І.Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныпта жақсы көңіл-күй
орнатып, балалардың назарын сабаққа
аудару.
1.Психологиялық
дайындық:
(Оқушылар шеңберде
тұрып,бір-біріне жақсы тілектер
тілейді)
-Балалар, көңіл күйлерің
қалай?
Бір–бірімізге
күлімдеп,
Жақсы сөздер
айтайық.
-Кел, қасыма тұр
сыныптас,
Өз алақаныңды маған
аш.
Міне, менің қолым
бос,
Жылуыма жылу
қос.
Мен сендерге сәттілік
тілеймін. Сабағымыз сәтті
өтсін.
2.«Ыстық
орындық»
Қазақстан қандай мемлекет?
....
3. Топқа
бөлу
Топқа
бөлу:
Бәйтерек, Пирамида, Ақ
Орда, Думан сурет парақшалары бойынша төрт
топқа бөлінеді. Бағалау парағын таратып таныстыру. Әр топ
топбасшысын сайлап алады.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
Үйге қандай тапсырма
берілді?
Мақал-мәтелдерді жатқа
тексеру.
Төрт топқа мақал-мәтелдерді
тақырыптар бойынша бөліп тексеру.(Отбасы, Еңбек, Отан, Ас,
тағам.)
Балалар өткен сабақта біз
сендермен қандай тақырыптар өттік?
ІІІ. Жаңа
сабақ.Жаңа
сабақтың мақсатын айту.
Балалар,
сендерге саяхатқа шығу ұнай ма? ...
Ендеше
бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен, мақсатымен танысайық.
Сабағымыздың тақырыбы «Астанаға саяхат» Елордамызға саяхатқа
шығамыз.Астана қаласының әсем ғимараттарымен танысып,білімдеріңді
кеңейтесіңдер. Сабағымыз саяхат болғандықтан бірнеше аялдамаға
тоқтаймыз.Әр аялдамада ауызша, жазбаша түрлі тапсырмалар
орындайсыңдар.
- Ал
енді балалар, саяхатқа шығу үшін біздің қолымызда не болу
керек?
-
Карта.
- Дұрыс, ендеше мен
сендергесаяхаткартасынтаратыпберейін.
Саяхаткартасы. 1. «Астана» 2. «Бәйтерек»
3. «Пирамида» 4. «Ақ Орда» 5.«Думан»
- Балалар,
бір-біріңежұмысалдында не
тілейсіңдер?(Топтарбір-бірінесәттіліктілейді)
І -аялдама.
«Астана»
1) Бейне фильм
көреміз.
Балалар, бейне фильмде не
көрдіңдер?
Астана қаламыз қандай?
Көшелері қандай? Астана қаласында нелер бар? Балалар, есімізге
түсірейікші. Қазақ тарихында неше астана болды? Оларды атап
шығайық. (Орынбор қаласы, Қызылорда
қаласы, Алматы қаласы, Ақмола қаласы)
Астана Қазақстанның нешінші
астанасы болды? Астана қаласының бұрынғы атауы қалай аталды? Ақмола
атауы Астана болып қай жылы өзгертілді?
2) Сөздікпен
жұмыс. Жаңа сөздермен
танысамыз.Алдымен жаңа сөздерді тыңдайды. Содан кейін тізбектеп
оқиды және сөз тіркесін және сөйлемдер құрайды, грамматикалық
тапсырма орындайды.
1-топ. Тән дыбыстарды
ажырат.
2-топ. Ғажайып сөзін буын түріне
ажырат.
3-топ. Сөз тіркесін
құрастырыңдар.
4-топ. Сөздерден сөйлемдер
құрастырыңдар.
Көрікті –
красивый
Ғимарат –
здание
Салынды – был
построен
Сәулетші –
архитектор
Ғажайып –
чудесный,прекрасный
Келісім –
согласие
Сарай –
дворец
ІІ
-аялдама. «Бәйтерек» «Джигсо әдісі»
Тапсырма. Мәтінмен
жұмыс тапсырмасын ұсынып
отыр.
1-топ. Мәтіндегі 1-ші абзацты оқып
аудару.
2-топ. Мәтіндегі 2-ші абзацты оқып
аудару
3-топ. Мәтін
бойынша сөйлемдерге сұрақ құрастыру.
Астана –
көрікті қала. Бұл ғимарат «Астана Бәйтерек» монументі деп аталады.
«Астана-Бәйтерек» монументі 2002 жылы салынды. Сәулетшісі -Норман
Фостер. Бәйтеректің биіктігі -97 метр.
«Астана – Бәйтерек» монументі
– биік және әдемі ғимарат. Бәйтерек - Астананың
символы.
Астанада
ғажайып ғимарат бар. Ол Пирамидаға ұқсайды.Бұл ғимарт «Бейбітшілік
және келісім сарайы» деп аталады. Ол 2006 жылы салынды. Оның
биіктігі 62 метр. Сәулетшісі-Норман
Фостер.
«Бейбітшілік және келісім сарайы» – биік және әдемі
ғимарат.
ІІІ
-аялдама. «Пирамида»
Тапсырма. Пирамида
қызыметкерлері бізге тапсырма дайындаған екен. Ендеше балалар
тапсырмаға көшейік. Тапсырманы тақтада
орындаймыз.
1-топ.Фонетикалық талдау
жасау.
ғимарат
2-топ.
Тәуелдеу. Бәйтерек
3-топ.
Жіктеу. сәулетші
4-топ.
Тәуелдеу. астанам
Сергіту сәті: «Көңілді
күн»
ІV
-аялдама. «Ақ Орда»
Тапсырма. «Ақ Орда» бізге сандық сыйға
тартып отыр.Бұл-жай сандық емес, сиқырлы сандық. Ал енді осы
сандықтың тапсырмасын орындап келесі ғимаратқа
жетейік.
Постермен
жұмыс
1-топ.Бәйтеректі салып
қорғайсыңдар
2-топ. Пирамиданы салып
қорғайсыңдар
3-топ. Адасқан сөздерден
сөйлем құрастыру арқылы мазайка
құрастырасыңдар.
Астанада «Думан» ойын - сауық
орталығы бар. Ол 2003 жылы ашылды. «Думанда» үлкен мұхитарал және
11 аквариум бар. Онда акулалар, түрлі балықтар, тасбақалар,
бар.
4-топ. Сандарды
сөйлет.«Уақыт тізбегі
әдісі»
Содан кейін топтар кезекпен
шығып жұмыстарын қорғайды.
ІV
-аялдама. «Думан»
Міне біз
соңғы аялдамаға да келіп жеттік. Ендеше «Думан» аялдамасының
тапсырмасын орындайық.
Тапсырма. Тест сұрақтарына
жауап беру
Бір-бірін тесттің жауабы
бойынша тексеріп бағалау.
Бекіту: - Балалар, осымен саяхатымыз
аяқталды.
- Саяхат сендерге ұнады
ма?
- Тапсырмалар ұнады
ма?
- Астана қаласына барғыларың
келеме?
- Мүмкіндік болса мектеп
оқушыларымен бірге немесе ата-аналарыңмен барып өз көздеріңмен
көріп келуге болады.
Бағалау.Бағдаршам
әдісі бойынша немесебағалау парағы
бойынша бағалау.
Рефлексия. Балалар, сендерге сабақ ұнады
ма?
-Сіздердің алдында стикерлер
жатыр.
Жасыл түс-бүгінгі сабақты түсіндім,
көңілім толды.
Сары түс- бүгінгі сабақ сезіміме
әсер етті, қызықты болды.
Қызыл түс-сабақты
түсінбедім.
Үйге
тапсырма беру: 64-бет,
3-тап. «Пирамида» жасау.
|