Мотивациялық қозғаушы.
Іздену кезеңі
Психологиялық дайындық.
Суретпен жұмыс.
(Суреттерді слайд арқылы көрсету)
Өлең жолдары және нақыл сөздер айту.
Сергіту сәті.
Орталықтарға бөлу.
Қоштасу.
|
Сәлеметсіздерме
балалар.
Кәне балалар алдымен әдеп
сақтап төрде отырған үлкендермен амандасып алайық
Балалар кәзір жылдың қай
мезгілі?
Жылдың неше мезгілі
бар?
Кәне атап шығайық.
Далада ауа-райы қалай?
Балалар көңіл күйлерің
қалай?
Олай болса көңілді
болғанда не істейсіңдер?
Ренжігенде?
Қорыққанда?
Таңқалғанда?
Қуанғанда?
Ендеше
бір-бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.
Күніміз жарқын
болсын,
Аспанымыз ашық
болсын.
Күніміз сәтті болсын,
Деніміз сау болсын
Біздің
күнделікті дастарханымызда жейтін нанымыздың дастарханға қандай
еңбекпен келетінімен танысамыз.Нан көп еңбек ету арқылы келеді.
Нанды бір күн жемей шыдап отыру қиын. Нансыз өмір жоқ деуге болады.
Нан болса ән де болады. Енді сендерге нанды жасау жолын түсіндіріп
өтейін. Көктемде дихан егін егедіі. Ол үшін трактормен қара жерді
жыртады,тырмалайды. Содан соң дән себіледі. Дәнің жақсы өсіп
жетілуіне ауа –райының ықпалы маңызды. Көкткмде жаңбыр көп жауып ,
жазда күн ыстық болса ,күзде бидай тоқ болады. Күзде піскен бидайды
комбайынмен жинайды. Комбайын бидайды орған кезде дәні бір бөлек
шығарлады. Дәнді арнайы жүк машинасы тиіп әкеледі. Жүк машиналары
дәнді диірменге апарады. Диірменде бидай елеп , суырып, келтіріп
,ұн тартады. .(Ұнды көрсету)
Төртінші суреттен нені
байқап отырсыңдар? Ұннан наубайханада әр түрлі андар пісіріп
шығарады,оны дүкендерге балабақшаларға жібереді. (Дүкен сөресіндегі
нандарды сурет арқылы көрсету)
Міне балалар біздің бүгінгі
іс-әрекетіміз ас атасы нан туралы болмақ.Балалар біздің
дастарханымызға нан оңай келмейді екен,міне жоғарыда айтқандай
үлкен еңбекпен келеді екен.(Жоғарыдағы суреттерді жекелеп қайталап
түсіндіру)
Ал сендер күнделікті жеп жүрген нанды біз
қайдан аламыз?
Аспазшы апай сендерге нанды
қалай пісіретіндігін көргілерің келеді ме? (Аспазшының нан
ашыту,қалыпқа салу,пешке пісіруін видео арқылы көрсету)
Нан болса ойнап күлеміз
Нан болса еркің жүреміз
Нан қасиет ,
Нан мереке
Нан береке.
«Ас атасы-нан,
Нан атасы-дән»
Сонымен нанды қалай қастерлейді екенбіз?
Нан қоқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар
Аспазшылар орталығы:
Топ қыздарына алдына
иленген қамыр беріледі.Қыздар ашыған қамырды бауырсақ етіп жайю
тапсырылады.
Егіншілер орталығы:
Топ балаларына шағын ыдыстағы топырақты
аударып,тырмалап бидай дәнін егу тапсырылады.
Дүкеншілер
орталығы:
Топ қыздарына дүкенге келген нанды сөрелерге
жинайды
Балаларға стол үстінде
жатқан суреттер арқылы құрастырту,ол суретте нанның қалай келетіні
көрсетілген.Ол үшін суреттердің орын-орнын тауып қоюы
керек.Сұрақтар қою арқылы балаларды ауызша бағалау.
Оқу қызметін қортындылау.
«Нан байлық,нан береке» деп халық бекер
айтпаған. Міне көрдіңдерме ? Қаншама адам еңбек етеді екен.
Сондықтан дастарханға зор еңбекпен келген нан тағамдарын
қастерлеуміз керек.
Балалар нан бізге оңай
жолмен келмейді екен сол себепті нанды қастерлеуміз керек. Нанды
бір қолмен үзбеу керек.
Аспазшы апай қыздардың жайған қамырынан
бауырсақ әкеліп таратады
Сау,болыңдар!
|
Амандасады.
Көктем.
Төрт.
Көктем,жаз,күз,қыс.
Жылы.
Жақсы.
Қол шапалақтаймыз.
Қабақ түйеміз.
Көзді жұмамыз.
Көзді
бақырайтамыз.
Күледі.
Көктемде жер жыртып жатқан трактор.
Егін орып жүрген комбайн тракторы.
Ұн шығаратын
диірмен.
Нан пісіретін наубайхана.
Аспазшы апай пісіреді.
Нанды шашпаймыз,
Аяққа баспаймыз.
Тәрбиешімен қоса қимыл-қозғалыс жасайды.
Қыздар қамырды бауырсақ етіп жайып береді.
Ұлдар жерді босатып,тырмалап,бидай дәнін
егеді.
Балалар суреттерді орнына қою арқылы
тапсырманы орындайды
Сау,болыңыз!
|
Білді:
Трактор,диірмен,комбайн мен бидайдың не екенін және нанның оңай
жолмен келмейтіндігін білді.
Меңгерді: Трактор,диірмен,комбайн мен бидайдың
не екенін және нанның оңай жолмен келмейтіндігін білді.
Көктем,жер
жырту,тырмалау,дән егу,комбайнмен ору,диірмен,наубайхана сөзедін
және нанды қастерлеуді,шашпауды меңгерді.
|