Сабақ №
Сынып: 6
Cабақтың тақырыбы: Астана-арман қала
Cабақтың мақсаты: Елорда туралы түсініктерін кеңейту,мәтінмен жұмыс жасай отыра, оқушылардың сөйлеу дағдысын арттыру. Меңгерген білімді негізге ала отырып, қалай оқу керектігін үйрету модулін пайдаланып, оқушынының өз ойын еркін ашық жеткізуге жетелеу арқылы өзін –өзі реттеуді қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін кеңейту, сөздік қорын молайту, сауатты оқу дағдысын күшейту, топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Өз еліне,жеріне деген мақтаныш сезіміне тәрбиелеу, бір –біріне сыйластық сезімдерін тереңдету;
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,топтық жұмыс, ойын, СТО, диалогтық жұмыс, зерттеу, постер, бірлесе жұмыс жасау.
Сабақтың көрнекілігі:интербелсенді тақта, суреттер, презентация, видиофильм үлестірме қағаздар, түсті дөңгелектер, стикерлер, фломастерлер.
Сабақта қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылардың жас ерекешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқуды басқару және көшбасшылық.
Күтілетін нәтижелер:Сабақтың мақсатын өздері анықтауға үйренеді. Бірін-бірі әділ бағалауға үйренеді. Алған білімдеріне сүйене отырып, тапсырманы орындайды,тілдік қарым-қатынасқа түскенде практикада қолдана алады.Топ алдында сөйлеуге үйренеді.
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
3мин. |
1.Ұ Ұйымдастыру кезеңі: , амандасу, қонақтармен амандасу - Б Бүгін сыныпта кезекші кім? - С Сыныпта кім жоқ? - О Оқу құралдарын тексеру (оқулық,дәптер,қалам,сөздік дәптер) Психологиялық тренинг: «Жүректен жүрекке» Мақсаты: Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу. 2.Топқа бөлу. Кәмпиттің 3 түрін балаларға шашу әдісі арқылы топқа бөлемін. 3.Топтық ереже. Тақтаға плакат ілемін. |
1.Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне көңіл-күй сыйлайды, жақсы тілектер айтады. Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топ болып бірігеді. Оқушылар топтық жұмыста ережелерді сақтау керек. |
Интербелсенді тақта |
|
2мин. |
2. Үй тапсырмасын тексеру “Сематикалық кесте” Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше, ол-саяхат сабағы . Елордамызға саяхатқа шығамыз. -Ал саяхатқа шығу үшін біздің қолымызда не болуы керек? -Карта. -Дұрыс айтасыңдар,ендеше мен сендерге қазір саяхат картасын таратып беремін. Әр топ жетекшілері алдарындағы бағалау парағына топ мүшелерінің жауаптарын бағалап отырады. |
Оқушылар кестедегі сұрақ тарға «Ия», «Жоқ» деп жауап береді. |
Сематикалық кесте, қалам |
|
2мин. 2мин. |
3.Жаңа сабақпен таныстыру. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Мюнстерберг» әдісі. Берілген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Оқушының міндеті: тез оқып отырып, сол сөздерді табу. лдорастанаенгшщззарманчсмитьбқалатьбюдлжа |
«Астана-арман қала» деген сөз шығады. Видеофильм көрсету(орыс тілінде) |
|
|
2мин. |
4.Сабақтың мақсатын бірлесіп қою. |
Оқушылар сабақтың мақсатын мұғаліммен бірлесіп қоюды үйренеді. |
|
|
|
5. Жаңа сөздер: 1-аялдама. Сөздік алқабы. аялдама – остановка тұрғын- житель орталық-центр ғимарат-здание бой көтереді-выстроились қасиетті-священный танымастай-неузнаваемо ұлт өкілдері- представители наций болашақ- будущее
3. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құру. |
Оқушылар жаңа сөздерді дәптерге жазып алады. |
Интербелсенді тақта |
|
10мин. |
2-аялдама. «Бәйтерек» Мәлімет беру. Астана қаласының сол жағалауында «Астана-Бәйтерек» монументі орналасқан.Мұнда Өмір ағашы-Бәйтеректің көк аспанға қарай самғауы көрініс тапқан. Бәйтерек ғимаратының биіктігі-97 метр. «Астана-Бәйтерек» монументі кешенін салу идеясының авторы- Қ.Р Президенті Н.Ә.Назарбаев. Топтық жұмыс: Рөлдерге бөлу. Таимкипер, тілші,хатшы, көшбасшы Өзара бағалау жүргізу. «Екі жұлдыз, бір тілек», шапалақ, смаликтер көрсету. |
Мәтінді оқу, аудару. Мәтін бойынша «Астана –арман қала» тақырыбына постер жасау. Мәтіннің мазмұнынын постерге түсіру. |
Флипчарт қағаздары, маркерлер, түсті қағаздар |
|
1мин. |
3-аялдама «Пирамида»Бейбітшілік пен келісім сарайы 2006 жылы көрнекті британдық сәулетші Норман Фостер салған ерекше пирамида. Оның биіктігі 62 метр. Пирамиданың табанында 1,5 мың орынға арналған опера залы,жоғары бөлігінде ғимараттың негізгі бөлмесі бар. Онда Қазақстан ассамблеясының кеңселері, мұражайлар, көрме залдары орналасқан |
|
|
|
|
Сергіту сәті: ”Қызыл өрік” биі |
Оқушылар билейді. |
Интербелсенді тақта |
|
2мин. |
«4-аялдама «Ақ Орда»«Ақ Орда» Қ.Р Президентінің резиденциясы. Ол Есіл өзенінің сол жақ жағалауында орналасқан. Ғимарат ауданы 36 720 ш.м құрайды.Резиденция жанында КР Парламенті, ҚР Үкімет үйі, ҚР жоғары соты,ҚР министрліктер үйі орналасқан. |
Ғи арат, өзен сөздерін септе. топ. 1-топ Ғимарат 2-топ. Өзен 3-топ:Сот |
|
|
3мин. |
Аялдама «Думан» «Думан» ойын-сауық орталағы Елорданың сол жағалауында салынған. 3д кинотеатры, «Джунгли» аттракционы,боулинг, көпфункционалдық зал мен қонақ үй кешені, сонымен қатар сауда залдары, балаларға арналған ойын алаңдары бар. «Думан» ересектердің де,балалардың да сүйікті демалыс орны.
Тіл дамыту жұмысы: 5-тапсырма. |
1-топ. Бірінші шумағын, 2-топ. Екінші шумағын, 3-топ. Үшінші шумағын мәнерлеп оқиды. |
оқулық |
|
10мин. |
6-аялдама «Хан шатыры» Бейбітшілік және келісім сарайының желісін жалғастыратын сауда және ойын-сауық орталығы. 200 дей мертлік кешен қаланың зәулім доминантына айналды. Оның қаңқасы ұсақ тордан құралған зәулім шатыр ішінде ауданы 100 шаршы метр қалалық саябақ, дүкендер, кино театрлар, концерт алаңы бар. Астана тұрғындар өздерінің бос уақыттарын осы жерде өткізе алады.
«Сиқырлы сандық» ойыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Cиқырлы сандық» . Берілген сандарды таңдап,жасырынған сұрақтарға жауап беру. 1
Еліміздің астанасы қай қала? 2.Астанадағы ойын-сауық орталықтарын ата. 3.Бәйтеректің биіктігі неше метр? 4.Қ.Р тұңғыш президенті кім? 5.Биыл Қазақстанның Тәуелсіздігіне неше жыл ? 6.Бір сөзбен ата. Әнұран,елтаңба,ту. 7. Әнұранның авторларын ата. 8.Астанаға қандай тілек айтасың? 9. Адасқан сөздерді орнына қой. Астана, орналасқан,қаласы,Солтүстік, аймағында. 10.Астананың болашағын қалай елестетесің? Үй Сабақты қорыту: Балалар, осымен саяхатымыз аяқталды. -Саяхат сендерге ұнады ма? -Олай болса, бүгінгі сабағымызға кері байланыс жазайық. Ре |
Оқушылар стикерлерге кері байланыс жазады. |
стикерлер |
|
1мин. |
Үйге тапсырма
2.Мына сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар. 1-топ: қала 2-топ:Астана 3-топ: Болашақ 3.Жаңа сөздерді көшіріп жазу. .
Б2ағалау: Топ басшылары бағалайды. Топ мүшелерінің бағалау парағын ескере отырып, әр оқушының жұмысын бағалаймын.
|
|
оқулық |
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабаққа талдау:
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз өтті?
Нені дамытқым келеді?
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Астана -болашақтың қаласы" 6-сынып
Ашық сабақ "Астана -болашақтың қаласы" 6-сынып
Сабақ №
Сынып: 6
Cабақтың тақырыбы: Астана-арман қала
Cабақтың мақсаты: Елорда туралы түсініктерін кеңейту,мәтінмен жұмыс жасай отыра, оқушылардың сөйлеу дағдысын арттыру. Меңгерген білімді негізге ала отырып, қалай оқу керектігін үйрету модулін пайдаланып, оқушынының өз ойын еркін ашық жеткізуге жетелеу арқылы өзін –өзі реттеуді қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін кеңейту, сөздік қорын молайту, сауатты оқу дағдысын күшейту, топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Өз еліне,жеріне деген мақтаныш сезіміне тәрбиелеу, бір –біріне сыйластық сезімдерін тереңдету;
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,топтық жұмыс, ойын, СТО, диалогтық жұмыс, зерттеу, постер, бірлесе жұмыс жасау.
Сабақтың көрнекілігі:интербелсенді тақта, суреттер, презентация, видиофильм үлестірме қағаздар, түсті дөңгелектер, стикерлер, фломастерлер.
Сабақта қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылардың жас ерекешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқуды басқару және көшбасшылық.
Күтілетін нәтижелер:Сабақтың мақсатын өздері анықтауға үйренеді. Бірін-бірі әділ бағалауға үйренеді. Алған білімдеріне сүйене отырып, тапсырманы орындайды,тілдік қарым-қатынасқа түскенде практикада қолдана алады.Топ алдында сөйлеуге үйренеді.
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
3мин. |
1.Ұ Ұйымдастыру кезеңі: , амандасу, қонақтармен амандасу - Б Бүгін сыныпта кезекші кім? - С Сыныпта кім жоқ? - О Оқу құралдарын тексеру (оқулық,дәптер,қалам,сөздік дәптер) Психологиялық тренинг: «Жүректен жүрекке» Мақсаты: Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу. 2.Топқа бөлу. Кәмпиттің 3 түрін балаларға шашу әдісі арқылы топқа бөлемін. 3.Топтық ереже. Тақтаға плакат ілемін. |
1.Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне көңіл-күй сыйлайды, жақсы тілектер айтады. Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топ болып бірігеді. Оқушылар топтық жұмыста ережелерді сақтау керек. |
Интербелсенді тақта |
|
2мин. |
2. Үй тапсырмасын тексеру “Сематикалық кесте” Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше, ол-саяхат сабағы . Елордамызға саяхатқа шығамыз. -Ал саяхатқа шығу үшін біздің қолымызда не болуы керек? -Карта. -Дұрыс айтасыңдар,ендеше мен сендерге қазір саяхат картасын таратып беремін. Әр топ жетекшілері алдарындағы бағалау парағына топ мүшелерінің жауаптарын бағалап отырады. |
Оқушылар кестедегі сұрақ тарға «Ия», «Жоқ» деп жауап береді. |
Сематикалық кесте, қалам |
|
2мин. 2мин. |
3.Жаңа сабақпен таныстыру. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Мюнстерберг» әдісі. Берілген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Оқушының міндеті: тез оқып отырып, сол сөздерді табу. лдорастанаенгшщззарманчсмитьбқалатьбюдлжа |
«Астана-арман қала» деген сөз шығады. Видеофильм көрсету(орыс тілінде) |
|
|
2мин. |
4.Сабақтың мақсатын бірлесіп қою. |
Оқушылар сабақтың мақсатын мұғаліммен бірлесіп қоюды үйренеді. |
|
|
|
5. Жаңа сөздер: 1-аялдама. Сөздік алқабы. аялдама – остановка тұрғын- житель орталық-центр ғимарат-здание бой көтереді-выстроились қасиетті-священный танымастай-неузнаваемо ұлт өкілдері- представители наций болашақ- будущее
3. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құру. |
Оқушылар жаңа сөздерді дәптерге жазып алады. |
Интербелсенді тақта |
|
10мин. |
