Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Кужабекова Гульвира

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

    8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Жаңа экономикалық саясатының себебі мен салдарын анықтау

    Құндылықтарға баулу :

    Қазақстандық патратизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

    Пәнаралық байланыс :

    География, дүние жүзі тарихы


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі:


    «Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Mentimeter бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін сөздерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


    Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

    Мадақ тау

    https://www.menti.com/alvwiwjkqke1


    Сабақтың ортасы

    30 мин




    2. Үй тапсырмасын сұрау


    «Кездейсоқ карта» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Wordwall бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.


    1.Салық пен салғырттың айырмашылығы ?

    Артық өнімдерді сатуға рұқсат етілді

    2."Әскери коммунизм" саясатының негізгі белгілері қандай ?

    • Азық-түлік салғыртын енгізу

    • Жеке саудаға тиым салу

    • Азық-түлікті теңгерме ұстанымына сәйкес бөлу

    • Ірі,орта және ұсақ өнеркәсіптерді мемлекет меншігіне көшіру

    • Жалпыға бірдей еңбек міндеткерлігін енгізу

    3.Азамат соғысы қай жылдары болды ?

    1918-1920 жылдар аралығы

    4.1921-1922 жылдардағы аштық салдарынан қырылған малдың саны қанша ?

    Малдың 80% - ына дейін қырылып қалды

    5.Паек дегеніміз не ?

    Паек-белгілі бір мерзімді күнге арнап,тиісті мөлшерде берілетін азық-түлік

    6."Әскери коммунизм" саясатының салдары қандай болды ?

    • Азық-түлік салығынан бас тартылды

    • Жер-жерде бүліктер мен көтерілістердің шығуы

    • Аштықтың белең алуы

    • Халық жаппай қырылды

    • Мал саны азайды

    7.Аштықтан қаза тапқандар саны ?

    2 млн 300 мың

    8.Осы аштыққа байланысты шығарылған "Жұт" өлеңінің авторы кім ?

    Ілияс Жансүгіров

    9.Ашаршылықпен күрес үшін қабылданған іс-шаралар ?

    1921 жылы Ә.Бөкейханов ашыққан халыққа көмек ретінде мал жинап көмек ретінде жіберілді.

    10.Азамат соғысы жылдарында қабылданған саясат ?

    Жаңа экономикалық саясат

    3.Жаңа сабақты түсіндіру

    Жаңа сабақты түсіндіру барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

    4.Топтық жұмыс

    .Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

    1."Ашық сұхбат" әдісі:

    Жаңа экономикалық саясатқа көшу,жер-су реформасы

    2."Хронологиялық тізбек" әдісі:

    Жаңа экономикалық саясаттың мақсаты мен мазмұнын ашу

    3."Менталды карта " әдісі :

    Картада көрсетілген қалаларда бойынша Жаңа экономикалық саясаттың нәтижелерін талдау

    5.Сабақты бекіту

    LearningApp бағдарламасы бойынша Әскери коммунизм және Жаңа экономикалық саясатқа келетін оқиғаларды тиісінше сәйкестендіреді.



    6.Бағалау

    Бағалау шкаласы:

    "5" - 9-10 балл

    "4" - 7-8 балл

    "3" - 5-6 балл

    Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.





















    Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.





    Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.













    Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығу арқылы сәйкестендіру жұмысын жасайды.





    Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

    Мадақтау

































    Мадақтау




















    «Ең үздік оқушы»


















    https://wordwall.net/resource/39210105
























    https://youtu.be/XU7bWvd5eZM





    Карта,микрофон




















    https://learningapps.org/display?v=psufpyy2c22








    Презента

    ция



    Сабақтың соңы

    8 мин

    «БББ» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


    https://padlet.com/amanzholsymbat1105/khyvu9liqekwxvh4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кужабекова Гульвира
    22 Ақпан 2023
    717
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Кужабекова Гульвира

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

    8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Жаңа экономикалық саясатының себебі мен салдарын анықтау

    Құндылықтарға баулу :

    Қазақстандық патратизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

    Пәнаралық байланыс :

    География, дүние жүзі тарихы


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі:


    «Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Mentimeter бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін сөздерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


    Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

    Мадақ тау

    https://www.menti.com/alvwiwjkqke1


    Сабақтың ортасы

    30 мин




    2. Үй тапсырмасын сұрау


    «Кездейсоқ карта» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Wordwall бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.


    1.Салық пен салғырттың айырмашылығы ?

    Артық өнімдерді сатуға рұқсат етілді

    2."Әскери коммунизм" саясатының негізгі белгілері қандай ?

    • Азық-түлік салғыртын енгізу

    • Жеке саудаға тиым салу

    • Азық-түлікті теңгерме ұстанымына сәйкес бөлу

    • Ірі,орта және ұсақ өнеркәсіптерді мемлекет меншігіне көшіру

    • Жалпыға бірдей еңбек міндеткерлігін енгізу

    3.Азамат соғысы қай жылдары болды ?

    1918-1920 жылдар аралығы

    4.1921-1922 жылдардағы аштық салдарынан қырылған малдың саны қанша ?

    Малдың 80% - ына дейін қырылып қалды

    5.Паек дегеніміз не ?

    Паек-белгілі бір мерзімді күнге арнап,тиісті мөлшерде берілетін азық-түлік

    6."Әскери коммунизм" саясатының салдары қандай болды ?

    • Азық-түлік салығынан бас тартылды

    • Жер-жерде бүліктер мен көтерілістердің шығуы

    • Аштықтың белең алуы

    • Халық жаппай қырылды

    • Мал саны азайды

    7.Аштықтан қаза тапқандар саны ?

    2 млн 300 мың

    8.Осы аштыққа байланысты шығарылған "Жұт" өлеңінің авторы кім ?

    Ілияс Жансүгіров

    9.Ашаршылықпен күрес үшін қабылданған іс-шаралар ?

    1921 жылы Ә.Бөкейханов ашыққан халыққа көмек ретінде мал жинап көмек ретінде жіберілді.

    10.Азамат соғысы жылдарында қабылданған саясат ?

    Жаңа экономикалық саясат

    3.Жаңа сабақты түсіндіру

    Жаңа сабақты түсіндіру барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

    4.Топтық жұмыс

    .Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

    1."Ашық сұхбат" әдісі:

    Жаңа экономикалық саясатқа көшу,жер-су реформасы

    2."Хронологиялық тізбек" әдісі:

    Жаңа экономикалық саясаттың мақсаты мен мазмұнын ашу

    3."Менталды карта " әдісі :

    Картада көрсетілген қалаларда бойынша Жаңа экономикалық саясаттың нәтижелерін талдау

    5.Сабақты бекіту

    LearningApp бағдарламасы бойынша Әскери коммунизм және Жаңа экономикалық саясатқа келетін оқиғаларды тиісінше сәйкестендіреді.



    6.Бағалау

    Бағалау шкаласы:

    "5" - 9-10 балл

    "4" - 7-8 балл

    "3" - 5-6 балл

    Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.





















    Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.





    Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.













    Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығу арқылы сәйкестендіру жұмысын жасайды.





    Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

    Мадақтау

































    Мадақтау




















    «Ең үздік оқушы»


















    https://wordwall.net/resource/39210105
























    https://youtu.be/XU7bWvd5eZM





    Карта,микрофон




















    https://learningapps.org/display?v=psufpyy2c22








    Презента

    ция



    Сабақтың соңы

    8 мин

    «БББ» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


    https://padlet.com/amanzholsymbat1105/khyvu9liqekwxvh4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 10 сынып
    22.02.2023
    717
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кужабекова Гульвира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации