1-тапсырма
«Өз ойым» әдісі арқылы
орындау.
- Астана қаласы туралы не
білесің?
- Астананың ең көрікті жерлері
деп қандай ғимаратты айтуға болады?
- Астанадағы қандай спорт
кешендері, мәдениет орындары бар? Олар қалай
аталады?
Дескрипторы:
Диалогке
қатысады. 2
балл
Ойын анық жеткізе
алады. 2
балл
2-тапсырма
Неологизм туралы мәліметті
оқып танысады, айтып береді. Тыңдағаны бойынша сұрақ қойып,
талдайды.
Тыңдалым
тапсырмасы
Оқушылар алдымен кестеде
берілген сұрақтармен танысып алады. Олар алдымен мәтінді тыңдап
отырып, төмендегі кестені толтырады. Тапсырма жеке-жеке
орындалады.
Кесте
сұрақ
|
жауап
|
Астанамызға 1999 жылы ЮНЕСКО
шешімі бойынша қандай атау берді?
|
|
Қалада қандай сәулетті
ғимараттар бар?
|
|
Қалада жыл сайын қандай
шаралар өтеді?
|
|
Оқушылар кестені тексеріп,
мәліметтердің дұрыс-бұрыстығын тексереді. Нәтиже бойынша бір-біріне
ұсыныс айтады. Оқушылар ұсыныстар бойынша кестелеріне толықтырулар
мен түзетулер жасайды.
Сабақты
қорытындылау:
Диалогта қандай неологизмдер
кездесті?
(Оқушылардың ықтимал
жауаптары: неологизм сөздер - елорда, руханият,
кешен, монумент,
мұхитарал)
Дескрипторлар:
-
мәтін мазмұны не туралы екенін
біледі. 2
балл
-
диалог кезінде тақырыпқа
байланысты сөз тіркестерін орынды
қолданады. 2
балл
-
мәтінде кездескен
неологизмдерді атайды. 2
балл
Барлығы: 10
балл
|