2-аялдама. «Бәйтерек» Мәлімет беру. Астана қаласының сол жағалауында «Астана-Бәйтерек» монументі орналасқан.Мұнда Өмір ағашы-Бәйтеректің көк аспанға қарай самғауы көрініс тапқан. Бәйтерек ғимаратының биіктігі-97 метр. «Астана-Бәйтерек» монументі кешенін салу идеясының авторы- Қ.Р Президенті Н.Ә.Назарбаев. Топтық жұмыс: Рөлдерге бөлу. Таимкипер, тілші,хатшы, көшбасшы Өзара бағалау жүргізу. «Екі жұлдыз, бір тілек», шапалақ, смаликтер көрсету. |
Мәтінді оқу, аудару. Мәтін бойынша «Астана –арман қала» тақырыбына постер жасау. Мәтіннің мазмұнынын постерге түсіру. |
Флипчарт қағаздары, маркерлер, түсті қағаздар |
|
1мин. |
3-аялдама «Пирамида»Бейбітшілік пен келісім сарайы 2006 жылы көрнекті британдық сәулетші Норман Фостер салған ерекше пирамида. Оның биіктігі 62 метр. Пирамиданың табанында 1,5 мың орынға арналған опера залы,жоғары бөлігінде ғимараттың негізгі бөлмесі бар. Онда Қазақстан ассамблеясының кеңселері, мұражайлар, көрме залдары орналасқан |
|
|
|
|
Сергіту сәті: ”Қызыл өрік” биі |
Оқушылар билейді. |
Интербелсенді тақта |
|
2мин. |
«4-аялдама «Ақ Орда»«Ақ Орда» Қ.Р Президентінің резиденциясы. Ол Есіл өзенінің сол жақ жағалауында орналасқан. Ғимарат ауданы 36 720 ш.м құрайды.Резиденция жанында КР Парламенті, ҚР Үкімет үйі, ҚР жоғары соты,ҚР министрліктер үйі орналасқан. |
Ғи арат, өзен сөздерін септе. топ. 1-топ Ғимарат 2-топ. Өзен 3-топ:Сот |
|
|
3мин. |
Аялдама «Думан» «Думан» ойын-сауық орталағы Елорданың сол жағалауында салынған. 3д кинотеатры, «Джунгли» аттракционы,боулинг, көпфункционалдық зал мен қонақ үй кешені, сонымен қатар сауда залдары, балаларға арналған ойын алаңдары бар. «Думан» ересектердің де,балалардың да сүйікті демалыс орны.
Тіл дамыту жұмысы: 5-тапсырма. |
1-топ. Бірінші шумағын, 2-топ. Екінші шумағын, 3-топ. Үшінші шумағын мәнерлеп оқиды. |
оқулық |
|
10мин. |
6-аялдама «Хан шатыры» Бейбітшілік және келісім сарайының желісін жалғастыратын сауда және ойын-сауық орталығы. 200 дей мертлік кешен қаланың зәулім доминантына айналды. Оның қаңқасы ұсақ тордан құралған зәулім шатыр ішінде ауданы 100 шаршы метр қалалық саябақ, дүкендер, кино театрлар, концерт алаңы бар. Астана тұрғындар өздерінің бос уақыттарын осы жерде өткізе алады.
«Сиқырлы сандық» ойыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Cиқырлы сандық» . Берілген сандарды таңдап,жасырынған сұрақтарға жауап беру. 1
Еліміздің астанасы қай қала? 2.Астанадағы ойын-сауық орталықтарын ата. 3.Бәйтеректің биіктігі неше метр? 4.Қ.Р тұңғыш президенті кім? 5.Биыл Қазақстанның Тәуелсіздігіне неше жыл ? 6.Бір сөзбен ата. Әнұран,елтаңба,ту. 7. Әнұранның авторларын ата. 8.Астанаға қандай тілек айтасың? 9. Адасқан сөздерді орнына қой. Астана, орналасқан,қаласы,Солтүстік, аймағында. 10.Астананың болашағын қалай елестетесің? Үй Сабақты қорыту: Балалар, осымен саяхатымыз аяқталды. -Саяхат сендерге ұнады ма? -Олай болса, бүгінгі сабағымызға кері байланыс жазайық. Ре |
Оқушылар стикерлерге кері байланыс жазады. |
стикерлер |
|
1мин. |
Үйге тапсырма
2.Мына сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар. 1-топ: қала 2-топ:Астана 3-топ: Болашақ 3.Жаңа сөздерді көшіріп жазу. .
Б2ағалау: Топ басшылары бағалайды. Топ мүшелерінің бағалау парағын ескере отырып, әр оқушының жұмысын бағалаймын.
|
|
оқулық |
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабаққа талдау:
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз өтті?
Нені дамытқым келеді?
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы.
|
Аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
1-аялдама |
2-аялдама |
3-аялдама |
4-аялдама |
5-аялдама |
6-аялдама |
Сиқырлы сандық |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














