Материалдар / Ашық сабақ Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

Ашық сабақ Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

Материал туралы қысқаша түсінік
ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
428
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

Педагогтің аты-жөні:

Кужабекова Гульвира

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

Сабақтың мақсаты:

Жаңа экономикалық саясатының себебі мен салдарын анықтау

Құндылықтарға баулу :

Қазақстандық патратизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

Пәнаралық байланыс :

География, дүние жүзі тарихы


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:


«Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Mentimeter бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін сөздерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

Мадақ тау

https://www.menti.com/alvwiwjkqke1


Сабақтың ортасы

30 мин




2. Үй тапсырмасын сұрау


«Кездейсоқ карта» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Wordwall бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.


1.Салық пен салғырттың айырмашылығы ?

Артық өнімдерді сатуға рұқсат етілді

2."Әскери коммунизм" саясатының негізгі белгілері қандай ?

  • Азық-түлік салғыртын енгізу

  • Жеке саудаға тиым салу

  • Азық-түлікті теңгерме ұстанымына сәйкес бөлу

  • Ірі,орта және ұсақ өнеркәсіптерді мемлекет меншігіне көшіру

  • Жалпыға бірдей еңбек міндеткерлігін енгізу

3.Азамат соғысы қай жылдары болды ?

1918-1920 жылдар аралығы

4.1921-1922 жылдардағы аштық салдарынан қырылған малдың саны қанша ?

Малдың 80% - ына дейін қырылып қалды

5.Паек дегеніміз не ?

Паек-белгілі бір мерзімді күнге арнап,тиісті мөлшерде берілетін азық-түлік

6."Әскери коммунизм" саясатының салдары қандай болды ?

  • Азық-түлік салығынан бас тартылды

  • Жер-жерде бүліктер мен көтерілістердің шығуы

  • Аштықтың белең алуы

  • Халық жаппай қырылды

  • Мал саны азайды

7.Аштықтан қаза тапқандар саны ?

2 млн 300 мың

8.Осы аштыққа байланысты шығарылған "Жұт" өлеңінің авторы кім ?

Ілияс Жансүгіров

9.Ашаршылықпен күрес үшін қабылданған іс-шаралар ?

1921 жылы Ә.Бөкейханов ашыққан халыққа көмек ретінде мал жинап көмек ретінде жіберілді.

10.Азамат соғысы жылдарында қабылданған саясат ?

Жаңа экономикалық саясат

3.Жаңа сабақты түсіндіру

Жаңа сабақты түсіндіру барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

4.Топтық жұмыс

.Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

1."Ашық сұхбат" әдісі:

Жаңа экономикалық саясатқа көшу,жер-су реформасы

2."Хронологиялық тізбек" әдісі:

Жаңа экономикалық саясаттың мақсаты мен мазмұнын ашу

3."Менталды карта " әдісі :

Картада көрсетілген қалаларда бойынша Жаңа экономикалық саясаттың нәтижелерін талдау

5.Сабақты бекіту

LearningApp бағдарламасы бойынша Әскери коммунизм және Жаңа экономикалық саясатқа келетін оқиғаларды тиісінше сәйкестендіреді.



6.Бағалау

Бағалау шкаласы:

"5" - 9-10 балл

"4" - 7-8 балл

"3" - 5-6 балл

Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.





















Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.





Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.













Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығу арқылы сәйкестендіру жұмысын жасайды.





Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

Мадақтау

































Мадақтау




















«Ең үздік оқушы»


















https://wordwall.net/resource/39210105
























https://youtu.be/XU7bWvd5eZM





Карта,микрофон




















https://learningapps.org/display?v=psufpyy2c22








Презента

ция



Сабақтың соңы

8 мин

«БББ» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


https://padlet.com/amanzholsymbat1105/khyvu9liqekwxvh4

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