. |
Қарайды, Тыңдайды, есте сақтап, қайталайды (қормен жеке. «Құлаққа сыбырлау» Ш.Аманашвилидің əдісі). |
|
|
3. Жаттығу: «Құлыншақ» (Ұ дыбысының артикуляциясын үйрету). |
Тыңдайды ,қайталайды, есте сақтайды. |
|
|
4. Сергіту сәті. |
Қайталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды. |
|
|
5. Тіл дамыту. а) «Жауап бер». ə) «Кел, ойнайык!» рөлмен айтқызу. |
Тыңдайды, жауап береді. Тыңдайды, тапсырманы орындайды. |
|
|
6. К/о «Не артық?» |
Артығын тауып, дәлелдейді: «Қарақат артық, өйткені алма, өрік, жүзім – жемістер, ал қарақат – жидек» |
|
|
7. Ребус шешу. «Қандай сөз жасырылған?» |
Ойланады , шешімін табады.
|
|
|
8. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «Атауында қ дыбысы бар жидектің суретін сал» |
Дəптердегі тапсырманы орындайды,әңгімелейді. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
1. Сұрақ мырзаға жауап бер: - Жидектер қазақша қалай аталады? |
Жауап береді. |
|
|
2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды.. |
Жетістіктеріне қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
-
тақырыптық сөздерді, олардың мағынасын,сөз тіркестерді.
-
Ұ дыбысының артикуляциясын;
-
Қайда? Деген сұрақты түсініп,дұрыс жауап беруді.
Қандай түсініктерді игереді:
-
Жемістер өсетін туралы түсініктерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
-
мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
-
Нұсқауларды дұрыс орындау;
-
қ дыбысына сөз табуды;
-
дəптерде тапсырманы орындау және қарындашты дұрыс ұстау;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Арайлы,Алтын күз!
Ашық сабақ Арайлы,Алтын күз!
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
ортаңғы «Ақниет» тобы
6– сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Жемістер»
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
-
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, «ұ», дыбыстарын дұрыс айтуын нақтылау және бекіту;
-
Сөздік қорын молайту және белсендіру: алма, алмұрт, жүзім, шие, сары өрік, алхоры,анар, жеміс, сары, жасыл, қара;
-
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық жауап беруге үйрету. Жемістер бақта өсед;
-
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: алма, алмұрт, өрік, анар – жемістер.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, ребус «қарақат»,жидектердің муляждары,қуыршақ,қ,ə,ұ дыбыстарын суреттер;
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың Іс -әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Сәлемдесу. «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас – рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ- та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік». Д/о «Ғажайып қапшық». 2. Білгішбек орамалдың астындағы заттарға назар аудартады: «Кім айтады, орамал астында не бар?» жемістердің қазақша атауларын үйренуді ұсынады. |
Амандасады. Орындайды. Пішіндеріне қарап,сипап, иіскеп жауап табады – жемістер. Қызығады,келіседі. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
Жаңа тақырып үйренеміз. 1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал». Рік-рік-рік – сары домалақ өрік. Зім-зім-зім – қара ұсақ жүзім. Ар-ар-ар – үлкен қышқыл анар. Тер-тер-тер – олар жемістер. |
Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды. |
|
|
2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу. Қайда? Деген сұраққа дұрыс жауап беруді үйрету. |
Қарайды, Тыңдайды, есте сақтап, қайталайды (қормен жеке. «Құлаққа сыбырлау» Ш.Аманашвилидің əдісі). |
|
|
3. Жаттығу: «Құлыншақ» (Ұ дыбысының артикуляциясын үйрету). |
Тыңдайды ,қайталайды, есте сақтайды. |
|
|
4. Сергіту сәті. |
Қайталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды. |
|
|
5. Тіл дамыту. а) «Жауап бер». ə) «Кел, ойнайык!» рөлмен айтқызу. |
Тыңдайды, жауап береді. Тыңдайды, тапсырманы орындайды. |
|
|
6. К/о «Не артық?» |
Артығын тауып, дәлелдейді: «Қарақат артық, өйткені алма, өрік, жүзім – жемістер, ал қарақат – жидек» |
|
|
7. Ребус шешу. «Қандай сөз жасырылған?» |
Ойланады , шешімін табады.
|
|
|
8. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «Атауында қ дыбысы бар жидектің суретін сал» |
Дəптердегі тапсырманы орындайды,әңгімелейді. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
1. Сұрақ мырзаға жауап бер: - Жидектер қазақша қалай аталады? |
Жауап береді. |
|
|
2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды.. |
Жетістіктеріне қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
-
тақырыптық сөздерді, олардың мағынасын,сөз тіркестерді.
-
Ұ дыбысының артикуляциясын;
-
Қайда? Деген сұрақты түсініп,дұрыс жауап беруді.
Қандай түсініктерді игереді:
-
Жемістер өсетін туралы түсініктерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
-
мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
-
Нұсқауларды дұрыс орындау;
-
қ дыбысына сөз табуды;
-
дəптерде тапсырманы орындау және қарындашты дұрыс ұстау;
шағым қалдыра аласыз













