Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу. Түгендеу. Оқу
құралдарын дайындау. Үй тапсырмасын тексеру, алдыңғы тақырыпқа
шолу:
-Ғұн тайпаларының негізгі ата
мекені қай аумақтарды алып
жатырды?
-Қазақ жеріне ғұн тайпаларының
көшіп келуі тарихта қандай тарихи оқиғалармен
байланысты?
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстыру
|
Оқушылар жауаптарын
ұсынады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
білім
|
Оқушылардың қызығушылығын ояту
үшін Аттила тұлғасына тоқталып, бүкілсыныптық талқылау
ұйымдастырамын.
Мәтінмен
жұмыс.
Ғұн империясының территориясы
бейнеленген картаны сыныпқа
көрсетемін.
О қушыларға
келесі сұрақты қоямын: Аттила қалайша орасан зор жер аумағын иелене
алды? Мәтінді оқып, әр жорыққа сипаттама
беру
№
|
Аймақ
|
Мерзімі
|
Барысы/
Нәтижесі
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
Оқушылардың ой
пікірлерін тыңдаймын.
Аттиланың көрші
елдермен қарым-қатынасын
зерттеу.
Зерттеу мен
талдау. Аттилаға жан-жақты мінездеме
беру. Ежелгі авторлардың сипаттамасын
талдау.
Тапсырма. Аттила бастаған
ғұндар
жорықтарын
хронологиялық кезектілігі бойынша
орналастыру.
|
Қазіргі Франция жеріндегі
Каталун даласында Аттила бастаған ғұндар Батыс Рим империясының,
франктердің, вестготтардың, аландардың, бургундардың біріккен
әскеріне қарсы шайқасады.
|
|
Аттила әскері Рим империясына
жорық жасап, Италияның Аквелия, Медиоланум, Тицинум қалаларын басып
алады.
|
|
Аттила Шығыс Рим империясына
бірнеше рет жорық жасады.
|
|
Оқушылар
Аттиланың тарихи орны,
іс–әрекеті, тұлға ретіндегі қызметі;
Аттиланың тұлға ретіндегі
қасиеті, ерекшеліктерімен танысады
Оқушылар Аттила қалайша орасан
зор жер аумағын иеленгенін көрсетеді; Аттиланың батысқа жасаған
жорықтарын қарастырады; Каталаун шайқасын
сипаттайды
Оқушылар ежелгі авторлардың
сипаттамаларымен таныса отырып, Атиллаға
тұлға ретінде сипаттама береді
Оқушылар Аттила бастаған
ғұндар
жорықтарын
хронологиялық кезектілігі бойынша
орналастырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дескриптор:
Аттиланың батысқа
жасаған жорықтарын қарастырады; Каталаун шайқасын сипаттайды; Ғұн
империясының ыдырау себептерін анықтайды.
4-балл
Дескриптор:
Атилланың тарихи орнына,
іс–әрекеттеріне сипаттама береді;
Атилланың тұлға ретіндегі
қасиеттеріне, ерекшеліктеріне сипаттама
береді;
Атилла туралы өзінің
пікірлерін жазады. 3-балл
Дескриптор:
Аттила бастаған ғұндар
жорықтарының уақытын атайды;
Аттиланың кімдерге қарсы
шайқасқаның анықтайды. 1-балл
|
Презентация
Кесте
Үлестірмелі
мәтін
Оқулық
Қазақстан тарихы
(Ежелгі заман). Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған
оқулық./ Омарбеков Т., Хабижанова Г.,
Қартаева Т., Ноғайбаева М. – Алматы:
Мектеп,
2017.
Бағалау
парағы
|
Кері
байланыс
|
« Білімді стикер». Мына
сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Стикер
|