Смирнов №2 орта мектебі
Шағын сабақ жоспары
«Асханада»
1 сынып
Орындаған: Жангарина А.Е
|
Сабақ: Асханада |
Мектеп: Смирнов №2 орта мектебі |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Жангарина А.Е |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Тыңдалым: күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну Оқылым: шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||
|
асхана, нан, шырын, шай, ботқа, сорпа, тоқаш, бүйрек, аламын, барамын. |
|||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мынау-асхана.Асхана үлкен. Асханада тағамдар бар. |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5мин 1 мин. 1 мин 4мин. |
психологиялық жағдай жасау. Армысың, алтын күн! Армысың, көк аспан! Армысың, достарым!
2. Топқа бөлу: Пазл әдісі арқылы
«Ыстық орындық» әдісі арқылы «Дүкен» тақырыбына сөздерді тексеру |
ауызша өлең қима суреттер орындық |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7мин 1 мин 10мин 4 мин 1 мин 5 мин. 1 мин |
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.Тыңда.Оқы.Аудар. «ТКО» әдісі (топтық жұмыс) Мынау-асхана. Асхана үлкен және жарық. Асханада түрлі тағамдар бар. Біз асханадан нан, шырын, шай, ботқа, сорпа, тоқаш, бүйрек аламыз.
Мәтін бойынша тапсырмалар 1.Мәтінді оқы, жаңа сөздерді айт. 2.Мәтінді аудар. 3.Сұрақтарға жауап бер. Сергіту сәті. «Дирижер» әдісі 2-тапсырма. Сәйкестендір (жеке жұмыс). Нан
Ботқа
Шырын
Қасық
Сорпа
Бүйрек
Жетістік критерийлері: 1.Сөздерді дұрыс оқу 2. Аудармасын айту 3. Сурет бойынша сәйкестікті табу Қалыптастырушы бағалау:
3-тапсырма.Сөз тіркестерін құрастыр. «Топтастыру» әдісі (топтық жұмыс)
Қажетті сөздер: палау,тоқаш, кеспе, айран, бауырсақ, сүзбе. Жылы,дәмді, суық, тәтті, ыстық сөздермен сөз тіркестерін құру. (Тәтті шай, жылы тоқаш, дәмді сүзбе, ыстық палау, суық шырын). Тапсырмалар:
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі. |
аудиодиск оқулық, 83-бет. Асханадағы тағамдардың суреттері Оқулық.92-бет Интербелсенді тақта, кеспе қағаздары Кеспе парақтары |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 2 мин. |
Кері байланыс: Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерден құралған сөзжұмбақты шешеді. |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
|
3 мин. Үй жұмысы: жаңа сөздер жаттау, мәтінді оқу. |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Асханада 1 сынып
Ашық сабақ Асханада 1 сынып
Смирнов №2 орта мектебі
Шағын сабақ жоспары
«Асханада»
1 сынып
Орындаған: Жангарина А.Е
|
Сабақ: Асханада |
Мектеп: Смирнов №2 орта мектебі |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Жангарина А.Е |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Тыңдалым: күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну Оқылым: шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||
|
асхана, нан, шырын, шай, ботқа, сорпа, тоқаш, бүйрек, аламын, барамын. |
|||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мынау-асхана.Асхана үлкен. Асханада тағамдар бар. |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5мин 1 мин. 1 мин 4мин. |
психологиялық жағдай жасау. Армысың, алтын күн! Армысың, көк аспан! Армысың, достарым!
2. Топқа бөлу: Пазл әдісі арқылы
«Ыстық орындық» әдісі арқылы «Дүкен» тақырыбына сөздерді тексеру |
ауызша өлең қима суреттер орындық |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7мин 1 мин 10мин 4 мин 1 мин 5 мин. 1 мин |
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.Тыңда.Оқы.Аудар. «ТКО» әдісі (топтық жұмыс) Мынау-асхана. Асхана үлкен және жарық. Асханада түрлі тағамдар бар. Біз асханадан нан, шырын, шай, ботқа, сорпа, тоқаш, бүйрек аламыз.
Мәтін бойынша тапсырмалар 1.Мәтінді оқы, жаңа сөздерді айт. 2.Мәтінді аудар. 3.Сұрақтарға жауап бер. Сергіту сәті. «Дирижер» әдісі 2-тапсырма. Сәйкестендір (жеке жұмыс). Нан
Ботқа
Шырын
Қасық
Сорпа
Бүйрек
Жетістік критерийлері: 1.Сөздерді дұрыс оқу 2. Аудармасын айту 3. Сурет бойынша сәйкестікті табу Қалыптастырушы бағалау:
3-тапсырма.Сөз тіркестерін құрастыр. «Топтастыру» әдісі (топтық жұмыс)
Қажетті сөздер: палау,тоқаш, кеспе, айран, бауырсақ, сүзбе. Жылы,дәмді, суық, тәтті, ыстық сөздермен сөз тіркестерін құру. (Тәтті шай, жылы тоқаш, дәмді сүзбе, ыстық палау, суық шырын). Тапсырмалар:
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі. |
аудиодиск оқулық, 83-бет. Асханадағы тағамдардың суреттері Оқулық.92-бет Интербелсенді тақта, кеспе қағаздары Кеспе парақтары |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 2 мин. |
Кері байланыс: Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерден құралған сөзжұмбақты шешеді. |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
|
3 мин. Үй жұмысы: жаңа сөздер жаттау, мәтінді оқу. |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
йымдастыру
кезеңі.
















