Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Қазақстан тарихы. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары тақырыбындағы ашық сабақ жоспары. Қысқа мерзімді жоспар ұйымдастыру кезеңі, жаңа тақырып, бекіту және кері байланыс кезеңдерін толық қамтыған. 472-ші бұйрыққа сай жасалынған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

24 ДБААЛ

Пәні:

Ежелгі Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.4.Ғұндар

Педагогтің аты-жөні:

Серік Г.Т.

Күні:

19.04.2022

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

56. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

Құндылықтарға баулу

Құндылықтар:

-өзгенің еңбегін құрметтеу

-патриотизм

-ұлттық сана-сезім

-ынтымақтастық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Түгендеу. Оқу құралдарын дайындау. Үй тапсырмасын тексеру, алдыңғы тақырыпқа шолу:

-Ғұн тайпаларының негізгі ата мекені қай аумақтарды алып жатырды?

-Қазақ жеріне ғұн тайпаларының көшіп келуі тарихта қандай тарихи оқиғалармен байланысты?

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

Оқушылар жауаптарын ұсынады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Мұғалім презентациясы

Жаңа білім





Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін Аттила тұлғасына тоқталып, бүкілсыныптық талқылау ұйымдастырамын.

Мәтінмен жұмыс.

Ғұн империясының территориясы бейнеленген картаны сыныпқа көрсетемін.


О қушыларға келесі сұрақты қоямын: Аттила қалайша орасан зор жер аумағын иелене алды? Мәтінді оқып, әр жорыққа сипаттама беру

Аймақ

Мерзімі

Барысы/ Нәтижесі

1




2




3




4




Оқушылардың ой пікірлерін тыңдаймын.

Аттиланың көрші елдермен қарым-қатынасын зерттеу.

Зерттеу мен талдау. Аттилаға жан-жақты мінездеме беру. Ежелгі авторлардың сипаттамасын талдау.

Тапсырма. Аттила бастаған ғұндар

жорықтарын хронологиялық кезектілігі бойынша орналастыру.


Қазіргі Франция жеріндегі Каталун даласында Аттила бастаған ғұндар Батыс Рим империясының, франктердің, вестготтардың, аландардың, бургундардың біріккен әскеріне қарсы шайқасады.


Аттила әскері Рим империясына жорық жасап, Италияның Аквелия, Медиоланум, Тицинум қалаларын басып алады.


Аттила Шығыс Рим империясына бірнеше рет жорық жасады.



Оқушылар

Аттиланың тарихи орны, іс–әрекеті, тұлға ретіндегі қызметі;

Аттиланың тұлға ретіндегі қасиеті, ерекшеліктерімен танысады

Оқушылар Аттила қалайша орасан зор жер аумағын иеленгенін көрсетеді; Аттиланың батысқа жасаған жорықтарын қарастырады; Каталаун шайқасын сипаттайды

Оқушылар ежелгі авторлардың сипаттамаларымен таныса отырып, Атиллаға тұлға ретінде сипаттама береді

Оқушылар Аттила бастаған ғұндар

жорықтарын хронологиялық кезектілігі бойынша орналастырады.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Дескриптор:

Аттиланың батысқа жасаған жорықтарын қарастырады; Каталаун шайқасын сипаттайды; Ғұн империясының ыдырау себептерін анықтайды. 4-балл

Дескриптор:

Атилланың тарихи орнына, іс–әрекеттеріне сипаттама береді;

Атилланың тұлға ретіндегі қасиеттеріне, ерекшеліктеріне сипаттама береді;

Атилла туралы өзінің пікірлерін жазады. 3-балл

Дескриптор:

Аттила бастаған ғұндар жорықтарының уақытын атайды;

Аттиланың кімдерге қарсы шайқасқаның анықтайды. 1-балл

Презентация

Кесте

Үлестірмелі мәтін

Оқулық

Қазақстан тарихы (Ежелгі заман). Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық./ Омарбеков Т., Хабижанова Г., Қартаева Т., Ноғайбаева М. – Алматы: Мектеп, 2017.

Бағалау парағы

Бекіту



Сабақты қорытындылау. Кестені толтыр. Ғұндардың басқыншылық жорықтарына баға беріңіз. Ғұндардың жаулап алуынан кейін болған өзгерістерге баға беріңіз.

Жорықтардың оң нәтижесі

Жорықтардың теріс нәтижесі



Үйге тапсырма

Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Стикер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2022
679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі