Мақсаты: Оқушыларға адамның жақсы және
жаман қасиеттері туралы айта отырып, сүйіспеншілік құндылығының
мәнін ашу.
Міндеттері:
-
Білімділік: Оқушыларға татулықпен жұмыс
жасаудың мәнін ұғындыру.
-
Дамытушылық: Оқушылар бойындағы
ақкөңілділік қасиеттерін дамыту.
-
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшыл болуға
тәрбиелеу.
|
Ресурстар:
(материалдар,
дереккөздер)
1.bilim-all.kz
2.https://infourok.ru
|
3. Сабақтың
дәйексөзі.
Адамда жақсы қасиет болмаса,
оған бақ та, бақыт та қонбайды.
Жүсіп
Баласағұни
-
Адамның жақсы қасиеттеріне
нелер жатады?
-
Дәйексөзден қандай ой
түйдіңіз?
Қорқыт атаның нақыл
сөздері:
Қыз ақылды
ескермес-
Ана үлгiсiн
көрмесе.
Ұл жарылқап ас
бермес
Ата үлгiсiн
көрмесе.
Қыз анадан үйренбей, өнеге
алмас,
Ұл атадан үйренбей, сапар
шекпес.
Жердiң шүйгiн шөбiн киiк
бiлер,
Жайылымның шалғынын құлан
бiлер.
Әр жолдың сүрлеуiн түйе
бiлер,
Жетi бұлақтың иiсiн түлкi
бiлер,
Керуеннiң түнгi жүрiсiн торғай
бiлер.
|
|
4. Оқиға айту (Мұғалім
сыйы).
Шыншыл
бала
Баяғы өткен заманда бір патша
өмір сүріпті. Патша өте ақылды, шыншыл және қарапайым, халқына
адал, жанашыр, кеңпейілді және әділ болыпты. Патшаның таққа
қалдыратын баласы, мұрагері болмады, содан патша ойлана келе
халқына жария етті. Патша мұрагерлікке қалдыратын баланыңхалқына
адал,еліне тек жақсылық ойлайтын шыншыл болуын
қалайды.
Барлық балаларға гүл тұқымы
беріледі. Уақытберіледі, күн өтіп жатыр. Сон Ирдің гүлі қанша
баптап қараса да өспеді. Патша гүлдің өскені жайлы көретін күні де
келді. Барлық балалар әдемі киінген, гүлдері жайқалып өскен, Сон Ир
болса балалардың ең артында жабырқаулы тұр
еді.
Патша барлық гүлдерді көрді
бірақ көңілі еш көтерілмеді, содан қараса бір бала жылап бос
құмырамен тұр екен. Сонда Ирді өзіне шақырды да, менің ұлым
мұрагерім деп жар салғанда, халық ушығып кетіпті. Арасынан біреуі
шығып патшадан «сол бос құмырамен тұрған баланы неге асырап
алдыңыз»,– деп сұрапты. Сонда патша халыққа балаларға берілген
тұқымдардың бұқтырылғандары туралы айтып береді. Сол әдемі
гүлдермен тұрған балалардың беттері қызарып, ұяттан жерге кірді.
Сөйтсе, барлығы берілген гүл тұқымдарынан тыс басқа гүл тұқымдарын
еккен екен.
-
Патша болашақ мұрагерін
қалай сынамақшы болды?
-
Сон Ирдың бойынан қандай
қасиеттер байқалды?
-
Балалардың ұялуына қандай
жағдайәсер етті?
-
Шындықтың қуатын, күшін
неден байқадыңдар?
|
|
5. Шығармашылық жұмыс,
топпен жұмыс.
Шығармашылық жұмыс, топпен
жұмыс.
Оқушылар үш топқа
бөлінеді.
3-тапсырма «Ардақты ат» сөзіне
ребус құрастырыңдар.
|
|