Ашық сабақ Асханада 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Асханада 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мұғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Смирнов №2 орта мектебі












Шағын сабақ жоспары

«Асханада»

1 сынып










Орындаған: Жангарина А.Е























Сабақ: Асханада



Мектеп: Смирнов №2 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің есімі: Жангарина А.Е

СЫНЫП: 1

Қатысқандар саны: 10

Қатыспағандар саны: 0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

Тыңдалым: күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

Оқылым: шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • жаңа сөздерді атайды;

  • мәтінді оқиды;

  • сөздердің мағынасын түсінеді;


Оқушылардың басым бөлігі:


  • жаңа сөздермен сөз тіркесін құрайды;

  • сөздерді сәйкестендіреді;


Кейбір оқушылар:


  • мәтінді аударады;

  • сұраққа жауап береді;

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • жаңа сөздерді атайды;

  • сөз тіркестерді айта алады;

  • мәтінді аудара алады;

Негізгі сөздер мен тіркестер:

асхана, нан, шырын, шай, ботқа, сорпа, тоқаш, бүйрек, аламын, барамын.

Алдыңғы оқу


Мынау-асхана.Асхана үлкен. Асханада тағамдар бар.

Жоспар

Жоспар

ланған

уақыт


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы

5мин






1 мин.


1 мин


4мин.

  1. Ұ йымдастыру кезеңі. Жағымды

психологиялық жағдай жасау.


Армысың, алтын күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, достарым!

Сендерді көрсем қуанам!


2. Топқа бөлу: Пазл әдісі арқылы

  1. Үй жұмысын тексеру.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы «Дүкен» тақырыбына сөздерді тексеру





ауызша өлең










қима суреттер





орындық


Ортасы







7мин











1 мин


10мин

















4 мин






1 мин
























5 мин.



























1 мин

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.Тыңда.Оқы.Аудар. «ТКО» әдісі (топтық жұмыс)

Мынау-асхана. Асхана үлкен және жарық. Асханада түрлі тағамдар бар. Біз асханадан нан, шырын, шай, ботқа, сорпа, тоқаш, бүйрек аламыз.


Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу, түсіну

-мәтіннің мазмұнын түсінеді, аударады.

-жаңа сөздерді есінде сақтайды.

-мағынасын түсінеді.


Қолдану

-мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

-сөз тіркестерін құрастырады.

-жаңа сөздерді сәйкестендіреді.


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Мәтіннің мазмұнын түсінеді, аударады.

Жаңа сөздерді есінде сақтайды.

Мағынасын түсінеді.


-мәтіннің мазмұнын түсінеді;

-мәтіндегі жаңа сөздерді атай алады;

-сөздердің мағынасын түсінеді;

-мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.

Жаңа сөздерді сәйкестендіреді.

-тақырып бойынша сұрақтар құрастырады;

-сөздер мен сөз тіркестерін құрастыра алады;

-жаңа сөздерді суретпен сәйкестендіре алады

- сурет бойынша асханадағы тағамдарды дұрыс көрсете алады.

Мәтін бойынша тапсырмалар

1.Мәтінді оқы, жаңа сөздерді айт.

2.Мәтінді аудар.

3.Сұрақтарға жауап бер.


Сергіту сәті. «Дирижер» әдісі


2-тапсырма. Сәйкестендір (жеке жұмыс).


Нан

Ботқа

Шырын

Қасық


Сорпа


Бүйрек


Жетістік критерийлері:

1.Сөздерді дұрыс оқу

2. Аудармасын айту

3. Сурет бойынша сәйкестікті табу


Қалыптастырушы бағалау:


3-тапсырма.Сөз тіркестерін құрастыр. «Топтастыру» әдісі (топтық жұмыс)

Нан тағамдары

Ет тағамдары

Сүт тағамдары





Қажетті сөздер: палау,тоқаш, кеспе, айран, бауырсақ, сүзбе.


Жылы,дәмді, суық, тәтті, ыстық сөздермен сөз тіркестерін құру.

(Тәтті шай, жылы тоқаш, дәмді сүзбе, ыстық палау, суық шырын).


Тапсырмалар:

  1. Сөздерді оқиды.

  2. Асханадағы тағам түрлерін ажыратады, кестеге салады.

  3. Сын есімдермен сөз тіркес құрастырады.


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі.



аудиодиск

оқулық, 83-бет.

Асханадағы тағамдардың суреттері

















Оқулық.92-бет

















Интербелсенді тақта, кеспе қағаздары































Кеспе парақтары

Аяқталуы

2 мин.

Кері байланыс: Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерден құралған сөзжұмбақты шешеді.

Интербелсенді тақта

Қосымша ақпарат


3 мин.

Үй жұмысы: жаңа сөздер жаттау, мәтінді оқу.



























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
27.11.2018
1271
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі