Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Әскери атақтар және айырым белгілері" 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Байназаров Айдын Айткалиевич «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» В 1 есебі
№1 топ Мұғалім портфолиосы
ПШО филиалы Өскемен қаласы 2017 ж
Бекітемін:_____________________Қасенов М .Қ.
мектеп директоры
Қысқа мерзімді жоспар
-
Сабақ: Қарулы Күштердің, басқа əскерлердің жəне Қазақстан Республикасының əскери құрылымдарының жалпыəскери жарғылары. Жалпыəскери жарғылардың əскери ұжымның тұрым-тіршілігіндегі маңызы. Əскери қызметкерлердің жалпы міндеттері. Əскери атақ жəне айыру белгілері.
Мектеп: Тана мырза орта мектебі КММ
Күні:
Мұғалімнің есімі: Байназаров А А
Сынып: 10
Қатысқандар:4 Қатыспағандар:0
-
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Қарулы Күштердің, басқа əскерлердің жəне Қазақстан Республикасының əскери құрылымдарының жалпыəскери жарғыларымен танысады.Жалпыəскери жарғылардың əскери ұжымның тұрым-тіршілігіндегі маңызын ұғынады Əскери қызметкерлердің жалпы міндеттерін біледі. Әскери атақ жəне айыру белгілерін ажыратады.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады:Қарулы Күштердің құрылған уақытын ,жалпыәскери Жарғылардың қабылдануын,әскери Жарғылардың маңызын,әскери қызметшілердің міндеттерін біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Қарулы Күштердің түрлерін,жалпыәскери Жарғыларды ажыратады,әскери атақтар құрамын атайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:Жалпыәскери Жарғыларды талдап-талқылай алады,әскери атақтар мен айырым белгілерін толық ажыратады.Олардың ерекше ұқсас қасиеттерін өз ойларымен байланыстыра алады.
Тілдік мақсаты:
Оқушылар орындай алады:
1.Қарулы Күштердің түрлерін ажыратады.
2. «Жарғылар» (саптық,тәртіптік,гарнизонды-қарауылдық,ішкі қызмет), «сарбаздар», «офицерлер», «танк әскерлері», «авиация», «инженерлік әскерлер»,сөздерді және бас киімдегі,иықтағы,жағадағы әскери белгілерді ажыратады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
«Жарғылар», «сарбаздар», «офицерлер», «танк әскерлері», «авиация», «инженерлік әскерлер», «лейтенант», «сержант», «капитан», «майор», «подполковник», «полковник» , «генерал-майор», «генерал-лейтенант» , «генерал-полковник», «адмирал» , «мичман» т б сөздер
Талқылауға арналған тармақтар:
1.ҚР ҚК нің жалпы әскери жарғыларының айырмашылығы неде?
2.Әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін айт?
3.Әскери атақтардың жіктелу құрамын ата?
4.Әскери Жарғылардың маңызын айт?
Жазуға ұсыныс:
Әскери қызметшілердің міндетері және әскери атақтар мен айырым белгілері жайында өз білгендерін жазу.
Алдыңғы оқу
Қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерін, олардың құрамы жəне атқаратын қызметтері, жоғары əскери оқу орындарын, олардың əскери мамандарды даярлаудағы рөлін білді
Жоспар
Жоспарланған уақыт: |
Жоспарланған жаттығулар: |
ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 минут |
1.Бөлімшені сапқа тұрғызу,бөлімше командирінің рапортын қабылдау,сәлемдесу,оқушылардың сыртқы бітімін тексеру,саптық жаттығу әдістерін қайталау 2. Оқушыларды «құрлықтағы» және «теңіздегі» әскерлер түрлері арқылы жұпқа бөлу. Оқушылар құрлықтағы және теңіздегі әскерлерге қатысты суреттерді таңдау тапсырмасы беріледі. |
Далалық әскери форма Құрлық,теңіз әскерлеріне қатысты суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 30 минут |
«Сәйкестікті тап» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру (жұптарға сәйкестендіру тапсырмасын тарату)
Жаңа сабақ Мақсатты айқындау арқылы бүгінгі тақырыпты білуде өздері мақсат қояды 1 тапсырма Ноутбукта жұмыс (АКТ)(жұпта орындайды) Ноутбукте Әскери Жарғылар,атақтар,айырым белгілерін жұптап,топтап сұрыптайды.
Дескриптор:
2 тапсырма «Рөлдік ойындар» (жұпта орындайды) (Әр түрлі әскери атақтар иеленген адамдардың байланысы: сарбаз бен сержанттың және полковник пен генералдың әскери қатынасын сахналау) Сарбаз бен сержант -Қатардағы сарбаз Сайлауов маған кел -Құп болады сержант мырза -Сержант мырза ,ефрейтор мырзаға сұрақ қоюға рұқсат етіңіз -Сұрақ қоюға рұқсат Полковник пен генерал-лейтенант -Полковник мырза сіздің полкке 12.00 сағатта оқу-жаттығу ойындарын аяқтауға бұйырамын. -Құп болады генерал-лейтенант мырза -Генерал-лейтенант мырза, генерал-майор мырзамен сөйлесуге рұқсат етіңіз -Сөйлесуге рұқсат етемін. Дескриптор:
|
картішкелер кестелер
ноутбуктер интербелсенді тақта
Әскери киімдер, Әскери айырым белгілері кесте
кесте
Сержант,сарбаз және полковник пен генералдың әскери формалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 5 минут
5 минут |
Бекіту «Тұжырымдамалық карта» (жұпта орындайды)
(Өтілген тақырып негізінде сызба жасау) (жұпта орындайды) Кері байланыс «Светофор» 1.Сабақты жақсы түсіндім -жасыл 2.Сабақты толық түсінбедім-сары 3.Сабақты мүлде түсінбедім-қызыл Үйге тапсырма (өтілген тақырыпқа презентация дайындау) |
сызбалар
Светофор суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды: 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды: 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім:
|
Қосымша ақпарат
-
Саралау:
Пән аралық байланыс,АКТ-мен байланыс