Материалдар / Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық жорықтары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Қазақстан тарихы. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары тақырыбындағы ашық сабақ жоспары. Қысқа мерзімді жоспар ұйымдастыру кезеңі, жаңа тақырып, бекіту және кері байланыс кезеңдерін толық қамтыған. 472-ші бұйрыққа сай жасалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
409
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

24 ДБААЛ

Пәні:

Ежелгі Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.4.Ғұндар

Педагогтің аты-жөні:

Серік Г.Т.

Күні:

19.04.2022

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

56. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

Құндылықтарға баулу

Құндылықтар:

-өзгенің еңбегін құрметтеу

-патриотизм

-ұлттық сана-сезім

-ынтымақтастық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Түгендеу. Оқу құралдарын дайындау. Үй тапсырмасын тексеру, алдыңғы тақырыпқа шолу:

-Ғұн тайпаларының негізгі ата мекені қай аумақтарды алып жатырды?

-Қазақ жеріне ғұн тайпаларының көшіп келуі тарихта қандай тарихи оқиғалармен байланысты?

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

Оқушылар жауаптарын ұсынады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Мұғалім презентациясы

Жаңа білім





Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін Аттила тұлғасына тоқталып, бүкілсыныптық талқылау ұйымдастырамын.

Мәтінмен жұмыс.

Ғұн империясының территориясы бейнеленген картаны сыныпқа көрсетемін.


О қушыларға келесі сұрақты қоямын: Аттила қалайша орасан зор жер аумағын иелене алды? Мәтінді оқып, әр жорыққа сипаттама беру

Аймақ

Мерзімі

Барысы/ Нәтижесі

1




2




3




4




Оқушылардың ой пікірлерін тыңдаймын.

Аттиланың көрші елдермен қарым-қатынасын зерттеу.

Зерттеу мен талдау. Аттилаға жан-жақты мінездеме беру. Ежелгі авторлардың сипаттамасын талдау.

Тапсырма. Аттила бастаған ғұндар

жорықтарын хронологиялық кезектілігі бойынша орналастыру.


Қазіргі Франция жеріндегі Каталун даласында Аттила бастаған ғұндар Батыс Рим империясының, франктердің, вестготтардың, аландардың, бургундардың біріккен әскеріне қарсы шайқасады.


Аттила әскері Рим империясына жорық жасап, Италияның Аквелия, Медиоланум, Тицинум қалаларын басып алады.


Аттила Шығыс Рим империясына бірнеше рет жорық жасады.



Оқушылар

Аттиланың тарихи орны, іс–әрекеті, тұлға ретіндегі қызметі;

Аттиланың тұлға ретіндегі қасиеті, ерекшеліктерімен танысады

Оқушылар Аттила қалайша орасан зор жер аумағын иеленгенін көрсетеді; Аттиланың батысқа жасаған жорықтарын қарастырады; Каталаун шайқасын сипаттайды

Оқушылар ежелгі авторлардың сипаттамаларымен таныса отырып, Атиллаға тұлға ретінде сипаттама береді

Оқушылар Аттила бастаған ғұндар

жорықтарын хронологиялық кезектілігі бойынша орналастырады.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Дескриптор:

Аттиланың батысқа жасаған жорықтарын қарастырады; Каталаун шайқасын сипаттайды; Ғұн империясының ыдырау себептерін анықтайды. 4-балл

Дескриптор:

Атилланың тарихи орнына, іс–әрекеттеріне сипаттама береді;

Атилланың тұлға ретіндегі қасиеттеріне, ерекшеліктеріне сипаттама береді;

Атилла туралы өзінің пікірлерін жазады. 3-балл

Дескриптор:

Аттила бастаған ғұндар жорықтарының уақытын атайды;

Аттиланың кімдерге қарсы шайқасқаның анықтайды. 1-балл

Презентация

Кесте

Үлестірмелі мәтін

Оқулық

Қазақстан тарихы (Ежелгі заман). Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық./ Омарбеков Т., Хабижанова Г., Қартаева Т., Ноғайбаева М. – Алматы: Мектеп, 2017.

Бағалау парағы

Бекіту



Сабақты қорытындылау. Кестені толтыр. Ғұндардың басқыншылық жорықтарына баға беріңіз. Ғұндардың жаулап алуынан кейін болған өзгерістерге баға беріңіз.

Жорықтардың оң нәтижесі

Жорықтардың теріс нәтижесі



Үйге тапсырма

Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Стикер



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!